Kas geriau D4D ar D-cat

Pradėjo arunaskeras, Sausis 23, 2011, 09:11:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

arunaskeras

Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m
Ačiū
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

AVENSIS D4D CHIP

Citataarunaskeras parašė:
Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m
Ačiū
mano nuomone pats viduriukas 2,2 100kw(jeigu kalba eina apie corola verso)jame nera dirzo nereiks keisti,greiciu deze 6 pavarų,be DPF(dažniausiai)tai nereiks brangaus tepalo pilti,na ir traukos atzwilgiu neblogai traukia(beje uzcipawus galia gaunas kaip d-cat),zinoma d-cat dar geriau traukos atzwilgiu,na o 2,0 85kw is ju silpniausias,5 begiu su dirzu kuri reikia keisti,tai wel islaidos:)

audrius

#2
po 2006 m toyota pagamino naujausia D-4D 1ad-ftv 94kw kuriame taip pat grandine, padidintas ipuskimo slegis, pakeisti purskstukai, bei pakeista turbinos konstrukcija. Pasiektas geresnis kuro sudeginimas todel sis variklis yra ekomomiskiausias jeigu ka tai domina, bet turi visius pribombasus kaip ir d-cat. Verso as rinciausi geros technines bules ir visai dzin koks joje variklis.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

AVENSIS D4D CHIP

Citataaudrius parašė:
po 2006 m toyota pagamino naujausia D-4D 1ad-ftv 94kw kuriame taip pat grandine, padidintas ipuskimo slegis, pakeisti purskstukai, bei pakeista turbinos konstrukcija. Pasiektas geresnis kuro sudeginimas todel sis variklis yra ekomomiskiausias jeigu ka tai domina, bet turi visius pribombasus kaip ir d-cat.
bet
coroloj verso jis deje neina

mind

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m
Ačiū
mano nuomone pats viduriukas 2,2 100kw(jeigu kalba eina apie corola verso)jame nera dirzo nereiks keisti,greiciu deze 6 pavarų,be DPF(dažniausiai)tai nereiks brangaus tepalo pilti,na ir traukos atzwilgiu neblogai traukia(beje uzcipawus galia gaunas kaip d-cat),zinoma d-cat dar geriau traukos atzwilgiu,na o 2,0 85kw is ju silpniausias,5 begiu su dirzu kuri reikia keisti,tai wel islaidos:)

Brangus tepalas, tai čia koks? Manau visi, kurie rūpinasi automobiliais pila kokybiškus tepalus,o brangus jis tampa tada, kai tu sumoki 2x didesnę kainą, už tą patį tepalą, nei kitoje prekybos vietoje. :)
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

AVENSIS D4D CHIP

Citatamind parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m
Ačiū
mano nuomone pats viduriukas 2,2 100kw(jeigu kalba eina apie corola verso)jame nera dirzo nereiks keisti,greiciu deze 6 pavarų,be DPF(dažniausiai)tai nereiks brangaus tepalo pilti,na ir traukos atzwilgiu neblogai traukia(beje uzcipawus galia gaunas kaip d-cat),zinoma d-cat dar geriau traukos atzwilgiu,na o 2,0 85kw is ju silpniausias,5 begiu su dirzu kuri reikia keisti,tai wel islaidos:)

Brangus tepalas, tai čia koks? Manau visi, kurie rūpinasi automobiliais pila kokybiškus tepalus,o brangus jis tampa tada, kai tu sumoki 2x didesnę kainą, už tą patį tepalą, nei kitoje prekybos vietoje. :)
alyva skirta su dpf filtrais naudoti,jau ir taip yra brangesne uz kitas sintetines alyvas ir pardavimo vieta cia ne prie ko;)

Gmc

O kaip zinot ar tas DPF yra?

onyx

is savos patirties galiu pasakyt, kad d-cat tikrai ne pensininku variklis, daugiau dinamiskam vaziavimui. is minusu tai gal butu reguliarus to filtro praputimas vazinejant ant dideliu apsuku, bet as cia tik pliusa iziuriu, trauka puiki, prieziura tokia pati kaip ir visu kitu 2.2 d4d, kuras tik is koloneles

Gmc

Siaip jei lakstymui tai manau D-cat, o paprastam vazinejimui 2.2 su 100kw yra tikrai per akis.

