Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Žalieji => Prius => Prius II (XW20; 2003–2009) => Temą pradėjo: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:04:41 pm

Antraštė: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:04:41 pm
Sveiki, imetu info informaciniais tikslais, kadangi nemazai pats domejausi, ieskojau informacijos anksciau, bandziau, testavau ir t.t... siuo daugeliui didziausia baime is hibridu remonto, HV baerijos kelianciu klausimu. Sutvarkyta jau ne viena HV baterija, imetu pagrindines HV bateriju ''bedas''...Gavau uzduoti sutvarkyti Prius HV baterija, kadangi pirminiu variantu uzsidege skydely raudonas trikampis, check,vsc...pajungus techstream diagnostika klaidos sedejo P0A80 (replace battery pack) ir P3000. Didzioji siu bateriju beda yra mirstancios/uzsitrumpine/sumazejusiu talpumu celes. Na ka gi, issiemiau baterija, atsidariau ir pradejau matuoti itampas (pirminiu variantu) - vienos celes itampa buvo nukritusi.Tokia cele jau automatiskai yra bloga, kadangi baterijos Ecu valdiklis zemiau 7,00 voltu iskart fiksuoja klaida. Dar dvi celes taip pat buvo jau ant ribos - itartinas pratestavau su specialiu tam skirtu b6 imax prietaisu, matavimai pasitvirtino. Kadangi baterija tvarkiau pazistamo zmonos asmenini Prius, tad be kalbu zmogus norejo keisti visas itartinas celes ( Ju irgi turiu, kadangi keleta bateriju isigijau kaip kad sakoma ''dalim'' siam kilniam tikslui :D ) zinoma pries tai celes buvo testuojamas su prietaisu, ju talpumas, tik tiek kad tas uzima nemazai laiko...Taip pat nepadariau foto, bet pacios varines ploksteles,bei kontaktu varztai buna ju visu nusioksidave, reikia viska kruopsciai isvalyti (pirminiu variantu viska mirkau chemijoj) ir pertepti spec. diaelektriniu tepalu, kadangi del oksido keiciasi varzos,atsiranda siluminiai nuostoliai kontaktu vietose ir pan...kurias taip pat fiksuoja baterijos ecu. Dar vienas variantas su kuriuo susiduriau - nutrukes celiu bloko vienas is laideliu, per kuri ecu mato dvieju celiu bloko itampas,varza... Del sios priezasties ''Toyota'' atstovybe pakeite gera baterija nauja. Turejau taip pat ir kelius HV ecu valdiklio gedimus, bet apie juos veliau...kadangi reikia padaryti foto...
P.S. dirbam su baterija BUTINA LAIKYTIS SAUGUMO REIKALAVIMU, kadangi baterijos viduje itampa apie 230 voltu!!!(priklausomai nuo baterijos ikrovimo lygio, teoriskai ji buna 201 voltas,praktiskai - didesne).
laukiame tesinio ;)   

Kilus klausimams ar norint isspresti Jusu automobilio problemas, su manimi galite susisiekti:
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,10589.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,10589.0.html)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 03, 2019, 23:24:39 pm
Gera info.
Buvau rades rusu informacija, kad vistik svarbu likutine celiu talpa. Jie ten su programa mato visu 28 celiu atskira talpuma kuris gali buti skirtingas. Ir keicia visas celes kuriu talpumas maziausias. Keiciamas celes taiko ne vien pagal itampa bet ir talpuma, kad neisisoktu nuo esamu senu celiu.
Nezinau kiek uztrunka visa diagnostika kad pamatuoti visas celes.
Ju isvada tokia kad taip atrinkus ir pakeitus celes baterija 2 metu tikrai neturetu kelti problemu.
Antraštė: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: slashas Kovo 03, 2019, 23:27:16 pm
Aš b6 imax naudoju visai savo elektronikai įkrauti :D ne joks čia ne spec įrenginys, tiesiog protingas įkroviklis/iškroviklis ir tiek.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:35:18 pm
Gera info.
