Paskutiniai įrašai

Puslapiai: 1 ... 8 9 [10]
91
Auris / Ats: Auris 2.0 93kw visiskai nera traukos
« Paskutinis įrašas sukūrė LM Įrašytas Lapkričio 11, 2021, 11:25:39 am »
EGR reikia žiūrėti ir šlangas patikrink, sandarumą.
92
Toyota Rav 4 / Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Paskutinis įrašas sukūrė SML Įrašytas Lapkričio 11, 2021, 10:54:41 am »
Smulkus pastebėjimas dėl Ukrainos Toyotų. Jų visų surinkimas Japonijoje, bet komplektacijos tai pusiau Rusijos rinkos pusiau Europos. Pavyzdžiui, ukrainiečiai gauna hibridus, o rusai ne. Bet ukrainoje komplektacijos skurdesnės nei europietiškos - ne visos komplektacijos standarte turi safety sense kaip Europoje, taip pat gana žymiai skiriasi ir kitos opcijos. Bet varikliai visi europietiški (nėra 2.5 benzininio)

Rusų bazinės komplektacijos taip pat daug skurdesnės lyginant su Europa, panašios iš esmės į ukrainietiškas. Rusų variklių gama yra grynai amerikietiška (neskaitant hibrido) jie gauna 2 ir 2.5 litrus. Taip pat gauna su 2.5 litrų varikliu ir įprastą automatinę pavarų dėžę - ne variatorių. Variatorių gauna 2 litrų modifikacijos, o taip pat pigesnes dvilitrines gauna ir senesnę AWD sistemą. Torque vectoring (kuri europoj eina standarte visose AWD komplektacijose) Rusijoj gauna tik Top komplektacijos ir tik su 2.5l varikliu ir pilnai automatine pavarų dėže. Ir kas idomu, jog tiek 2l tiek 2.5l varikliu galia yra šiek tiek sumažinta, nes rusai rodos moka tam tikrus mokęsčius didesnius, kurie yra surišti su variklio galia.

Bet šiaip net ir kitos Europos vidaus rinkos tokiose kaip Vokietijos ar Italijos turi labai skirtingas komplektacijas. Pvz vokiškas Luxury Plus atitikmuo turės praktiškai viską kaip ir lietuviskas luxury plius, bet turės medžiagines sėdynes iš luxury komplektacijos. Italijoj atitinkamose komplektacijose naturaliai standarte nebus šildomų sėdynių ir šildomo vairo, pvz luxury komplektacijos analoge.

P.S. Ukrainietis youtuberis pirko savo RAV4 naują Ukrainoje. (yra atskiras video dar pas jį apie tai)
93
Auris / Ats: Auris 2.0 93kw visiskai nera traukos
« Paskutinis įrašas sukūrė Nasdad Įrašytas Lapkričio 11, 2021, 09:50:47 am »
Matyt turbina, dūmina matyt irgi normaliai.
Dumu nera visiskai,katik ir t.a praeita viskas ribose
94
Auris / Ats: Auris 2.0 93kw visiskai nera traukos
« Paskutinis įrašas sukūrė pecionka Įrašytas Lapkričio 11, 2021, 08:51:53 am »
Matyt turbina, dūmina matyt irgi normaliai.
95
Auris / Auris 2.0 93kw visiskai nera traukos
« Paskutinis įrašas sukūrė Nasdad Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 20:12:16 pm »
Sveiki,turiu problema su Auris, visiskai nera traukos,vaziuojant bandant pakelt apsukas auksciau nei 2800-3000 pasigirsta nemalonus garsas is po kapoto,nemokeciau ivardint bet kaip plevesenimas koks. Aplenkti trasoi neimanoma nieko, isvis vos renka greiti,max 125 pasiekti galima
Check engine nedega, paprastas kompas klaidu nerodo, filtrai visi pakeisti, dumo nemeta
Jei kas zinot galit gal ka patarti, ar gal galit rekomenduot Klaipedoje kas gera diagnostika atlieka, aciu jum uz informacija!
96
Corolla XI (2013-dabar) / Ats: corolla ts
« Paskutinis įrašas sukūrė deficky Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 19:39:00 pm »
Tai kad siaip nelabai ka yra pirkti is naujesniu. Gal kokiu patarimu turite jei ne Corolla ts ka kita panasaus
97
Corolla XI (2013-dabar) / Ats: corolla ts
« Paskutinis įrašas sukūrė balticam Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 19:08:38 pm »
jei gyveni nuosavam name viskas ok su ta elektrine, bet jei bute tai apie ka mes kalbam... ir siaip paziureki kainas tu elektriniu is kostmoso dar. hibridas dabar manau geriausia investicija su mintim veliau prakalt lengviau nei koki dyzeli
del vietos nzn as 1.94 ir visai komfortiskai jauciausi prieki, gale kiek blogiau bet galva tikrai nesiekiau stogo.

balticam o pas jumi 2L hibridas? kodel darbine masina tokia pirkot? buvo jau kokiu recalu?

