Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Avensis Verso => Temą pradėjo: Edguxd Rugsėjo 17, 2019, 18:58:43 pm

Antraštė: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Edguxd Rugsėjo 17, 2019, 18:58:43 pm
Sveiki,forume paieskojau kazko panasaus, bet nieko neradau..
Zodziu beda tokia, kad iki 3k rpm masina vaziuoja viskas puikiai ir turbina veikia gerai, bet pasiekus 3k rpm atrodo lyg atsijungtu ir laikant momentais isijungia ir vel atsijungia, pramusus iki ~3.6k rpm vel pucia gerai.
Kame bedos ieskoti? turbina uzdeta nauja. seniau taip nebuvo, net su nauja turbina.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: ketvirtasis Rugsėjo 18, 2019, 06:26:09 am
Vežk pas meistrus, pats tikrai neieškok didesnių problemų. Na nebent padaryk diagnostiką, šitą tikrai sugebėtų padaryti eilinis vartotojas.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: pecionka Rugsėjo 18, 2019, 09:36:22 am
>> turbina uzdeta nauja. seniau taip nebuvo, net su nauja turbina.

Nesuprantu kokio naujumo ta tavo turbina?
Vežk patikrinimui, turbo duobės efektas tiesiogiai susijęs su turbinos darbu/būkle.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Edguxd Rugsėjo 19, 2019, 11:59:34 am
Klaidu diagnostika nerodo.
Turbina keista 1m atgal. Reguliuota buvo.
Viskas prasidejo griztant is Italijos, pagazuojant bet ne iki ribotuvu...
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: pecionka Rugsėjo 19, 2019, 13:01:52 pm
Nu kad klaidų nerodo tai blogai, reiškia turbinos slėgis turėtų būti OK.
Bet gali būti daugiau priežasčių kur diagnostika neparodys pvz membranoj skylė ar jos valdymas stringa.
Taip patn eatmetu galimybės kad priežastis bus kur nors kitur ir turbo ne prie ko.
Gal dar kas turės kokių šviesių idėjų.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Egis_ Rugsėjo 19, 2019, 23:20:57 pm
Na cia belieka tik matuoti turbinos valdymus ir t
r.t. gyvuose parametruose reiketu su diagnostika patikrinti kaip ji elgiasi bei ar nedingsta jai valdymas.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Igoris Zininas Gruodžio 14, 2019, 03:00:59 am
Sveiki, turiu Toyota verso 2011 m.. beda tokia, vaziuojant uzgeso ir nebesikuria, jokiu gyvibes pozemiu neberodo, tik skydelyje dega klaidos. Generatorius geltona, akumuliatorius raudona, temperatuta raudona, raso rusiskai, kad patikrinkite vcr ar vsr, kas per problema galetu buti ? Aciu
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Igoris Zininas Gruodžio 14, 2019, 03:03:03 am
Ir dar, pries uzgestant, atsaje vairas, nejo pasukti
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: Venza Gruodžio 14, 2019, 09:46:09 am
Tikrink akumo klemu kontaktus,mase ir didelius saugiklius prie klemu arba saugiklinej po kapotu.Tuos kur 100A - 80A
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: tebunie Rugsėjo 09, 2020, 11:37:42 am
Sveiki, pasidalinsiu savo avensis verso bedelemis ir traukos bedomis, kurias panasu, kad issprendziau gana brangiai, bet jeigu buciau zinojes tai anksciau, galbut butu pigesnis variantas ir pasiruosciau is anksto. Tai beda buvo ir traukos nepakankamumas, striginejimas (nebutinai kaip sio posto autoriui, bet su ta trauka ne vienas skundesi forume). Pradzioje keiciau EVRV voztuva, tiksliau pats isardes isvaliau, nes su srotiniu pakeistu nieko gero nepadejo. Na Padejo tik tiek, kad nemesdavo klaidos ir neisijungdavo avarinis rezimas lenkimo metu. Bet is esmes traukos nepagerino, taip dar metus pravazinejau. Paskutiniais menesiais trauka dar labiau pradejo slubuoti pedalas iki galo, o autostradoje i kalniuka jau sunkiai ivaziuodavo. Ir tuomet griztant nuo juros nakti  su seimyna, masina pasidave ir pasipyle dumai. Servise dvi savaite prastovejo ir raportuoju. 1. Uzsikiso katalizatorlius, to pasekoje suzulo turbina ir amen aleliuja.  2. Pakeite turbina, isvale egr, ispjove katalizatoriu, isvale tepalus kur buvo suleidus turbina, bet traukos dar normalios neatsirado, tik nuo 4k. 3. Pasirodo oro srauto matuokle buvo visiskai neveiksni, pakeite i srotine ir dabar liuks, masina atsigavus ir geresne nei nuo pirkimo. Gazuojant nera pastebimo turbo suolio ir tolygiai isibegeja be jokiu trukdziu. Trauka puiki.

Isvadose, tai toks patarimas, kad galbut verta laiku katalizatoriu issipjaut ar pasikeist. Senatve duoda savo visgi. Taippat oro srauto matuokle verta pabandyti pasikeist, nors vizualiai ir gerai gali atrodyti.  (H-)
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: waidasas Spalio 03, 2020, 21:34:14 pm
Man buvo, kad visiskai galios nebeturejo. Jei tik per greit paspausdavau gaza tai iskart tampytis pradedavo ir ismesdavo avarini rezima. Perputinedavo turbina. Taip apie du metus pravazinejau :D neturejau laiko taisyt. Siaip pirma karta emiau turbina valymui, nes atrode , kad kojele stringa, bet teko antra karta imt ir tada jau reguliavau ta kojele namu salygom su vakumo pompele. Jau kokie metai masina vaziuoja puikiausiai. Pasirodo kai pirkau buvo restauruota turbina ir blogai sureguliuota.
 
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: riksas Birželio 15, 2021, 00:18:53 am
Oro srauto matuoklės nesąmones rodo diagnostika. Trauką ji tikrai stipriai įtakoja. Kartais verta ją tiesiog praplauti ir kad ji nukeps tikimybė sumažėja ir trauka kartais pagerėja. Kad dėl katalizatoriaus užsinešimo turbina lūžo - sunku patikėti gal veikiau atvirkštinis variantas. Traukos šokinėjimas labai galimas dėl srauto matuoklės durniavimų - kompas nesupranta kokio riebumo mišinį daryt, tačiau tikėtinas ir turbinos geometrijos strigimas, nes aukštom apsukom lyg pramuša, tačiau diagnostika kogero to nemato, reikia stendo.
Antraštė: Ats: avensis verso 2.0 bedos su trauka
Parašė: tebunie Rugsėjo 02, 2021, 12:11:19 pm
Na, man kokie 3 servisai tikrino ir nė velnio nerodė, kad oro srauto matuoklė durniuoja. Pasiduodavo kiti servisai ir nieko nerasdavo. Tiesiog kai jau viską buvo išbandę, vieni servisistai pradėjo eksperimentuoti, nupirko srauto matuoklė iš šroto ir pakeitė seną. Skirtumas kaip diena ir naktis, tada ir suprato kame šaknys. Tiesiog tokia mano patirtis. Prieštai pravalė kartą srauto matuoklę, bet nepadėjo, tik keitimas mano atveju, nors atsargiai pravalyti manau tikrai nepakenks ir profilaktiškai. Turbina buvo gera, keista prieš metus, negalėjo jin pareiti manau, meistrai sakė, kad būtent dėl katalizatoriaus užsikimšimo lūžo ir turbina galiausiai teko apsipilti dūmais vidury autostrados. Nesu specialistas, tiesiog tokia mano patirtis.