Toyota Klubas : ToyotaClub.lt
Keleiviniai => Auris => Temą pradėjo: maryyjus Sausio 10, 2012, 13:37:25 pm
-
2007m Toyota Auris 2.0 D4D 93kw vidutines kuros sanaudos 8l/100km, zodziu su 50l nuvaziuoju vos 600 km, pagrinde vazineju uzmiesty vilnius-klaipeda, greitis apie 110 km/h. Negi cia normalu???
Girdejau kad tai gali buti beda del DPF filtro, taciau trauka gera, jokios lemputes nedega. Gal kas zinot kaip nustatyti tikraja padidintu sanaudu priezasty?
-
Nu cia tai kosmosas biski, mano avensis vien miesto rezimu tiek suryja. Gal vaikai nesveikai?
-
Tai o kokias momentines sanaudas rodo vaziuojant trasoje ? Nes tikrai nesamone, maniskis su uzsikisusiu DPF vidurki 6,5 rodo, o as is miesto niekur neislendu.
Manyciau diagnostika, kaip pradziai...
-
maryyjus parašė:
2007m Toyota Auris 2.0 D4D 93kw vidutines kuros sanaudos 8l/100km, zodziu su 50l nuvaziuoju vos 600 km, pagrinde vazineju uzmiesty vilnius-klaipeda, greitis apie 110 km/h. Negi cia normalu???
Girdejau kad tai gali buti beda del DPF filtro, taciau trauka gera, jokios lemputes nedega. Gal kas zinot kaip nustatyti tikraja padidintu sanaudu priezasty?
per dideles sanaudos tikrai. greiciausiai nuo dpf bus tureti garsiau variklis dirbti jei uzsikises, jei reikes pasuk padarysim regeneracija.
-
S_Kulikauskas parašė:
Tai o kokias momentines sanaudas rodo vaziuojant trasoje ? Nes tikrai nesamone, maniskis su uzsikisusiu DPF vidurki 6,5 rodo, o as is miesto niekur neislendu.
Manyciau diagnostika, kaip pradziai...
o is kur zinai kad uzsikises? nebeissivalo jau?
-
S_Kulikauskas parašė:
Tai o kokias momentines sanaudas rodo vaziuojant trasoje ? Nes tikrai nesamone, maniskis su uzsikisusiu DPF vidurki 6,5 rodo, o as is miesto niekur neislendu.
Manyciau diagnostika, kaip pradziai...
Momentines vaziuojant uzmiesti 110km/h 6pavara su autopilotu rodo 6.8-7.3l/100km
-
modka parašė:
S_Kulikauskas parašė:
Tai o kokias momentines sanaudas rodo vaziuojant trasoje ? Nes tikrai nesamone, maniskis su uzsikisusiu DPF vidurki 6,5 rodo, o as is miesto niekur neislendu.
Manyciau diagnostika, kaip pradziai...
o is kur zinai kad uzsikises? nebeissivalo jau?
Kad pats jei neklystu buvai atvykes pas mane praeita pirmadieni ir bandem valyti ta filtra, sanaudos nukrito 0.3l, praktiskai ta pati ryja. Rodo dabar kad su puse bako galiu nuvaziuot 200km.Ka daryt su ta masina
-
S_Kulikauskas parašė:
Na su manim tai tikrai negalejai nieko bandyti, nes as pats nemoku to daryti, bent jau kolkas.
Galesiu po savaitgalio parasyti atsiliepima apie ta serviziuka kureme man diagnozavo gedima ir dabar salins ta filtra. Jai vaikinai rimtai dirba tai numeriuka paskelbsiu.
Oj ne tau atsakiau si zinute buvo skirta :Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
-
modka parašė:
maryyjus parašė:
2007m Toyota Auris 2.0 D4D 93kw vidutines kuros sanaudos 8l/100km, zodziu su 50l nuvaziuoju vos 600 km, pagrinde vazineju uzmiesty vilnius-klaipeda, greitis apie 110 km/h. Negi cia normalu???
Girdejau kad tai gali buti beda del DPF filtro, taciau trauka gera, jokios lemputes nedega. Gal kas zinot kaip nustatyti tikraja padidintu sanaudu priezasty?
per dideles sanaudos tikrai. greiciausiai nuo dpf bus tureti garsiau variklis dirbti jei uzsikises, jei reikes pasuk padarysim regeneracija.
Kad pats jei neklystu buvai atvykes pas mane praeita pirmadieni ir bandem valyti ta filtra, sanaudos nukrito 0.3l, praktiskai ta pati ryja. Rodo dabar kad su puse bako galiu nuvaziuot 200km.Ka daryt su ta masina
-
Mes jau daug kartu aiskinomes kad nerekia ziureti i tas sanaudas ka rodo kompiuteris nes beveik visiem jie rodo nesamones. Pili pilna baka iki kakliuko ir pravaziuoji kokius 500 km ir vel iki kakliuko tada skaiciuojam tikras sanaudas
-
Tai sitos sanaudos pas mane dar testavimo stadijoje, bet panasu kad nuo kompo rodomu dauk nesiskirs, nes persedus nuo bendzininio GOLFO atrodo, kad oru vaziuoji.
Pirma karta pildamas kaskaip nepamasciau paskaiciuoti, o dabar uzpyles spidometra nusirasiau bet su mano vazinejamu kiekiu teks ilgai laukti kol istustes. :)
Beje idomus pastebejimas, kad netgi stovint automobiliui kompas kuro sanaudas traukia i vidurki. Tai jai dazniau stovi nei vaziuoji gali netik 8-is bet ir 80-imt litru parodyti :)
-
S_Kulikauskas parašė:
O gal gali tu truputi papasakorti apie ta regeneracija.
Kaip ja dare, kiek kainavo, ar visoms pavyksta ja padaryti na ir t.t.
Atliekant priverstine suodziu filtro regeneracija yra pavelinamas degimas ko pasekoje pakyla ismetamuju duju temperatura, temperatura suodziu filtre pakyla iki 500 - 600 laipsniu temperaturos, esant tokiai temperaturai isdega suodziai. viskas atliekama diagnostiniu prietaisu, varikliui jokio kenkimo nera. Isvalius filtra sumazeja sanaudos, tyliau dirba variklis, pagereja trauka, ...
-
kuriam laikui tai?
-
dtinas parašė:
kuriam laikui tai?
priklauso nuo purkstuku, nuo egr, it t.t. yra kas isvales jau 70k pravaziavo ir viskas tvarkoje, beto priklauso nuo vazinejimo.
-
S_Kulikauskas parašė:
Tai jai jis pats neissidegina tai ar pasileis ta regeneracija is kompo? Ar nebemes kompas klaidos del DPF. Ir vis dar lieka taspats klausimas: kiek tai kainuoja ?
regeneracija leidziasi is diagnostinio kompo, klaidu po isvalimo nebelieka. Kainos telefonu, nes priklauso ar su diagnostika regeneracija ar tik regeneracija. tik regeneracija apie 50lt
-
S_Kulikaiskai, modka parases jau daug maz i Tavo klausimus.
Atliekant priverstine suodziu filtro regeneracija yra pavelinamas degimas ko pasekoje pakyla ismetamuju duju temperatura, temperatura suodziu filtre pakyla iki 500 - 600 laipsniu temperaturos, esant tokiai temperaturai isdega suodziai.
jei filtras issivalys, tai kaidu nebemes, jei nera kokio kito gedimo.
O Tu ruosiesi visai salinti DPF? 1400 litu cia uz visus darbus, programavimus ir mechaninis filtro salinimas?
-
S_Kulikauskas parašė:
Ziuriu kaskaip daznai mano klausimu nesuprantate.
1. Man idomu ar pasileis regeneracija su diagnostiniu kompu jai pats automobilis jos nebesugeba paleisti. Nes darant diagnostika man pasake, kad filtra reikia pasalinti, apie regeneracija jie kaskaip neuzsimine.
2. Klaidu nelieka klema nuemus ir vel uzdejus tik neilgam :) , kol automobilis vel nesusila ir nepabando regeneracijos paleisti. Tai klausimas kokia tikimybe, kad pravaziavus koki 1000km kai automobilis vel bandys regeneracija pasidaryti vel ta pati klaida neuzsideks ?
Beje dar vienas klausimelis, kokia programa naudoji diagnostikai ? Nes uzsisakaiu laideli diagnostikai, laukiu kol atkeliaus. O tuo tarpu reikia softa susirasti.
Paaiskinsiu dar paprasciau
1. Taip pasileis nes cia yra priverstine regeneracija, uzprogramuojama yra regeneruoti filtra. Na nzn kur tu darei diagnostika jei jie neuzsimine apie regeneracija. Turbut jie uzsiima suodziu filtru salinimu, todel pasiule jiems pelningesni varianta. Jei del diagnostikos tai pagal ka jie nusprende kad amen dpf jei nebande valyti? is klaidu? ne ? koks slegio skirtumas suodziu filtre ?
2. Cia pats ismastei kad klaidu nelieka kol variklis nepabando pats regeneracijos paleisti? O gal klaidu nera kol neisyla variklis ir kol kompas nepaskaciuoja slegio skirtumo filtre ? kodel galvoji kad po 1000 bus kita regeneracija? Kai issivalau filtra matau pagal parametrus kaip issivale, o del tikimybes tai cia jau variklio diagnostika reikia daryti nes jei uzsikiso tai reikia ziureti kodel uzsikiso.
Tikiuosi dabar pasidare aiskiau :) o del programos tai naudoju licenzijuota programa su diagnostikos prietaisu ne su laptopu. Kinietisku laidu nenaudoju ir nerekomenduoju ypac jei ka nors programuosi ar darysi daugiau nei ziureti parametrus.
-
S_Kulikauskas parašė:
1400Lt uz filtro pasalinima, emuliatoriaus pastatymas ir programos patvarkymas. Buvau rades uz 700Lt bet suabejojau ju kompetencija, ziuresiu kaip sitie dirba :)
Beje prasiau paaiskinti ne paprasciau o issamiau ir dabar man viskas aisku, labai aciu :) , bet jau velu jau masina dirbtuvese :).
Tai dar vienas klausimas kas kiek laiko automobilis pats turetu inicijuoti ta regeneracija. Tik bukit zmones jai atsakot, tai issamiau papasakokit. Aciu.
Na paskubejai manau o didziausia klaida kad statai emuliatoriu, pasigooglink ir suprasi kodel. Tavo vietoj tikrai buciau bandes regeruoti ir butu buve viskas gerai, nemilijona gi kainuoja. Situ varikliu tikrai nemazai regeneraciju dariau ir daugeliui issisprede problema. Na bet cia mano nuomone, o be to problema gali kitur ko pasekoje uzsikiso filtra. Sekmes
-
S_Kulikauskas parašė:
Man aiskino mazdauk taip: Filtras gali uzsikisti ir nebesigeneruoti be rimtu priezasciu pvz. netinkamas tepalas, blogas kuras taipat del blogu purkstuku ir gal dar kasko. Tokiu atveju pasalinus priezasti ir atlikus regeneracija as manau viskas butu ciki ir dar nezinia kiek vaziuotum.
Bet jai atsiranda bedu pacioje DPF sistemoje , (na net nezinau kokiu, gal pvz. 5-as purkstukas) tai tuomet galima arba ja tvarkyti, kas labai brangiai kainuoja arba pasalinti kas beje taipat ne itin pigu.
Mano atveju jie paziurejo purkstukus (nors nesuprantu ka jie ten gali per kompa rodyti), turbinos kazkokius voztuvus viskas sake kaip ir normoi apart to kad filtras uzsikises. Paaiskino kad ismetus filtra ir pastacius emuliatoriu bus programiskai atjungtas tas penktas purkstukas, ko pasekoje automobilis turetu tyliau dirbti, kuro apie 10% maziau valgyti ir siaip gyvesnis pasidaryti. Beto, kaip as pats suprantu sitoje vietoje daugiau problemu neturetu atsirasti.
Idomu butu dabar isgirsti kita versija, kuom regeneracija yra geriau nei pasalinimas. Na zinoma apart kainos, nes skirtumas tikrai zveriskas.
Na net neturiu zodziu :) cia meistrai tau aiskino ar pats ismastei ? As net nzn kokias cia pievas sneki. Koks 5-tas purkstukas ant D4D ? pastacius emuliatoriu bus programiskai atjungtas? Problemu su emuliatorium tik atsiranda... Regeneracija ir pasalinmas du skirtingi dalykai. Ispjauti visada suspesi. Kas yra DPF sistema filtras ir du davikliai ? Koks DPF remontas ? neturiu zodziu...
