Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Žalieji => Kiti hibridai => Temą pradėjo: Ctrl7 Rugpjūčio 11, 2017, 09:08:08 am

Antraštė: Toyota C-HR su R20
Parašė: Ctrl7 Rugpjūčio 11, 2017, 09:08:08 am
https://www.youtube.com/watch?v=hIIj2Fpq10k (https://www.youtube.com/watch?v=hIIj2Fpq10k)

Toyota C-HR Hybrid Luxury Plus su 20" ratais.
Ratlankiai Brock firmos 8,5" pločio - https://brock.de/en/felgen/brock-b32-hgvp-2/ (https://brock.de/en/felgen/brock-b32-hgvp-2/)
Padangos Bridgestone Potenza S001 - 245/35 R20
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Rugpjūčio 11, 2017, 14:05:28 pm
Nu nelimpa man tokia masina...
Buvau test drive pasiėmęs, bet man ji primena Nissan Juke( JOKE :) ), vietos bagažinėje mažai, komforto salone nėra, galinėje eilėje net kojom vietos mažoka. Daugiau gal moteraitei kokiai...
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Puons Viršininks Rugpjūčio 11, 2017, 14:28:18 pm
Pritariu balticam, labai panašus į Juke dėl galinės dalies ir dureliu keleivio pusėj. C-HR man kaip naujo Prius 2017 galas labai nepatinka, labai aštrios linijos, man asmeniškai nekaip žiūrisi, nors kai išgirdau apie jį paskaičiau tai galvojau bus super, bet gyvai pamačius tai Juke+Prius+naujas dizainas= C-HR
Kas rusiškai suprantat yra apžvalga C-HR https://www.youtube.com/watch?v=AqCFW2zNY4I (https://www.youtube.com/watch?v=AqCFW2zNY4I)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Gmc Rugpjūčio 11, 2017, 16:01:23 pm
Man pradzioj dizainas nepatiko, dabar pripratau ir labai patinka. Imciau kokia ruda ar balta, jei tokios masinos reiketu.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Rugpjūčio 11, 2017, 16:53:23 pm
Tai dizainas dar nieko- gali priprasti,bet erdves maža kaip tokio tipo mašinai. Nei pasikrauti ką normaliai, nei didesniam zmogui patogiai sedet. O kaina užkelta.. Jei domintu tokio tipo auto, žiūrėčiau tik į Rav.
Antraštė: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Rugpjūčio 11, 2017, 17:09:31 pm
Nu nelimpa man tokia masina...
Buvau test drive pasiėmęs, bet man ji primena Nissan Juke( JOKE :) ), vietos bagažinėje mažai, komforto salone nėra, galinėje eilėje net kojom vietos mažoka. Daugiau gal moteraitei kokiai...
O ko tu tikiesi iš paaukštinto yario? :) lyg ten būtų irgi vietos...
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Rugpjūčio 11, 2017, 17:11:01 pm
Man pradzioj dizainas nepatiko, dabar pripratau ir labai patinka. Imciau kokia ruda ar balta, jei tokios masinos reiketu.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170811/af3757f0a5cf91a11b2f9ac4d08617d8.jpg)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Ctrl7 Balandžio 14, 2018, 10:44:26 am
Naujas auto - ratai tie patys
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 14, 2018, 11:02:49 am
Jaučiu važiuojasi su tokiais kaip su vežimu, yaris su R20 :)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Ctrl7 Balandžio 14, 2018, 12:51:04 pm
Dar sužeminta ~4 cm...
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: kapsis Balandžio 15, 2018, 00:05:32 am
  Nors ir  spalva "lietuviska" , bet tikrai gerai ziurisi, daug geriau nei baltas automobilis :)    pakitimai nedideli  bet visai kitas vaizdelis   lyginant su standartiniu...... O  vis komforto gerbejai  toliau vazinekit su savo R-15-16, daug zmoniu  del isvazidos pasiruose kazka paaukoti. Del vietos- visi aukstaugiai tikrai rinksis atitinkamai ir automobili, megstantys daug vezti- maziausiai universala....   Teko testuoti tik jam pasirodzius,  man su 180cm varuotojo zona super, deja gale per "ploti"  vietos tik dviems, kojos  jau tarsi noretu remtis i sedyne, bet jei dviems  pakankamai komfortiska ir ilgoj kelionej butu..... Bagazine-  reikia gyvai "paciupinet"  kad pamatyt jos gyli,  vizulaiai atrodo maza, bet realiai nemazo  aukscio  krovini galima ideti nenulenkus sedyniu.....     
