Del duju irangos

Pradėjo Mantas29, Birželis 10, 2012, 16:38:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

Mantas29

Sveiki,

Gal kas nors zinote ar draugauja duju iranga su 2004 metu Avensis 1.8 varikliu, ar nenukenčia variklio patikimumas? Sako, kad nauja gera duju iranga ne tik nesutrumpina variklio tarnavimo laiko, bet ir kuro sanaudos beveik nepadidėja, o galia beveik nesumazeja? Kai pasiskaiciuoji kiek gali sutaupyti pinigu kiekviena menesi, tai norim nenorom tenka susimastyti apie dujas:
www.autoasas.lt/skaiciuoti-duju-iranga?gcons=11&gkm=700

Mantas

dapsys

Kad ir ką, kas besakytu, bet dujos, kad ir brangiausią įrangą sumontuotum, anksčiau ar vėliau "užpjaus" variklįB)
Ir, o, bet, tačiau, paskaičiavus dujinės įrangos (geros) kainą, jos profilaktinę priežiūrą ir t.t. ir pan., ar tikrai sutaupysi?B) Gal tada jau geriau dyzelis, viešasis transportas ar dviratis:D

pinokis

nieko nenukiancia tas variklis, na nezinau kiek jus laikote masinas as daugiau triju metu su ta pacia masina nevaziuoju. anksciau vaziuodavau tik su dujom ir variklis del duju tikrai nekentedavo. dabar penki metai tik su dyzeliais bet ne del ekonomiskumo. man trukdydavo balionas, nera kur jo kisti

horn

Citatadapsys parašė:
Kad ir ką, kas besakytu, bet dujos, kad ir brangiausią įrangą sumontuotum, anksčiau ar vėliau "užpjaus" variklįB)
Ir, o, bet, tačiau, paskaičiavus dujinės įrangos (geros) kainą, jos profilaktinę priežiūrą ir t.t. ir pan., ar tikrai sutaupysi?B) Gal tada jau geriau dyzelis, viešasis transportas ar dviratis:D

Nežinau, kiek tau metų, bet iš tokių durnų šnekų spėju, kad jau pensijoj jau arba netoli to. Bent pasidomėk, kas yra dujos ir jų įranga prieš rašydamas. Kaip tau dujos užpjaus variklį, jei dažniausiai daug daugiau varikliai atlaiko būtent SU dujom.

arunaskeras

As tikrai nesigincisiu ar kenkia varikliui ar ne. Anksciau ir vazinejau su dujom ir nei vienos neremontavau variklio. Dabar jau kokie 8 metai  su dyzeliu. Is savo patirties galiu pasakyti (dirbu degalinej)  toyota su dujom tikrai retas svecias degalinej.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

tadusia

tikriausiai todel kad toyotos retos kurios daugiau 2 litru benzinini turi,o ir be duju jos pakankamai ekonomiskos.
vat man idomu pasidare,kas kiek laiko klubieciai savo automobilius keicia :) vaziuojat kol vaziuoja ir negenda, ar turit uzsibreze 3-5 metus?

pinokis

visada tiklas uzbreztas 3 metai bet ne daugiau ir ne todel kad ja supjaunu jai kas grenda tai ir remontuoju, niekada  su tarskancia nevaziuoju, jai yra sistemos tai jos turi veikti. keiciu masinas del to kad po triju metu jau atsibosta ir atsiranda nauju modeliuku.

Venza

#7
Citatatadusia parašė:
tikriausiai todel kad toyotos retos kurios daugiau 2 litru benzinini turi,o ir be duju jos pakankamai ekonomiskos.
vat man idomu pasidare,kas kiek laiko klubieciai savo automobilius keicia :) vaziuojat kol vaziuoja ir negenda, ar turit uzsibreze 3-5 metus?

 Kadangi masinas vezu is USA,tai visos tik benzinines ir todel i visas dedames duju iranga.Net i Yariuka 1.5 varikliu ideta iranga ir valgo vidutiniskai 8.5l/100km.Tik darbininkas gyvena uzmiestyje,tai sanaudos tokios ir gaunasi,mieste butu daugiau.Labiau ekonomija jauciasi automobiliams su dideles kubaturos varikliais.Tada dujos netgi smarkiai lenkia dyzeli ekonomine prasme.Visais atvejais dujos maziausiai pasiteisina jeigu vazinejama mieste ir tik trumpais atstumais.
 Kas del duju kenkimo varikliui,tai negaliu patvirtint ar paneigt,nes nevazinejam ilgai ir daznai keiciam masinas,o iranga persidedam i kita masina ta pacia.Pati iranga nera sugedus rimtai nei karto ir nei vienai masinai.buvo gal pora smulkiu gedimu ar reikejo programiskai pareguliuot.Vienintelis dalykas,kas kenkia varikliui,tai voztuvu "susedimas",bet nera sunku juos pasireguliuot kas 50 000 ar 100 000km.Aisku,galima statyt papildoma tepima ir problema issisprendzia,bet ekonomiskai neapsimoka: pigiau pasireguliuot voztuvus negu pirkt specialu tepala ;) .
 Duju sanaudos nuo benzino skiriasi.Mazam varikliui gal 1 - 2l ,o dideliam 2 - 3l duju daugiau vartoja.Trauka irgi truputi sumazeja mazam varikliui,bet dideliam to nelabai jauciasi.
 Galiu pateikt kaip pavyzdi,siandien grizau is sodybos: masinos kompas rode 12,7l benzo vidutines,o supyliau 16l duju.Kazkada vaziavau super ekonomiskai,pagal taisykles,tai sanaudas rode 9.7 ,o supyliau  12l duju.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