Buvau rades rusu informacija, kad vistik svarbu likutine celiu talpa. Jie ten su programa mato visu 28 celiu atskira talpuma kuris gali buti skirtingas. Ir keicia visas celes kuriu talpumas maziausias. Keiciamas celes taiko ne vien pagal itampa bet ir talpuma, kad neisisoktu nuo esamu senu celiu.
Nezinau kiek uztrunka visa diagnostika kad pamatuoti visas celes.
Ju isvada tokia kad taip atrinkus ir pakeitus celes baterija 2 metu tikrai neturetu kelti problemu.
na cia be kalbu, kad aktualiausia yra celes talpumas, taciau sis procesas uzima labai daug laiko, jei norima testuoti visas 28 celes, kadangi reikia daryti min 3 ikrovimo/iskrovimo ciklus naudojant tam skirta iranga...Aisku jei visa procesa atlikti tvarkingai, minimum visa diena darbo neskubu. Taip pat pamirsau pamineti, kad reikia isvalyti ir baterijos ausinimo ventiliatoriu, kuris per laika tikrai buna prikaupes nemazai dulkiu...kada veliau ikelsiu foto, kai koks priusas papuls po ranka ;) Bent man si tema tikrai yra idomi, kadangi anksciau esu dirbes su automobiliu elektra/elektronika, tad visa info stengsiuosi imesti informaciniais tikslais, kad zmones nebijotu hibridu, kadangi siai dienai, visi bijo ypac siu HV bateriju ''gedimu'' :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:38:13 pm
Aš b6 imax naudoju visai savo elektronikai įkrauti :D ne joks čia ne spec įrenginys, tiesiog protingas įkroviklis/iškroviklis ir tiek.
taip, teisingas pastebejimas, taciau cia tik vienas is prietaisu, kuris tinka Nimh baterijoms ikrauti/iskrauti/talpumui nustatyti is mano naudojamu, kuri isimeciau, nes siuo metu pazistamo prius baterija krapstau pas save teviskeje, ne namuose ;) pats supranti, kad su masininiu akumo pakroveju, celes tikrai nepratestuosi ir nepakrausi :D
Antraštė: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: slashas Kovo 03, 2019, 23:39:21 pm
taip, teisingas pastebejimas, taciau cia tik vienas is prietaisu, kuris tinka Nimh baterijoms ikrauti/iskrauti/talpumui nustatyti is mano naudojamu, kuri isimeciau, nes siuo metu pazistamo prius baterija krapstau pas save teviskeje, ne namuose ;)
Tai jo pilnai pakanka bet kam, aš net auto/moto akumus su juo kraunu :)
O va aš žinau testą gerą su kondicionieriumi, kai reikia pasitikrinti HV baterija jos neišrenkant, Pvz perkant hibridą ;) visas grožis pasirodo iškraunant.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:40:45 pm
Tai jo pilnai pakanka bet kam, aš net auto/moto akumus su juo kraunu :)
na taip, puikiai tinkamas, pazistamas ypac megsta ji naudoti dronu baterijoms krauti :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 03, 2019, 23:45:28 pm
Tai jo pilnai pakanka bet kam, aš net auto/moto akumus su juo kraunu :)
O va aš žinau testą gerą su kondicionieriumi, kai reikia pasitikrinti HV baterija jos neišrenkant, Pvz perkant hibridą ;) visas grožis pasirodo iškraunant.
