Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Žalieji => Kiti hibridai => Temą pradėjo: linaraso Lapkričio 26, 2019, 13:16:39 pm

Antraštė: Kokia masina rinktis
Parašė: linaraso Lapkričio 26, 2019, 13:16:39 pm
Sveiki,
klausiu patarimo ieškau šeimyninės masinos, ekonomiškos kuro atžvilgiu, važinės miete  60 / užmiestyje 40. ieškau benzino automato mastau apie hibridą, universalas arba hedzbekas. Nužiurejau Toyota Auris hibridą 2016 m bet pardavėjas sumaišė visas kortas del naujos pirkimo Toyota HC-R hibrido, žinoma nauja yra nauja bet ir kaina turi savo.

Domintu atsakymas hibridų privalumai ir trūkumai, naujai mašinai ir naudotai?
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: balticam Lapkričio 26, 2019, 14:08:05 pm
Na Toyota HR-C  tikrai nelaikyciau seimynine nei uz ka. Mazai vietos tiek viduje tiek bagazineje. Paprasciausias Yaris ant steroidu :)
Nauja turi kaina, taip, bet ir ramu del remontu maziauisai iki 300k km prabegsi. Sena pirkda mas zaidi loterijoje; jei nepavyks, gali panasiai pinigeliu sukist kaip i nauja. Todel mano patarimas paprastas-jei finansines galimybes leidzia, perki nauja be jokiu abejoniu. Kokia-asmenines preferencijos.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: pecionka Lapkričio 26, 2019, 15:34:10 pm
Jei rinktis iš šitų dviejų, tai Auris universalas labiausiai tiks šeimyniniams poreikiams.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: linaraso Lapkričio 26, 2019, 16:46:37 pm
Mane domina info nes visi raso skirtingai, salone teigia žinoma kita informacija dėl hibridų dėl ekonomiškumo ar verta žiūrėti? O gal čia mados klyksmas hibridas.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: frostas Lapkričio 26, 2019, 19:35:30 pm
Mane domina info nes visi raso skirtingai, salone teigia žinoma kita informacija dėl hibridų dėl ekonomiškumo ar verta žiūrėti? O gal čia mados klyksmas hibridas.
Taip, hibridas yra mados klyksmas, panašiai kaip taupiosios dujinės lemputės. Pereinamasis laikotarpis. Gelbėja tai, kad prius velniškai patvarios
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 20:50:18 pm
jei hibridai butu tik mados klyksmas, ne pirma karta pasikartosiu, taksistai masiskai ju neeksploatuotu. Cia tik mano nuomone, nenoriu, kad vel pradetu kapotis cia vienu ir kitu puses, bet as asmeniskai, jau antra hibrida vairuoju, tai i benza, juolab i dyzeli nebelipciau. Kelias dienas teko vaziuot su pakaitine nauja corolla benzinu, kol atidave rav4 hibrida, tai benzinas automatas mane nuvyle, ypac traukos prasme, net jei lyginciau su buvusiu auris 2015 hibridu. Is pradziu atrodo, kad gerai raus benzas (nes pirma pavara mechanine, tik po to jungiasi i variatoriu) tai kai persijungia i variatoriu, tai nu n.... visiskai nevaziuoja, tik rekia erzinanciu garsu. Su tuo benzinu per 3 dienas, nesugebejau itilpt i 9l. Kur dabar su rav4 221hp telpu i 7.5l prie minusines temp.
Bet zinoma, hibrido kaina zymiai didesne bus, bet as renkuosi ne del kuro taupymo, pries tai tik siaip uzsiminiau, jei kam idonu del kuro ekonomijos, bet as renkuos hibrida, nes jis vistiek kitaip vaziuoja, nei panasios klases benzinas su panasiu kw kiekiu.
Beje yra ir kita medalio puse, pradzioj daugiau sumoki uz hibrida, bet parduodant jo ir likutine verte didesne islieka, aisku jei rida nebus puse liamo.
Chr ziauriai mazas, ypac gale, tik vaikus gali mazamecius sukist ir tai tik tuo atveju jei neserga klostrofobija :)
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: GALLANT Lapkričio 26, 2019, 21:34:25 pm
Permeciau nauju corollu variantus, tai kur jos tau gali vaziuot, jei motors benzininis 1,2l.....
