Toyota Avensis 2009' 2.0 D4D Dyzelis, mechaninis

Pradėjo Nata, Spalis 19, 2012, 13:20:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

Nata

Sveiki, kreipiuosi su problema į tuos , kurie turi Toyota Avensis 2009' metų 2.0 D4D. Prieš keletą mėnesių įsigijau šį automobilį, vasarą vidutines kuro sąnaudas rodė iki 6.5 ( aišku kamsčių nebuvo kaip dabar, savaitę tekdavo važinėti po Vilnių, savaitgalį  važiuodavau į užmiestį apie 100 km į vieną pusę. Maršrutas dažniausiai būdavo tas pats : darbas -namai kaip ir dabar ....bet kūro sanaudos vidutinės spedometre dabat 10.2 ! Važiuot į darbą tenka apie 30 min (dideli kamsčiai nuo Baltupių iki Þirmūnų rytais)..Ar tik dėl kamsčių galėjo tiek išaugti kūro sanaudos? Kiek pakalbu su kitais,kas turi tokį automobilį,tai visi teigia kad vidutiniškai vartoja apie 7 litrus dabar.....Kadangi esu moteris ir mažai ką suprantu automobiliuose, gal galėtumėt ką patarti....Gal dėl didelių momentinių kūro sanaudų yra toks didelis vidurkis ? Kai stoviu kamštyje, variklis įjungtas ,bet automobilis nejuda-komiuteris rodo, kad vartojamas maksimumas degalų : 30 litrų/ 100 km, gal dėl to ? Gal kompiuteris paėjęs ??!!! Ačiū iš anksto. Autoservisuose buvau, nieko nerado, sako automobilis tvarkingas, oro filtro keist nereikia, darė diagnostiką, bet nieko nerado.

Hausas

Visų pirma, kuro sąnaudas reikia matuoti pagal supilamą kurą į baką, o ne žiūrėti į kompo parodymus. Prisipili pilną baką kuro, nuvažiuoji kokius 500km ir vėl pilną baką pripili. Tada ir sužinosi auto sąnaudas.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

MindaugasB

Dar kuro sąnaudas padidina ir įjungta kondiškė A/C. Jeigu važinėji visą laiką su "norima temperatūra", tai ir papildomą kurą degini.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

NKS

Pabandykite nunulinti kompiuterio rodmenis stovint masinai ant laisvu apsuku, tai rodys 99.9l/100km :) bent pas mane. Siaip kuro daugiau valgydavo masina vasara prie karsciu +30 nes pastoviai budavo kondicionierius ijungtas. Tai budavo sanaudos kompiuterio rodmenimis 9l/100km mieste. Kai atsale ir nenaudojamas A/C ~7l valgo masiniukas mieste. :) bet tiksliau pamatuosit prisipyle kuro ir pravaziave koki tai atstuma...kaip cia ir minejo..

Nata

Ačiū labai už atsakymus visiems, taip ir padarysiu. Išskaičiuosiu realias sąnaudas ir nekreipsiu dėmesio į tąi, ką rodo kompiuteris, nes man jau įprotis atsirado - nunulinti rodmenis kiekvieną dieną ir žiūrėt -kokios yra vidutinės kūro sąnaudos :)

bladas

vazinek kelis menesius nenmunulindamas, ir vidurkis vis labiau artes prie realaus

Nata

Sveiki vėl . Noriu jūsų paklausti, ar tai normalu ,kad tik per 15 min išyla variklis (maždaug per tiek laiko temperatura pasiekia vidurį -skydelyje). Gal neaiškiai rašau, nes nežinau tų pavadinimų :) tai nesijuokit prašau, nes moteris rašo :) Dėl to kondicionieriaus visai nejungi rytais,nes pūčia šaltas oras....į darbą tenka važiuot Vilniuje apie 5 km ( apie 15 min ), ir didžiąją dalį stoviu kamštyje. Vairuoju Toyota Avensis 2009' metų 2.0 D4D .

katana7

CitataNata parašė:
Sveiki vėl . Noriu jūsų paklausti, ar tai normalu ,kad tik per 15 min išyla variklis (maždaug per tiek laiko temperatura pasiekia vidurį -skydelyje). Gal neaiškiai rašau, nes nežinau tų pavadinimų :) tai nesijuokit prašau, nes moteris rašo :) Dėl to kondicionieriaus visai nejungi rytais,nes pūčia šaltas oras....į darbą tenka važiuot Vilniuje apie 5 km ( apie 15 min ), ir didžiąją dalį stoviu kamštyje. Vairuoju Toyota Avensis 2009' metų 2.0 D4D .
Normalu, nes variklis neturi apkrovos, trumpas atstumas, todėl ir šyla ilgai. Pas mane beveik tas pats. žiema, kai buvo -20 C, tai kol iki darbo nuvažiuodavau 8 km, tai variklis tik per tris padalas įšildavo.

