Autorius Tema: Avensis Verso D4D 2002m kuro ipylimo vamzdis  (Skaityta 1648 kartus)

Neprisijungęs Harko

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 26
Avensis Verso D4D 2002m kuro ipylimo vamzdis
« Topic Start: Rugpjūčio 01, 2018, 11:49:33 am »
Sveiki Forumieciai
Atsitiko beda prakiuro kuro ipylimo vamzdis. Apskambinau visa autopliusa niekas neturi. Naujo pirkti nesinori nes nelabai yra noro investuoti i sena auto. Gal is jusu kas nors turi? O gal zinote sitas vamzdis toks pats tiek benzui tiek dyzeliui?

 

Neprisijungęs Zaroliz

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 966
Ats: Avensis Verso D4D 2002m kuro ipylimo vamzdis
« Atsakymas #1: Rugpjūčio 01, 2018, 22:50:39 pm »
Manau, kad kitoks, pasitikrink www.japan-parts.eu

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Neprisijungęs tebunie

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 20
Ats: Avensis Verso D4D 2002m kuro ipylimo vamzdis
« Atsakymas #2: Rugsėjo 07, 2018, 22:36:22 pm »
Kiek paveluotai, bet atsakau. Konkreciai nieko padeti negaliu, tik uzjaust. Pries pora metu tas pats buvo, garlavina ta vamzdi servisuose vadino. (negi neturi autopliuse, atrodo pilna ant detaliu tu masinu, pabandyki autovijuna.lt jei dar neskambinai, yra pagelbeje su dalim man anksciau) Degalineje pyliau dyzeli ir viskas kiaurai praejo : ) Pirkau naudota Kaune, jonavos g. salia padangu parduotuves "egzotika" atrodo, nedidelis srotas. Kiek galejau apsveiciau, apipurskiau viskuo kuo galejau ir kolkas laiko. Ale pries pora menesiu kita beda - kuro bakas pradejo leisti, tad si jau nauja keiciau.

Neprisijungęs zadalas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 5
Taigi, pirkau savo Verso aišktelėje, parvežta iš Danijos. Pirmas siurprizas jau degalinėje - dyzelino bala. kiaura garlavina. o jos nėra kur gauti, nes visų supuvusios. O aš ir laiko neturiu, prieš akis trys tūkst, km. Meistras aplipdė. Bet jau išvažiuojant - dar Lietuvoje, paaiškėjo, kad pilant vis tiek teka.  Kelionei reikia trijų bakų.  Bet nuvažiavau.  Vietoje nusiardžiau - meistro klijai atsilupę. bent dešimt skylių. Viena mintis  - pjauti virš pirmos skylės ir dėti guminę žarną. Bet jau buvau apsipirkęs stiklo audinio ir špakliaus. Daug sykių teko lipdyti, kol vanduo nustojo sunktis. Tada sumontavau. Atrodo, nebėga. Tačiau dabar laša iš bako, per siūlę, epoksidinis špaklius nepadeda. Galvojau - įlįsiu į baką iš vidaus. Nuėmiau sėdynes kilimėlius, nuėmiau tą daiktą su plūde. Tuo pačiu su white spiritu išploviau siurblio tinkliuką. Prikabinęs magnetą iš bako bakelio, kuriame viskas guli, išžvejojau rūdžių gabaliukus. Dar liko kelios nuosėdos. Deja, tas bakelis bake ir trukdo įkišti ranką ir apgrabalioti baką iš vidaus. Galvoju apie bako nuėmimą. Bet  kol kas nesiryžtu, nes nėra nei laiko nei sąlygų. Įpilu pusę bako ir ir važinėju.
Ir prie to paties pastebėjau alyvos balutes po varikliu. O juk išvažiuojant meistras pakeitė du riebokšlius. iš kur bėga - nelabai matyti, tačiau laša nuo greičių dėžės. Ten tarsi du bliūdai (atsiprašau, mano profesija labai toli nuo automechanikos) sujungti varžtais ir  raudona sandariklio siūlė. tai va, laša po ta siūle ir ta siūlė šlapia. Tik įtarimą sukėlė alyvos spalva - geltona. ir patrynus tarp pirštų pojūtis kitoks nei variklio alyvos. Dabar klausimas -  kokia alyva tinka ir kokia ne? kad bėdos neprisidaryčiau. Parduotuvėje 80W90. kol kas susilaikiau. Ir dar neaišku, pro kur įpilti, ir kiek. ir kaip pažiūrėti ar trūksta? Gyvuliai,   youtubės kanalą su autofilmukais man blokuoja makdonaldo wifi, 
Tiesa, dar galvoju, o gal  laša ne iš greičių dėžės o iš vairo kolonėlės?
Prisijungsiu tik po savaitės, per tą laiką stebėsiu, kažką darysiu, bet jei kas turi pastabų ar patarimų - būsiu dėkingas.
Tiesa -keičiant garlaviną gumine žarna - gali būti sunku ją prifiksuoti, nes pvz, pas mane buvo visi fiksatoriai nurūdiję ir net skarda prarūdijus, Tai paėmiau to paties eposidinio špakliaus, stiklo audinio, iš vielo sulanksčiau tokias kilpas  ir priklijavau. ir vamzdį, kad nebūtų palaidas, pritraukiau su plastiko dirželiais, ispaniškai vadinamais brida, o lietuviškai - nežinau. Ir paskui viską nupurškiau žaliais anikoroziniais dažais.