Daba nori nenori reik imti hibrida, kad prie sankryzos pasikrauti batareika vaziavimui iki kito sviesaforo..... 😂😂
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: bladas Lapkričio 26, 2019, 21:44:06 pm
jei hibridai butu tik mados klyksmas, ne pirma karta pasikartosiu, taksistai masiskai ju neeksploatuotu. Cia tik mano nuomone, nenoriu, kad vel pradetu kapotis cia vienu ir kitu puses, bet as asmeniskai, jau antra hibrida vairuoju, tai i benza, juolab i dyzeli nebelipciau. Kelias dienas teko vaziuot su pakaitine nauja corolla benzinu, kol atidave rav4 hibrida, tai benzinas automatas mane nuvyle, ypac traukos prasme, net jei lyginciau su buvusiu auris 2015 hibridu. Is pradziu atrodo, kad gerai raus benzas (nes pirma pavara mechanine, tik po to jungiasi i variatoriu) tai kai persijungia i variatoriu, tai nu n.... visiskai nevaziuoja, tik rekia erzinanciu garsu. Su tuo benzinu per 3 dienas, nesugebejau itilpt i 9l. Kur dabar su rav4 221hp telpu i 7.5l prie minusines temp.
Bet zinoma, hibrido kaina zymiai didesne bus, bet as renkuosi ne del kuro taupymo, pries tai tik siaip uzsiminiau, jei kam idonu del kuro ekonomijos, bet as renkuos hibrida, nes jis vistiek kitaip vaziuoja, nei panasios klases benzinas su panasiu kw kiekiu.
Beje yra ir kita medalio puse, pradzioj daugiau sumoki uz hibrida, bet parduodant jo ir likutine verte didesne islieka, aisku jei rida nebus puse liamo.
Chr ziauriai mazas, ypac gale, tik vaikus gali mazamecius sukist ir tai tik tuo atveju jei neserga klostrofobija :)
Henri, ar ne tu rašei, kad su Auriu hibridu slidžioj įkalnėj/nuokalnėj važiuoti praktiškai neįmanoma, reikia kažkokias manipuliacijas su rankom kojom atlikinėti ? Ar pakeitei vairavimo stilių, kažkaip prisitaikei prie to? Įdomu būtų sužinoti
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 21:47:56 pm
vazinejau su 1.6 corola, ne su 1.2. Bet ta pirma mechanine pavara is tikro labiau erzina, nei kimforto duoda, nes ramiai pajudet is vietos reik labai pasistengt be smugiavimo, antras smugis persijungiant i cvt rezima
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 21:54:25 pm
Henri, ar ne tu rašei, kad su Auriu hibridu slidžioj įkalnėj/nuokalnėj važiuoti praktiškai neįmanoma, reikia kažkokias manipuliacijas su rankom kojom atlikinėti ? Ar pakeitei vairavimo stilių, kažkaip prisitaikei prie to? Įdomu būtų sužinoti
Atsakymas paprastas - isigijau 4 varomais :) Ten is tikro ne hibrido beda, o elektronines antiprabuksavimo bedos, o mygtuko auris trc off neturi. Kai prasisuka ratai jis blokuoja akseleratoriu ir nelieka kito budo kaip leistis atgal nuo kalbiuko ir isibeget is toliau, nes nera knopkes trc. Dabar ant rav4 yra tai manau jei prabuksuosuu ikalnej, turetu padet ir galiniai ratai ir trc off ir ant rav4 jauciasi, kad ikalnej sustojus auto hold gerai veikia
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: frostas Lapkričio 26, 2019, 22:11:11 pm
jei hibridai butu tik mados klyksmas, ne pirma karta pasikartosiu, taksistai masiskai ju neeksploatuotu. Cia tik mano nuomone, nenoriu, kad vel pradetu kapotis (...)
Ponas, Jūs neskaitot, arba nesuprantat ką perskaitot... Arba Jūsų nedomina automobilių ateitis... Tikrai neverta kapotis :)
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Astuonkojis Lapkričio 26, 2019, 22:25:40 pm
Vairuoju auris universala hybrid. Puiki bagazine, dvigubas dugnas gali sudeti belekiek smutkiu, o bagazine lieka tuscia , plius telpa normali r17 zapaske. Gale vietos normaliai maziau nei prius bet pilnai telpa mama mociute ir senelis :) arba vaikai. Vaziuoja ir traukia kaip 1.8 hybridas iki 100 km per 11 sek. Normalus rezas. Lempos tik vidutiniskai sviecia gal kur eina su led jau geriau. Nuo 2015 atsirado ten pribumbasu juostos palaikymas ar kelio zenklo stebejimas. O siaip paprasta tvarkinga masina.