Sonixas

dyzelinis variklis visada ilgai sildavo ir apinauji ir nauji modeliai syla taip pat nebent stovi gamikliskas eberspacher kuris padeda sildyt variklitada ikaista per 5 min
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Nata

Ačiū už atsakymus. Beja, dar noriu paklausti tų, kas turi automobilyje stovėjimo stabdį - mygtuko pavidalo prie vairo.  Turiu įprotį jį naudoti tnakiai, net stovint kamštyje visada jį įjungiu, paprastus stabžius naudoju tik greičiui mažint. Ar nesukels problemų per tankus naudojimas to mygtuko ? Nesulūš ? :)

Shelby-

Visko iki galo neskaičiau, bet ar nebus čia tas atvejis, kaip man buvo. Kol variklis naujas (mano atveju  octavia RS), tol ryja be proto apie 3000km kurą, kol apsitrina reikiamai detalės.  O po to per 20-30% susinormalizavo kuro sąnaudos. Dar pamenu atsiimant po metų laukimo mane perspėjo, kad kol nėra apkatkes normalios, nespausti labai agregato, nors rūpėjo :D.
02 IS300 10XE 3.0 2JZ
04 Avensis T250 2.0 1CD
08 Auris E150 1.8 2ZR
17 Avensis T270 2.0 3ZR

Saulius SSS

kazkur berods sitam forume skaiciau,kad kazkam sugedo ta rankinio knopke ir lygtai laaabai nepigi ji.
PS. ne KÛRAS, o kuras ir ne PÛČIA,  o pučia.na cia nenorejau igelti.sorry
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Nata

ačiū už pataisymus,lietuvių kalba- ne gimtoji, bet tai ,aišku ,nepateisinimas.Supratau, reikės naudoti rankinio mygtuką kuo rečiau.

Avensius

#13
Turbūt prieš tai važinėjote benzininiu automobiliu, todėl keista kodėl dyzelinis tiek ilgai šyla, bet 15 min. dyzeliui yra normalu. Su benzinu jau po 2-3 km pradeda pūsti į saloną šiltą orą. Þiemą kai bus -25 laipsniai, nusipirkit kailinius, nes per 5 km. variklis tikrai nepasieks darbinės temeperatūros ir sušalsit. Kaip ir minėjo, visiškai naujas automobilis pirmus 10 000 km. tikrai sunaudoja daugiau kuro, o kai jus važinėjate tik mieste ir trumpais atstumais, tai nieko keisto, kad sąnaudos didesnės ir manau kad nereikia ieškoti problemų :) O rankinio mygtuką spaudinėkit į valias, jeigu tik patinka ;) Sakyčiau atvirkščiai, kad rankinis nenaudojamas ilgainiui praranda savo funkciją. Tik žiemą, kai bus dideli šalčiai nepalikite nakčiai ar ilgesniam laikui automobilio su įjungtu rankiniu stabdžiu, o tai gali būti "vamzdiec" ir nuplėšit kaladėlės, jeigu bus pakankamai daug drėgmes ir užšals visas mechanizmas, ar kaladėlės "prikibs" prie stabdžių diskų :)

katana7

CitataShelby- parašė:
Visko iki galo neskaičiau, bet ar nebus čia tas atvejis, kaip man buvo. Kol variklis naujas (mano atveju  octavia RS), tol ryja be proto apie 3000km kurą, kol apsitrina reikiamai detalės.  O po to per 20-30% susinormalizavo kuro sąnaudos. Dar pamenu atsiimant po metų laukimo mane perspėjo, kad kol nėra apkatkes normalios, nespausti labai agregato, nors rūpėjo :D.
Koks gali būti variklio prisidirbimas, kai automobilis 2009 m. Ką dar per 3 metus neprisidirbo? Nejuokinkit žmonių.