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: kapsis Balandžio 15, 2018, 00:09:19 am
Beje, cia kaip suprantu jis yra parduodamas?  tiek  pilkas  tiek baltas?
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: ketvirtasis Balandžio 15, 2018, 12:11:40 pm
Visos žmonos tiesiog alpsta, manoji ne išimtis. Asmeniškai nesėščiau į tokį auto, kalbėjau su "kitais" tojotų vadeliotojais Nisasn juko (kopija) - parodija. Ta planšetė per visą konsolę, žodžiu košmaras, ai yra ir pliusų naujos teechnologijos ir hibridas toliau NULIS. (n) (n) (n)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Henris Balandžio 15, 2018, 12:34:43 pm
Kolega mano turi toki hibrida ryskiai melynos spalvos, tai atrodo puikiai. Viduje apdaila padaryta su auto spalvos elementais, grazu. Bet teko man isesti 180 ugis ir ne is lieknuju esu :) tai zinokit vietos mazai, nekomfortiskai jauciausi. Plius labai mazai sviesos salone ar langiukai mazi ar kas, bet jautiesi biski kaip tanke :) Atrodo kad visko norejo sudeti tiek daug i salona gamintojas, kad labai jau viskas suspausta. As irgi noreciau po poros metu savo auri hibrida universala pasikeisti, bet keisciau tik i RAV4, dar buvo pamastymu apie prius plus, bet kaina nesveika o variklis per silpnas tokiai masinai. Rav4 ziureciau vien del to, kad hibridas turi 2.5 varikli ir dar 4 varomi, aisku galinis tiltas isijungia tik prasisukus priekiui, bet galas varomas tik el varikliu, kas gerai, nera jokiu kardanu ir pan. Tik vienintelis dalykas dabartiniam RAV kas man asmeniskai nepatinka, tai priekine konsole salono. Atrodo, kad butum isedes i 95 metu masina, pagla vidaus dizaina :) Tai sitoj vietoj manau dizaineriam reiktu dar padirbet. O siaip labai noreciau iki savo pensijos dar isigyti ir elektromobili, nes matau labai daug privalumu, nei vidaus degimo, kad ir hibriduose. TIk pas mus LT labai letai vystotis infrastruktura. O lektromobiliu kainos vistiek palaipsniui nukris, ypac kai padides pasiula is keliu gamintoju, prasides konkurencija viskas susitvarkys. Ir dar kai degalines suvoks, kad prie benzo ipylimo pistoletu turi buti papildomai pistoletu kurie ikrauna elektra varomus auto, tada manau ir galesim drasiai isigyti siuos aparatus. Gaila, kad Toyota savo EV nuo 2019 metu paleidines tik Azijoj :(
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Bemsas Balandžio 15, 2018, 13:56:58 pm
Nera naudos is tu 4wd hibrido. As su Lexus RX450H uzstrigau 20cm pusnyje :D Truksta galios galiniam ratams. O kai baterija sesta - jie neveikia. Net ant bordiuro ziema sunku uzvazioti.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 15, 2018, 14:04:00 pm
Nera naudos is tu 4wd hibrido. As su Lexus RX450H uzstrigau 20cm pusnyje :D Truksta galios galiniam ratams. O kai baterija sesta - jie neveikia. Net ant bordiuro ziema sunku uzvazioti.
