Na, kurmiai, pasitarkim.
Štai pagrindinė klaida P0AA6 / 526:
Raudonas trikampis ir lempučių girlianda. Nėra READY, kol neatjungiamas 12V akumuliatorius, nepadeda net klaidų ištrynimas.
Aš vis labiau linkstu prie transmisijos bėdų. Greičiausiai apvijos padegę ir trumpina. Iš čia ir High Voltage Isolation Fault.
Bet čia ne visos bėdos. Kartais variklis ima purtytis, dirba didesniais sūkiais. Misfire 4 cilindre. Žvakės/ritės nekeistos. Dar įtariu, kad su MAF ne viskas tvarkoj, akceleratoriaus sklendę reikėtų išsivalyt. 12V akumuliatorius naujas.
P0A0F (Engine failed to start - nepavyko užvesti VDV). Kartu yra P0420 ir P3191.
Variklio live data tuo metu, kai yra klaida P0A0F:
Kažkaip atrodo, kad per didelė skysčio temperatūra. Aukšti laisvi sūkiai. Jau minėtas misfire 4 cilindre.
Dar papildomai meta katalizatoriaus efektyvumo klaidą. Manau, kad kaltas B1S2 O2 sensorius. Live data stebėdamas pamačiau, kad jo varžą rodo didesnę nei 12 000 ohm (paveikslėlyje tėra 170 ohm, bet ir tai gerokai per daug).