-
S_Kulikauskas parašė:
Beje Additional is anglu kalbos tai papildomas, o siap nemekstu zmoniu kurie juodina kitus taip bandydami irodyti kad jie geriausi.
Ir panasu kad busiu nesuklydes pasirinkes anuos vaikinus, nes pasirodo deginimo specialistas dar ne viska zino :)
Nejuodinu kitu tik nemegstu tu kurie nusisneka visiskai o galvoja kad patys protingiausi, nepamirsk kad tavo postus skaitys kiti zmones. Tu galvoji kad atsiverti manuala ir viska zinai? :) Norejau padeti o galiausiai likau kaltas, kad tu rasai nesamones :) sekmes
-
arunaskeras parašė:
Mes jau daug kartu aiskinomes kad nerekia ziureti i tas sanaudas ka rodo kompiuteris nes beveik visiem jie rodo nesamones. Pili pilna baka iki kakliuko ir pravaziuoji kokius 500 km ir vel iki kakliuko tada skaiciuojam tikras sanaudas
tai as ta puikiai suprantu kad nereikia, bet kai isipili 50l ir nuvaziuoji vos 550 km, kuom tada tiketi.
-
modka parašė:
S_Kulikauskas parašė:
O gal gali tu truputi papasakorti apie ta regeneracija.
Kaip ja dare, kiek kainavo, ar visoms pavyksta ja padaryti na ir t.t.
Atliekant priverstine suodziu filtro regeneracija yra pavelinamas degimas ko pasekoje pakyla ismetamuju duju temperatura, temperatura suodziu filtre pakyla iki 500 - 600 laipsniu temperaturos, esant tokiai temperaturai isdega suodziai. viskas atliekama diagnostiniu prietaisu, varikliui jokio kenkimo nera. Isvalius filtra sumazeja sanaudos, tyliau dirba variklis, pagereja trauka, ...
Mano Aurisui visiskai nepadejo atlikta regeneracija, isliko tos pacios didels kuros sanaudos 8.3l /100km
-
Kas patarsit ka daryt su tokiom AURIS sanaudom, va uzsidege vel kuro lempute, buvau pripiles pilna baka, nuvaziuota 530km, vaziuojant gan ramiu rezimu neduodant daugiau 2000 apsuku.
-
Pasiskambink 868611086 ten tikrai rimti vaikinai dirba. Vien tik Toyotom uzsijima bet tikrai zino ka daro.
-
EGR voztuvas ziuretas - valytas? jei ne, tai pradziai ji paziureciau.
-
maryyjus parašė:
Kas patarsit ka daryt su tokiom AURIS sanaudom, va uzsidege vel kuro lempute, buvau pripiles pilna baka, nuvaziuota 530km, vaziuojant gan ramiu rezimu neduodant daugiau 2000 apsuku.
o tai diagnostika kompiuterine darei? purstukai normoj? Egr? Dpf? Dar kokie nors nukrypimsi nuo normos?
Man ziema iki 9-10 litru sanaudos buvo, kai 2 purkstukai pagal kompensacijas uz normos ribu buvo. Bet man ant laisvu apsukos svyruodavo ir tolygiai vaziuojant trukciojimas jausdavosi. Variklis tavo atrodo kaip ir mano
-
kalava parašė:
maryyjus parašė:
Kas patarsit ka daryt su tokiom AURIS sanaudom, va uzsidege vel kuro lempute, buvau pripiles pilna baka, nuvaziuota 530km, vaziuojant gan ramiu rezimu neduodant daugiau 2000 apsuku.
o tai diagnostika kompiuterine darei? purstukai normoj? Egr? Dpf? Dar kokie nors nukrypimsi nuo normos?
Man ziema iki 9-10 litru sanaudos buvo, kai 2 purkstukai pagal kompensacijas uz normos ribu buvo. Bet man ant laisvu apsukos svyruodavo ir tolygiai vaziuojant trukciojimas jausdavosi. Variklis tavo atrodo kaip ir mano
Kai dare regeneracija DPF filtro, tai atliko ir diagnostika, purkstukai dirba gerai, siaip nieko blogo neparode.Del EGR tai nieko meninejo kai dare diagnistika kaip ji paziuret? /?Kitu nukrypimu nera isskyrus banginio sanaunas, traukia gerai ryja dar geriau.
-
kalava parašė:
maryyjus parašė:
Kas patarsit ka daryt su tokiom AURIS sanaudom, va uzsidege vel kuro lempute, buvau pripiles pilna baka, nuvaziuota 530km, vaziuojant gan ramiu rezimu neduodant daugiau 2000 apsuku.
o tai diagnostika kompiuterine darei? purstukai normoj? Egr? Dpf? Dar kokie nors nukrypimsi nuo normos?
Man ziema iki 9-10 litru sanaudos buvo, kai 2 purkstukai pagal kompensacijas uz normos ribu buvo. Bet man ant laisvu apsukos svyruodavo ir tolygiai vaziuojant trukciojimas jausdavosi. Variklis tavo atrodo kaip ir mano
diagnostika dariau as, purkstukai geri vienas issiskiria is kitu bet i normos ribas telpa, dpf buvo biski pasikises po regeneracijos issivale, pagal parametrus kaip naujas, pries dpf regeneracija garsiau dirbo po regeneracijos dirba idealiai, egr vaiksto, pagal oro isiurbima nepasikises, o beto egr neitakoja kuro sanaudu, trauka nedingineja. Gal kiauras bakas ? :) o siaip nzn, daugiausiai sanaudas itakoja vairuotojas, beto jei ziema mazi atstumai ir nesusila motoras beto dar kamsciai kai pakyla apsukos tai sanaudos nebus mazos. O ekonomiskai vaziuti nereiskia kad iki 2000 apsuku
-
S_Kulikauskas parašė:
Pasiskambink 868611086 ten tikrai rimti vaikinai dirba. Vien tik Toyotom uzsijima bet tikrai zino ka daro.
pritariu pasuk sitiem vyrukam,dirba tikrai gerai;)
-
modka parašė:
kalava parašė:
maryyjus parašė:
Kas patarsit ka daryt su tokiom AURIS sanaudom, va uzsidege vel kuro lempute, buvau pripiles pilna baka, nuvaziuota 530km, vaziuojant gan ramiu rezimu neduodant daugiau 2000 apsuku.
o tai diagnostika kompiuterine darei? purstukai normoj? Egr? Dpf? Dar kokie nors nukrypimsi nuo normos?
Man ziema iki 9-10 litru sanaudos buvo, kai 2 purkstukai pagal kompensacijas uz normos ribu buvo. Bet man ant laisvu apsukos svyruodavo ir tolygiai vaziuojant trukciojimas jausdavosi. Variklis tavo atrodo kaip ir mano
diagnostika dariau as, purkstukai geri vienas issiskiria is kitu bet i normos ribas telpa, dpf buvo biski pasikises po regeneracijos issivale, pagal parametrus kaip naujas, pries dpf regeneracija garsiau dirbo po regeneracijos dirba idealiai, egr vaiksto, pagal oro isiurbima nepasikises, o beto egr neitakoja kuro sanaudu, trauka nedingineja. Gal kiauras bakas ? :) o siaip nzn, daugiausiai sanaudas itakoja vairuotojas, beto jei ziema mazi atstumai ir nesusila motoras beto dar kamsciai kai pakyla apsukos tai sanaudos nebus mazos. O ekonomiskai vaziuti nereiskia kad iki 2000 apsuku
As ir pradedu galvoti kad bakas yra kiauras, mieste kaip mieste, bet uzmiesti vaziuojant 100km/h valgo 7.4 vaziuojant autopilotu,negi reiks pasididinti baka :)
-
Maryjau ta diagnostika kuria tu dariai pries tai nesiskaito. Nes tas zmogeliukas truputi uzsnudes ant lauru ir tikriausiai pamirsta naujienas pasiskaitineti.
As jam net laiska parasiau prasydamas, kad isistrintu visas zinutes kurios dabar tikrai nevietoje, bet matyt isdidumas neleidzia pripazinti, kad neviska zino.
O siaip tai butu gerai, kad rades gedima nepamirstum parasyti kur beda buvo.
Beje tie vaikinai man talkino perkant masina, tai uz apziura 60Lt. paeme. Tai netik diagnostika, bet ir vaziuokles apziura, lempas apziurejo ir siaip visokiu dalykeliu paziurejimas kurie paciam i galva staigiai nesauna. Ir kas dar labai patiko jie tau viska paaiskina, o jai paprasai tai ir aprodo, kad suprastum uz ka pinigus moki.
-
S_Kulikauskas parašė:
Maryjau ta diagnostika kuria tu dariai pries tai nesiskaito. Nes tas zmogeliukas truputi uzsnudes ant lauru ir tikriausiai pamirsta naujienas pasiskaitineti.
As jam net laiska parasiau prasydamas, kad isistrintu visas zinutes kurios dabar tikrai nevietoje, bet matyt isdidumas neleidzia pripazinti, kad neviska zino.
O siaip tai butu gerai, kad rades gedima nepamirstum parasyti kur beda buvo.
Beje tie vaikinai man talkino perkant masina, tai uz apziura 60Lt. paeme. Tai netik diagnostika, bet ir vaziuokles apziura, lempas apziurejo ir siaip visokiu dalykeliu paziurejimas kurie paciam i galva staigiai nesauna. Ir kas dar labai patiko jie tau viska paaiskina, o jai paprasai tai ir aprodo, kad suprastum uz ka pinigus moki.
Dekui uz info, butinai kreipsiuos i juos, po to informuosiu kaip issisprende si neekonomiska beda .
-
Kalbejau su tais Toyotu meistrais, anot ju normalu kad masina mieste valgo 8-9l/100km, o trasoj 7,5l/100km, nes ziema, plius sanaudas padidina 5 purkstukas kuris valo suodziu filtra.Pas juos sake D-Cat`as valgo 12l/100km.(mano valdiska vectra 2,2dti automatas mieste dabar valgo 8,5 trasoj 6l)
Tai ka negi visi Aurisai valgo po 9litriukus ir cia skaitos ekonomiska masina, negi reiks kabint skelbima ir pirkt 530d, nes ta pati valgo.
-
Pas mane ta D-CAT sistema buvo sugedusi (liaudiskai "uzsikises DPF" , pries remonta tikrai tiek kiek tavo neimdavo, gal del to kad DPF regeneracija tiesiog nepasileisdavo. O po remonto kompas mieste vidurki rodo 6,5 bet kaip zinai tai dar nieko nereiskia, realias sanaudas pasakysiu po savaites ar dvieju.
Beje koks 5-as purkstukas, ka cia nusikalbi, cia nemano zodziai jai ka :) .
-
Mane irgi sudomino, kur tas penktas purkštukas pasislėpęs...
-
muncis parašė:
Mane irgi sudomino, kur tas penktas purkštukas pasislėpęs...
TOYOTA automobiliai pagaminti nuo 2005 metų, paženklinti D-CAT (Diesel clean advanced technologies) ženklu. Ši sistema atskirai naudoja FAP filtrą, katalizatorių bei specialų purkštuką, kuris yra įmontuotas į išmetimo sistemą. Purkštuko pagalba įpurškiamas kuras į išmetimo sistemą, ir pakeliama temperatūra joje iki suodžių sudeginimo laipsnio.
http://www.lbm.lt/dpf.htm
-
maryyjus parašė:
Kalbejau su tais Toyotu meistrais, anot ju normalu kad masina mieste valgo 8-9l/100km, o trasoj 7,5l/100km, nes ziema, plius sanaudas padidina 5 purkstukas kuris valo suodziu filtra.Pas juos sake D-Cat`as valgo 12l/100km.(mano valdiska vectra 2,2dti automatas mieste dabar valgo 8,5 trasoj 6l)
Tai ka negi visi Aurisai valgo po 9litriukus ir cia skaitos ekonomiska masina, negi reiks kabint skelbima ir pirkt 530d, nes ta pati valgo.
koki tai brieda tie toyotos meistrai sneka. Mano avensis, didesnis, sunkesnis nei auris,su tokiu pat varikliu ziema apie 8 ima ( maks turbut). Trasoj ziema - apie 5.5 l/km.
Vat kai 2 purkstukai buvo uz normos ribu, tai vid 9-10 l/simtui km eme.
