Tai va, berods pirmadienį susiruošiau į Marijampolę pas Egį, kad jis man patikrintų ir pataisytų HV bateriją. Po remonto rezultatai tikrai pagerėjo. Kažkiek sumažėjo kuro sąnaudos, taip pat ryte vos pradėjus važiuoti baterija nenukrenta iki 2/3 padalų, o lieka kaip buvusi - pilnai mėlynas bar.
Dar ką pastebėjau, tai Priusas vėl ėmė pats norėt važiuot ant elektros. Kai tik nusipirkau šią mašiną - prieš 3,5 metų, tai daugiausiai sutaupydavau ant to, kad kai pasieki mieste 55-65 km/h tai tada užtenka vos spausti akceleratorių ir palaikyti šį greitį vien elektros motoro pagalba. Jau kokius pusę ar daugiau metų, tas dalykas neveikdavo, tiesiog rodydavo displėjuje arba baterijos krovimą arba e-motor pagalbą, bet ant elektros nuriedėdavo nebent minimaliai. tai va, dabar tas grįžo, net ryte važiuojant ilgesne atkarpa Prius palaiko greitį elektros motoro pagalba.
Tai va, dėkoju Egiui. Aš gi tuo tarpu kol jis dirbo pasivaikšiojau po Marijampolę, plius kavinėj pavyko gana produktyviai padirbėti.
Žiūrėsim kaip bus toliau, suprantu, kad automobilis nėra naujas, bet tikiuos dar bent porą metų su juo važiuot. Beje, Egis sakė, jog Prius dar visai gyvas, nesugrotas