Neužsiveda (imobilaizeris "atsirišo")

Pradėjo mind, Rugpjūtis 14, 2010, 22:56:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

mind

Turiu bėdą, šiandien važinėjau už poros valandų stovėjimo pabandžiau užvesti, po starterio pasukimo griebia ir iškart dūsta. Stūmėm, tempėm jokios gyvasties, klemas nuėmę laikėm - nieko.
Gal ir neesminiai dalykai, bet pasakysiu, kad prasidėjo viskas nuo to, jog patempiau rankinio trosą, aišku buvau nuėmęs visą plastmasę centrinėje dalyje ir keleivio durų apmušimas buvo nuimtas, kadangi strigo stiklas, taigi buvau atjungęs fyškę nuo lango pakėlimo mygtuko, Gal kur laidus sujudinau, gal gal...

Gal yra kuro siurblio saugiklis koks,jei yra tai kur rasti?

Gedimas PAŠALINTAS

Vėliau aprašysiu remonto eigą. :)

Taigi kaipgi, viskas prasidėjo nuo rankinio troso tempimo ir kadangi atliekant šį reikalą  buvo įjungtas degimas, tai kompas "pametė" raktą.
Dėkui ruseliu forumams, jų dėka išsprendžiau problemą- "pririšau"raktą iš trečio karto, naudodamas 2 programavimo būdus.  Pirmasis nepasitvirtino, o po antrojo viskas OK.

Receptas:
Nuimi akumo klemą, palaikai 20- 25 min, uždedi, sėdi į automobilį, užsidarai duris ir įjungi degimą, 20- 25 minutes rūkai , klausai muziką ar kuo nori kitu užsiimi ir neištraukęs raktelio bandai užvesti.


Pastabos:
Nepalikite įjungto degimo atlikdami kad ir menkiausią automobilio remontą.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Artūras Alytus

Pas mane panaši problema šiandien. Pastovėjus kelias paras neužsiveda. Tai pirmas kartas toks. Prieš tai buvau supurškęs akumo klemas wd , gal tai turėjo įtakos kažkam :)
Pabandysiu padaryti kaip Mind .

Artūras Alytus

Šiandien pabandžiau pririšti imobilaizerį. Tokiu būdu, kuris padėjo Mind. Bet niekas nepadėjo. Bandžiau kurti ir su pilku raktu, bet tas pats.  Užtraukti nebandžiau, nelabai turiu kas padėtų. Gyvenu ant kalniuko, bandyčiau pastumti , šokti ir kurti beriedant , bet bijau likti ant kelio neužsikūręs. Skambinau raktų meistrui, sako kažkaip netikėtina, kad kalti raktai ir imobilaizeris. Tik susitariau trečiadieniui nutraukti auto pas jį.  Vienu žodžiu.

S_Kulikauskas

#3
Gal atsirastu kas is klubieciu galintis uz nedideli mokesteli prilekti su laidu iki taves, nes pagal situos simptomus labai jau sunku suprasti, kas is tikro ten kaltas.

Jai kas randates arciau Alytaus pagelbekit zmogui ;) .

Artūras Alytus

#4
Pabandžiau dar viena būdą raktui užprogramuoti. Na ir užsivedė , nors jau bandžiau šiandien kurti ne kartą ir neužsivesdavo. Po kelių min. gesinau variklį. Bandau kurti ir  kuriasi bet gesta. Tai ir neaišku ar čia kaltas raktas su imobilaizeriu ar kažkas kito.

S_Kulikauskas

Kaskas siam forume pasakojo, kad toks gedimas buna netgi del starterio. Lygtais del to, kad uzkures bendekso nepaleidzia.

Na man mazai itiketina versija, bet jai zmonems buvo nutike, vadinasi buna ir taip.

O kur dar serija visokiu kitokiu gedimu ...

UfO

CitataS_Kulikauskas parašė:
Kaskas siam forume pasakojo, kad toks gedimas buna netgi del starterio. Lygtais del to, kad uzkures bendekso nepaleidzia.
Na man mazai itiketina versija, bet jai zmonems buvo nutike, vadinasi buna ir taip.

