Neužsiveda iš pirmo karto

Pradėjo jerrylt, Spalis 26, 2012, 17:20:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

jerrylt

Sveiki.
Avensis'08 2.0 D4D, pradėjo streikuoti: vakar, šiandien ryte nenori užsivesti iš pirmo karto... Pradeda vestis ir užgęsta. Užsiveda tik iš kokio trečio karto. Tas pats būna ir pastovėjus visą dieną. Pradedu užvedinėti, kai užgęsta pakaitinimo lemputė. Jokia lemputė neužsidega, klaidos pranešimo kompiuteris nerodo. Kai užsiveda, variklis dirba normaliai. Kai šiltas variklis, vedasi gerai.
Kas per bėdos prasidėjo ir kur patarsit kreiptis diagnostikai ir remontui? Gal kas buvot susidūrę su panašia problema?
Ačiū.

diagnostikas

paskutiniu metu nebuvo atjungtas ar nusedes akumas?
skambink 867942205. pabandysim padet :)

jerrylt

Citatadiagnostikas parašė:
paskutiniu metu nebuvo atjungtas ar nusedes akumas?
skambink 867942205. pabandysim padet :)

Akumuliatorius pakeistas vasarą. Nusėdęs buvo tik senasis. Naujas nė karto neatjungtas ir nusėdęs nebuvo.

diagnostikas

tada reik kompa jungt ir ziuret. skambink, pabandysiu pagelbet

MND

pakaitinimo zakes kaip ir megsta kelti tokiu juoku, kada siltas oras lyg ir nepastebimos tokios bedos, o esant siltam blokui lengviau ir vedasi.

cia toks mano pamastymas

MND

p.s. nesunku juk jas patikrinti ar geros, o del indikacijos kad kaitina gali rodyti tik kad kaitina, o siaip jei butu ant saltos butu ir ant karstos jei del elektros

GALLANT

neprieko cia tos zvakes, isbandziau ant savo, be zvakiu (atjungtas laidas) prie -5 pasikure ne problemu. Greiciausiai kompresijos nebera arba starteris letai suka, gali but, kad ir kuras per ilgesni laika nuseda.

MND

del nusedimo tai JEp Cheroco tokia beda turejo ir chren znajet kaip ja isspresti  bet va konstatavo kuro sedima meistrai o ko nedarem galiausiai parduotas placiai tevynei

Henris

Kazkas jau apie tai yra diskutaves siam forume. Kad uzsivesdavo motoras ir iskart gesdavo. Pasirodo reikejo tik softa atnaujint atstovybej. Pasidomek, gal cia beda. Jei kompresijos nebutu, nesikurtu saltas. Kai karstas variklis nesikuria, buna kuro siurblio problemos dyzeliam. Bet netikiu, kad 5 metu toyotai butu tokios problemos.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

GALLANT

Gali ir softas kaltas buti, o 5m masina drasiai gali but begus 500-800t km, tai kompresija irgi jau bus nekokia.

tamsa

Esu kazkada skates, kad tokia problema buna, kai blogai veikia ventilis kuro pertekliaus nuleidimui I baka. Tai yra, pastovejus masina vedasi ir is kart gesta. . Tada is antro karto kuriasi gerai.problema nurodoma,kad neislaikomas kuro slegis prie purkstuku, per koki tai klapana nubega atgl I baka. Vedant kiek kuro buvo,tiek uzsivede, ir kol siurblys naujo neatpumpuos, tol suksi starteri.

bladas



Pabandyk isideti atbulini vožtuva


tamsa

Gal dar reiktu paziuret, ar kur nerasoja kuro padavimo sistema.

Naujokas

Ar issprendei beda? Pas mane dabar prasidejo neuzsivedineti, kurias ir gesta ir taip gali 4-5 kartus.Ant salto kurias, o silto kartais ne is karto. Jau seniau sita pastebejau bet labai retai, net demesio nekreipiau, o dabar vis dazneja sita beda.

GALLANT

Citatabladas parašė:


Pabandyk isideti atbulini vožtuva


Tokiu dalyku isvis negalima deti i masina, nes:
1. tai ne remontas, o tik laikinas sprendimas, bet kuriuo atveju reikia ieskoti nesandarumo kuro sistemoje.
2. per visokius voztuvus siurbliui sunkiau pasiimti kura, to pasiekoje, gadinasi siurblys.