verso nebesiveda

Pradėjo minddog, Gegužė 06, 2010, 13:18:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

minddog

sveiki turim problema, buvo prapusta galvos tarpine, tarpine pakeitem, uzsivede, dirbo. vaziavo. tada pradejo tampytis lyg cilindras kazkuris nebedirba, ir galiausiai uzgeso. radom pratrinta alkuninio veleno daviklio laida, jis dar sukibirksciavo ant akiu. bet dabar sukant starteri kompas rodo engine speed, slegis fuel raile irgi yra, pakeitem dar purkstukus, bet vistiek nesiveda, meta klaida 1625 idle speed regulator open/short circuit. gal yra minciu? variklis 2.2 D-CAT 2004metu
jetta TD- daily, civic 1,5vtec turbo- weekend :)

guners

Mintis viena: Daug pinigu prireiks remontui:(

Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Henris

hmmmm idomiai cia, neprima karta girdziu apie d4d tarpines praputima. Pakankamai nauji auto ir tokios bedos, ar buvo droziama, ar nepastebetas variklio perkaitinimas, antifrizo dingimas..? Cia pirma. O kas del daviklio idle speed regulator, tai kazkaip man itarimas, kad po galvos nukelimo kazkas nedadaryta buvo. Logiskai mastant, jei cilindre vel yra antifrizo, tai turetu vistiek pasikurt ant 3 cilindru, tik dribti prastai metydamas dumus. Sutapimu tiek nebuna. Reik ziuret ka meistrai prihimycino surinkdami varikli, kazkur kazko nepajunge, arba netaip sujunge. Atgal i garaza ir tegu ardo ziuri...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

NNZ

CitataHenris parašė:
hmmmm idomiai cia, neprima karta girdziu apie d4d tarpines praputima. Pakankamai nauji auto ir tokios bedos,

pataisymas d-cat. su d4d tokių bėdų nėra buvę...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Nu kad netgi kazkuriam musu klubieciui buvo sita beda, kad paliko baltu dumu uzsklanda uz saves su D4D varikliu, tik nebepamenu kurioje temoje... O Kiek ikertu D4D ir D-cat skirtumu daug neturi, tik kad ant dcato stovi katalizas su purkstuku kuris isdegina nuosedas ir galingumas 2.2, bet konstrukcijos variklio praktiskai tos pacios... A ne taip mastau?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

visu varikliu konstrukcijos vienodos- cilindre vaiksciojantis stumoklis arba rotorius :D Purkstukai ipurskia kura, stumoklis itraukia ora, paskui ji suslegia ir misinys nuo slegio arba zvake uzdegamas... Galvos, voztuvu skaicius, ju atsidarymo laikas gali buti skirtingas...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

pauliusdd

Citataminddog parašė:
sveiki turim problema, buvo prapusta galvos tarpine, tarpine pakeitem, uzsivede, dirbo. vaziavo. tada pradejo tampytis lyg cilindras kazkuris nebedirba, ir galiausiai uzgeso. radom pratrinta alkuninio veleno daviklio laida, jis dar sukibirksciavo ant akiu. bet dabar sukant starteri kompas rodo engine speed, slegis fuel raile irgi yra, pakeitem dar purkstukus, bet vistiek nesiveda, meta klaida 1625 idle speed regulator open/short circuit. gal yra minciu? variklis 2.2 D-CAT 2004metu

Abu veleneliai turi sinchronizacimo daviklius. Ir jei pradejo tampytis, tai buvo pazeistas sinchronizavimas. Bet jei sukibirksciavo, tai reikia matuoti, ar i ta davikli dabar ateina pliusas ar ne. Jei daviklis triju laidu, tai turi buti pliusas ir minusas ir iseinantis impulsas pliusinis. Jei laidai du, tai pliusas ir iseinantis impulsas pliusinis.
टोयोटा इस बल.