Kazkaip nesinori tiketi, kad tai normalu
tiesa, vazineju ramiai
-
Zinai butu idomu ta D-CAT sistema trumpam atjungti ir paziureti rezultata.
Atjunkti koki davikli ar ta papildoma purkstuka. Aisku kompas ismes klaida, na bet manau prijungus atgal ir trumpam nuemus klema turetu viskas sugristi i vietas.
Atjungus ta sistema manau turetum gauti ta pati rezultata kuri as turejau pries DPF remonta, kol variklis nesusyla viskas ciki, o tada ijungia avarini rezima, bet kuro perdauk nerija.
Nu bet cia as tik samprotauju, cia butinai reikia pasitarti su rimtesnais zinovais.
-
S_Kulikauskas parašė:
Pas mane ta D-CAT sistema buvo sugedusi (liaudiskai "uzsikises DPF" , pries remonta tikrai tiek kiek tavo neimdavo, gal del to kad DPF regeneracija tiesiog nepasileisdavo. O po remonto kompas mieste vidurki rodo 6,5 bet kaip zinai tai dar nieko nereiskia, realias sanaudas pasakysiu po savaites ar dvieju.
Beje koks 5-as purkstukas, ka cia nusikalbi, cia nemano zodziai jai ka :) .
Pas tave ant D4D buvo sugedusi D-CAT sistema ??? idomiai cia :) o kieno zodziai apie 5 purkstuka? meistru kurie salino tavo dpf sistema?
-
Modka zinai tu isvis geriau zmoniu nejuokink ir forumo netersk, o ka cia dabar susapaliojai isvis nesupratau.
-
S_Kulikauskas parašė:
Modka zinai tu isvis geriau zmoniu nejuokink ir forumo netersk, o ka cia dabar susapaliojai isvis nesupratau.
ok as netersiu forumo o tu pasiskaityk kas yra D4D ir D-CAT ok?
-
Ne nu bet tu ir artistas, as pats tau nuorodas nusiunciau kur parasyta kas yra kas :)
-
S_Kulikauskas parašė:
Ne nu bet tu ir artistas, as pats tau nuorodas nusiunciau kur parasyta kas yra kas :)
Tai pas tave yra D4D su D-CAT sistema ? :) as tai zinau kas yra kas ir be nuorodu.
-
modka parašė:
S_Kulikauskas parašė:
Ne nu bet tu ir artistas, as pats tau nuorodas nusiunciau kur parasyta kas yra kas :)
Tai pas tave yra D4D su D-CAT sistema ? :) as tai zinau kas yra kas ir be nuorodu.
Vaikai, nu kuom jus cia nepasidalinat, ko cia pesates?!
To Kulikauskas - man jau idomu pasidare, koks ten paties Auris su kokiu varikliu?
Perzvelgiau Auriu tech. duomenis toyotos puslapiuose ir radau tik D4D 2l 93 kW is dvilitriniu. Jokiu D-CAT neradau. Maksimum gali buti DPF filtras, kuris NERA TAS PATS KAS D-Cat.
Del 5 purkstuko - tiek detaliai nezinau, bet kiek ant smugio radau, tai tik DCAT'e galetu but, DPF filtre lygtais auksta temperatura is variklio isdeginama(keleta linku tuo klausimu buvau rades).
Bet klausimas trumpai - ar tikrai pas tave D-CAT?!
Radau 2.2 l D-CAT aurius, bet pas tave parasyta 2 L variklio tutis
-
ir mano ziniom pas kulikauska d4d ir jokio penkto purkstuko nera. Pas ji paprastas DPF, o pas D-CATus stovi DPNR filtras, kur yra reikalingas ir 5 purkstukas.
-
Na galbut, bet gal galetumete man paaiskinti kas cia per "navarotas" tarp variklio ir filtro?
http://www.part.lt/perziura/0550950ebf6fe6a6419b13f6b53e6f09982.JPG
Ir butu labai gerai, kad kiti Auris savininkai nepatingetu nuimti ta plasmasini variklio dangti ir paziuretu ar vaizdelis panasus ar ne.
-
tai kokia vyrai isvada butu del mano D4D 2.0l auriso sanaudu, kur dar butu galima kreiptis kad butu galima nustatyti ta valgimo priezasti? juk ta Negi ta masina tokia stebuklinga, kad negalima atrasti priezasties.
Vazineju tikra ramiai, bet kaip ryja taip ryja.
-
Cia is auris manualo :
meniu ir variklio tipas kuris yra 2.0L Aurise
http://www.part.lt/img/a37ac51e73dede0ee0d33bd4e2e5bb1d152.jpg
Cia parodyta kaip isimti papildoma purkstuka
http://www.part.lt/img/29f6872379354401222dcb84e2139b04854.jpg
O kas cia tokio, nes sita detale taipat yra tik nufotkinti nelabai gaunasi
http://www.part.lt/img/d5808e7bd011b8198a2d1277d2dcc245696.jpg
-
Maryjau ar galetum nukelti nuo variklio dangti ir paziureti ar vaizdas panasus kaip mano FOTO ar skiriasi ?
-
Stai ka dar idomaus radau:
http://www.ratai.lt/cgi-bin/SearchResult.asp?TopicID=5&ArticleID=6654&Page=1&PagePage=1&TXT=Tatra
http://www.carinf.com/en/0fc031806.html
Kuo daugiau skaitau tuo daugiau neaisku. Pradzioje paprasciausiai zinojau, kad yra trys dyzeliniu varikliu tipai, 1,4 ; 2,0 ir 2,2 . Veliau paaiskejo kad priklausomai nuo komplektacijos gali buti su DPF ir be. Kaip suprantu negana to jai yra DPF tai dar gali buti su D-CAT ir be.
Bet jai taip kaip as manau, tai kodel tuomet Toyota renkantis komplektacija duoda variklio pasirinkima D4D arba D-CAT .
pvz. stai cia:http://www.mototoja.lt/u/auto/docs/42_c7700862be8af0eb0757ca73704f0cde.pdf
Tai galu gale kas tas D-CAT ? Variklio tipas ar suodziu deginimo budas? Ar cia viskas viename? Kaip cia suprasti.
Ir ka reiskia posakis "pazenklinta D-CAT zenklu" tai turi buti realus zenklas ant masinos ar cia tik posakis toksai?
-
tamsta S_Kulikauskai, reiktų pačio pranešimus pacituoti, kad vėliau, kai nušvis jum išminties dangus, pranyks aršumo debesys, bei išsisklaidys žinių pragiedruliai, nepradingtų štai šioje temoje juodu ant pilko užfiksuoti genialumo, žingeidiškumo ir mandagumo proveržiai.
-
kaip jau ir minėjo kolega dtinas, 5 purkštukas yra D-CAT sistemose ir vadinamas jis Exhaust Port Injector (EPI)
D-CAT Auryje yra tik su 2,2.
1,4 ir 2,0 yra D-4D varikliai, kuriuose (jau) yra DPF. DPF gi savo ruožtu yra niekaip nesusijęs su papildomu purkštuku.
Jo veikimo principas yra tiksliai toks
(http://www.jlmlubricants.com/images/stories/plaatjes/JLM_Diesel_Particulate_Filter_diagram.jpg)
o atrodo pats Aurio 2.0 DPF va taip
(http://img818.imageshack.us/img818/4116/aurisdpf.jpg)
-
Nu as nenoriu su niekuo gincytis, nes man ir paciam labai keista, nes visa interneta ismaisiau ir visur randu tavo zodzius patvirtinancia informacija.
Ir visgi, kas tas "Adittional injektor" 1AD-FTV variklyje. (nes 2.0L Aurise butent toks variklis)
Ir jai tikrai nera to purkstuko, tai vadinasi meistrai mane apgavo.
-
S_Kulikauskas parašė:
Cia is auris manualo :
....
Cia parodyta kaip isimti papildoma purkstuka
http://www.part.lt/img/29f6872379354401222dcb84e2139b04854.jpg
...
atidziau paziurejus i tavo pateikta paveiksleli, ant detales "engine cover" matyti uzrasas D-CAT,o tai ne tas pats kas D4D :-)
-
maryyjus parašė:
tai kokia vyrai isvada butu del mano D4D 2.0l auriso sanaudu, kur dar butu galima kreiptis kad butu galima nustatyti ta valgimo priezasti? juk ta Negi ta masina tokia stebuklinga, kad negalima atrasti priezasties.
Vazineju tikra ramiai, bet kaip ryja taip ryja.
o tu gal i Tokvila nuvaryk, gal ka ras?
Mototojos nesiulau, ten net tepalo pakeist garantinei masinai nesugeba( sviezia draugo istorija, ale neprisiruosiu papostint).
Kazkaip kreivoka nuomone vyrauja apie oficialius dilerius, bet vistik gal ka sugeba?
0 tau tikrai nrbega kuras, kuro demiu pastovejus nelieka? Dyzelio kvapo nera?
-
S_Kulikauskas parašė:
Nu as nenoriu su niekuo gincytis, nes man ir paciam labai keista, nes visa interneta ismaisiau ir visur randu tavo zodzius patvirtinancia informacija.
Ir visgi, kas tas "Adittional injektor" 1AD-FTV variklyje. (nes 2.0L Aurise butent toks variklis)
Ir jai tikrai nera to purkstuko, tai vadinasi meistrai mane apgavo.
Tai vat apgavo tave meistrai ka as tau senai bandziau irodyti. O tu dar juos taip reklamuoji o mane vos ne loxu isvadinai nors taves nei maciau nei su tavim bendravau. Neuztenka isnarsyti visa interneta reikia tureti ir supratimo. Kas butu jei visi paskaitytu ir butu ekspertai. Esi cia naujokas o keli cia tokius vejus nors problema tame kad turbut ne ta manualo puslapi skaitei (cia sneku apie ta tavo 5 purkstuka).
-
mega parašė:
tamsta S_Kulikauskai, reiktų pačio pranešimus pacituoti, kad vėliau, kai nušvis jum išminties dangus, pranyks aršumo debesys, bei išsisklaidys žinių pragiedruliai, nepradingtų štai šioje temoje juodu ant pilko užfiksuoti genialumo, žingeidiškumo ir mandagumo proveržiai.
Aciu kolega uz palaikyma :) diagnostika kaip minimum su nuolaida bus :D
-
maryyjus parašė:
Kalbejau su tais Toyotu meistrais, anot ju normalu kad masina mieste valgo 8-9l/100km, o trasoj 7,5l/100km, nes ziema, plius sanaudas padidina 5 purkstukas kuris valo suodziu filtra.Pas juos sake D-Cat`as valgo 12l/100km.(mano valdiska vectra 2,2dti automatas mieste dabar valgo 8,5 trasoj 6l)
Tai ka negi visi Aurisai valgo po 9litriukus ir cia skaitos ekonomiska masina, negi reiks kabint skelbima ir pirkt 530d, nes ta pati valgo.
Nu ir ka galima pasakyti apie tokius toyotos meistrus? Jei net nezino kad jokio 5 purkstuko nera ant 2.0 D4D. Sau reklamos nenoriu daryti bet jei jau jie dirba su toyotom tai tegu daugiau pasidomi apie toyota variklius.
-
maryyjus parašė:
tai kokia vyrai isvada butu del mano D4D 2.0l auriso sanaudu, kur dar butu galima kreiptis kad butu galima nustatyti ta valgimo priezasti? juk ta Negi ta masina tokia stebuklinga, kad negalima atrasti priezasties.
Vazineju tikra ramiai, bet kaip ryja taip ryja.
pabandyk dar degaline pakeisti pabandyk dyzelio ipilti pilna baka is kokio orlen tas kur su priedais del idomumo gal pades.
-
Šiaip, gerbiamas kolega S_Kulikauskai, dabar be jokių ironijų ar sarkazmų iškelkime klausimą kitaip - kodėl tie meistrai nepasiūlė daug pigesnio sprendimo bent pabandymui? Tarkim, DPF regeneracija? Sakykim, pas juos ji kainuotų 100LT (200 oficialiai pas dilerį), bet tai ne emuliatorius už 1500? Galima išeskaluoti iki sąmokslo teorijos, kad jiems yra naudingiau pasekti pasaką apie 5 purkštuką, ir išmest dpf, taip gaunant pastovų klientą, nei kad sugaišti 2 valandas kelyje regeneruojant ir gauti viso labo 100lt. O kodėl pastovų klientą? Todėl, kad kiek teko girdėti (nors, tiesą pasakius, dar sąlyginai teko nedaug), tai nuo emuliatoriaus pastatymo paprastai ir prasideda visos toyota dyzelių problemos. O jau klientas, susižavėjęs jų pasakom tikrai važiuos toliau tvarkytis pas juos.