Na yra ''liaudisku'' budu :D kad ir su rankiniu stabdziu...bet cia velgi...del silpnos baterijos ar su deganciu trikampiu as tikrai neatsisakyciau pirkti geros bukles prius'o jei visa kita ok ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 03, 2019, 23:51:03 pm
na cia be kalbu, kad aktualiausia yra celes talpumas, taciau sis procesas uzima labai daug laiko, jei norima testuoti visas 28 celes, kadangi reikia daryti min 3 ikrovimo/iskrovimo ciklus naudojant tam skirta iranga...Aisku jei visa procesa atlikti tvarkingai, minimum visa diena darbo neskubu. Taip pat pamirsau pamineti, kad reikia isvalyti ir baterijos ausinimo ventiliatoriu, kuris per laika tikrai buna prikaupes nemazai dulkiu...kada veliau ikelsiu foto, kai koks priusas papuls po ranka ;) Bent man si tema tikrai yra idomi, kadangi anksciau esu dirbes su automobiliu elektra/elektronika, tad visa info stengsiuosi imesti informaciniais tikslais, kad zmones nebijotu hibridu, kadangi siai dienai, visi bijo ypac siu HV bateriju ''gedimu'' :D
Beda ne pats gedimas beda kad nera sumaniu meisteriu tokiems darbams. Didesniuose miestuose manau ne problema o va provincijoje sunkeliau.
Gal pacia cele pasikeist galima ir paciam bet tik tiek.
Tai saunu kad yra zmoniu sugebanciu ir hibridine sistema paremontuoti :-{
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: slashas Kovo 03, 2019, 23:51:27 pm
Na yra ''liaudisku'' budu :D kad ir su rankiniu stabdziu...bet cia velgi...del silpnos baterijos ar su deganciu trikampiu as tikrai neatsisakyciau pirkti geros bukles prius'o jei visa kita ok ;)
Galimą užtat kainą gerai nuderėti jei kažkas išlenda.
Su rankiniu kam kankinti, įjungi auto, kad tik skydelis įsijungtų, o ne degimas, tuo metu veikia ir kondicionierius, duodi šalčio ir žiuri kas su voltais ir varžomis darosi, bėda ta, kad žiema nepavyks tai :)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 04, 2019, 00:13:58 am
Galimą užtat kainą gerai nuderėti jei kažkas išlenda.
Su rankiniu kam kankinti, įjungi auto, kad tik skydelis įsijungtų, o ne degimas, tuo metu veikia ir kondicionierius, duodi šalčio ir žiuri kas su voltais ir varžomis darosi, bėda ta, kad žiema nepavyks tai :)
butent,tik siltuoju metu laiku ir zinoma su veikianciu kondiku.jei freono nera,niekas taip pat nestartuos ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 04, 2019, 00:20:58 am
Beda ne pats gedimas beda kad nera sumaniu meisteriu tokiems darbams. Didesniuose miestuose manau ne problema o va provincijoje sunkeliau.
Gal pacia cele pasikeist galima ir paciam bet tik tiek.
Tai saunu kad yra zmoniu sugebanciu ir hibridine sistema paremontuoti :-{
Sutinku, pvz.mano teviskej marijampoleje neatsirado nei vieno,kuris tvarkytu prius baterijas,birstone taip pat tik nuskaite klaidas,bet prie baterijos nekiso pirstu ;) atstovybese taip par niekas nesismulkina - keicia baterija nauja.atskirai celiu ar baterijos atskiru komponentu netikrina ir netestuoja.aisku,aktualiausia remontas manau viniui ir kaune,kur daugiausia ir prius vazineja ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: slashas Kovo 04, 2019, 07:28:35 am
Kad visa šita HV sistema tokia primityvi, kad gudresnis elektrikas viską padarytų :) tiesiog žmones bijo baubo ir tiek, kai galėtų iš to uždirbti...
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LinasGr Kovo 04, 2019, 08:56:54 am
Sveiki.
Ar yra žmonių kurie apsiimtu HV baterijos remontu Kaune ar aplinkui Kauną. Girdėjau auto Turguje kažkas remontuoja, bet nežįnau kaip rasti. Prius 2004 metų. Kažkaip nekyla ranka į servizą vaziuoti...
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 04, 2019, 09:23:23 am
Kad visa šita HV sistema tokia primityvi, kad gudresnis elektrikas viską padarytų :) tiesiog žmones bijo baubo ir tiek, kai galėtų iš to uždirbti...
