va vazineju su 2015 hibridu universalu. Per 40k km nieko keisti neteko, apart keleta isoriniu kebulo daliu, del ilenkimu ir t.t. pliusai: pakaba pakankamai komfortiska, palyginus su kitais japonais toje klaseje. Manevringumas geras, kuro sanaudos nedideles. Garso izoliacija nepasakyciau, kad tragiska, bet ir tikrai ne ideali. Kadangi universalas, tai is galiniu posparniu labiau garsai girdisi
Minusai: per zema, galetu buti bent ant poros cm aukstesne, ziema geriau i provezas netaikyt
Korozija ant galiniu stabdziu disku, kadangi hibridas, o galiniai stabdziai ir taip maziau efektyvesni, todel labai retai, kada kaladeles galines ikaista ir issdziovina dregme, ko pasekoje greiciau uzsitraukia rudziu sluoksniu, bet gerai, kad yra normalus rankinis, tai profilaktiskai kelis ratus aikstelej pravaziuoju su puse uztraukto rankinio
Mazokai vietos salone, matosi, kaip isedes koks kolega i keleivio vieta kurio ugis siek tiek daugiau nei vidutinis, bando savo kelenus sutalpinti po bardacioku
Ir va, kitam poste katik pasiskundziau apie plastmasiu girgzdejimus vos po 3-4 metu nuo isriedejimo is gamyklos.