-
Tarp kitko, jei kam įdomu ar aktualu, tai naujas DPF filtras Mototojoj ~3000LTL + 150LT pakeitimas. Metų garantija detalėms ir darbams.
-
kalava parašė:
maryyjus parašė:
tai kokia vyrai isvada butu del mano D4D 2.0l auriso sanaudu, kur dar butu galima kreiptis kad butu galima nustatyti ta valgimo priezasti? juk ta Negi ta masina tokia stebuklinga, kad negalima atrasti priezasties.
Vazineju tikra ramiai, bet kaip ryja taip ryja.
o tu gal i Tokvila nuvaryk, gal ka ras?
Mototojos nesiulau, ten net tepalo pakeist garantinei masinai nesugeba( sviezia draugo istorija, ale neprisiruosiu papostint).
Kazkaip kreivoka nuomone vyrauja apie oficialius dilerius, bet vistik gal ka sugeba?
0 tau tikrai nrbega kuras, kuro demiu pastovejus nelieka? Dyzelio kvapo nera?
Nera jokio kvapo, nei lasa kazkur, kuo toliau tuo atrdo kad ji ryja vis daugiau, pripyliau pilna baka RANGE rase 468KM kosmosas kazkoks, nuvaziavau jau 100km rodo RAnge 350KM, o dar nukrito tik viena padalele, pagal viska ji valgo jau dabar 10l.
I tokvila skambinau, nelabai ka jie pasake, nu sako ant kompo reik statyt, bet lemputes jokios negeda ar ras jie kazka.
Kura pilu is Nestes arba Statoilo.
Gal kas turit dar kokiu patarimu ka daryt?
Negi reiks masina pardavinet.
-
Na i ta range tai ziureti neverta nes bent pas mane o kiek ir girdejau pas kitus tai rodo nesamones.
Tikros (ne pagal kompa) sanaudos pas tavo masina turetu buti MIESTE 5,8 l/100km GREITKELIS 4,5 l/100km
http://www.autopolis.lt/lt/auto-katalogas/toyota-auris-lengvieji-automobiliai/auris-20-d-4d-126-hp-i4644
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29639.html
Teks brangiai remontuoti arba bus gaila to kas ja nusipirks. Bet jei taisyti tai reikia tiksliai issiaiskinti kokia priezastis. Nes tu brangiu filtru keitimas gali ir nepadeti. Varyti i rimta specelizuota servisa ir ten ziureti
-
arunaskeras parašė:
Na i ta range tai ziureti neverta nes bent pas mane o kiek ir girdejau pas kitus tai rodo nesamones.
Tikros (ne pagal kompa) sanaudos pas tavo masina turetu buti MIESTE 5,8 l/100km GREITKELIS 4,5 l/100km
http://www.autopolis.lt/lt/auto-katalogas/toyota-auris-lengvieji-automobiliai/auris-20-d-4d-126-hp-i4644
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/29639.html
Teks brangiai remontuoti arba bus gaila to kas ja nusipirks. Bet jei taisyti tai reikia tiksliai issiaiskinti kokia priezastis. Nes tu brangiu filtru keitimas gali ir nepadeti. Varyti i rimta specelizuota servisa ir ten ziureti
pavargsit ieškot bėdos. Šie interneto katalogai gali būti kaip reference nebent, bet tikrai ne faktinės informacijos šaltinis. Toyota 1AD-FTV varikliui oficialiai deklaruoja 6,5 mieste, 5,2 užmiesty ir čia matuojant idealiomis sąlygomis - t.y. ant stendo, 90km/h, išjungtais žibintais, su naujais filtrais, neužkimštais DPF, EGR, geru kuru ir t.t. Mieste žiemą prie deklaruojamų sąnaudų drąsiai galima du litrus pridėt, o jei dar koja sunki, vairavimo stilius agresyvus arba važiavimo atstumai trumpi...
Šaltinis: http://mototoja.lt/u/auto/docs/42_c7700862be8af0eb0757ca73704f0cde.pdf
ps. kad Vilniuj 530d telpa į 10 irgi sunku patikėt. Katalogas sako 9,7 mechanas, analogiškom sąlygom matuojant, tai + žiema, + etc, etc
-
Tie pateikti Toyotos duomenys apie kuro sanaudas visiskai neatspindi tikroves bent jau mano atzvilgiu.Reiks kreiptis i Tokvila, paskutine viltis, daugiau jau nebezinau kur.
-
maryyjus parašė:
Tie pateikti Toyotos duomenys apie kuro sanaudas visiskai neatspindi tikroves bent jau mano atzvilgiu.Reiks kreiptis i Tokvila, paskutine viltis, daugiau jau nebezinau kur.
matosi, kad neskaitai ką kiti rašo.
nu bet kreipkis, po to parašyk kaip sekės.
-
kai as pirkau savo verso is Vokietijos iz mazo miestelio, rida jos buvo 90 000 km, masina liux viskas puiku, traukia gerai. Variausi namo pats. Prisipyliau vokieciuos pilna baka, "range" rode kazkur 350 km:o. Galvoju, kas cia do nesamone?.. Pradejau vaziuoti, ivaziavau i autobana, vaziavau apie 130 - 140 km/h greiciu, kuro rodykle krito akyse tiesiog. Vel stojau i kolonke, vel pyliau iki pilnumo, paskaiciavau, gavosi sanaudos 11 litru/100km. Nafik, nesamone pagalvojau. Po to sanaudos eme mazeti, daviau daugiau greicio autobane (iki 200 km/h), per Lenkija musu niekas nelenke, lenkem mes visus, gazas, stabdis, vaziuota tikrai neekonomiskai, bet realios sanaudos buvo tikros jau tik 6,5 l/100km. Gryzus i Lietuva ir uzsipylus lietuvisko kuro is kolonkes prie sanaudu mazdaug plius viena litras dasidejo. Pradejau kura pilti verva D. Jo ryja maziausiai. Dabar, ziema, misrios sanaudos su mano d-catu apie 7,5. Trasoj vaziavau neseniai, greitis buvo apie 125 km/h. Sanaudos tikros 6,5 l. Praeita savaite kuro buvo pradejusi imti daugiau, bet uzvakar ivyko regeneracija (truko apie 10 min, dumijo jomajo :D) ir vel viska senose vezese.
Tai reziumojant, pirkau masina is mazo miestelio ir tas vokieti tame miestelyje ir dirbo. Tai greiciausiai jis ta auto ir pardave, kad kuro eme zveriskai po vieta malantis. Masinos musu tokios, kad jas reikia laiks nuo laiko "prapusti". Ir tas praputimas nesiskaito, kad uzmini gaza greitejant daugiau. Reikia i trasa iseiti, duoti apsuku ir kad tai truktu maziausiai puse valandos. Ne vien del DPF filtro tai reikia daryti.
Gal Maryjau, Tavo auris uztukes visas? Kokia roda Tavo masiniuko? Pabandyk gal ipilt toyotinio purkstuku valiklio?
-
mega parašė:
maryyjus parašė:
Tie pateikti Toyotos duomenys apie kuro sanaudas visiskai neatspindi tikroves bent jau mano atzvilgiu.Reiks kreiptis i Tokvila, paskutine viltis, daugiau jau nebezinau kur.
matosi, kad neskaitai ką kiti rašo.
nu bet kreipkis, po to parašyk kaip sekės.
skaityti puikiai moku, naudingos informacijos 0.
Ka kiti raso atvekai isbandyti.
-
dtinas parašė:
kai as pirkau savo verso is Vokietijos iz mazo miestelio, rida jos buvo 90 000 km, masina liux viskas puiku, traukia gerai. Variausi namo pats. Prisipyliau vokieciuos pilna baka, "range" rode kazkur 350 km:o. Galvoju, kas cia do nesamone?.. Pradejau vaziuoti, ivaziavau i autobana, vaziavau apie 130 - 140 km/h greiciu, kuro rodykle krito akyse tiesiog. Vel stojau i kolonke, vel pyliau iki pilnumo, paskaiciavau, gavosi sanaudos 11 litru/100km. Nafik, nesamone pagalvojau. Po to sanaudos eme mazeti, daviau daugiau greicio autobane (iki 200 km/h), per Lenkija musu niekas nelenke, lenkem mes visus, gazas, stabdis, vaziuota tikrai neekonomiskai, bet realios sanaudos buvo tikros jau tik 6,5 l/100km. Gryzus i Lietuva ir uzsipylus lietuvisko kuro is kolonkes prie sanaudu mazdaug plius viena litras dasidejo. Pradejau kura pilti verva D. Jo ryja maziausiai. Dabar, ziema, misrios sanaudos su mano d-catu apie 7,5. Trasoj vaziavau neseniai, greitis buvo apie 125 km/h. Sanaudos tikros 6,5 l. Praeita savaite kuro buvo pradejusi imti daugiau, bet uzvakar ivyko regeneracija (truko apie 10 min, dumijo jomajo :D) ir vel viska senose vezese.
Tai reziumojant, pirkau masina is mazo miestelio ir tas vokieti tame miestelyje ir dirbo. Tai greiciausiai jis ta auto ir pardave, kad kuro eme zveriskai po vieta malantis. Masinos musu tokios, kad jas reikia laiks nuo laiko "prapusti". Ir tas praputimas nesiskaito, kad uzmini gaza greitejant daugiau. Reikia i trasa iseiti, duoti apsuku ir kad tai truktu maziausiai puse valandos. Ne vien del DPF filtro tai reikia daryti.
Gal Maryjau, Tavo auris uztukes visas? Kokia roda Tavo masiniuko? Pabandyk gal ipilt toyotinio purkstuku valiklio?
Mano aurisas kaip lektuvas traukia, pries pora savaiciu dare man regeneracija, sumazejo truputi variklio garsas ir padiejo siek tiek trauka, taciau kuro sanaudos liko tos pacios. Tiek zmona tiek as vazineju ta pati valgo, pripili 50ltr nuvaziuoji 550km vel priebga 50ltr.
-
Beskaitinedamas reklamas viena lietuviska skrajute radaau. Kaip ir nieko idomaus, bet paziurekit i sanaudas mieste
http://www.solorina.lt/galery/_solorina/broshiuros/auris.pdf
-
S_Kulikauskas parašė:
Beskaitinedamas reklamas viena lietuviska skrajute radaau. Kaip ir nieko idomaus, bet paziurekit i sanaudas mieste
http://www.solorina.lt/galery/_solorina/broshiuros/auris.pdf
nu vat arčiau tiesos. Dar dadėkit žiemos litrą, trumpus atstumus ir va jums sueina galai
-
mega parašė:
S_Kulikauskas parašė:
Beskaitinedamas reklamas viena lietuviska skrajute radaau. Kaip ir nieko idomaus, bet paziurekit i sanaudas mieste
http://www.solorina.lt/galery/_solorina/broshiuros/auris.pdf
nu vat arčiau tiesos. Dar dadėkit žiemos litrą, trumpus atstumus ir va jums sueina galai
Sueitu galai jau bent jau trasoj man neimtu 7,5, o bent jau 6...
-
tai gal važiuoji 140-150?
-
mega parašė:
tai gal važiuoji 140-150?
autopilotu 110 6 pavara.
-
Ziuriu kaip sunku itikinti visus kad turi beda. Juk zmogus jau kelis kartus raso kad jam ta kura ryja.Aisku ten gali buti uzsikise filtrai ar purkstukai blogi, bet masina netrauktu degtu diagnostikos lempute ar dar butu kokiu pozymiu.Jau esam isiaiskine, kad tas DPF filtras yra blogis musu salygom, bet cia ko gero problema ne tame.Gal kas su kompiuterio programa ar koks daviklis rodo kad variklis visada saltas O trasaj tai tikrai turi uztekti 5 litru Kaip ir rasiau vaziuok i specializiuoto servisa ir ziurek kame beda. Taip kankinsies ir nerasi atsakymo.O jei per brangu tada lieka turgus. Turesim dar viena klubo nari:)
-
maryyjus parašė:
mega parašė:
tai gal važiuoji 140-150?
autopilotu 110 6 pavara.
6 pavara 110 yra per mažai, junk 5 ir tada žiūrėk kiek ryja
-
mega parašė:
maryyjus parašė:
mega parašė:
tai gal važiuoji 140-150?
autopilotu 110 6 pavara.
