Autorius Tema: "Neša" automobilį i dešinę  (Skaityta 10932 kartus)

Neprisijungęs maaz

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 282
    • Ma Az
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #15 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 15:11:08 pm »
Tai varomi abu! Tiesiog tas kuriam lengviau tas ir buksuoja...

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #16 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 15:12:34 pm »
Čia va labai geras video kaip difas dirba, bet čia open difas kaip ir pas mus, realiai jo reikia tik posukiuose ki ratai juda skirtingu greičiu, bet va ant sniego ar šiaip užklimpus suksis tik laisvas ratas ;) na video jei išeis ir aš padarysiu, kas būna kai duodi gazo važiuojant tiesiai, čia visų priekiu varomu auto bėda be LSD.
https://youtu.be/K4JhruinbWc

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
"Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #17 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 15:15:36 pm »
Tai varomi abu! Tiesiog tas kuriam lengviau tas ir buksuoja...
Jei buksuoja tas kuriam lengviau tai varomas vienas, jei būtu abu, tai išvažiuotum, difas mūsų dirba tik posūkyje, kai ratų greičiai skyriasi, tiesiai važiuojant jau priklauso kurioje pusėje svoris ir t.t., vien žo fizika.
Imesk į Google torque steer. Belekas galį būti, vairo traukė, sailentblokai, variklio pagalvės, kas tik duos kokį judėjimą į šoną ir viskas, akseleruojant važiuos į šoną. Bagažinėje bulvių maišas šone ir jau bus kitaip :)
Temos autoriui, reikia be gazo pariedėti, kad eliminuoti blogą suvedimą.
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 29, 2018, 15:24:38 pm sukūrė slashas »

Neprisijungęs maaz

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 282
    • Ma Az
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #18 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 16:06:45 pm »
 :D

Neprisijungęs Zaroliz

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 967
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #19 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 16:14:21 pm »
Abu varomi tik važiuojant posūkiu ar ir pradedant važiuoti su susukus vairą?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Neprisijungęs maaz

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 282
    • Ma Az
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #20 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 16:38:17 pm »
Visada varomi abu, ta pačia jėga. Tiesiog pusukyje vienas sukasi greičiau, kitas lečiau, bet perduodama jega ta pati.
Apsisukimai keičiasi darant posuki, bet visada abu ratai traukia ta pacia jega. Nieks vieno neajungia kazkodel...

Simple https://www.youtube.com/watch?v=2dIgW5EU8rc

Diferencialas netjungia vieno rato. Jei taip butu gazuojant reiktu i vaira isikibt. Kaip suprantu šiuo atveju ir reikia tą daryti, bet manau tai vaziuokles problema.
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 29, 2018, 16:41:25 pm sukūrė maaz »

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #21 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 17:02:06 pm »
 Va Pvz priusas riedant važiuoja tiesiai, spaudžiant gazą šiek tiek į kairę neša, bandyta aplinkkelyje tik ką, gaila nėra pas priusą niutonų, kad transmisija dirbtų stipriau.Reikės dar ant avensio išbandyti.

Neprisijungęs maaz

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 282
    • Ma Az
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #22 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 17:03:48 pm »
Tai gal tiesiog kažkiek važiuoklė "juda" jau? Nors dėl hibridinės pavaros komentuoti negaliu, man ten tai žiurkėnas bėga rate :D

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #23 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 17:17:53 pm »
Va Pvz priusas riedant važiuoja tiesiai, spaudžiant gazą šiek tiek į kairę neša, bandyta aplinkkelyje tik ką, gaila nėra pas priusą niutonų, kad transmisija dirbtų stipriau.Reikės dar ant avensio išbandyti.

Bandziau ka tik. Spausk kiek nori-vaziuoja tiesiai. Bent jau mano. Avensis 2.0, D4D Business Edition 2017.

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #24 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 17:26:41 pm »
Tai gal tiesiog kažkiek važiuoklė "juda" jau? Nors dėl hibridinės pavaros komentuoti negaliu, man ten tai žiurkėnas bėga rate :D
Priuso šonas vienas net susėdęs ir keik žiūrėjau visi hibridai taip pat, net nauji, matyt inverterio svoris daro savo. Kai turėjau auto su 230ag/300nm ant priekio irgi per vairą jausdavosi kaip tampo. Su gazu vairuoti galėjai :)

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #25 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 17:49:25 pm »
Priuso šonas vienas net susėdęs ir keik žiūrėjau visi hibridai taip pat, net nauji, matyt inverterio svoris daro savo. Kai turėjau auto su 230ag/300nm ant priekio irgi per vairą jausdavosi kaip tampo. Su gazu vairuoti galėjai :)

Tikra tiesa. As net stebejausi seniau...

Neprisijungęs maaz

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 282
    • Ma Az
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #26 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 18:50:09 pm »
Bandziau ka tik. Spausk kiek nori-vaziuoja tiesiai. Bent jau mano. Avensis 2.0, D4D Business Edition 2017.

Va taip ir turi būt!

Neprisijungęs robertas1993

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1117
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #27 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 20:52:22 pm »
Pažiūrėjau dabar video ir kolegai neša vairą gazuojant, kas yra normalu nes priekis varomas (vienas varomas), tokį testą reikia daryti važiuojant trasoje pastoviu greičiu, su gazo pedalu net vairuoti galimą, tad normalu.

argi? pakelus ant keltuvo ir pasukus rata kitas ratas suks atvirksciai :) as statau uz sakes sailentbloka (-us)  arba gal suportas labiau stabdo ta rata kuris  yra is desines :)
Auto:
Toyota Yaris
 MB E270 W211

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #28 Įrašytas: Kovo 29, 2018, 21:00:20 pm »
Pas jį plius automatas, tai vienas pusašis bus trumpesnis ir t.t.
Pas vw net prisijungus kompą galimą torque steer compensation activate/deactivate padaryti.
https://youtu.be/q7gzrlMTYWE

Neprisijungęs Ginster moto

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
Ats: "Neša" automobilį i dešinę
« Atsakymas #29 Įrašytas: Spalio 28, 2020, 03:10:39 am »
lygiai tokia pati beda, galbut isprendet sia problema ?
, as galvoju kad galetu buti "wheel steering angle sensor" bet dar nebandziau kito ideti .
servise sake kad kalibruoti jo nerekia kad viskas tvarkoje, bet manau kad gali buti kad jis duoda bloga signala del to =] ir pasisuka vairas , pataisykit jei klystu
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 28, 2020, 03:13:25 am sukūrė Ginster moto »