nu nezinau, vazineju su Auris hibridu 1.8 uztenka man tos traukos. Jei lyginsit su ale sportiniais variantais arba su varikliais po 150 kw tai zinoma cia kaip pirsta su b.... lygint
Aisku biski erzina tas lag’as nuo gazo paspaudimo iki dugno ir dezes reakcijos. Power rezimu, tas lag’as mazesnis ir auto dinamiskesnis ant zemu sukiu. Siulau nesitiketi tokiu rezultatu kaip is DSG deziu, butu naivu. Nors daugelis sako, kad hibridas tik po miesta trintis, bet tam siek tiek papriestarausiu. Paskutiniais duomenimis kuro sanaudos Auris HSD universalas 2015 m. Mieste vasara ne pensininko rezimu Vilnius 4.5-5l. Magistrale (duomenys greicio pagal GPS) 130 kmh - 6-6.5l vaziuojant 150 km/h sanaudos 6.7-7.3l. Ziema mieste suvalgo pas mane daug, bet cia del vaziavimo iprociu, atstumas apie 3 km, tai elektra nelabai isijungineja, tai sanaudos ziema su tokiu trumpu atstumu buna apie 9l. Jei vaziuociau ziema su vienu uzvedimu bent 10 km sanaudos butu tarp 6-7l, bet cia ziema as vadonu, kai temperatura zemiau nulio. Tai nu nesupykit, bet retas benzinas kuris ilenda i tokias sanaudas tiek mieste tiek uz jo ribu. Net ir ne visi zyzeliai gali ilist i tokias sanaudas, nebent senas geras vw tdi 1.9
Dabar labai populiarus tarp vokisku auto benzinai turbininiai su mazom kubaturom, taip ant zemu joe dinamiskesni, bet kuro sanaudos toli grazu ne tokios grazios kaip deklaruoja gamintojas