6 pavara 110 yra per mažai, junk 5 ir tada žiūrėk kiek ryja
bandziau ir su 5, be to su 5 pavara vaziuojant uzdigenija zalia lempute rodanti perjungti pavaras.
Kiek tavo aurisas valgo? kiek su baku navaziuoji pilnu?
-
man trasoj važiuojant ~110 penktu bėgiu ima 6, važiuojant 140 6 begiu ima 8. 6 bėgį jungiu tik nuo 120.
Mieste nematavau dar, nes trumpais atstumais važinėju, ekonomiška nebus
-
mega parašė:
man trasoj važiuojant ~110 penktu bėgiu ima 6, važiuojant 140 6 begiu ima 8. 6 bėgį jungiu tik nuo 120.
Mieste nematavau dar, nes trumpais atstumais važinėju, ekonomiška nebus
Tai negi tas Auris toks neekonomiskas. Mano verso trasoj važiuojant ~120 sestu bėgiu kompas rodo 4,2 na litra primeskim paklaidai. Ir bendru rezimu (daugiau uzmestis) reliai i 6 litrus itelpu visada. Bet cia taupydamas.O kompas rodo vidutines sanaudos apie 5 litrus
-
o gal softa reikia atnaujinti, perrasyti?..
-
dtinas parašė:
o gal softa reikia atnaujinti, perrasyti?..
Manai pades.Kazka tikrai reikia daryt nes nuostolinga taip vazinet, dabar reikia surast specus kurie rastu liga.
-
maryyjus parašė:
dtinas parašė:
o gal softa reikia atnaujinti, perrasyti?..
Manai pades.Kazka tikrai reikia daryt nes nuostolinga taip vazinet, dabar reikia surast specus kurie rastu liga.
As tai visgi siulau nuvaziuoti pas dilerius. Tegul pasiziuri, gal ras ka.
-
beje koks vidutinis greitis kuri kompas rodo?
-
AVENSIS D4D CHIP parašė:
beje koks vidutinis greitis kuri kompas rodo?
45km/h kompas rodo, taciau puse tu kilometru pravazineju uzmiestyje.
-
maryyjus parašė:
AVENSIS D4D CHIP parašė:
beje koks vidutinis greitis kuri kompas rodo?
45km/h kompas rodo, taciau puse tu kilometru pravazineju uzmiestyje.
na keista tada,kad tokios sanaudos:o
-
Gmc parašė:
maryyjus parašė:
dtinas parašė:
o gal softa reikia atnaujinti, perrasyti?..
Manai pades.Kazka tikrai reikia daryt nes nuostolinga taip vazinet, dabar reikia surast specus kurie rastu liga.
As tai visgi siulau nuvaziuoti pas dilerius. Tegul pasiziuri, gal ras ka.
as irgi taip pat manau. Bet i Tokvila ir tik ne i Mototoja.
Uzmiestyje tolygiai vaziuojant ar kompo momentines nukrenta zemiau 5.5 l / 100 km?cia siaip, bent suvokimui ka kompas rodo
-
S_Kulikauskas parašė:
Beskaitinedamas reklamas viena lietuviska skrajute radaau. Kaip ir nieko idomaus, bet paziurekit i sanaudas mieste
http://www.solorina.lt/galery/_solorina/broshiuros/auris.pdf
o kaip ten baigesi p. Kulikausko istorija su 5-u purkstuku, D4Dvarikliu, "D-Cat" shalinimu ir emuliatoriu statymu? :-)
ar procesas jau ivyko, pinigai sumoketi? Kokie rezultatai?
-
jo, man irgi šis klausimas įdomus
o šiaip - ne iš pirmo jau girdžiu, kas blogai toj Mototojoj?
-
Pagalaiu baigiau sanaudu testavima. Stai rezultatai:
(http://www.part.lt/img/c3724d157d568f458aafa09b75048b47439.jpg) (http://www.part.lt/perziura/c3724d157d568f458aafa09b75048b47439.jpg)
(http://www.part.lt/img/c6e8c3778090b575dbcc7e948164909d719.jpg) (http://www.part.lt/perziura/c6e8c3778090b575dbcc7e948164909d719.jpg)
(http://www.part.lt/img/0cad1a87e763a05958360fbb6a94d661528.jpg) (http://www.part.lt/perziura/0cad1a87e763a05958360fbb6a94d661528.jpg)
Na sitie rezultatai yra tikro vaziavimo, nebuvo cia bandoma taupyti, netgi priesingai stengiausi ilgiau pasildyti, dazniau paspausti. Vaziuota buvo mazdauk po lygiau mieste ir trasoje. Trasa tai ne magistrale, o keliai kuriuose tai paspausti tai pristabdyti reikia.
Jei nepatingesite paskaiciuoti pamatysite, kad skirtumas nuo kompo iki realiu sanaudu yra 0,4 litro.
Realai Aurisui siulinu skaiciuoti vidurki 6,5L.
-
Pamirsau pamineti, kad pries testa pripyliau pilna o pravaziavus 500Km tilpo 31 Litras.
-
6,2 visai normalios sanaudos
-
Mano mazos masinos apetito nesumazino net Tokvilos meistrai, atliko variklio diagnostika, patikrino purkstuku parametrus ir viskas gerai, isvale EGR voztuva ir oro srauto matuokle.Is po diagnostikos nuvaziavau pripyliau pilna baka kuro ir po to nuvaziaves 100km vel pripyliau pilna ,bake truko 10.6 litro dyzeliuko, taigi si auriukas mieste pasiema 10.6l /100km vazinejant ramiu rezimu.
Po to paskambinau i tokvila ir pasakiau, tai jie pasake tai turbut sitos masinos ir yra tokios sanaudos, nes jie jokiu gedimu nerado.
Tai kas turetu dar ka pridurti del tokiu sanaudu?
vienintele iseitis manyciau -pardavimas.
-
Siulinciau palaukti iki orai susils. Paziureti kiek ji vartos vasara.
Tokios sanaudos tikrai ziaurios, as lygiai su tokia pat vazineju siuo metu rodo 6,5 , cia grynai miesto su Chuliganisku vazinejimu :), Na tegusl bus 7, nes kompas apie 0,5L pas mane grybauja.
Su tokiom sanaudom CO turetu buti nesveikas. Arba tikrai kaskur leidzia.
-
normalios tos sanaudos,pas mane irgi vazinejant tik mieste 10ltr gaunasi,isvaziuoji i uzmesti ir sumazeja iki 7ltr vidutines,dar vasara ateis dar sumazes;)
-
AVENSIS D4D CHIP parašė:
normalios tos sanaudos,pas mane irgi vazinejant tik mieste 10ltr gaunasi,isvaziuoji i uzmesti ir sumazeja iki 7ltr vidutines,dar vasara ateis dar sumazes;)
Tu cia apie 2.0 Auri kalbi?
-
S_Kulikauskas parašė:
AVENSIS D4D CHIP parašė:
normalios tos sanaudos,pas mane irgi vazinejant tik mieste 10ltr gaunasi,isvaziuoji i uzmesti ir sumazeja iki 7ltr vidutines,dar vasara ateis dar sumazes;)
Tu cia apie 2.0 Auri kalbi?
na ne apie LAND CRUISERI tai tikrai;)zinoma apie AURI:)na nedaug skirtumas buna tarp 2,2 ir 2,0 sanaudu 0.5-1ltr,taip kad manau panasios turetu buti sanaudos kaip ir avensio,beje sanaudos nuo tapkes sunkumo priklauso daug ir ant kiek ta masina suesta:)
-
Nu gal.
Siuo metu galima beda versti Salciui, pasildymams nuolatiniams, keliams slidesniems, gal dar DPF retkarciais suvalgo kaskiek. Nu bet jai ir vasara rezultatas bus toks pats tai net nezinau ka jam ir patarti.
-
kolegos, aš jums seniai sakiau, kad ieškot sliekų ten, kur toli gražu ne sliekai veisiasi. Kiek kainavo tai išsiaiškinti Tokviloje?
-
S_Kulikauskas parašė:
Nu gal.
Siuo metu galima beda versti Salciui, pasildymams nuolatiniams, keliams slidesniems, gal dar DPF retkarciais suvalgo kaskiek. Nu bet jai ir vasara rezultatas bus toks pats tai net nezinau ka jam ir patarti.
beje kai dpf stipriai uzsikimses tai daznas jo pradeginimas irgi dadeda koki litra;)
-
mega parašė:
kolegos, aš jums seniai sakiau, kad ieškot sliekų ten, kur toli gražu ne sliekai veisiasi. Kiek kainavo tai išsiaiškinti Tokviloje?
Palikau 200 uz ta malonuma, bet naudos jokios, tik islaidos, abejotina man jo kvalifikacija nieko nepatare, tik pasake kad tokios ir turetu buti sanaudos, nors pats gamintojas deklaruoja visai kitokius skaicius. tai idomu kuriam gale tie sliekai slepias.
-
maryyjus parašė:
Mano mazos masinos apetito nesumazino net Tokvilos meistrai, atliko variklio diagnostika, patikrino purkstuku parametrus ir viskas gerai, isvale EGR voztuva ir oro srauto matuokle.Is po diagnostikos nuvaziavau pripyliau pilna baka kuro ir po to nuvaziaves 100km vel pripyliau pilna ,bake truko 10.6 litro dyzeliuko, taigi si auriukas mieste pasiema 10.6l /100km vazinejant ramiu rezimu.
Po to paskambinau i tokvila ir pasakiau, tai jie pasake tai turbut sitos masinos ir yra tokios sanaudos, nes jie jokiu gedimu nerado.
Tai kas turetu dar ka pridurti del tokiu sanaudu?
vienintele iseitis manyciau -pardavimas.
Keista vienok. Kitas Auris sunaudoja 6.3 l/100 km keliais postais auksciau, panasiai mano avensius.
Trasoj vaziuojant toliau nei 100 km, vid sanaudos nenukrenta iki 5.5?
-
kalava parašė:
maryyjus parašė:
Mano mazos masinos apetito nesumazino net Tokvilos meistrai, atliko variklio diagnostika, patikrino purkstuku parametrus ir viskas gerai, isvale EGR voztuva ir oro srauto matuokle.Is po diagnostikos nuvaziavau pripyliau pilna baka kuro ir po to nuvaziaves 100km vel pripyliau pilna ,bake truko 10.6 litro dyzeliuko, taigi si auriukas mieste pasiema 10.6l /100km vazinejant ramiu rezimu.
Po to paskambinau i tokvila ir pasakiau, tai jie pasake tai turbut sitos masinos ir yra tokios sanaudos, nes jie jokiu gedimu nerado.
Tai kas turetu dar ka pridurti del tokiu sanaudu?
vienintele iseitis manyciau -pardavimas.
Keista vienok. Kitas Auris sunaudoja 6.3 l/100 km keliais postais auksciau, panasiai mano avensius.
Trasoj vaziuojant toliau nei 100 km, vid sanaudos nenukrenta iki 5.5?
vuo, su ilgesniais pasildymais ryte ir smarkiau spaudziant tapke sugebejau su 60 L nuvaziuot tik 600 km, t.y. 10 l/ imtui kilu.
tai gal maryyjus visada "sunkiai" gaza spaudi? :)
-
Katik vel uzsipyliau tai 7-i litrai gavosi, nors kompas rode 6,2L, vidutinis greitis 39kh ir 16val vairavimo. Bet vaziavimo stiliaus tai geriau nepasakosiu, nors tiesa vienas Mersas aplenke :) .
-
kalava parašė:
kalava parašė:
maryyjus parašė:
Mano mazos masinos apetito nesumazino net Tokvilos meistrai, atliko variklio diagnostika, patikrino purkstuku parametrus ir viskas gerai, isvale EGR voztuva ir oro srauto matuokle.Is po diagnostikos nuvaziavau pripyliau pilna baka kuro ir po to nuvaziaves 100km vel pripyliau pilna ,bake truko 10.6 litro dyzeliuko, taigi si auriukas mieste pasiema 10.6l /100km vazinejant ramiu rezimu.
Po to paskambinau i tokvila ir pasakiau, tai jie pasake tai turbut sitos masinos ir yra tokios sanaudos, nes jie jokiu gedimu nerado.
Tai kas turetu dar ka pridurti del tokiu sanaudu?
vienintele iseitis manyciau -pardavimas.
