Toyota Corolla 2018 1.4 66kw dyzelis atsiliepimai

Pradėjo kovas22, Rugsėjis 05, 2023, 20:10:00 PM

« ankstesnis - sekantis »

kovas22

Sveiki,

Rimtai svartau pirkti Toyota Corolla 2018 1.4 66kw dyzelį, rida apie 200k, domintų atsiliepai, ar automobilis, o ypač toks variklis turi kokių gamyklinių defektų?

Seniau būdavo tokie DCAT ir D4D varikliai, tai dcat'o nepatardavo pirkt dėl pjezo purkštukų brangių, ar 1.4 varikliukai irgi taip skirstomi?

Į ką patartumėte atkreipti dėmesį perkant?

Ačiū

kovas22

tai ar kas nors ką nors žino apie tą 1.4 66kw dyzelį

Henris

geriau rinktis benzinini, 2018 corola hibridu dar nebuvo, jei neklystu. O su dyzelio visu rusiu purkstukais anksciau ar veliau problemos ir nepigios. Pagrindine purkstuku problema, uzsikisimas, nes LT i dizeli pagal reglamenta bio degalu procentas yra didesnis, nei jo toleravima turi Toyota pvz Denso purkstukai. I kai kuriuos motorus Toyota dejo Bosch purkstukus, tai jiem bent rem. komplektai eina, o Denso tiesiog keiciamas visas purkstukas.
Bet dyzeliuose ne tik purkstukai, dar galvos skausmo ir pinigine patustint megsta turbinos dpf filtrai ir tt ir ju eiliniai aptarnavimai brangesni nei to pacio modelio benzininiai. Jei 80proc vaziuojat uzmiestyje, taip galim galvot apie dyzeli, jei malates mieste visada, tai as galvociau apie kitas alternatyvas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

balticam

Teisingai Henris pastebejo; jei vaziuosi daugumoje mieste tai rinkis benzina. Jei uzmiestyje, dyzelis. 200k km jau nemazai, dar koki 50k ramia galva pravaziuosi, o toliau-kaip dievas duos. Varikliai geri, firmoje yra 2 tokios Corrolos tai tik eiliniai servisai Per 271k km. Vat jau DPF pareina laikas keist. Tai, kuria buvo maltasi mazais atstumais ir mieste daugiausiai. Kita daugiau autostradu mate, su 357k km ir viskas ciki, tik amortikai priekyje keisti.