Yra tu gudresniu elektriku bet jie tiek uzsiverte darbais kad neturi kada. O ir tie darbai lengviau nudirbami diagnostika padare kelios minutes ir 20€,
Kam jam gaisti su hibridu visa diena...
Manau reikia surasti krapstuka kuris noretu ir butu idomu.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 04, 2019, 09:28:13 am
Sveiki.
Ar yra žmonių kurie apsiimtu HV baterijos remontu Kaune ar aplinkui Kauną. Girdėjau auto Turguje kažkas remontuoja, bet nežįnau kaip rasti. Prius 2004 metų. Kažkaip nekyla ranka į servizą vaziuoti...
Bandyk i Lapina kreiptis. Signalizacijas jie montuoja. Siaip Kaune yra kas uzsiima baterijomis.
Siulau pasneketi su taksistais priusu jie tikrai rempntuojasi ir gausi patarimu ir kontaktu 100 proc.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 04, 2019, 09:34:10 am
Kad visa šita HV sistema tokia primityvi, kad gudresnis elektrikas viską padarytų :) tiesiog žmones bijo baubo ir tiek, kai galėtų iš to uždirbti...
Matai kai tu nusimanai tai paprasta bet ne visi gi elektrikai , reikia gi ir aparaturos tureti ir pns. O baimes is nezinojimo. Kas sugeba pasiremontuoti savo auto valio! Bet palikim darbo ir kitiems... (H-)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Kovo 04, 2019, 09:35:55 am
Sutinku, pvz.mano teviskej marijampoleje neatsirado nei vieno,kuris tvarkytu prius baterijas,birstone taip pat tik nuskaite klaidas,bet prie baterijos nekiso pirstu ;) atstovybese taip par niekas nesismulkina - keicia baterija nauja.atskirai celiu ar baterijos atskiru komponentu netikrina ir netestuoja.aisku,aktualiausia remontas manau viniui ir kaune,kur daugiausia ir prius vazineja ;)
O Egi tu pats dislokojiesi Kazkur klaipedos kraste..?
Antraštė: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: slashas Kovo 04, 2019, 10:57:05 am
Matai kai tu nusimanai tai paprasta bet ne visi gi elektrikai , reikia gi ir aparaturos tureti ir pns. O baimes is nezinojimo. Kas sugeba pasiremontuoti savo auto valio! Bet palikim darbo ir kitiems... (H-)
Auto elektrikas turi visus įrankius baterijos diagnostikai ir remontui, o ten nėra ką diagnozuoti ir taisyti nes labai primityvi ir kartu geniali konstrukcija, auto elektrikui čia “easy money”, tik turbūt tų elektrikų jau nebelikę ant Marijos žemės... :)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 04, 2019, 20:00:08 pm
O Egi tu pats dislokojiesi Kazkur klaipedos kraste..?
taip ;) , teviske Marijampoleje, taip ir kursuoju tarp dvieju miestu :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Kovo 04, 2019, 20:03:51 pm
Auto elektrikas turi visus įrankius baterijos diagnostikai ir remontui, o ten nėra ką diagnozuoti ir taisyti nes labai primityvi ir kartu geniali konstrukcija, auto elektrikui čia “easy money”, tik turbūt tų elektrikų jau nebelikę ant Marijos žemės... :)
diagnostika ar koks programavimas yra zymiai greitesni pinigai nei baterijos remontas. Realiai siam reikalui visa diena turi paskirti neskubant, su visais valymais, testavimais, isemimu/idejimu, ventiliatoriaus isvalymu...taip pat celiu irgi turi tureti siam reikalaui, o jei sumokesi uz baterija 350 eur ir leisi ja dalimis, o i metus turesi viena priusa, kuriam pakeisi 2 celes, tai klausimas ar verta terliotis ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugpjūčio 10, 2019, 19:41:16 pm
