toyota corolla D4D elekroninės kuro sistemos gedimai

Pradėjo plintas, Balandis 19, 2009, 12:24:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

plintas

Laba diena turiu tokį automobilį kaip toyotą corolla 2003 metų D4D 85 kw. ir prasidėjo bėdos su elektronika. Nuvariau į toyota centrą tenai spėlioja niekas tiksliai pasakyti negali kas darosi, jungia prie kompų siūlo keisti detales, jas pakeitus vienas ir tas pats, tik pinigai į balą, kalba apie tai kad čia kuro sistema. O bėdos tokios  užsidega variklio elektronikos ženkliukas ir automobilis dirba ant tuščių apsukų, nepriima gazo,  tai darosi tik šiltam varikliu ir pradedant judėti pirma ar antra pavara.automobilio trauka nepablogėjusi trauke kaip ir traukė visą laiką. Greitai važiuojant nieko nesidaro rieda kaip turi būti. Gal kas esate susidūrę su panašia problema ir galėtumėte parekomenduoti gerą specialistą, žinoma ne kosmonautą. Jei turite naudingos informacijos galite parašyti nplintauskas@gmail.com

NNZ

ta prasme kaip gali nepriimt gazo jei tu vaziuoji ir per jungi pavaras nesuprantu kurioj čia vietoj, nes pas mane tarkim keičiant iš 3 pavaros i 2 ir tada ant laisvų apsukų irgi gazą spausk kiek eina bet vistiek apsuko nekyla.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

audrius

o kaip su katalizatoriumi ar tik jam nebus pabaiga, del isetimo sutikimu liamda pululiuja.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

plintas

Na ta ir esmė, kad perjungus pavarą automobiliui riedant, spaudi akceleratorius, tuo metu prietaisų skydelyje užsidega variklio elektronikos lemputė ir galiu spausti akceleratorius nors iki dugno, jokio efekto.

NNZ

tai pas mane ir tas pats ir man kaip ir nemaišo nelenktyninė mašina, kad pergazuot reiktų. Tik pas mane nedega lemputė, nes vieną kart užsidegė, tada apsukos nenukritoemiau 3k apsukų, paskui nekilo aukščiau 3k paskui veikė normaliai tik va ta bėda. Jei išspręsi problemą, parašyk įdomu kas ten gali būt visi šneka, kad siurblys.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

FUX

kad man irgi panasiai buvo jungiau 3 ar 2 begi ir pagazavau ant laisvu, apsukos nekilo. Bet as manau cia taip padaryta. Lempute nedege irgi
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

plintas

Na jus manęs dar nesupratote nieko aš tenai ne per gazuoju, o įjungiu pavarą iš lėto duodu gazą ir užsidega variklio elektronikos lemputė. Jei man lemputė užsidega aš turiu mašiną užgesinti, kad ji vėl normaliai veiktu. Kompas rodo, kad kuro sistemoje gedimas. bet kur? Pakeičiau kuro siurblio vožtuvus, bet vistiek tas pats. O su ta beda galiu važiuoti tik nedideliame miestelyje kaip Kėdainiai, nes judėjimas nedidelis. O tai būna, kad užgesinu mašiną ir reikia laukti kokias penkias minutes, kad galėčiau vėl normaliai važiuoti kokius penkis ar 10 km:):) rytoj varau pas meistrų nežinau kaip bus.

NNZ

o vakumas gerai veikia, jokia šlangutė nenuėjusi?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Speju, kad pas pona uzsidega vadinama "check engine" lempute, ir automobilis automatiskai persijungia i avarini rezima. Negali pakelt apsuku daugiau nei 1600rpm, kad neisijungtu turba. Uztenka varikli zugesint ir uzvest ir vel viskas ok, ar ne taip?
Jei nuv vaziuoji i toyota atstovybe ir ten nuskaito klaida to "checko" pasako kad kazkas su kuro padavimo sistema, nes kompas jiem rodo tik kad yra fuel injection error, ir tada prasideda ieskojimas galu. Pas mane tie patys bajeriai buvo, kai turbina pute per dideli slegi, ne visada bet dazniausiai isibegejant masina sutrukciodavo ir uzsidegdavo motoriuko lempute, automatiskai masina neleisdavo pakelti apsuku, nes veikia avarinis variklio rezimas. Bet pas mane ir uzvedus varikli lempute toliau degdavo, kol nenuresetino, bet uzvedus tas avarinis rezimas nebevigdavo. Manau kad del apsuku nebuvimo cia tame beda yra, viskas normoj. tik va jei meta "checka" reikia issiaiskint priezasti. Gali buti daug dalyku: nuo kuro siurblio ir purkstuku darbo sutrikimo iki turbos slegiu reguliatoriu ir visokiu EGR voztuvu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

plintas


plintas

buvau Kaune pas meistriukus tai nustatė tipo purkštukas, o dabar jį rasti kažkoks kosmosas vieni prašo dušimtus, kiti 500, o galiausiai tokių neturi, gal kas žinote kur rasti purkštukus ir kokia įtaka turi numeracija ant jo pavz.236070-27030 čia mano purkštuko nr. ar  tiktu 236070-27020

Smac

Plintai, rasyk i viena posta (Edit reikia spausti), o del detaliu manau NNZ ryt is ryto darbe gales pasiziureti :) jei neklystu jis turi dazniausiai info del detaliu pagal koda...
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Henris

Pala, o kaip nustate kad purkstukas? Matavo ant kompo purkstuku kompensacija? Ar buvo istrauke ir tikrino ant stendo?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

plintas

Na taip išardė uždėjo ant stendo ir rado blogą vieną purkštuką, bet kažkaip ilgai neskambina musėt niekas nepasikeitė ir pakeitus purkštuką:(

Henris

Nes kodel klausiu, as irgi norejau tikrintis purkstukus, pasirodo D4D denso purkstukus ne ant bet kokio stendo patikrinsi, kad ir ant common rail stendo vistiek reikalingas simuliatorius kazkoks, kuris tikrina purkstuka visomis darbo salygomis, tai ir galvoju nejau Kedainiuose pas jumi yra tokiu stendu? :) Beje klausimas cia ir kitiem, kaip jusu toyotos D4D vedasi, ar iskart pasukus rakteli, ar yra apie trys starterio apsisukimai? Nes pvz vw dyzeliai vedasi is puse aboroto, tikrinau savo avensi pas mane ar siltas ar saltas kuriasi is 3-4 apsisukimo starterio, dar vienas Landcruiseris vedasi is 3 apsusukimu. Nes vienas meistras man paporino smegenis, kad bet koks dyzelis turi kurtis is puse aboroto, kitaip yra problemu kuro padavime (purkstukai, siurblys irt.t.) Ar tame yra tiesos?? AR priklauso nuo auto markes?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019