Jei su starteriu (tiksliau bendeksu) susijusi problema, turėtų neužsivesti, pagal mane. Bent jau taip buvo tais atvejais, su kuriais aš susidūręs, kai kaltininkas būdavo bendeksas.

Bemsas

Pirma reikia issiaiskinti, ar masina mato rakta. Skydelyje turetu buti lempute imobiljzerio.

NNZ

arturas1980 klasusyk nesuprantu kas pas tave per bėda. Iš tavo paaiškinimų kiek suprantu netgi starteris nesuka. Ar aš neteisus. Įkiši raktą, sukis, degimas yra, o potp nieko. Ar taip ?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Artūras Alytus

Suka starteris, viskas normaliai. Kuriasi kaip ir visada prieš tai. Tik auto užsikura ir po 1-2 sek. gesta. Bandžiau pagazuoti , bet kiek spėji per tą 1-2 sek. tiek pasigazuoja ir gesta. Lyg kas blokuoja kuro padavima ar pan. Bandžiau tą būdą kur suspaudai pedalus, ištrauki/įkiši raktą ir ką.... užsivedė (nors prieš tai nesukūrė). Gal čia tik sutapimas. Dirbo normaliai, netrukčiojo, pagazavau -viskas normaliai, jokia lemputė pašalinė nedegė. Užgesinau , bandau kurti ir vėl tas pats t.y. 1-2 ir gesta.

Artūras Alytus

Citatabemsas parašė:
Pirma reikia issiaiskinti, ar masina mato rakta. Skydelyje turetu buti lempute imobiljzerio.
Na nėra jokios lemputės imobilaizerio. Signalizacijos irgi nėra , tik paprastas centrinis.

Artūras Alytus

Šiandien pabandėme užtraukti. Užsikuria ir  gesta. Nutraukėm kur tvarko raktus, imobilaizerius ir t.t. Ryt pažiūrės, bet daug vilčių nedavė.