Na ka gi papildau tema: keletas foto is prius baterijos remonto...pastaruoju metu nemazai teko tvarkyti ir be gedimu ar triangle ir "girliandos" lempuciu, daug kas norejo tik perziureti/persirinkti/issivalyti baterija, ventiliatoriu. Vienas idomesnis gedimas - sugedes baterijos ausinimo ventiliatorius valdymas (valdymo reles gedimas) :) taip pat vienoje baterijoje radau nukritusi temperaturos davikli - nekruopstaus kazkieno anksciau buvusio remonto pasekme.daugiau gedimai visi kaip ir standartiniai. Taip pat su vienu zmogumi teko gerokai pasigincyti,nes anot pas ji visos celes puikios bukles (zmogus visa laika stebi baterijos bukle per obd, specialios programeles pagalba), nors dega skydelyje girlianda ir klaidos standartines del baterijos, taciau isardzius baterija ir testuojant kiekviena cele atskirai pirminiu  matavimu testeriu itampa kaip ir ok,taciau matuojant prietaisu su apkrova itampa staiga patampa nuo 8 voltu iki 6.5 volto, cele visiskai nelaiko apkrovos , nors pirminiu matavimu kaip ir viskas ok.Taip pat viena idomesne foto, kuria pavyko atrasti  - sprogus celes viena is sekciju, taciau itampa ji dar palaiko ''tinkama'' HV baterijos ecu, kad nefiksuoti klaidos.Taip pat keletas foto is klubieciui atliktu Prius HV baterijos remonto darbu. Taip pat atlikta pilna Prius kompiuterine diagnostika, atliktas baterijos ausinimo ventiliatoriaus kompiuterinis testas. Kaip klubieciui, draugiskai patikrinta automobilio pakaba, ismetimo sistema, nes tik atvykus isgirdau netinkama duslintuvo garsa (rasta beda sujungime ties galiniu bakeliu) bei tinkamai pritvirtinta apsaugine ismetimo skarda (daznai tenka rasti ja atkibusia) :)
Laukime tesinio.... :)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Rugsėjo 18, 2019, 21:42:31 pm
Aciu forumieciui Egiui uz baterijos greita sutvarkyma.Zodziu pazadejo -istesejo. Dabar retas reiskinys... Darbai atlikti kruopsciai.
As pasirinkau keisti celes. Laikas parodys kiek teisingas sprendimas. Jeigu ka vel remontuosim :goodboy:
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 18, 2019, 22:48:42 pm
Aciu! ;) Visada malonu pagelbeti klubieciams ;) Na ka gi, papildau dar tema, teko paremontuoti viena Prius HV baterija ir ikeliu foto bei komentarus ka pavyko atrasti po netinkamai atlikto pieriekupo baterijos remonto, kuris vadinasi ''greitai ir nebrangiai''...1. Pirmas dalykas, kuris istrigo, tai matomai nebuvo zinoma, kaip issima pati cele, ir jos tvirtinimas paprasciausias ispjautas/isplestas, taip apgadinant pati baterijos korpusa (nuotraukoje apvestai raudonai).
2.Taip pat celiu kontaktines ploksteles nuslifuota tik PUSE panaudojant ''smirgeli'', kokiam tikslui slifuota tik puse, o ne visa plokstele nelabai supratau ir tai daryta taip pat is abieju pusiu...imetu taip pat kaip atrodo jau mano nuesdinta spec. tirpalu bei nuslifuota kontaktine plokstele foto, skirtuma matote. Taip pat celiu bloko davikliniai laidai gana gerokai buvo pasioksidave (foto nelabai matosi, nepavyko tinkamai sufokusuoti).Vienu zodziu niekas nebuvo valyta, o daroma kuo greiciau. Ne viena jau vaizda toki pavyksta atrasti, kur kazkas jau buvo krapstes baterija, o oksido miltai krenta...
3. 2 celes jau buvo keistos sioje baterijoje ir jos IDETOS NE TOKIOS KOKIOS PRIKLAUSO, t.y nuo naujesnio Prius, kuriu charakteristikos skiriasi t.y ikrovos greitis, vidines varzos ir t.t...Maisyti celiu NEGALIMA.