Pirkom vien del to,kad buvo gera nuolaida jomis ir tiek. Be to firma turi sutarti su Toyota, tai aptarnavimas nemokamas ir draudimas taip pat. Recall'u nebuvo kol kas. O va maniskaim Avensiui 17 metu parejo recall del EGR ausintuvo keitimo. Tai pakeite visa EGR nauju :)
As 188cm ugio, tai gale man keliai nosi liecia sedint Corroloj 😀. Priekyje viskas OK. Masiniukas 2l.
Kas liecia investicija i hibrida, tai as labai abejoju sekme. Jei spaus prie elektromobiliu, visos kitos, iskaitant hibridus, nuvertes. Todel as saviske vazinesiu iki pilno uzlinkimo. O su elektromobiliu mano pazystamas net ir bute gyvendamas prasisuka; pasikrauna Tesco supermarkete uz dyka visada. Tiesa, ten tik 8kWh paduoda, bet palieka nakciai ir uzkrauna pilnai. Bet pritariu, problemu su tuo butu. As vien del to ir nenoriu elektromobilio dabar, nors ir privaciam name gyvenu, ir prievadas itampos yra. Bet vaziuojant toliau(o man taip tenka daznai) elektromobilis man butu hemorojus...Bet kai isvystys infrastruktura, manau viskas pasitaisys.
98
Corolla XI (2013-dabar) / Ats: corolla ts
« Paskutinis įrašas sukūrė deficky Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 17:56:18 pm »
jei gyveni nuosavam name viskas ok su ta elektrine, bet jei bute tai apie ka mes kalbam... ir siaip paziureki kainas tu elektriniu is kostmoso dar. hibridas dabar manau geriausia investicija su mintim veliau prakalt lengviau nei koki dyzeli
del vietos nzn as 1.94 ir visai komfortiskai jauciausi prieki, gale kiek blogiau bet galva tikrai nesiekiau stogo.

balticam o pas jumi 2L hibridas? kodel darbine masina tokia pirkot? buvo jau kokiu recalu?
99
Corolla XI (2013-dabar) / Ats: corolla ts
« Paskutinis įrašas sukūrė Henris Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 14:40:27 pm »
taip cia vietoj Auris TS isleista Corola TS, nors as testiniam modelyje priekyje sedejau, tai net uz Auri pasirode maziau vietos, bet gal toki ispudi sudare visa prietaisu panele apkrauta ir arciau vairuotojo.
100
Corolla XI (2013-dabar) / Ats: corolla ts
« Paskutinis įrašas sukūrė balticam Įrašytas Lapkričio 10, 2021, 12:42:40 pm »
Turim du tokius nupirke. As prilyginciau Toyota Auris Touring Sports o ne Avensiui. Asmeniskai man Avensis daug erdvesne ir talpesne masina.
Masina kaip masina, asmeniskai sau privaciam naudojimui nepirkciau. Jau dabar zvalgysiuos i elektromobili po dyzelio(kai uzmusiu iki galo).
Kuro sanaudos vasara buvo apie 6.8l/100km Aisku niekas netaupe kai darbine auto. Manau galima pasiekt ir geresnes. Ziema dar neatejo, neaisku kaip atrodys, bet jau per 2 lapkricio savaites pakilo iki 7.45l/100km. Apdaila ir medziagas prilyginciau Volkswagen'ui. Multimedia nepalaiko Android Auto ir Apple Car Play(gal nuo modifikacijos priklauso) ir siaip ta multimedia lieva, kaip ir visose Toyotose. Gale sedyne iskelta aukstai, taip kad jei virs 175cm ugio, jau busi susirietes, kojom vietos irgi mazai(tokiu problemu nera Avensyje)
Puslapiai: 1 ... 8 9 [10]