kartais dingsta trauka, nedega prietaisu skydelyje check

Pradėjo Eroldas, Vasaris 18, 2013, 19:23:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Eroldas

Sveiki,

kelinta karta važinėjant su savo Toyota Avensiu D4D 85kW (T25) ties 80-90km/h greičiu, kartais pradingsta trauka, kompas rodo didesnes kuro sanaudas. Užgesinus 2 kartus variklį, trauka atsiranda ir vėl mašina važiuoja, kaip važiavusi. Taip kartojasi jau kelinta karta (į 1 ar 2 menesius - kartą, arba tapačią diena kelis kartus ir paskiau vėl viskas gerai). Kas keisčiausiai prietaisų skyde niekas neužsižiebia.
Patarkite, kur ieškoti bėdos priežasties?

Eroldas

raipet

Tikiuosi, kas nors atsilieps, nes ir as turiu tokia pacia beda. Jau du kartus buvo dingus trauka. Pirma karta kokioms trims sekundems ir vel atsirado, o antra karta dingo ilgam (apsukos iki 2000 ir max gretis 80km/h) ir tik sustojus ant laisvos eigos pergazavus stipriai pramuse juodu dumu kalnas ir atsirado trauka. Tada buvau kazkur skaites, kad cia bus kietu daleliu filtras ir reikia ji karts nuo karto prapusti ilgai vaziuojant ant aukstu apsuku. Vaziavau iki 4000-5000 rpm po poros kilometru sustojus ir ant laisvu pergazavus juodi dumai nesimate ir kuri laika trauka nebuvo dingus. Trecias kartas irgi buvo pries kelias dienas vaziuojant penktu begiu, bet po kokia 15 sec vel atsirado.
Cia gali buti, kad pas mus nemeta klaidos, nes nera slegio daviklio pries kietu daleliu filtra, jis tiesiog uzsikises. Pisieskok sitam forume yra kas tuos filtrus jau isdauzes.
Laukiam info is daugiau patyrusiu.
D4D 85kW

sivra

Na jeigu jusu automobiliuose būtu kietuju dalelių filtras, tai jis galetų užsikišt. Minetu gi atveju panašiau i stringanti EGR vožtuvą.
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

Sonixas

dar gali buti coztuvai kurie stovi ant siurblio.paziurekit yra tema apie tai
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Modka

Citataraipet parašė:
Tikiuosi, kas nors atsilieps, nes ir as turiu tokia pacia beda. Jau du kartus buvo dingus trauka. Pirma karta kokioms trims sekundems ir vel atsirado, o antra karta dingo ilgam (apsukos iki 2000 ir max gretis 80km/h) ir tik sustojus ant laisvos eigos pergazavus stipriai pramuse juodu dumu kalnas ir atsirado trauka. Tada buvau kazkur skaites, kad cia bus kietu daleliu filtras ir reikia ji karts nuo karto prapusti ilgai vaziuojant ant aukstu apsuku. Vaziavau iki 4000-5000 rpm po poros kilometru sustojus ir ant laisvu pergazavus juodi dumai nesimate ir kuri laika trauka nebuvo dingus. Trecias kartas irgi buvo pries kelias dienas vaziuojant penktu begiu, bet po kokia 15 sec vel atsirado.
Cia gali buti, kad pas mus nemeta klaidos, nes nera slegio daviklio pries kietu daleliu filtra, jis tiesiog uzsikises. Pisieskok sitam forume yra kas tuos filtrus jau isdauzes.
Laukiam info is daugiau patyrusiu.
:) nera pas jus jokio dpf filtro, o kai nera filtro tai ir davikliu nebuna slegiu.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Modka

CitataEroldas parašė:
Sveiki,

kelinta karta važinėjant su savo Toyota Avensiu D4D 85kW (T25) ties 80-90km/h greičiu, kartais pradingsta trauka, kompas rodo didesnes kuro sanaudas. Užgesinus 2 kartus variklį, trauka atsiranda ir vėl mašina važiuoja, kaip važiavusi. Taip kartojasi jau kelinta karta (į 1 ar 2 menesius - kartą, arba tapačią diena kelis kartus ir paskiau vėl viskas gerai). Kas keisčiausiai prietaisų skyde niekas neužsižiebia.
Patarkite, kur ieškoti bėdos priežasties?

Eroldas
egr, oro srautas, turbina, siurblys, purkstukai... bet kas gali buti bet dazniausiai uztenka praplauti egr.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

raipet

Reiktu tikriausiai pradeti nuo EGR nes pagal siurblio voztuvu simptomus sokinedavo apsukos ir/arba uzgesdavo variklis. Pas mane tiesiog vaziuojant dingsta trauka ir daugiau 2 krpm nekyla apsukos ir nereguoja kai tapke iki dugno.
Siaip ir turbos anksciau negirdedavau, o dabar ypac kai saltas variklis as ja girdziu kylant variklio apsukom girdziu svilpima silpna.
D4D 85kW

Sonixas

situose varikliuose su egr maziausia bedu buna.jei voztuvas pareina tai ne iskart jau ir gesta.tiesiok nuo blogos saliarkos gali striginet per salcius ir dingsta trauka
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Eroldas

Degalus piluosi pagrinde Neste degalinėse. Apie Egr valymą man jau seniai mintys sukosi, nes šiltu oru paspaudus pedalą mesdavo juodą dūmą daugiau nei pas kitas mašinas, o žiema - garų daugiau nei įprastai.
Gal kas patartumėt kur KLP egr išvalytų?

Ačiū,
Eroldas

Eroldas

Papildomas klausimas: ar yra galimybė pajungus kompa patikrinti EGR būklę / stovį?

sivra

  Jei problema kartojasi tik kartais, su testeriu neišgaudysi. Nusiimk ir išvalyk, blogiau nebus. Mano kaime daugiau važinejantiems šia procedūra atlieku net gi profilaktiškai. Patikėkit kemšasi. Ne taip stipriai kaip AD varikliams, bet kemšasi.
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

Eroldas

Sivra, pačiam sudėtinga pasidaryti? Gal kokį manualą turi?

sivra

Manualo neturiu, (mintinai moku:)),nuo akomuliatoriaus pusės ant variklio galvos 3 varžtais prisukta detalė. Dvi aušinimo skysčio žarnos (atsargiai karšta), viena fyškė. Viska nuimi, išvalai, surenki. Klaipeda man toli, būsiu tik vasaraB)
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

Eroldas


vitiok