Reziume: viskas sutvarkyta taip, kaip priklauso, celes pakeistos i tokias kokios priklauso, Prius vaziuoja toliau be girliandos ir baisaus raudono trikampio prietaisu skydelyje :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: mindogasm Rugsėjo 19, 2019, 08:26:23 am
Man abejonių kyla ar tikrai ten tik puse tu kontaktu buvo nuvalyta. Tikriausiai pats pastebėjai kad visada būtent viena terminalo pusė stipriau oksiduojasi. Dažniausiai tai būna neigiamas kontaktas. Ar nebus labiau taip kad nušlyvavo viska, bet tai padarius nesutepė terminalų kokiu tai elektros laidams skirta priemone nuo oksidavimosi ir vėliau kaip dažniausiai būna vėl pradėjo oksiduotis tie terminalai ir tai darė stipriausiai minuso pusėje. Kadangi nebuvo jokio antikorozinio tepalo patepta tai visas šlifavimo žymės korozija suvalgė.

O kas liečia celių iš naujesnio priuso panaudojimo tai jo, ten nelabai gerai padaryta. Arba viska arba nieko. Jei į trečia priusą dedi antro celes tai gal menkesnė bėda, ten lyg ir nesikeitė konstrukcija ar cheminė sudėtis, bet vistiek tai reikštu kad amžius ir nusidėvėjimas daug naujesnės celės išsiskirs.

Man dar kyla vis klausimas - kaip kolega taip greitai subalansuojate celes? Naujai įdedamų celių įtampas su kažkokiu pakrovėju padarote tokias kaip likusių daugumos ar kažkaip kitaip tą reikalą išsprendžiat greitai? Esu matęs kaip kažkas balansavo įtampas visas cėles  sujungiant paraleliai, bet kaip supratau taip darant ne per kokias varžas taip ribojant apkrovą keliaujančia būtų pavojinga nes jei koks modulis labai nukrypęs tai jis max galima galia, priklausomai nuo panaudotų laidų/kontaktų, bus pakrautas/iškrautas ir tai gali baigtis skaudžiai jam pačiam :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 19, 2019, 10:39:12 am
Man abejonių kyla ar tikrai ten tik puse tu kontaktu buvo nuvalyta. Tikriausiai pats pastebėjai kad visada būtent viena terminalo pusė stipriau oksiduojasi. Dažniausiai tai būna neigiamas kontaktas. Ar nebus labiau taip kad nušlyvavo viska, bet tai padarius nesutepė terminalų kokiu tai elektros laidams skirta priemone nuo oksidavimosi ir vėliau kaip dažniausiai būna vėl pradėjo oksiduotis tie terminalai ir tai darė stipriausiai minuso pusėje. Kadangi nebuvo jokio antikorozinio tepalo patepta tai visas šlifavimo žymės korozija suvalgė.

O kas liečia celių iš naujesnio priuso panaudojimo tai jo, ten nelabai gerai padaryta. Arba viska arba nieko. Jei į trečia priusą dedi antro celes tai gal menkesnė bėda, ten lyg ir nesikeitė konstrukcija ar cheminė sudėtis, bet vistiek tai reikštu kad amžius ir nusidėvėjimas daug naujesnės celės išsiskirs.

Man dar kyla vis klausimas - kaip kolega taip greitai subalansuojate celes? Naujai įdedamų celių įtampas su kažkokiu pakrovėju padarote tokias kaip likusių daugumos ar kažkaip kitaip tą reikalą išsprendžiat greitai? Esu matęs kaip kažkas balansavo įtampas visas cėles  sujungiant paraleliai, bet kaip supratau taip darant ne per kokias varžas taip ribojant apkrovą keliaujančia būtų pavojinga nes jei koks modulis labai nukrypęs tai jis max galima galia, priklausomai nuo panaudotų laidų/kontaktų, bus pakrautas/iškrautas ir tai gali baigtis skaudžiai jam pačiam :D
Taigi aiskiai matyti foto, kad puse kontakto nusveista, o puse ne ;) As visada jei randu celes nuo kito automobilio sudetas, visada rekomenduoju jas keisti i tokias, kokios priklauso. Esu testaves gen2,gen3,gen4 celes - skirtumas tikrai yra tarp ju. Pats gi i savo Prius esi susidejes CH-R'o celes, manau skirtumas tikrai yra nei vaziuoti su originalia baterija ;) Del balansavimo - turiu sava metodika bei prietaisus skirtus tam reikalui ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: mindogasm Rugsėjo 19, 2019, 10:53:16 am
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: pecionka Rugsėjo 19, 2019, 12:36:48 pm
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.