Keista vienok. Kitas Auris sunaudoja 6.3 l/100 km keliais postais auksciau, panasiai mano avensius.
Trasoj vaziuojant toliau nei 100 km, vid sanaudos nenukrenta iki 5.5?
vuo, su ilgesniais pasildymais ryte ir smarkiau spaudziant tapke sugebejau su 60 L nuvaziuot tik 600 km, t.y. 10 l/ imtui kilu.
tai gal maryyjus visada "sunkiai" gaza spaudi? :)
paskaiciavau tiksliau - 590 km su 52 l kuro, tai gaunasi 8.81 l / 100 km. Is akies buvau daugiau uzmetes. nu bet su ilgesniais pasildymais ir sportiskesniu vaziavimu miesto salygom manau normalu
-
Pries matuojant nunulinkit kompus ir rodys normaliai.
-
dainilandija parašė:
Pries matuojant nunulinkit kompus ir rodys normaliai.
zinau,tiesiog paskutiniu metu nesiterliojau su nurezetinimais, nes ir taip zinau kiek auto ima, o ir nelabai kreipiu demesio paskutiniu metu - reikia ir vaziuoji :-)
-
O as visada nuresetinu, bet vistiek kaskur ant puslitrio maziau rodo nei realios sanaudos. Net pagalvojau, gal yra kompe kokia funkcija sukalibruoti sita reikala.
Nu bet del sito burti nepradesiu. :)
-
sveiki,
pries dvi savaites isigijau Auriuka.. 2.0 dyzelis, tikejausi oru mieste vazineti, deja bet pirma savaite kompas rode 10 l/100km :o. po savaites radau kaip nuresetint kompa, pravaziavau gal 10km ne per kamscius, su mazai sviesoforu, didesniu greiciu- krito iki 7 l/100 km. kol nuo olandu ziedo kelis kilometrus parmyniau namo (praktiskai uzsnigti-slidus kaimo keliukai, kur daugiau 3 begio nera kur ijungti)- pakilo iki 9,8. ziurint i momentines sanaudas- pirmu-antru begiu buna kad ir 33 l/100 km uzsidega :D pirmas-antras begis be gazo apie 8-10 l, su gazu 14-20. kadangi 5 metus pries sita auri vazinejau su automatu, ir su mechanine apskritai dar nemoku tvarkingai elgtis, kaltinu savo heavy foot, per daznai naudojamas zemas pavaras, ziema ir sildymus :) auri laikom lauke, tai net uzvest buvo ta pirma savaite buvo tragedija. pirkom masina jau zinodami, kad 'ryte sunkiai vedasi', pardavejas skiede, kad purkstukai, melga sako 'viskas ok', pakeite tepalus, filtrus, liepe pavazinet savaite-dvi ir tada ziuret, ar ne voztuvas kazkoks kaltas. per ta savaite kaip ir atsilo nuo -30 iki -6, tai ryte jau auris uzsiveda po keliu zvakiu pasildymu per daug raktuko nesukiojant. na, zodziu, laukiu vasaros ir kol ismoksiu vairuot- ziauriai tikiuosi, kad kris sanaudos mieste bent iki 7 l :D o per ateinancias savaites ketinu patikrint trasoj- speju, kad daugiau 7 l nespaudziant iki dugno tikrai nebus :)
-
O su benzu ar dyzeliu vazinejai? Nes as visa gyvenima su bendzinu vazinejau tai ir dabar dar norisi 3000 apsuku laikyti :) , o prie tokiu apsuku dyzeliukas ir i 10L sunkiai telpa :).
-
vazinejau benzu automatu :) paskutiniu metu tiksliai neskaiciavau, bet 15 metu senumo mitsubishi su 1.8l benzininiu varikliu man rydavo mazdaug po 14-15 litru mieste (ziema, salta) ir kokius 10-12 vasara. ir nei smarkiai spausdavau, nei labai kamsciuose sededavau.. auriui prie 2000 jau tikrai jungiu pavara i aukstesne, jeigu pirma-antra pavara tai ir anksciau. nezinau kaip ten is tikro reikia :), bet dazniausiai nelaukiu kol ta zalia rodyklyte uzsidegs ir jau lieps i aukstesne perjungt
-
Siaip man vienintelis varijantas kada Auris valgo 10, o gal ir daugiau litru, tai tuomet kai vazineji po miesta dar nesusilusiu varikliu.
Bet jai tarkim savaitgali pasivazineju po parduotuves, dar kaskur nuvaziuoju, na pravazineju mieste be papildomo sildymo bent pora valandu, sanaudos mazeja iki 7 , o jai isvaziuju i trasa tai tvarkingai vaziuojant gali kristi ir iki 5-iu.
Todel ir patariu palaukti vasaros ir tada bandyti skaiciuoti sanaudas.
-
savaitgali teko vaziuot vilnius-klaipeda. kuro sanaudos su cruise control pagal kompa- 5-5,5 litro. bent jau nuvaziavus bemaz 200km su cruise control, taip rode :) likusius 100 su trupuciu nusprendziau pabandyt be cruise control- vidurkis nukrito iki 5,1. momentines didesne laiko dali rode apie 4-4,5. idomus dalykelis buvo ivaziavus i klaipeda- nezinau, ar auris nuo autostrados taip 'uzsiciklino' ant zemu kuro sanaudu, ar neseniai supilti tepalai 'prasivaiksciojo', bet mieste momentines sanaudos is esmes daugiau 5 l nebuvo pakilusios. su pilnu baku pravazinejau savaite vilniuje, atvaziavau i klaipeda, savaitgali pavazinejau klaipedoj ir dar i vilniu grizt liks. skaiciuojant pinigais tai dyzeliniu auriu vaziuoti i pajuri iseina pigiau nei autobusu/traukiniu, net jei vaziuoji vienas!
toki dalyka kaip cruise control bandziau pirma karta. apskritai tokia mandra masina su navigacija, touchscreenu, kozha rozha ir sildomom sedynem turiu pirma karta, tad vaikiskai dziaugiuosi kiekviena smulkmena :D cruise control siaip jau yra laaaabai patogus dalykas: nusistatai greiti ir svilpauji sau per langus dairydamasis. tusciam kely tai viskas labai faina, apylinkes pro langus galima apziuret, bet kai daugiau masinu- biski uzknisa pastoviai perreguliuot ta greiti. be kita ko, po kokio pusvalandzio ima gerokai migdyti, ir demesys i kelia nebe toks jau, nes vairuot pasidaro visiskai nuobodu. autostradoj gi net vairo sukinet nereikia. sedi sau kaip knight rider'io masinoj, viska uz tave toyota daro B)
sildomos sedynes- labai, labai geras daiktas. kiek man zinoma, dyzelines masinos truputi leciau isyla, nei benzinines, tad ziema tai visiskas issielbejimas. uzkurus masina, jau po kokio kilometro ima maloniai silt uzpakalis, dar po kokiu 3 isijungia kondishke. tada jau tenka sedynes isjungt, nes uzpakaliui buna tikrai per karsta :)) pries tai, kaip jau sakiau, vairavau mitsubishi carisma- ana buvo benzas, bet isildavo iki tiek, kad kondiske ant auto rezimo isijungtu, labai panasiu metu. taigi iseina, kad su dyzeliniu auriu dar silciau ziema vaziuoti,nei su ta mitsubishi.
pirkdama dvieju duru masina, ziauuuuriai bijojau kad neprirasiu, nes visos iki tol bandytos dvidures man tragiskai nepatogios: dirzas toli, reikia praktiskai atsisukt ir pasigriebt ji, neuztenka ranka uzkist; durys placios, vietos uzima daug, prie akropolio prisiparkavus daznai kitas masinas aptrankydavau durim. esu turejus reikalu su audi a 4 2007m dvidure bei ford focus 2006m dvidure. focuso durys tiesiog neitiketino dydzio, o audi turi viena labai nervus tampancia savybe- ten tie duru 'pritraukejai' (kur atidarius dureles tam tikru kampu- automatiskai pritraukia jas prie masinos salono ir taip uzdaro) taip siaubingai nureguliuoti, kad kiekviena karta jas bandydama atidaryt arba turiu grustis su visa jega prispausdama duris, kad neuzsidarytu, arba kokius tris kartus atidarineju, kol jau pasiekiu ta kampa, nuo kurio automatiskai nebeuzsidaro. auryje viso sito nera. dirzo reikia atsisukt, bet aikstelej saiia esancias masinas ne taip jau daznai nutrankau :D tiesa siauresnej vietoj islipt truputi sudetinga- bet as kuda mergaite, pralendu ir per minimalius tarpus. durys labai lengvai atsidaro ir nepanasu, kad nuo menkiausio vejelio uzsidarytu, priverdamos mane i tarpa (kas laaaabai daznai budavo su ta audi).
kitas dalykas- salono erdve. esu pripratus, kad dvidures mazytes masinytes, kurios dar ir normalios 'siknos'/bagazines neturi, buna ekstra mazos ir ten vietos nera absoliuciai niekam. mitsubishi carisma nors nera tikras banginis, bet vietos tiek priekyje, tiek gale ten- sociai. praktiskai jausdavausi kaip visureigyje, tik zemiau :D daugumoj dviduriu mazu masinyciu man buna vos ne klaustrofobija. auryje vietos tiek, kad, man rodos, carismoj jos buvo tiek pat.. labai geras daiktas yra tokia didele didele ilga iki priekinio stiklo panele- zymiai ilgesne nei a4 ar focuse. automatiskai ir erdves atrodo daugiau. nelabai patinka tik vienas dalykas- visiskai nematau, kur baigiasi aurio kapotas, kas man smarkiai trukdo pajausti masina ir bent kol kas, darydama posukius, jeigu posukyje kazkur kieme ar panasiai stovi kitos masinos- darau dyyyydeli lanka kur nors uzlipdama ant bordiuro, kad tik tu masinu neuzkabint. realiai tikrai neuzkabinciau, bet baisu vien del to, kad nematau. pajaust dar neismokau. nezinau, gal sedyne pasikelt? velgi del sedyniu- yra masinos, kur atsisedi 'ant' sedynes, ir yra masinos, kur atsisedi 'i' sedyne. audi a4 man visada buvo ta masina, kur atsisedi 'ant' sedynes, ir man tai labai, LABAI nepatiko. carismoj i sedyne atsisedavai kaip i foteli. auryje atrode, kad seduosi irgi i sedyne- patogu neispasakytai ir visiskai nera jokio diskomforto. savaitgali pasedejau vel audi ir supratau, kad auris yra kur kas labiau 'ant sedynes' tipo masina, nei audi- bet to visiskai nesijaucia!
tiek ispudziu kol kas. labai liudna, bet panasu, kad tepalu filtru ir pan keitimas visiskai neissprende nesivedimo ryte problemos. pastovejus nakti ir visa diena lauke (nors temperatura nakti matyt buvo kokie -5, o visa diena- +3), auris nelabai norejo vakare uzsivesti. sildziau zvakes 4 kartus, is 5 bandziau vest su gazu- pakriuksejo, bet neuzsivede. dar pora kartu teko megint uzvest, uzsivede is kokio 3. dar pastebejau toki dalyka, kad buna kartais pasukus rakteli masina uzsiveda, bet atleidus rakta uzgesta. dabar kazkaip truputi ilgiau palaikau rakteli pasukta, nuo uzsivedimo kokias 2 sekundes, tada nebeuzgesta, o atsukant rakteli atgal net girdisi kazkoks garsas, mano ausiai lygiai toks pat, koks buna issijungiant ikaitusiom zvakem. pakomentuokit, ka as ten girdziu :) esu kazkur skaiciusi, kad masinai zvakiu nereikia taip ilgai sildyt- ar gerai, ar blogai darau, kad sildau 3-4 kartus rytais ir tik tada vedu? (sildau taip: pasuku rakta kol uzsidega zvakes, zvakes uzgesta, suskaiciuoju iki 10, isjungiu viska. kartoju 3 kartus, 4 karta suskaiciavus iki 10 sankaba-ranktelis iki galo, jei kriuksi, bet nesiveda, uzmetu gazo 4-5kartus, buna kad uzsiveda, buna, kad neuzsiveda- tada dar sildau ir bandau uzvest). melga jau senokai pareiske, kad jeigu po tepalu keitimo dvi savaites niekas nesikeis- teks keisti voztuva kazkoki
-
Nemanau, kad daukartinis zvakiu kaitinimas kaskokia nauda duoda, priesingai jos greiciau sudeks. Juolab, kad prie nulio puikiai kurtusi ir be kaitinimo, o jai lauke bus bent +3 abeloju ar jos isvis kaitins.
