Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Vienatūriai => Corolla Verso => Corolla Verso I (2001-2004) => Temą pradėjo: Wejass Rugsėjo 28, 2021, 14:18:12 pm

Antraštė: Mašinos pirkimas
Parašė: Wejass Rugsėjo 28, 2021, 14:18:12 pm
Sveiki rošiuosi pirkti Toyota verso benzininiu beveik nera, tai reiks pirkti dizeli. Koks variklis geresnis 2.0 ar 1.6. iI ka atkreipti perkant mašina. Ačiū
.
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: Henris Rugsėjo 28, 2021, 20:38:53 pm
1.6 tik benzinai ejo, bet jie nelabai vaziuoja. 2.0 ir 2.2 tik dyzeliai, tai is siu dvieju blogybiu geriau jau 2.0, maziau problemu turi sis motoras. Tik pries kelis metus labai juos vogdavo ant daliu, nezinau kaip dabar, bet sita irgi tureciau omeny.
Jei atvirai pasiziureciau i alternatyva Honda Jazz.
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: kiaules galva Rugsėjo 28, 2021, 21:33:00 pm
Kolega Henri, temos autorius turbut omenyje turi BMW dyzelinius variklius 1.6 ir 2.0.
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: Saulius SSS Rugsėjo 30, 2021, 17:36:11 pm

Jei atvirai pasiziureciau i alternatyva Honda Jazz.
Jazz??? Nenoriu nieko įžeisti, bet Jazz ar Yaris jau “kibirų” klasė. Niekada su Verso nesu važiavęs, tai negaliu pasakyti kokiai klasei jis priklauso 🙂. Kibiras ta prasme dėl mašinos garso izoliacijos.
BMW dyzelinius variklius 1.6 ir 2.0.

o nuo kelintų metų juos pradėjo dėti į Toyotas?
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: kiaules galva Rugsėjo 30, 2021, 22:55:25 pm
Since the beginning of 2014, a 112 hp 1.6-liter turbodiesel has been added to the range of models. The four-cylinder engine comes from BMW and is manufactured in their plant in Steyr.

The Verso has not been offered by Toyota since July 2018.
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: ketvirtasis Spalio 01, 2021, 06:44:31 am
2.0 ir 2.2 tik dyzeliai, tai is siu dvieju blogybiu geriau jau 2.0, maziau problemu turi sis motoras
2.0 D4D niekados gyvenime šio motoro nepirkčiau dėl purkštukų ir smagračio. Turėjau 2.0 tai keičiau purkštukus, kurių kainą oi-jo-joi. Prieš tai smagratis irgi gerai patuštino piniginę. Tai sekantis Avensis su 2.2/110kw (ne DCAT) ir pardaviau po 6 metų nei purkštukai nei smagratis žmogelis ir dabar džiaugiasi. Beje naujesnė tojota nuo 2009 iki 2013 su 2.0 D4D turi tą patį šudiną smagratį.
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: ketvirtasis Spalio 01, 2021, 06:49:42 am
Since the beginning of 2014, a 112 hp 1.6-liter turbodiesel has been added to the range of models. The four-cylinder engine comes from BMW and is manufactured in their plant in Steyr.
The Verso has not been offered by Toyota since July 2018.
bla-bla-bla kas čia per paukščių kalba? Žmonės jau išpindėję, normaliai rašyti jau jiems per žema. Čia juk ne babajų forumas, gimtą kalbą pamiršai?
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: Saulius SSS Spalio 01, 2021, 09:25:07 am
Čia juk ne babajų forumas, gimtą kalbą pamiršai?
Čia atsakymas man (copy-paste).
2.0 D4D niekados gyvenime šio motoro nepirkčiau dėl purkštukų ir smagračio. Turėjau 2.0 tai keičiau purkštukus, kurių kainą oi-jo-joi. Prieš tai smagratis irgi gerai patuštino piniginę. Tai sekantis Avensis su 2.2/110kw (ne DCAT) ir pardaviau po 6 metų nei purkštukai nei smagratis žmogelis ir dabar džiaugiasi. Beje naujesnė tojota nuo 2009 iki 2013 su 2.0 D4D turi tą patį šudiną smagratį.
[/q
D4D nelygu D4D. 85,93,110 KW. Dabar mano 2.0 105KW irgi D4D. Su 93KW atvažinėjau 9 !!! metus. Nupirkęs pakeičiau kondiškės radijatorių (be reikalo), gr dėžės pusašio salniką (pradėjo rasoti). Prie 250-260.000 km keičiau vandens pompą. Priekinio rato guolį. Daugiau jokių remontų neskaitant aptarnavimo (kaladėlės, tepalas, lemputės, padangos). Važiuoklė neliesta. Prie 290.000km ne savo noru teko keisti mašiną į kitą dėl kuro emisijos normų viršijimo. Gyvenu Londone. Nuo spalio 25d man, kad įvažiuoti į ULEZ (Ultra Low Emision Zone), kurioje aš gyvenu, su 2008 Avensiu būtų reikėję  už dieną mokėti ~£12. Buvau priverstas keisti mašiną į Euro 6. Tai va, dabar nori pasakyti, kad D4D blogas? 85KW gal būt nekažką, bet po to juos pakeitė naujesniais. Ir tikrai aš rekomenduočiau tokį variklį. Viskas su jais tvarkoj. Sankaba: jau kokius 5 metus turiu priekabą-namelį. Tampiau po kelis kartus į metus po 150-180 mylių ne pencininko režimu. Sankaba nei kriukt. Nori pasakyti bloga sankaba, jeigu prie 190.000 mylių net nebandė užsiminti, kad gal pakeisk mane ?  Problema yra tame, kad detalės per tam tikrą ridą susidėvi. Bet, kad ta rida ką rodo spidometras neatitinka tikros tai niekas nesusimąsto. Seniau į Lietuvą mašinos “atvažiuodavo” su 150.000km, vėliau truputį pakėlė iki 180.000km 😄 .
Va nuo čia ir reikia pradėti nuo kada mašina tampa bloga. Nuo ridos 😉



Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: Henris Spalio 01, 2021, 09:26:41 am
as 2.2 turejau omeny dcat, jo 2.2 110kw patvaresnis
Antraštė: Ats: Mašinos pirkimas
Parašė: Henris Spalio 01, 2021, 09:30:36 am
bla-bla-bla kas čia per paukščių kalba? Žmonės jau išpindėję, normaliai rašyti jau jiems per žema. Čia juk ne babajų forumas, gimtą kalbą pamiršai?
nu jei anglu kalba kai kam babaju :) tai visam pasauliui musu kalba idomu koki epiteta turi :)