Atimsi iš žmogaus duoną  :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Rugsėjo 19, 2019, 13:44:25 pm
Ne, manau neatims.  ;)
Kad neturim info kur kas labai kokybiškai atlieka remontą ir kas duoda garantiją...
LT dar mokosi kaip elgtis su hibridais ir manau dar ilgai mokysis.
Amerikonai jau senai su jais rieda ir tai diskusijos verda kas kaip kodėl.
Diskusijos, ginčai, sėkmės, nesekmės viskas ok, išmoksim ir patobulėsim ir mes kada nors. :goodboy:
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 19, 2019, 21:02:10 pm
Ne, manau neatims.  ;)
Kad neturim info kur kas labai kokybiškai atlieka remontą ir kas duoda garantiją...
LT dar mokosi kaip elgtis su hibridais ir manau dar ilgai mokysis.
Amerikonai jau senai su jais rieda ir tai diskusijos verda kas kaip kodėl.
Diskusijos, ginčai, sėkmės, nesekmės viskas ok, išmoksim ir patobulėsim ir mes kada nors. :goodboy:
visiskai teisingai, pats kai susiduriau su sia problema ( nusipirkau pora prius su baterijos defektu ir dabar jie dazniausiai parvaziuoja is uzsienio su sia beda), teko daug dometis,ieskoti,bandyti ir isbandyti viska savo kailiu ;) tuomet pasirenki tinkama iranga, irankius, su laiku ateina ir patirtis.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 19, 2019, 21:41:44 pm
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.
Taip visiskai teisingai Gen 4 prius lyginant su gen3 turi mazesnius/lengvesnius/efektyvesnius variklius. Nimh Celes tiek gen 3 tiek gen 4 - itampos/talpumui - tokie patys, taciau gen 4 celes yra ''energingesnes'', jei taip butu galima issireiksti. Aisku, tam itakos turi ir celiu pagaminimo metai, taciau butent si pagrindini skirtuma nurodo uzsienio literatura (akcentuojama, jog jos turi skirtinga kwh). Taciau bet kokiu atveju, jei reiktu rinktis ka deti i gen2 prius - deciau gen 4 (kuo naujesnes celes) ;) Skirtumas tikrai yra, lyginant su originalia gen2 baterija...
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Venza Rugsėjo 22, 2019, 21:17:59 pm
 Kazkur cia klaida isivelus.Gen 4 Prius baterija jau licio ir visiskai skirtinga.Kazka maisot.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 22, 2019, 22:09:24 pm
Kazkur cia klaida isivelus.Gen 4 Prius baterija jau licio ir visiskai skirtinga.Kazka maisot.
Gen4 trim two stovi NiMH baterija, trim two eco ir i virsu - Li on ;) apacioje celiu jau nera davikliu lyginant su gen2 celem,taip pat ir juodu "smirdanciu" ventiliacijos zarnu...
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 22, 2019, 22:14:57 pm
Tikriausiai visi zino, bet daug kas klausia ar galima vietoj nimh baterijos pastatyti li on - atsakymas NEGALIMA.