Manau reikia daryti taip kaip gamintojas numate, ijungi degima palauki kol uzges kaitinimo lempute ir kuri, o jos tuo metu dar kaista ar ne cia jau turetu buti numatyta.
Nesu didelis specialistas, bet matyt Melga zino ka sako.
O jai nepaslaptis kur nupirkai ta Auri? Nes kai as jieskojausi vienas dviduris ledinis buvo Kaune (stovejo uzkurtas kaskodel) , kitas Gariunuose nesenai atvarytas buvo, patiko bet labai jau brangus buvo :) .
-
Daugkartinis zvakiu sildymas - garaziniu inzinieriu ismislas, ir kazkodel labai gajus.
Tepalai yra susije su uzsivedimu? - Mistika.
-
dzonas parašė:
Daugkartinis zvakiu sildymas - garaziniu inzinieriu ismislas, ir kazkodel labai gajus.
Tepalai yra susije su uzsivedimu? - Mistika.
Pilnai sutinku. O kur galetu buti beda nesivedimo? Kad maza kompresija pas apynauja masina nemanau. Apie koki ten vostuva kalba galejo buti?
-
Pilnai sutinku. O kur galetu buti beda nesivedimo?
Dyzelio nesivedimo priezastis (esant neigiamai temperaturai) nr 1 yra blogos zvakes ir/ar jas aptarnaujantis ukis (rele ir saugiklis)
Kad maza kompresija pas apynauja masina nemanau.
Salto variklio paleidime pagrindini vaidmeni perima zvakes ir tik nuo ikaitusio zvakes pavirsiaus atsiranda sprogimas. Siltame variklyje uzsivedimo pagrindas - kompresija
Apie koki ten vostuva kalba galejo buti?
Greiciausia koks nors voztuvas kuro sistemoje, na bet be patikrinimo nieko nepasakysi
-
Na nezinau, as tai zvakes atmesciau siuo konkreciu atveju. Aisku patikrinti nesunku tai realiai nuo to ir reiktu pradeti, bet kai lauke +3 tai mano aurise zvakiu kaitinimo lempute net neuzsidega. Reiktu istraukt rele ir patikrint kaip kurtusi prie kokiu -3. Gal sitas nedidelis skirtumas padaro savo ...
Nu tikiuosi, kad Gegute pasidalins patirtimi kai suzinos kur buvo beda.
-
Pas mane verso 2L d4d, 85kW. Ziuriu manuale i zvakiu kontrolines lemputes degimo laiko priklausomybe nuo ausinimo skyscio temperaturos: taigi esant 0 laipsniu lempute paneleje turi degti 3 sekundes. Kai +3 sunku pasakyti, bet atrodo koki pusantros sek turetu tikrai degti. Sunku pasakyti nes priklausomybe eksponentine, o asyse duota tik keletas tasku, reiktu paciam persiskaiciuoti
-
Blyn kaip ydomu pasidare :) kaip kurtusi mano Auris jai kaitinimas neveiktu :) .
O dabar kaiptik tinkamas metas isbandyti.
Nu bet ne, tingiu siandien jau eksperimentus isdarineti. Gal kita kart.
Ir aciu uz paaiskinimus. Nes ta kaitinima truputi kitaip isivaizdavau ;) .
-
kaip susiję tepalai, kompresijos, žvakės ir kt reikalai su temos pavadinimu, kuris, primenu, yra "Auris sąnaudos"?
daugkartinis žvakių kaitinimas yra briedas. Jei Auris nesiveda, pradžioj gal reiktų diagnostiką padaryt šiuolaikinei mašinai, o po to jau duot melgai ir kitiems panašaus lygio būrėjams iš kavos tirščių burt.
Gegute, o apie kokią dvidurę a4 2007m tu kalbėjai? ;]]] sėdynių šildymas - gali padėkot tam, kas sumontavo, nes jis pas tave neoriginalus. Nors, tiesą pasakius, koks skirtumas, svarbu darbą daro.
-
as tikrai nieko neismanau apie automobilius :), bet kiek skaiciau internete, tai maniskiam auriui gali buti:
1. blogos zvakes (tikrino 2 servisai, abu pasake, kad geros)
2. prastas akumas (melga tikrino- geras)
3. prastas kuras (naudojuosi neste arba (retai) statoilu)
4. kazkas su tepalais, nepamenu kas (melga supyle naujus)
5. atbulinis voztuvas (cia tas EGR berods..? melga, jei teisingai supratau, dabar bandys ji keisti)
6. purkstukai (pardavejas minejo, kad reikia juos pasikeisti, nes puse atseit uzsikimse- melga pasake, kad geri ir keist nereikia...)
na tai nezinau.. jeigu jau voztuvo tvarkymas nepades, tai matyt teks kita rudeni sukt lauk zvakes ir pirkt naujas. siaip masina po pirmo rytinio vaziavimo paskui kuriasi be jokiu problemu. bet pats pirmas uzkurimas po nakties- ar tai butu 7 ryto, ar 4 dienos- dazniausiai buna problematiskas. sakau dazniausiai, nes siryt eme ir uzsikure uz pirmo karto. tiesa, pries tai sildziau zvakes 3 kartus.. nezinau ant kiek tas zvakiu sildymas yra 'ismislas', bet faktas, kad maniskis auris po 3 pasildymu uzsikuria kur kas lengviau nei visai nesildzius, tad drisciau abejoti, ar zvakiu sildyme taip jau visiskai tiesos nera :)
tarp kitko, esant pliusinei temperaturai, net ryte kuriasi puikiai. gal reiks melgos prasyt kad dar tas reles ir saugiklius paziuretu :)
o kuom padetu reles isemimas? ta prasme isemus rele jeigu kuriasi taip pat- ka tai reiskia- ir jeigu nesikuria isvis- ka tai reiskia situo konkreciu atveju?
dar apie cruise control: klaipeda- vilnius po simto kilometru kazkaip nusibodo ta gaza maigyti, juo labiau kad stengiuosi vaziuoti ekonomiskai ir pastebejau, kad vos keliu milimetru gazo atleidimas duoda kokius 2-3l skirtumo :D.. tad isijungiau cruise control ir nesukau sau galvos. ko gero galiu padaryti isvada, kad su cruise control automatiskai palaikomas greitis paciom zemiausiom imanomom sanaudom. po 200+ km su cruise control (greitis ~105) vid kuro sanaudos buvo 5. momentines rodo tikrai maziausias imanomas, man su koja mechaniskai nepavykdavo visada tiek mazai isspausti :)
-
Nekreipk tu demesio i ta mano sapaliojima apie reliu isemima, nes pagal ji tu nieko ten nesuprasi. :) Cia as tik svaikstu, noriu paziureti kaip sunkai kurtusi masina esant nulinei temperaturai jai neveiktu pakaitinimas :) .
As daznai megstu mitus patikrinti. Neseniai magistraleje banziau degima isjungti, vel ijungti. Nes buvau skaites ,kad atleidus akseleratoriu kuro padavimas i cilindrus sustabdomas. :D Nu bet cia kita tema :) .
-
nezinau ant kiek tas zvakiu sildymas yra 'ismislas', bet faktas, kad maniskis auris po 3 pasildymu uzsikuria kur kas lengviau nei visai nesildzius, tad drisciau abejoti, ar zvakiu sildyme taip jau visiskai tiesos nera smiley
O man zinokit kai sukalbu sv. Marija tai uzsiveda ir be akumuliatoriaus.
Keistuoliu teatras blyn (cia as nusikeikiau jei ka)
-
gegute parašė:
galiu padaryti isvada, kad su cruise control automatiskai palaikomas greitis paciom zemiausiom imanomom sanaudom. po 200+ km su cruise control (greitis ~105) vid kuro sanaudos buvo 5. momentines rodo tikrai maziausias imanomas, man su koja mechaniskai nepavykdavo visada tiek mazai isspausti :)
Kruizo kontrolė palaiko pastovų greitį, bet kai išmoksi važiuoti, švelniai mindamas akseleratoriaus pedalą, galėsi padaryti sąnaudas mažesnes negu su kruizo kontrole ;) Kruizo kontrolė nuo kalno visada stabdo, o į kalną stipriai spaudžia akseleratorių, vairuotojui taupiai vairuojant nuo kalno nestabdo, o į kalną nespaudžia taip stipriai, iš to galima litrą kitą sutaupyt.
-
Eksperimento dėlei nekaitink kelis kartus žvakių, o pakaitink vieną kartą ir palauk minutę ir pasakyk kaip kuriasi. O į melgą nebevažiuok, jei jie ruošiasi tau egr keist. Praktika rodo, kad kompas ne visada gerai parodo purkštukų gyvybingumo lygį, įtarimams esant geriau būtų juos tikrinti normaliai, išėmus.
Kulikauskai, ką tu bandei padaryt? Degimą autostradoj išjungt? Dar raktelį reikėjo ištraukt, vairas užsirakins ;]]] Kuro padavimas sustabdomas jei riedi "ant laisvų" neišjungęs bėgio nuo kalno.
ir dar kartą primenu - tema vadinasi TOYOTA AURIS SĄNAUDOS!
-
Kulikauskai, ką tu bandei padaryt? Degimą autostradoj išjungt? Dar raktelį reikėjo ištraukt, vairas užsirakins ;]]] Kuro padavimas sustabdomas jei riedi "ant laisvų" neišjungęs bėgio nuo kalno.
Cia ne Auriui bandziau, bet butent nuo kalno su ijungta pavara sita versija as ir tikrinau. Ir zinai junginejant degima nesijaucia jokio uzsivedimo tik pagal skydeli gali suprasti kada ijunkta kada isjunkta :) . Taip kad teoriskai tai imanoma :) , nu bet juk tema cia ne apie tai. Gerai daugiau cia tokiais klausimais nerasysiu :) .
-
mega para??:
Eksperimento d?lei nekaitink kelis kartus ?vaki?, o pakaitink vien? kart? ir palauk minut? ir pasakyk kaip kuri
Pasitikslinu: ijungt zvakes, uzgesus lemputei suskaiciuot iki 10, isjungt, minute palaukt, ijungt zvakes, uizgesum zvakem iskart vesti?
-
ne. neišjunginėt, tiesiog minutę palaukt su įjungtu degimu.
Ir perkeliam šitą diskusiją į kitą temą, kiek galima oftopiką varyt :@
-
Sie klausimai nuo siol bus sprendziami cia : http://toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=143&thread_id=2475&pid=45750#post_45750
-
Nu per pastarasias dvi savaites sumusiau savo paties rekorda.
Niekada taip nesigaudavo, kad visa baka grynai mieste isvazineciau, o dabar taip gavosi kad niekur is Vilniaus nosies iskises nebuvau, tai kompas rode 8,0L , o realios pilna baka pripylus 8,4L. Itariu ir tai dar gali buti neriba, :) nes siaip sitos sanaudeles netgi pataupant ;) .
-
S_Kulikauskas parašė:
Nu per pastarasias dvi savaites sumusiau savo paties rekorda.
Niekada taip nesigaudavo, kad visa baka grynai mieste isvazineciau, o dabar taip gavosi kad niekur is Vilniaus nosies iskises nebuvau, tai kompas rode 8,0L , o realios pilna baka pripylus 8,4L. Itariu ir tai dar gali buti neriba, :) nes siaip sitos sanaudeles netgi pataupant ;) .
O jeigu dar ir maršrutas būtų levas, tai ir 10 l/100 km būtų.
-
Nu marsrutas tai nesuperinis, kamsciuose daug stoveti teko, tik kad pasmane atstumai didesni gaudavosi, kol isveziodavau ;) , kartais ir po 30-40km. pravaziuodavau su vienu uzvedimu.
-
Sveiki. Kaip supratau visa tema apie dyzelini auri. Kad daug ryja. O as turiu beda kad ryja mano benzinis Auris. Mieste ziema vidutiniskai rodo 12,4 l/100km, trasoje 10 l/10 km. Auris 1,6 (91kW). Tikrai nevaikau. Ramiai. Ar gali buti kad 18coliu ratai uzdeti? Negi tiek gali sanaudas itakoti?
Gal kas benzinini 1,6 turit? Kokios sanaudos ziema mieste? trasoj?