gytis13

Ne apie Tojotas, bet į temą. Aš su dujom Ford Escorte pralėkiau per 10 m apie 200 000 km. Kokius 6 metus viskas buvo liuks, po to ėmė šaudyti. pagal idėją kaltos žvakės ir laidai, pakeičiau, nors mano mašinai tiek tas tiek tas kainuoja palyginti nemažai. Nepadėjo. Tai ir važinėjau su šaudančia, numesdavo oro šlangą , vieną kartą suskaldė įėjimo kolektorių ir viskas. Kartais užeidavo gesinėt variklis kai po ilgesnio kelio stabteli sankryžoj. Kai gazuoji šiaip tuščioj eigoj, nieko nesidaro, tad gedimą rasti be šansų.Meistrai galvos kraipydavo ir pasekdavo tradicinę pasaką, kad reikia degimo laidus keist. Kol gerai važiavo, tai pasijuokdavau iš kalbų kad dujos variklį ėda, po to jau kiek rimčiau žiūrėjau. O koks aplamai buvo mašinos kilometražas - neaišku, spidomatras 5 skaičių. Netapau dujų priešu, nors dabar su dizeliu važinėju, tačiau kas variklyje susibaigė kad šaudyt pradėjo - neaišku. Gal vožtuvai, nors jie Escorte automatiškai reguliuojami. o benzinu gerai traukė visada. Kol į laužą pridaviau...O apie sąnaudas viskas ką prieš mano  temą Venza sako - teisybė.

Titan

Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.

Renis

#10
CitataTitan parašė:
Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.

Jei ne paslaptis, kiek tau atsiėjo lietuviškųjų, susidėjimas + įranga viso šito reikalo?
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Titan


Venza

CitataRenis parašė:
CitataTitan parašė:
Aš važinėju su toyota avensiu 1.8 dujomis. Kadangi dėjau 4 kartą, tai problemų neturiu, nešaudo ir niekada nešaudys jos. Susidėjau ir vožtuvų tepimo sistemą. Patenkintas esu, pravažiavau kolkas kokiu 6000km su dujomis.

Jei ne paslaptis, kiek tau atsiėjo lietuviškųjų, susidėjimas + įranga viso šito reikalo?

 Galiu prirodyt uz 1800lt,bet veiksmas Panevezyje ;) Galiu ir kas Vilniuje deda rekomenduot,bet ten tur but bus brangiau
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Titan

#13
Kaina piklauso nuo pacios irangos, nuo baliono, redukoriaus, magistrales, ar dedi tepimo sistema ir t.t.
Kaina salyginis dalykas. Pirmiau manau reikia pavazineti ir paklausineti ka b8tent siulo tavo automobiliui, kokia kaina konkreciai ir ko pats nori. Nes pasitaiko taip, kad pas vienus gaunasi lenkiska iranga brangesne deti vienur, o kitur pigiau deti BRC. Tarkim vieni siulo pigiai lenkiska deti, bet brangi BRC, o pas kitus pigi BRC, bet brangesne lenkiska. Tad reikia vazineti ir dometis, nepagaileti paskambineti, nes jie patys pasiulo tavo masininai varijanta.

P.S. manau verta dar pasidometi ar tie zmones deje jau tokiam automobiliui iranga,nes tuomet is anksto numato kur statys reduktoriu, kur praves ir t.t. Darbas "kokybiskesnis" buna

Venza

Per daug sureiksmini ta reikala.Reikia detis pas tuos meistrus,kurie turi geras rekomendacijas,nes kitaip gali pakliut pas tuos,kuriu liezuvis geras,o rankos is siknos isauge ;) . Ar deje tokiam modeliui ar nedeje irgi nieko nepasako,nes kiekvienas meistras turi savo individualuma ir ikomponuoja iranga savaip.Kartais iranga buna ideta labai negraziai,nelogiskai ir grubiai,o pas kita kaip meno kurinys :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...