Vyrai, nesipykit. Aisku, kad sanaudos labiausiai priklauso nuo tapkes sunkumo. Bet daugelio zmoniu vidurkiai, manyciau tiksliausiai apibudina situacija. Imkim ta pati spritmonitor:
Toyota Auris hybrid 2011-2012
Count Fuel type min Ø max
267 Gasoline 3,25
5,19 7,10
Toyora Auris 2011-2012 benzinas
Count Fuel type min Ø max
54 Gasoline 4,95
7,14 8,95
Jau turim 2l/100km skirtuma. Paziureje sarasa dar matome, kad puse pirmo puslapio (ekoniskiausia variantai) kazkodel visvien ismeta hibridinius, matyt zmones taip susivede duomenis - pasirinko ne Auris Hybrid, o tiesiog Auris. Taigi realiai benzininiu sanaudu vidurkis dar didesnis!
Nezinau kiek benzinai pigesni uz hibridus, bet paemus kad 100km susitaupo 2l benzo po 1.3€, gauname kad vidutine moteris pravaziuojanti vidutiniskai 10kkm per metus, sutaupys 260€ per tuos metus (10kkm / 100 * 1.3€ * 2l). Ne kazinkas
Aisku, kazkiek dar susitaupys ant kaladeliu
Visa kita Fatmann labai gerai surase (t.y. mano nuomone pilnai sutampa su jo
).
PS. O siaip jei sutaputym dar pora gabalu ir paimtum Leaf'a (jei yra galimybe kur nors krautis) tai tikrai daug geresnins variantas miestui - daugiau vietos viduj, bagazineje, smagiai vaziuoja, pigesne eksploatacija ir t.t.