Mano visas kuro sanaudas rasi www.spritmonitor.de (http://www.spritmonitor.de)
Nikas - astuonkojis
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 22:29:22 pm
parasiau savo nuomone apie neva mados klyksma, jog tai nera tiesa. O kad hibridai yra savotiska adaptacija link EV, tai su tuo nesiginciju. Tai arba is tikruju nesupratau pono posto minties apie mada, jei netaip perskaiciau kazkokia paskepta minti, tai atsiprasau.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: GALLANT Lapkričio 26, 2019, 22:42:38 pm
Jei ir toliau nieko nedarys su batarkem, tai ev tikrai nebus ateitis. Nes bateriju gamyba labai tarsi, o ir licio mazai yra. Patys pagslvokit, jei nuo rytojaus visi vidaus degimu varomi auto pasidarytu ev, tai po 5-7m kiek milijonu tonu batareiku butu ismesta....., man jau tai kelia nerima. Aisku, jei batareikas padarys normalias, tai visai tiketina, kad jie tures ateiti. Jusu ziniai pirmas ev buvo sukurtas 1909m, bet taip ir nepaejo jam korta, nes batareiku nieks nesukure. Po 100m istorija kartojasi, kaip bus dabar parodys ateitis. Pokolkas tai hibridai ir ev tera mados klyksmas.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: GALLANT Lapkričio 26, 2019, 22:46:44 pm
Tada irgi visi piese grazia ateiti, bet kas is to gavos visi matom.....
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 23:18:36 pm
Bet kokiu atveju viskas pereis ant batarkiu. Kol kas nera kitu adekvaciu alternatyvu. Na nebent koks vandenilis, bet ir tas neprilipo, labai nedidele procentine dali sudaro vandeniliu varomos TP Japonijoj ir kazkurioj JAV valstijoj.
Visi musu telefai naudoja tas pacias licio baterijas, apie kuriu perdirbima nedaug tiesos tezinom.
Beje telefonai ir kiti prietaisai elektronikos jau senai nebe mados reikalas. Galbut tik prekes zenklo pasirinkimas cia taip jei neturi Apple ar Samsung naujausio modelio tai nemadingas. Bet kokiu atveju, galit vadint EV ir hibridus mados klyksmu dabar, bet tik laiko klausimas, kada visi vaziuosim po subine su batareikom. Galit diskutuot nediskutave, vistiek ta diena ateis, kai musu gal ne anukai, bet proanukiai, nesupras kam masinai reikia duslintuvo ar isvis vairuotojo, kaip kad mano dukros pamaciusios antikvarini su bugnu sukamu telefono aparata, klause - kas cia? O tokius mes dar naudojom tik pries 25-30 metu :)
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: GALLANT Lapkričio 26, 2019, 23:40:59 pm
Na ateitis parodys, kad bus ateiti kazkokios transporto priemones tai faktas, bet kuo jos bus varomos tai dar tikrai nesisku. Nereikia lyginti telefono baterijos ir ev baterijos, ju talpos labai skirtingos.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 26, 2019, 23:49:35 pm
Na jei sudetume visu pasaulio baterijomis uzmaitinamu prietaisu suma. Tai sunku butu paskaiciuoti, kiek elektromobiliu bateriju reiktu pagaminti, kad susilygintu su pries tai mineta suma :) Galim, kad ir kg lygint. Kuo talpesne baterija, tuo atitinkamai sunkesbe bus. Galu gale net neisivaizduojam, kiek apklink mus elementu yra. Tai ir tv pultelio baterijos ir dantu sepetelyje ir t.t. Tai EV baterijos cia tik lasas juroj lyginant pasaulio mastu.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: pecionka Lapkričio 27, 2019, 08:50:07 am
Mane domina info nes visi raso skirtingai, salone teigia žinoma kita informacija dėl hibridų dėl ekonomiškumo ar verta žiūrėti? O gal čia mados klyksmas hibridas.