Pritariu, plius labai sunku dozuoti gazu, tai perdaug ir gesina antipraslidimas, tai permažai, o atjungus antipraslidimą tada praslysta greitai, elektronika nespėja pristabdyti rato/ratų.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Henris Balandžio 15, 2018, 15:24:14 pm
o tai kokiu tikslu gamintojas ta elektra varoma galini tilta deda jei rasot, kad ner naudos is jo? Kai turejau Honda CRV tai ten tiltas galinis isijungdavo tik priekiui praslydus, nors reduktorius nedidelis, bet niekada neturejau ziema problemu. O dabar su auriu hibridu priekiu varomu, tai bijai sustot slidesnej ikalnej, neisvaziuosi nekaip, nes antipraslydimas taip uzblokuoja ratus, kad spaisk nespaudes ta gaza, automatika tik duoda garso signala ir nevaziuoja, tai jei nera gale masinu nusileodi atbuliniu ir bandai lipt is naujo, pradzioj biski isibegeji tada is inercijos bandai ivaziuot. Nesu as profas vairuotojas bet su praeitais auto tikrai tokiu problemu neturejau :)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 15, 2018, 16:24:57 pm
o tai kokiu tikslu gamintojas ta elektra varoma galini tilta deda jei rasot, kad ner naudos is jo? Kai turejau Honda CRV tai ten tiltas galinis isijungdavo tik priekiui praslydus, nors reduktorius nedidelis, bet niekada neturejau ziema problemu. O dabar su auriu hibridu priekiu varomu, tai bijai sustot slidesnej ikalnej, neisvaziuosi nekaip, nes antipraslydimas taip uzblokuoja ratus, kad spaisk nespaudes ta gaza, automatika tik duoda garso signala ir nevaziuoja, tai jei nera gale masinu nusileodi atbuliniu ir bandai lipt is naujo, pradzioj biski isibegeji tada is inercijos bandai ivaziuot. Nesu as profas vairuotojas bet su praeitais auto tikrai tokiu problemu neturejau :)

Labai paprasta. Isjungi anti-praslydima ir vaziuoji.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Bemsas Balandžio 15, 2018, 16:29:14 pm
Aisku, kad 4wd yra geriau nei 2wd. Bet nereikia tiketis, kad jis vazios kaip CRV. Cia net nesulyginami dalykai. Ten kur CRV gales pravazioti, hibridas tikrai nepravazios niekaip :D . Tas 4wd galinis hibrido motoras sakyciau padeda panasiai, kai gale tave bando stumti 1 zmogus.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Henris Balandžio 15, 2018, 16:38:28 pm
balticam pas mane antipraslydimas neissijungia trc off knopkes pagalba :) turi zaist su kombinacija pedalu ir pavaru perjungeju kad isijungt service rezima, tada antipraslydimas neveiks, bet tikimybe bus kad sudeginsiu inverteri, ko nesinoretu.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 15, 2018, 16:43:40 pm
balticam pas mane antipraslydimas neissijungia trc off knopkes pagalba :) turi zaist su kombinacija pedalu ir pavaru perjungeju kad isijungt service rezima, tada antipraslydimas neveiks, bet tikimybe bus kad sudeginsiu inverteri, ko nesinoretu.
Tai cia kita kalba.
O tai patvarkyt negalima? Jei pagal tavo anketa, atrodo 2015 metu masina, dar ir garantinis turetu buti...
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Henris Balandžio 15, 2018, 18:43:01 pm
o ka ten patvarkysi? :) pasiziurek youtube video kur priusai bando ivaziuot i snieguotas ikalnes :) esme tame, kad cia elektronika taip suprogramuota, jei ratai prasisuko daugiau kompas blokuoja akseleratoriu, o cia akseleratorius gi be jokiu troseliu. Kazkada esu atstovybei skundesis kad taip elgiasi, bet jie niekuo negalejo man padet. Taip gamintojas yra softa parases, kad apsaugoti kazkokios ten sankabos dalis ir invertoriu nuo prabuksavimu. Pasirodo, kad pas hibridus ir dar sankaba kazkokia yra, cia tikriausiai tarp variatoriaus ir variklio kazkoks mandras diskas stovi. Tai gerai, kad pas mus tos ziemos max menuo. Bet nusileidziant i koki kiema nuo kalniuko, jau turi is anksto mastyt kaip isvaziuosi :)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Venza Balandžio 15, 2018, 20:59:54 pm
Aisku, kad 4wd yra geriau nei 2wd. Bet nereikia tiketis, kad jis vazios kaip CRV. Cia net nesulyginami dalykai. Ten kur CRV gales pravazioti, hibridas tikrai nepravazios niekaip :D . Tas 4wd galinis hibrido motoras sakyciau padeda panasiai, kai gale tave bando stumti 1 zmogus.
