Autorius Tema: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG  (Skaityta 64505 kartus)

Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Įrašytas: Lapkričio 24, 2013, 10:52:30 am »
Gal pas ką yra sumontuota dujų įranga ICOM JTG :think:. Norėčiau sužinoti kur ją remontuoja, nes nusipirkau TOYOTA COROLA VERSO 1,8 99kW su minėta dujų įranga, bet jos nedirba.Su benzu važiuoja gerai o dujos nepersijungia. 8:8

Apie 5 kartos dujų įrangą:

Vialle LPI (Liguid Propane Injection) - tai 5 kartos dujų įranga, paremta tiesioginiu skystos fazės dujų įpurškimu t.y. į cilindrą variklyje patenka skystos, neišgarintos dujos.

Įprastos dujų sistemos, kurios remiasi propano - butano suskystintų dujų išgarinimo principu turi tam tikrų trūkumų, kurių negalima išvengti konstrukciniais metodais. Variklis, dirbdamas esant tokiai kuro tiekimo sistemai, neišvysto savo pilnos galios. Sekvencinis kuro įpurškimas šį trūkumą panaikina. Pirmos arba antros kartos dujų įrangoje, tiekiant dujas pro įsiurbimo kolektorių, buvo naudojami maišytuvai, kurie ribojo oro srauto patekimą į variklį. Kai kuriuose varikliuose oro pakaitinimas kolektoriuose mažino dujų tankį, kas atitinkamai mažino variklio kuro mišinio tankį (liesino kurą). Tokiose sistemose suskystintas dujas įšgarina dujų reduktoriai. Iš jo dujos paduodamos į maišytuvą arba į purkštukus kur pagaminamas degusis kuro mišinys. Tokiose sistemose yra galimas kuro užsidegimas įsiurbimo kolektoriuje - sprogimas. Šis reiškinys gadina variklio įrangą nepaisant esamų papildomų apsaugos priemonių - vožtuvų. Visa tai rodo, kad vienintelis būdas tokių problemų panaikinimui yra skystų dujų įpurškimo sistemų į cilindrus panaudojimas. Toks kuro padavimas ne tik nemažina variklio galios, bet ir prie tam tikrų apkrovų padidina variklio sukimo momentą.




Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #1 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 18:14:41 pm »
Gal kas gali pakomentuoti apie šią dujų sistemą (H-). Kas galėtu suremontuoti.

Gamintojai nusprendė patobulinti ADS, todėl rinkoje pasirodė penktoji karta. Jos skiriasi tuo, kad kurui naudojama skystas propano ir butano mišinys, įpurškiamas per elektromagnetinius purkštukus. Juos valdo elektroninis dujų padavimo blokas ir standartinis variklio valdymo blokas. Taigi nereikia montuoti silpniausios ADS sistemos dalies - reduktoriaus. Penktosios kartos ADS nekyla problemų dėl padidėjusių kuro sąnaudų arba galios praradimo. Kadangi užvedant variklį nereikia dujų garinti, jį galima užvesti net esant labai žemai temperatūrai.

Siekiant užkirsti kelią garų kamščių susidarymui, skystas propano ir butano mišinys cirkuliuoja sistemos viduje ir turi nuolat pereiti per dujinių purkštukų, turinčių grįžtamojo slėgio vožtuvus, rampą. Šį procesą užtikrina baliono viduje esantis specialus dujų siurblys.

Penktos kartos ADS rekomenduojama montuoti į automobilius su įpurškimu ir katalizatoriumi. Sistemos atitinka Euro 3 ir Euro 4 keliamus ekologijos reikalavimus. Žinoma, reiktų žinoti, kad dėl sudėtingos konstrukcijos jas gali montuoti tik aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Jos kainuoja gerokai daugiau negu visos kitos, jos labai jautrios dujų kokybei, tad šiuo metu plačiau naudojamos tik Vakarų Europoje.


Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #2 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 18:22:47 pm »
Is kur tu ir ka tu cia rasai? Nieko nesuprantu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #3 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 19:48:32 pm »
Aš iš Vilniaus ir ieškau meistro galinčio suremontuoti dujų sistemą ICOM JTG :-{

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #4 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 19:54:25 pm »
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #5 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 21:00:29 pm »
 Venza, ačiū, bet SNG patarėjas nieko gero nepataria. Žinau, kad remontuoja Mažeikiuose, tik toloka.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #6 Įrašytas: Lapkričio 25, 2013, 21:35:14 pm »
 Jei noresi susiremontuot,tai Mazeikiai gali pasirodyt tikrai netoli  :) .Dar girdejau geru dujininku Birzuos yra.Siaip zmones net is Klaipedos dyzeliams zvakiu issisukt i Panevezi pas Rolanda vaziuoja,taip,kad del irangos remonto tikrai nebaisu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #7 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 19:30:58 pm »
 :) :) :) Štai pagaliau supratau, jeigu niekas neremontuoja, tai remontuok pats. Šiandien pasisekė, nuvažiavus į kaimą išknisau viską ir dujos pradėjo dirbti ir tikra tiesa, trauka padidėjo važiuojant dujom - važiuojant benzinu trauka mažesnė gal dėl to, kad kompas sureguliuotas važiuoti dujom. Prieš tai turėjau toyotą 1,8 benzą be dujų, tai trauka buvo gera, kaip šitos su dujom. Dar liko viena smulkmena, perjungus dujas nešviečia jokia lemputė kuri informuotų apie darbą dujomis, tai tenka atidaryti bagažinę ir pasiklausyti ar dirba dujų siurblys. (h) (h)

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #8 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 20:37:23 pm »
o tai gal dega kokia lempute kai dirba ant benzo? tuomet kam ta lempute kai dujom veikia ;)

Neprisijungęs Frencas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 27
  • TOYOTA Corola Verso 1.8 ICOM JTG
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #9 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 20:50:17 pm »
 ;) Dega tik ledai, kurie rodo dujų kiekį bake, o ar benzu dirba, ar dujom sunku suprasti, tik pagal dujų siurblio garsą. Jis sumontuotas dujų bake vietoj atsarginio rato ir kai pakeli užtiesalus girdisi kai siurblys dirba. Buvo, kad užvedus neisijungia, tada palaikius ant sensoriaus kelias sekiundęs isijungia dujos.

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #10 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 21:04:54 pm »
gal tiesiog reikia pervesti ant auto rezimo ir veiks? kazkurios duju irangos-5-tos neturejau, tik 4-ta- buvo kad is rezimo "dujos" i "benzas" arba "auto" pervest galima buvo tik neveikiant varikliui, bet esant ijungtam degimui. na cia mano tik mintis tokia, bet jokiu budu tai nereiskia kad butent taip yra. galit pameginti-ijungiat degima ir jei yra prie "leduku" knopkiukas, ji paspaust. gal kas keisis :think:

Neprisijungęs Vladas55

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 604
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #11 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 21:29:15 pm »
As turejau auto su italiska iranga LAVATO,tiesioginis ipurskimas 6 metus vazinejau puikiai veike.Kai uzvesdavau varikli degdavo benzino ledo lempute kai isildavo variklis iki 40 laipsniu automatiskai persijungdavo i dujas,degdavo duju ledas.Pasibaigus dujom pradedavo pipset ir mirkset duju ledas ir automatiskai persijungdavo i benzina.Kazkas ispejancio turi but kad baigiasi dujos,nebent garazuose kur jungta iranga.Nereikia tik uzvedus variklio nuspaudus laikyt,kai pasils variklis ant benzo automatis kai turi persijungt.
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 05, 2014, 21:35:08 pm sukūrė Vladas55 »

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #12 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 22:01:40 pm »
ar garaze ar negaraze deta iranga, tas itakos neturi del duju pasibaigimo ispejimo-viskas priklauso nuo pacios yrangos. daugelis deda pigiausia, lenkiska-tame tarpe ir as-tad jokiu ispejimu nera-baigesi dujos, perejo ant benzo ir tiek ziniu. esu turejes ir as tokia kuri ispedavo-ipyrus cypimas tesdavosi keliolika km-bet reikedavo pereiti i benza ir vel vaziuodavai be cypimo. taciau cia ne apie tai klausiama (-)

Neprisijungęs Vladas55

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 604
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #13 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 22:08:32 pm »
Tai reikia tokiu atveju orentuotis pagal kilometraza,blogai kad neispeja.

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: V - Kartos dujų įranga ICOM JTG
« Atsakymas #14 Įrašytas: Sausio 05, 2014, 22:28:52 pm »
taip ir yra ;) . isvazinejama pirmi keli balionai ir zinai kiek nuvaziuoji su pilnu balionu. o nunulinimas odometro skales problemu daug nesukelia ;)