siigiis

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatamind parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m
Ačiū
mano nuomone pats viduriukas 2,2 100kw(jeigu kalba eina apie corola verso)jame nera dirzo nereiks keisti,greiciu deze 6 pavarų,be DPF(dažniausiai)tai nereiks brangaus tepalo pilti,na ir traukos atzwilgiu neblogai traukia(beje uzcipawus galia gaunas kaip d-cat),zinoma d-cat dar geriau traukos atzwilgiu,na o 2,0 85kw is ju silpniausias,5 begiu su dirzu kuri reikia keisti,tai wel islaidos:)

Brangus tepalas, tai čia koks? Manau visi, kurie rūpinasi automobiliais pila kokybiškus tepalus,o brangus jis tampa tada, kai tu sumoki 2x didesnę kainą, už tą patį tepalą, nei kitoje prekybos vietoje. :)
alyva skirta su dpf filtrais naudoti,jau ir taip yra brangesne uz kitas sintetines alyvas ir pardavimo vieta cia ne prie ko;)

o tai kokia cia specialu tepala reik pilt? nes as pyliau kaip buvo ant knygutes parasyta 5w30 (firmos nepamenu)

AVENSIS D4D CHIP

Citatasiigiis parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatamind parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Sveiki
Manau, kad šia tema jau buvo diskutuota, bet gal laikui praėjus yra nauju įspūdžių.Esu važinėjąs su toyota verso 2 l D4D tai labai patiko. Turiu minčių įsigyti tokia mašiną. Tik nežinau koks butu geriau variklis ar 2,2 l D4D ar 2,2 l  D-cat. O gal užtektu ir 2,0 l .Kaži su kuriais mažiau rūpesčių.Patiktu D-cat, bet bijau dėl to sunkiuju dalelių filtro( FAP-DPF), kuris kiek girdžiu, dažnai užsikiša. Modelis būtu nuo 2004 m


Ačiū
mano nuomone pats viduriukas 2,2 100kw(jeigu kalba eina apie corola verso)jame nera dirzo nereiks keisti,greiciu deze 6 pavarų,be DPF(dažniausiai)tai nereiks brangaus tepalo pilti,na ir traukos atzwilgiu neblogai traukia(beje uzcipawus galia gaunas kaip d-cat),zinoma d-cat dar geriau traukos atzwilgiu,na o 2,0 85kw is ju silpniausias,5 begiu su dirzu kuri reikia keisti,tai wel islaidos:)

Brangus tepalas, tai čia koks? Manau visi, kurie rūpinasi automobiliais pila kokybiškus tepalus,o brangus jis tampa tada, kai tu sumoki 2x didesnę kainą, už tą patį tepalą, nei kitoje prekybos vietoje. :)
alyva skirta su dpf filtrais naudoti,jau ir taip yra brangesne uz kitas sintetines alyvas ir pardavimo vieta cia ne prie ko;)

o tai kokia cia specialu tepala reik pilt? nes as pyliau kaip buvo ant knygutes parasyta 5w30 (firmos nepamenu)
jeigu imant elf tai 5w30 solaris jis skirtas su dpf fitrais,kitos kokios alywos nezinau bet siaip kita kazkokia ziurejau tai ant nugareles buwo uzrasyta skirtas su dpf:)

audrius

#11
kai ziurite alyvos aprobacijas ACEA C1, C2 arba C3, sios alyvu rusys skirtos varikliams su DPF. C1 maziausiai iskirianti suodziu alyva degimo procese............
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Kestutis777

Na, kadangi as su D-CAT vazineju, tai man ilipus i kitas masinas ziauriai jegos truksta.... Bet kaip AVENSIS D4D CHIP sako, uzcipinus ta ne D-CAT panasia jega gautum, kaip necipinto D-CATo :) O jeigu uzcipinsi D-CATa, tai turesi virs 200 kumeliu... ;)
Cia, kas kam aktualu ;)

Gmc

O jie paprastai cipuojasi? Kazka teko girdeti, kad sunkokai ir nelabai gerai ir pan..

dtinas

#14
boxus jie isimete ir galvoja, kad galia pasikele :D
nes siaip tai jie nesiprogramuoja, o gaila.
Jei maliesi su masina tik po miesta, tada d-cato nepatariu, jei daznai isleki i autobana, tada d-catas neblogai. Bet uztenka tvarkingo 100 kw per akis.
plius dcat jautresnis kuro kokybei, gan dazna problema-nelaiko galvos tarpines