Pilnai pritariu.Zmogus norejo uzsisakyt per mane Hyghlander (pats vazinejo su RX hybrid) vien tam,kad negaledavo ziema i sodyba nuvaziuot.Ivaziavimas status ir posukis,niekaip isibeget negalima,o prasisukus ratams isijungia galas,bet jau per velu buna.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Ctrl7 Balandžio 16, 2018, 18:28:59 pm
Vidaus foto
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 18:35:22 pm
Ekranas taip atrodo lyg kažkas būtų stabdęs ir vaikui iš rankų planšete iškrito ir prie priekinės konsolės prilipo :) toyotų salonai tai įdomus sudeda apdailos dalis į kibirą pakrato, susimaišo, išpila ant konsolės ir Ok :D
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Bemsas Balandžio 16, 2018, 19:15:06 pm
Kiek pamenu Audi A8 D3 pradejo pirmoji "plansetes" statyti, poto Mercedes ir BMW i visas masinas. Dabar iki Toyota/Lexus atejo :D
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 19:24:35 pm
Kiek pamenu Audi A8 D3 pradejo pirmoji "plansetes" statyti, poto Mercedes ir BMW i visas masinas. Dabar iki Toyota/Lexus atejo :D
Bet jie nors pakankamai simetriškai jas deda, plius toyotos multimedija, hmmm, pasakysiu taip, geriau jos nebūtų :)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 16, 2018, 20:18:41 pm
Bet jie nors pakankamai simetriškai jas deda, plius toyotos multimedija, hmmm, pasakysiu taip, geriau jos nebūtų :)

O kuo ji tau nepatinka? Pagal masinos klase ir kaina ji yra puiki. Pas mane Avensyje stovi Touch 2 with Go ir skustis tikrai negaliu. Yra FM, DAB USB AUX jungtys, garso kokybe ne premium klases, bet ir masina juk ne premium. Navigacija OK, 3 metai nemokamu naujinimu, TomTom Traffic ir kt. Zemelapiai 1 metu senumo, bet ir kitu masininiu Navi tas pats ar dar blogiau.

(http://i68.tinypic.com/25kmtzl.jpg)
Antraštė: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 20:20:55 pm
O kuo ji tau nepatinka? Pagal masinos klase ir kaina ji yra puiki. Pas mane Avensyje stovi Touch 2 with Go ir skustis tikrai negaliu. Yra FM, DAB USB AUX jungtys, garso kokybe ne premium klases, bet ir masina juk ne premium. Navigacija OK, 3 metai nemokamu naujinimu, TomTom Traffic ir kt. Zemelapiai 1 metu senumo, bet ir kitu masininiu Navi tas pats ar dar blogiau.

Aš ne apie garsą, veikia lėtai, grafika baisi, žemėlapiai tragedija, bent jau Lietuvoje lyginant su konkurentais. Įdomu ar Apple CarPlay/Android auto yra?
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 16, 2018, 20:42:03 pm
Slashai, as pagal automobilio klase galeciau lyginti su Ford Mondeo ir jame ne ka geresne multimedia. Tiksliau ten is viso pravalas...
O su kokia tu lygini? Ir kurioj masinoj geresne matei? Cia tik idomumo delei.
Bet lyginant su praejusios kartos Touch&Go tikrai pazanga yra. Navigacija isbandziau i LT vaziuodamas- nei vienos klaidos, kamscius puikiai parode(ant interneto, ne is TMC), artimiausios kuro koloneles su tuometinem kainom-puikiai parode.(nors Vokietijoj kuro kainos kinta valandomis ar net minutemis) Viesbuti kur pamiegot rado puikiai net Lenkijoj. Lietuvoj aisku kamsciu nerodo, bet adresus Vilniuje rado be problemu. Siaip as buvau maloniai nustebintas.
Veikai letokai, sutinku, bet uztikrintai.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 20:50:00 pm
Na Pvz škoda, seat, kia, hyundai, visi šie yra toyotos kainų lygyje ;)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 16, 2018, 21:01:16 pm
Na Pvz škoda, seat, kia, hyundai, visi šie yra toyotos kainų lygyje ;)
Is situ isvardintu, man tik Kia androidine multimedia patiko. Taciau vien del multimedios tu masiniuku nesirinkciau.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 21:13:21 pm
Is situ isvardintu, man tik Kia androidine multimedia patiko. Taciau vien del multimedios tu masiniuku nesirinkciau.