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Rugsėjo 24, 2019, 08:50:00 am
UPDATE. dar keletas foto ka pavyko atrasti, remontuojant keleta bateriju. Prie ju teko gerokai pasiknisti, nes vienos baterijos laidynas tikraja ta zodzio prasme gerokai ''papuves'' buvo...Taip pat vienos HV baterijos valdymo blokas (Ecu) buvo nusproges, ecu ant baterijos keikdavosi mesdamas DTC, bet nevisada, tad teko pasedeti kol issiaiskinau gedima ;) Taip pat vieno Prius ausinimo ventiliatorius buvo labai stipriai visas uzsikises kazkuom panasaus i ''veltini''...dar pridedu keleta foto, nesusijusiu su tema - vienoj foto Prius is lauko baltos spalvos, viduje pilkos spalvos (galite speti kam automobilis priklause uzsienyje :D ), taip pat lietuvisku remonto ypatumai - zmogui daze galini bamperi draudimas ir bamperio laikikli vat kaip privtirtino, nors turejo pakeisti nauju :D Viskas sutvarkyta, Prius'ai toliau laksto LT gatvemis ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Rugsėjo 24, 2019, 09:10:07 am
Viskas ten gerai, šiektiek spalva išbluko... :goodboy: :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Spalio 01, 2019, 15:04:08 pm
Na ka gi, teko paremontuoti dar viena 2008m prius baterija, automobilio rida 130 000km, pirktas is Vokietijos, automobilio stovis idealus, rida tikra. Didziausia beda ta, kad automobilis prastovejes nevazinejamas 4 metus. Is pradziu zmogus pats bande remontuoti baterija, keisti celes, bet nesekmingai nes vis 40-50km intervale gaudavo DTC is HV ecu del vieno ar kito blogo celiu bloko darbo...Taip pat buvo blogi vidiniu varzu parametrai. Sutvarkius visa periferija, pradejus matuoti baterija, jos talpumas buvo gerokai sumazejes (ilgas stovejimas padare savo)... Zmogus keisti baterija nenorejo, tad blogos celes pakeistos kitomis, kiek imanoma alikta baterijos ''rekondicija'', po ''gaivinimo'' baterijos bukle pasitaise, automobilis pasidare zymiai verzlesnis, visi perferiniai parametrai susitvarke... Kaip sakoma darbo buvo daug, taciau baterijos pragulejimas ''be darbo'' taip pat padare itaka jos talpumui... prius isvyko ''uzdarbiauti'' pavezeju :D
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Spalio 06, 2019, 19:25:31 pm
Alytuj ne tai kad geru bet JOKIU nera kas galetu remontuoti baterija priuso  :goodboy:
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: RDeEsser Spalio 06, 2019, 19:38:08 pm
SVEIKI
Ar galit IMESTI TELEFONUS geru meistru Kaune, Vilniuje, Alytuje?
O tai Marijampolė jau ne varkė?
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Spalio 06, 2019, 19:50:43 pm
O tai Marijampolė jau ne varkė?
Apie 60km is alytaus i marijampole, tas pats kas is kauno irgi  i marijampole vaziuoti, bet zmones siai dienai visko iesko "savo kieme" ;) aisku,kam reikia vaziuoja ir is vilniaus,kauno ar alytaus...
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: LM Spalio 07, 2019, 08:00:33 am
O tai Marijampolė jau ne varkė?
Aš tvarkiau marėj  :smoke:  ;)
Antraštė: Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
Parašė: Egis_ Lapkričio 07, 2019, 22:25:38 pm
Na ka gi teko dar pasidarbuoti prie Lexus GS450H, darbo tikrai nemazai, kadangi sudetingesnis baterijos isemimas is pacio automobilio, taip pat visas HV baterijos kompiuterinis valdymas/laidynas tvirtinti prie baterijos apacios, o norint prieiti prie celiu varztu ,tenka viska nusiardyti...Baterija taip pat didesne lygianant su Prius, nes joje jau stovi 40 celiu, o tuo tarpiu Prius - 28. Konkreciai sioje baterijoje buvo keiciama 10 celiu. Perdaug i darbu eiga nesiplesiu, bet teko gerokai papluseti su testavimu, keitimais, valymais, balansavimu..Labai patiko automobilio dinamika, trauka, valdymas atlikus bandomaji vaziavima po remonto ;)