Sakyti kad hibridas nėra ekonomiškas yra melas.
Hibridinė corolla ir auris turi iki 6L net atšiauriausiomis sąlygomis, RAV iki 8L.
Ir kas įdomiausia geresni rodikliai yra mieste nei greitkely nes el.pavara lekiant dideliu greičiau ilsisi, kaip ir intensyviai naudojant šildymą arba kondicionierių.
O dabar jei paimtume tokius pačius auto be hibridinės pavaros tai turėtume panašius rodiklius greitkely bei x1,5 karto daugiau mieste. Lengva paskaičiuoti kiek sutaupysi nuvažiavęs 100k km.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: balticam Lapkričio 27, 2019, 11:00:39 am
Henrio cia niekas neperkalbes, na ir nereikia. Zmogus turi savo nuomone ir tai yra gerai, o musu reikalas sutikt su ja ar ne. As nesutinku.  Gallant teisingai pastebejo.
Jei taip toliau Lietuvoj populiares hibridai/elektromobiliai, tai Lietuvele taps ju bateriju savarytnu, tada paziuresim kaip apie ekologija pagiedos...
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: GALLANT Lapkričio 27, 2019, 11:56:48 am
Sakyti kad hibridas nėra ekonomiškas yra melas.
Hibridinė corolla ir auris turi iki 6L net atšiauriausiomis sąlygomis, RAV iki 8L.
Ir kas įdomiausia geresni rodikliai yra mieste nei greitkely nes el.pavara lekiant dideliu greičiau ilsisi, kaip ir intensyviai naudojant šildymą arba kondicionierių.
O dabar jei paimtume tokius pačius auto be hibridinės pavaros tai turėtume panašius rodiklius greitkely bei x1,5 karto daugiau mieste. Lengva paskaičiuoti kiek sutaupysi nuvažiavęs 100k km.
Vilniui, kai zmones gyvena kamstyje 2-3h per diena, tai faktas, kad hibridas turi privalumu, bet normaliam mieste, kaip ir uzmiesti is jo naudos nera. Realiau tai net nuostolis, nes reikia tampytis koki 100kg batarke.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 27, 2019, 20:55:13 pm
Siaip magistralej hibridas tiek nevalgo kiek panasaus galingumo benzinas. Viskas priklauso nuo greicio. Beje elektrine pavara nesiilsi ant dideliu greiciu, ypac isibegejant, nes el variklis padeda isibeget auto, maziau paduodamas kuro i cilindrus.
Auris TS 2015 turetas. Magistralej greitis 130 sanaudos 6-7l, greitis 150, jau eina link 8l.
Rav4 dar neisbandziau greitkeky, negaliu komentuot, bet ziurint i Auris praktika, tai nera 9-10l kaip kad ima pvz 1.8 avensis cvt
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: pecionka Lapkričio 28, 2019, 08:28:38 am
Siaip magistralej hibridas tiek nevalgo kiek panasaus galingumo benzinas. Viskas priklauso nuo greicio. Beje elektrine pavara nesiilsi ant dideliu greiciu, ypac isibegejant, nes el variklis padeda isibeget auto, maziau paduodamas kuro i cilindrus.
Auris TS 2015 turetas. Magistralej greitis 130 sanaudos 6-7l, greitis 150, jau eina link 8l.
Rav4 dar neisbandziau greitkeky, negaliu komentuot, bet ziurint i Auris praktika, tai nera 9-10l kaip kad ima pvz 1.8 avensis cvt

Jei įdomu dėl RAV4 5 gen. 2,5L hybridas, VLN-PNV greitis 150km/h vidurkis gavosi 10L/100km.
Daug? Aš pats buvau apakęs bet matyt vėjo pasipriešinimas daro savo.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Lapkričio 28, 2019, 15:30:28 pm
Taip vejas daro savo, ypac soninis, net priespriesinis labiau palankesnis, nes aerodinamika kitaip veikia. Kiek esu vaziaves pvz labai nepalanku kai vejas pucia smarkesnis kampu is priekio, visu litru daugiau jama, bet cia bet kokiai masinai, nesvarbu benzas, hibridas ar EV, reikia daugiau energijos, kad palaikytu pastovu greiti, o jei dar gusingas vejas, tai vapse.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: kixxoff Gruodžio 20, 2019, 13:01:40 pm
O aš rinkausi Toyota hibridą dėl jėgainės (varikliai-pavarų dėžė) patikimumo. Kuro sanaudos - litru daugiau ar mažiau, čia jau ne esmė.