O aš rinkčiausi, optima už avensis žymiai geriau važiuoja ir taip toliau ;)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Balandžio 16, 2018, 21:20:56 pm
As istikimas Toyotai  :)  o ir pats gi su Toyota..

Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Bemsas Balandžio 16, 2018, 21:22:26 pm
O aš rinkčiausi, optima už avensis žymiai geriau važiuoja ir taip toliau ;)

Man irgi optima hibridas patiko. Jei vardas butu ne KIA, o Toyota- galima butu pirkti :D
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Balandžio 16, 2018, 21:33:13 pm
As istikimas Toyotai  :)  o ir pats gi su Toyota..
Man Toyota deja jokių emocijų nekelia, vienas nuobodžiausių turėtų auto :)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: kixxoff Rugsėjo 11, 2018, 21:51:39 pm
Man CH-R tai dvivietis auto.
Išorės dizainas geras, gale vietos mažai, bagažinė maža.
Jei dviese be vaikų - ok.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Rugsėjo 11, 2018, 21:55:34 pm
Dizainas tai va koks, dizaineris sėmėsi įkvėpimo iš kultinio filmo :D
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180911/11a8df81ae29403fa4fc0ee0c9a39b10.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180911/0e7546a130c635fac52a1edf1b579626.png)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: kixxoff Rugsėjo 11, 2018, 22:03:18 pm
išorei pretenzijų nėra  :-)
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: tokanza Lapkričio 10, 2018, 13:52:59 pm
gal galetumet parasyt apie toyota C-HR patikimuma.Danijoj gyvenu,cia dideli mokesciai automobiliams,reikia ziuret mazesni ir greiciausiai hibrida.galbut kita modeli galite rekomenduot
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Mediaguru Lapkričio 11, 2018, 11:42:16 am
Jei ziureciau kažką iš būtent Toyota hibridu, tai tik Prius imčiau. Manau labiausiai nusisekusi masina.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: tokanza Lapkričio 11, 2018, 21:08:34 pm
supratau,o prius plug-in ka reiskia?koks ju patikimumas?
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Bemsas Lapkričio 11, 2018, 21:16:13 pm
supratau,o prius plug-in ka reiskia?koks ju patikimumas?
Plug-in - pakraunamas is rozetes.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: tokanza Lapkričio 11, 2018, 21:59:33 pm
sita suprantu,bet kiek jie laiko kraunas,kiek gali vaziuot?ant stogo maciau saules baterijos.kur galima butu daugiau suzinoti?ar jus gal daugiau zinote,pasidalinkit
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Lapkričio 11, 2018, 22:04:34 pm
sita suprantu,bet kiek jie laiko kraunas,kiek gali vaziuot?ant stogo maciau saules baterijos.kur galima butu daugiau suzinoti?ar jus gal daugiau zinote,pasidalinkit
Toyota centras toli? :) per naktį isikrauna, nuvažiuoti galimą apie 50km priklauso kaip važiuoji.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: balticam Lapkričio 11, 2018, 22:05:34 pm
Krauni 10-12 valandu, vaziuoji 26km vien elektra. Viskas. Tolko mazai, terliones daug.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: Mediaguru Lapkričio 11, 2018, 22:08:40 pm
Niu 26km -cia optimistiskai. Gal su nauja masina tiek ir nuriedesi. Kiek bandziau, daugiau 17-19km vien elektra tas plug-in nepaveza. Netaupiau, Vilniuje vaziavau, su sviesom ir mages klausiau. Vasara.
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: tokanza Lapkričio 11, 2018, 22:37:35 pm
o kai isikrauna tada hibridiniu rezimu vaziuoji turbut?salonas salia yra bet zinai pasaku kad daug nepripasakotu noriu jusu patarimu
Antraštė: Ats: Toyota C-HR su R20
Parašė: slashas Lapkričio 11, 2018, 23:38:10 pm
o kai isikrauna tada hibridiniu rezimu vaziuoji turbut?salonas salia yra bet zinai pasaku kad daug nepripasakotu noriu jusu patarimu
Taip, vėliau važiuoji hibridiniu režimu.