-
Pamėgink senu geru metodu: pripili baką iki pistoleto atšokimo, nuvažiuoji kokius 300 km (ar daugiau) ir tada vėl pilną užpili baką. Gautą kiekį apskaičiuok šimtui km ir pamatysi ar kompas tiesą rodo. Bandžiau. Maniškis kompas 0,1-0,3 L paklaidą mieste rodo. Dyzelinis variklis.
-
domininkas parašė:
Sveiki. Kaip supratau visa tema apie dyzelini auri. Kad daug ryja. O as turiu beda kad ryja mano benzinis Auris. Mieste ziema vidutiniskai rodo 12,4 l/100km, trasoje 10 l/10 km. Auris 1,6 (91kW). Tikrai nevaikau. Ramiai. Ar gali buti kad 18coliu ratai uzdeti? Negi tiek gali sanaudas itakoti?
Gal kas benzinini 1,6 turit? Kokios sanaudos ziema mieste? trasoj?
Matai pasakymas "mieste" labai neapibreztas. Jai su uzvedimu nuvaziuoji kokius 10Km, o ir tuos pacius vien per kamsti, tai galima ir 30L sudeginti. O kaip trasoje, sanaudos panasios i tas kurias deklaruoja gamintojas?
-
Na pabandziau senu geru metodu. Ir mano nuostabai skaicius buvo 10,6 l/100 km.. Lygiai toks koki viduriki siuo metu rodo borto kompas. Vazinejau iskirtinai mieste. Nesedziu kamsciuose visai. Del dekingos lokacijos. Todel visgi nesitiki kad net ir ziema 10,6 litro yra normalu.
Griztu prie klausimo: Ar 18 coliu ratai gali padidinti sanaudas 3l/100 km (nes gamintojas teigia 5,9 - 7,1)
Labai butu idomu suzinoti kokios kitu Auriu sanaudos? Benzininiu.
-
domininkas parašė:
Na pabandziau senu geru metodu. Ir mano nuostabai skaicius buvo 10,6 l/100 km.. Lygiai toks koki viduriki siuo metu rodo borto kompas. Vazinejau iskirtinai mieste. Nesedziu kamsciuose visai. Del dekingos lokacijos. Todel visgi nesitiki kad net ir ziema 10,6 litro yra normalu.
Griztu prie klausimo: Ar 18 coliu ratai gali padidinti sanaudas 3l/100 km (nes gamintojas teigia 5,9 - 7,1)
Labai butu idomu suzinoti kokios kitu Auriu sanaudos? Benzininiu.
Normalios kuro sąnaudos, kiek teko važinėti su 1,6 benzinu, visų kuro norma mieste būdavo tarp 9-10 l/100 km, aišku 18" ratlankiai savo duoda, bet tikrai ne 3 l. Be to beveik visiems sunaudoja kuro daugiau negu deklaruoja gamintojas. Forume, net yra straipsnis apie tai.
-
18" = 45cm ; 16" = 40cm;
su 18" vienu rato apsisukimu nuvaziuoji - 3,14*45 = 142,3
su 16" vienu rato apsisukimu nuvaziuoji - 3,14*40 = 125,6
Tai reiskia jai spdometras paskaiciuotas 16" ratamas, o realiai uzdeta 18 tai vaziuojant 125 km/h realus greitis bus 142km/h. Atitinkamai ir nuvaziuojamas atstumas, jai spidometras rodo kad pravaziavai 125 realus atstumas 142. Taigi ir sanaudas reiketu dalinti ne is to ka rodo spidometras, o is to kiek realiai nuvaziavai.
Zinoma as cia pagrazinau, nes dedant aukstesnius ratlankius dazniausiai zeminamos padangos ir skirtumas gali buti vos pastebimas. O plotis dazniausiai didinamas, todel pasipriesinimas vandeniui, sniegui labai auga.
Na bet smalsumo deliai pabandyk kada palyginti spidometro ir GPS parodymus.
-
Pradziai tai prasivalyk oro srauto matuokle ir nuresetink kompa
p.s. 18 ratai 1,6 Auriui tikrai per dideli, neuztenka jam galios juos sukt tad siulyciau pradet galvot apie 17
-
Kiek teko vaziuoti su skirtingais GPS, niekas nerodo tikslaus greicio. Dar nesutikau tokio, kuris rodytu spidometro greiti. Net su autopilotu netikslu.
-
MindaugasB parašė:
Kiek teko vaziuoti su skirtingais GPS, niekas nerodo tikslaus greicio. Dar nesutikau tokio, kuris rodytu spidometro greiti. Net su autopilotu netikslu.
Spidometras konstruktyviai padarytas su +5-10% paklaida. Padaryta tam, kad nebutu gincu su policija, ir kad zmones maziau virsytu leistina greti. Nes beveik visi vaziuoja +10km/h greiciau negu leidzia kelio zenklai :)
-
Čia tikrai žinai? :)
-
jau buvo tema apie tai. dabar nerandu ant smugio.
oficialiai niekas to nepatvirtino, taciau ivairiu kolegu eksperimentai (iskaitant mano paties) tai gali patvirtinti. tai galioja europinems auto.
amerikietiskos auto lygtais sukalibruotos rodyt ~= tiek tiek turi but (ir beveik sutampa su gps parodymais).
-
Okey, tuomet taip išeina, kad su GPS galima pasitikrinti faktinį greitį?
-
MindaugasB parašė:
Okey, tuomet taip išeina, kad su GPS galima pasitikrinti faktinį greitį?
apytiksliai. nes tai priklauso dar nuo paties GPS aparato kalibravimo tikslumo.
-
Vyrai, blogai kad pasakėte. Dar labiau pedalą spausiu :D
-
Blyn, nors orai truputi ir atsilo, bet sanaudos uz pastarasias dvi svaites, vel 8L. perlipo.
-
domininkas parašė:
Na pabandziau senu geru metodu. Ir mano nuostabai skaicius buvo 10,6 l/100 km.. Lygiai toks koki viduriki siuo metu rodo borto kompas. Vazinejau iskirtinai mieste. Nesedziu kamsciuose visai. Del dekingos lokacijos. Todel visgi nesitiki kad net ir ziema 10,6 litro yra normalu.
Griztu prie klausimo: Ar 18 coliu ratai gali padidinti sanaudas 3l/100 km (nes gamintojas teigia 5,9 - 7,1)
Labai butu idomu suzinoti kokios kitu Auriu sanaudos? Benzininiu.
Mano Corolla Verso 1,6, dabar kompas rodo 10,1 L/100km, faktines bus kažkur 9,5-9,6, išbandyta ne kart, važinejau tik mieste, be kamščių, bet rytais pašildau 3-4 minutes kol nukrenta aukštos apsukos
-
Kad jau pirkau su tokiais ratais. Atrodo tikrai gerai. Na jei sanaudas itakoja 1 l/100 km - tai mat ji bala, grozis reikalauja auku. Ir padangu du komplektus turiu siem ratam.
Pabandysiu su oro srauto matuokle.
Ir islaukt 3-4 min ryte (kazkaip nekantriai isvaziuoju jau po 30 sekundziu)
Flemas parašė:
Pradziai tai prasivalyk oro srauto matuokle ir nuresetink kompa
p.s. 18 ratai 1,6 Auriui tikrai per dideli, neuztenka jam galios juos sukt tad siulyciau pradet galvot apie 17
-
Laba, pradėjo drebėti aurisas kai važiuoji 100km/h greičiu. Negaliu daugiau tada spausti gazo. Numetus greitį drebėti nustoja. Nesuprantu dėl ko? Kompas nieko nemeta. Auris 2 l 93 kw
-
Laba, pradėjo drebėti aurisas kai važiuoji 100km/h greičiu. Negaliu daugiau tada spausti gazo. Numetus greitį drebėti nustoja. Nesuprantu dėl ko? Kompas nieko nemeta. Auris 2 l 93 kw
Gal sugedo? Kaip manai? :)
-
Kaip manai kokios priežastys gali būti šio gedimo? Gal susidūrę su tuo?
-
Kaip manai kokios priežastys gali būti šio gedimo? Gal susidūrę su tuo?
Manau didelės kuro sąnaudos, nes šioje temoje rašai :D
-
Iš jūsų pagalbos matau nesulauksi, tik pasišaipymo.
-
Iš jūsų pagalbos matau nesulauksi, tik pasišaipymo.
Pradžiai laikomės tvarkos ir rašome temose kurios tam skirtos, o dėl tavo bėdos galį būti nuo pamesto svarelio ant ratlankio iki pusašio, tad reiktų gal reiktų į servisą užsukti ir pradžiai pažiūrėti ar ratai ne kvadratiniai?
-
O kaip 1.2T varykliai? Ar geriau imti laiko patikrinta 1.6 benzinini atmosferini? Cia apie kuro sanaudas. Vazinejant Vilniuje ir uzmiestyje.
-
Mieste benzinas praktiškai vienodai bus apie 9-10l.
Gli pasižiūrėti kiek gamintojas deklaruoja kuro sąnaudas.
Prisidėk prie šių duomenų po 1-2l litrus ir maždaug žinosi.
Žiūrint kaip mėgsti važiuoti jeigu "gazas-dugnas" tai koks skirtumas :goodboy:
Man tie mažiukai varikliai su turbinom..? :-{
-
Nea, mašina mamai perkam, važinės ramiai. :) Tiesiog kai pasirinkimas tam tikram biudžete nėra didelis, o labiausiai viską atitinka mašina su 1.2T :) tai nelabai yra kur dėtis. Bet apie Toyotu 1.2T mažiau blogų atsiliepimų nei apie VW mažalitražius turbo ar kokius Fordus. Tai vat ir mastom, gal visia nieko gavosi jiems tas varyklis.
-
Auris 1.4d,mmt dėžė, 95% tik kaunas-Vilnius greitkelis 120kmh (bent tiek sako kad važiuoja motera), vidurkis 6.1l, čia ok? kaip prisiskaitau kad deklaruoja 4-4.5, įdomu ar neperdaug virš 6
čia su r16 žieminiais, vasara su r17 volais plačiais tiek pat vartoja
-
Manau, kad okay. 2.0 irgi panašiai ima tokiais greičiais važiuojant. Ir TDI panašiai ėmė, ir 2.0 HDI taip pat. Geriausios sąnaudos 70-90 diapozone, kas į viršų - po pusę litro ar net litrą prideda /100km.
-
gamintojas greitkelio sanaudas nurodo 85kmh ir dar idealiom salygom, tai 6 ant 120kmh norma
-
speju silpnokas toks motoriukas tokiem greiciam, su kokiu 2d panasios sanaudos butu, gaila 6 pavaros neturi robotukas.
-
manosios ne mmt, mechankė. vakar važiavau su auriuku, tai mačiau vidurkis laikosi 4,8. bet pas ją maršrutas darbas - namai. miestas 10 km+užmiestis 10 km(su ribojamu greičiu 70 užmiestyje-visur ženklai).
-
Pravaziavau pats su tuo 1.4 auriu apie 200km, ir man gavosi vid apie 5.2, bet greitis visur 120buvo, nesuprantu kaip moteriske +6 daro :D arba gazas stabdis gazas stabdis vaziuoja arba tikrai greiciau nei 120 kaip man sako :D
-
moteriškės taip sugeba :) arba turi įtakos tai, kad oras gerokai atšilęs.
-
buvom kelionėje, per varšuvą. vykom su auriu 1,4d, vakar grįžom, mechaninė. kompas rodė 4,7. kelias 50x50 magistralė.
-
moteriškės taip sugeba :) arba turi įtakos tai, kad oras gerokai atšilęs.
Kaip kokia moteriškė. Aš kai paimdavau pavažiuoti Vilniuje dukters vairuojamą Yaris 1,4D (robotas), tai mano sąnaudos išaugdavo pusantro - dviem litrais
-
todel, kad vyram reik greiciau isibegeti, o kai netraukia tai ir smaugi ta 1.4 vargsiuka :)
-
Love for one night - no joke!
Verified Damsels (https://matchnow.life)
-
Nea, mašina mamai perkam, važinės ramiai. :) Tiesiog kai pasirinkimas tam tikram biudžete nėra didelis, o labiausiai viską atitinka mašina su 1.2T :) tai nelabai yra kur dėtis. Bet apie Toyotu 1.2T mažiau blogų atsiliepimų nei apie VW mažalitražius turbo ar kokius Fordus. Tai vat ir mastom, gal visia nieko gavosi jiems tas varyklis.
prašau paaiškinkit man durnam kaimiečiui, kas yra "varYklis"?