RiBu

Su Naujais visus! As irgi su savo Avensiu uzsidulkinau... Cia matau geru patarimu daug kas imeta, tai trumpai aprasysiu viska nuo pradziu, kad ismanantiems butu nors koks vaizdelis.
Zodziu -  '98 benzinas 1.8
Vaziavo be problemu, bet nuo lapkricio 25 iki gruodzio 15 prastovejo praktiskai tusciu baku ir kaip tik per ta laika pasnigo, pasalo...
Ryte buvo kazkur -13°C, bet uzsikure be jokiu problemu. Kol nusikasiau sniega, variklis siek tiek pasilo, tiesiu taikymu i Neste. Per tuos 1.5 km kelis kart prie didesniu asuku variklis paspringciojo, galvojau prasikoses, bet uzpylus baka, kuo labiau variklis silo, tuo blogiau priiminejo apsukas. Laivom dirba puse velnio, pagazuoji - dusta ir variklio lempute pamirksi... Pagaliau visai nuduso vidury gatves ir nei cypt. Akumas suka kaip zveris. Nusitempiau nuosaliau, pradejau ieskot meistriuko sugaisau kokia valanda. Isedau- uzsikure is pirmo karto kaip ir nieko nebutu buve. Pagazuoji- dirba lyg ir normaliai. Nu, galvoju, koks ledukas buvo ...istirpo. Bet tik variklis pradejo silt ir vel ta pati istorija. Taip atvesdamas-uzkaisdamas pravaziavau per 3 servisus ir meistrai nerado uz ko uzsikabint. pirmos prognozes buvo: nuo brudo is bako dugno parejo kuro siurblys, uzsikiso filtras, uzsikiso purkstukai, chalturina zvakes ar laidai...
Visuose servisuose nuo to ir pradedavo, bet greit visos diagnozes atkrisdavo ir meistrai nuleisdavo rankas - net prijungus kompa negaudavo klaidos. Galu gale vienam servise uzsiliko mano Avensis ilgesniam laikui (nezinau, ar galima cia rasyt pavadinimus ir reklamuot servisus, tai kol kas nutylesiu). Nuvaziavau pas juos su jau pradedanciu dust varikliu, nupasakojau visa cia surasyta istorija, tai meistras pirmiausia pasijunge kompa, praejo ten viska ka galejo per kokias 5 minutes ir pasake: nezinau nuo ko pradet, bet reikia pradet... :)
Vargo zmogus du pusdienius, ir pagalbininku is kitur prisikviete bet rankos jam irgi nukaro: Zvakes ir laidai pernai keisti, dar kaip nauji, filtras nors ir senas, bet siurblys ant purkstuku slegi laiko, kompresija ir voztuvai- kaip pagal vadoveli. Viskas ka pavyko rast- tai kad dviejuose cilindruose zvakes ne "baltos". Pradejo jas kaitaliot vietom - vistiek dviejuose cilindruose juos kazko tamseja. Sukaitaliojo laidus, vistiek tie du cilindrai kazka chalturina. Tiesa, variklis po tu visu operaciju vedasi puikiai prie bet kokiu temperaturu, bet prie apsuku >4000 pradeda chalturint. As savo plika ausim tai nepagaunu jokiu springciojimu, bet kompas rodo kad negerai. Zodziu mane pasiunte i TOKVILA, tipo pas juos gal yra stendai, kur galetu patikrint nuimtas babinas, nes pagal tuos ju kompo parodymus, galima butu itart butent babinas. Dar uzrase, kad pratestuotu detonacijos davikli ir alkuninio veleno davikli...
Isvaziavau, "pratestavau" - normaliai man ji vaziuoja!!! kadangi pasitaike labai uzimta savaite, pravazinejau iki svenciu, nesukdamas galvos, tuo labiau, kad nebuvo jokiu problemu.. Kai per Kaledas atsilo, ryte is dvieju kartu po 5sek. neuzsikure, bet cia gal del dregmes ant laidu- tik perejau skuduru ir to uzteko.
Va ir atejau prie idomiausio. Po to lyg salciu ir nebuvo, vis apie 0 temperatura, vazinejau daug, benzina laikau pastoviai virs puses bako. Grizau is Kauno i Vilniu, uzgesinau kokiom 3 minutem, kol bagazine iskrausciau, uzsikure be jokiu kaprizu, pastaciau nakciai "nosim i kalniuka" kokiu 5°. Ryte buvo -2C ir nesugebejau jos uzvest. Akumas suka kaip zveris (dar nera 2 metu) bet jokio jokio burbtelejimo. Nuridenau kad horizontaliai stovetu, palkau pusdieniui. Vakare vel pabandziau- tas pats. Aptikau, kad ausinimo skyscio bakelis tuscias, pripyliau. I radijatoriu tilpo gal koks 100 gr. Prisiminiau, kad viena vakara neklause centrinis- negalejau uzrakint su knopke, tada uzrakinau spynele su raktu. Gal sakau rakte baterija nusedo- tikrinu is 20-30m- atrakineja-uzrakineja, signalas reiskia yra. Jokiu akumo atjungimu per ta laika neturejau- neturejo lyg rakciukas nusimusht... Atsinesiau dar du raktus kurie be knopkiu, nesikuria nifiga. :@
Tai va dabar cia pasiskaiciau apie imobilaizeri - dar bandysiu grizes tuos mind kodavimus su nimta klema.
Arturas1980 cia uzsimine dar viena buda apie pedalus ir rakciuka, bet nerandu as, kur jis cia aprasytas - noreciau isbandyt ir sita, imeskit linka, plz.

Va kiek pripasakojau- gal kam kokiu minciu kyla is viso to, ar koki meistra auksaranki Vilniuj kas pasiulyt galit, kad uzsikurciau- paskui vistiek matyt neapseisiu be Tokvilos
Dekui isanksto

Artūras Alytus

Na ką buvau šiandien pas raktų meistrą. Nieko gero. Dėl raktų viskas kaip ir gerai sako. Tipo pajungė kažkokį kompą ir pamatė tokia klaidą  ir sako neišsitrina ji. Labaiu jau įdomiai jis man užrašė ją. : EDU Circuit 72(2). Sakė 72 - tra klaida.
Bandžiau ieškoti per ADATA Bet ten tik pagalvių kodus duoda. Gal kas galite sužinoti ką reiškia ši klaida , jeigu toks numeris apskritai yra. Dėkui

mind

#14
Code 72 Fuel cut solenoid signal fault

72 - Air conditioner compressor relay/relay signal
- A/C compressor relay/circuit
- ECU
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D