Temos autoriui patarčiau nekreipti dėmesio į "Mediaguru" sapaliones.
Auris ir Prius III hibridinės sistemos - nuo 1,8 litro variklio iki transmisijos, inverterio, kitos elektronikos ir baterijos - yra VISIŠKAI identiškos.
Taip, jei važinėjama Vokietijos autobanais, Auris Hybrid nėra idealiausias variantas, ir sąnaudos tuomet gali pasiekti 7 l/100 km.
Tačiau šiuo atveju bus važinėjama mieste, tad geresnio varianto patikimumo/sąnaudų/patogumo atžvilgiu (kalbu apie jėgainę/transmisiją) nėra. Vilniuje vasarą 5-6 litrai maksimum, pačiu blogiausiu atveju žiemą kamščiuose, su auto pašildymu rytais gali būti iki 8 l/100 km. Joks panašios galios dyzelis tokių sąnaudų tokiomis sąlygomis nepasieks. Bet kuris, teigiantis priešingai, yra kvailys ir/arba melagis.
Pagrinidinis hibridinio Auris minusas yra bagažinės tūris. Tiksliau, ten parodija, ne bagažinė. Bet jei važinės viena moteris, nereikės vežioti vaikiško vežimėlio ar pan., tuomet vienam kitam pirkinių krepšiui to tūrio pakaks.
Na ir šiaip Auris neblizga kalbant apie interjero medžiagų kokybę ar garso izoliaciją, bet didžiulės prarajos nuo šio segmento lyderių nėra.
Žodžiu, jei reikia nedidelio, taupaus, ir, svarbiausia, patikimo automobilio mieste, galima rinktis ir pirmosios kartos hibridinį Auris.