Kalbant apie šeimyninę mašiną - nauja corolla universalas tikrai tenkintų daugumos poreikius, galima porą tūkstančių sutaupyti, jei lygini su RAV. Ekonomiška ir neblogai atrodo. Pasivažinėjau Corolla beveik tris dienas - tikrai gera. Bet RAVas man asmeniškai tiko labiau  :)
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Gruodžio 20, 2019, 18:13:25 pm
Man naujoj coroloj sedint uz vairo pasirode, kad dar maziau vietos nei pries tai vazinetam auris 2015. Kazkaip viskas labai sugrusta priekyje, nzn gal dar savo nekoki ispudi padare neva sportines sedynes priekines, tokios buvo toje komplektacijoje kur bandziau, toks labai suvarzytas jauciausi. Todel rinkausi Rav, beje hibrida taip pat renkuosi ne del sanaudu, o del sukimo momento ir galios, na ir zinoma del pacios strukturos jegaines, kaip it minejo kolega pries tai.
Nors pripazistu jog naujoji corolla hibridas su 2.0 benzu tikrai smagiau vaziuoja, nei pries tai derinys 1.8 + e
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: bladas Gruodžio 20, 2019, 19:11:45 pm
Noriu nemandagiai paklausti, kiek jūs mokėjote už savo RAV4 hibridus? Ar tilpote į 35 000€?
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Venza Gruodžio 21, 2019, 21:29:02 pm
 Na,stai ir i mano kiema atejo pusiau elektromobilis  :-) .Grynakraujui elektromobiliui kazkaip dar nesu nusiteikes,bet renku siuo metu toki biudzetini Chevrolet Spark EV,tai isbandysiu. Dar tik trecia diena testuoju Prius Prime (dovana zmonai  :-) ).Kol kas nera salta,masina garaze stovi siltai,kiekviena kart ikraunu iki pilnos baterijos.Reiktu atskira skaitliuka pastatyt ateity.Uzsikrovus rodo 44km galimybe pravaziuot grynai elektra.Panasu,kad nemeluoja.Tokiam Paneveziui pilnai uztenka ir 20km.Vaziuoja su elektra nuostabiai  (y) .Greiteja tolygiai,trauka puiki.Uzsikrauna panasiai per 2val,kai isnaudoju puse batareikos.Isbandziau ir uzmiestyje.Vaziavau pas Bemsa i svecius,tai sanaudas rode 6.4l (greitis apie 120),bet griztant is Vilniaus gavosi 4.6l tuo paciu greiciu.Itariu sena benzina buvusi bake dar is Amerikos,o Vilniuje sviezio uzsipyliau. Ateis salciai,teks lauke pastovet,parasysiu sanaudas ir ispudzius po ilgesnio testavimo  ;) p.s. apie vasario men pabaiga i marcias eis zmonos myletas Prius 2016m su rida apie 35000km.Galima bus lizingu pirkt.
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Henris Gruodžio 21, 2019, 23:57:21 pm
Noriu nemandagiai paklausti, kiek jūs mokėjote už savo RAV4 hibridus? Ar tilpote į 35 000€?
Manau priklauso nuo komplektacijos kaina. Mano Hybrid Luxury, bet su dviem el varikliais + navigacija + langu tamsinimas (pazymejau, nes tai kaip papildoma iranga prie hybrid luxury komplektacijos) Gavosi viso 33
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: kixxoff Sausio 07, 2020, 11:13:37 am
Luxury Plus (2WD), be navigacijos + technology pack + purvasaugiai, guminiai kilimėliai, guminis bagažinės įklotas + metallic = 31400
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: bioparo Sausio 15, 2020, 13:41:51 pm
Venza, kiek noresi uz zmonos priusa vasari dar nenusprendei?
Antraštė: Ats: Kokia masina rinktis
Parašė: Venza Sausio 15, 2020, 23:14:27 pm
 Manau,kad 13000 butu teisinga kaina.Galima bus lizingu parduot.