Autorius Tema: Bėdos Pragoje  (Skaityta 10398 kartus)

Neprisijungęs Snake_LT

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 84
Bėdos Pragoje
« Topic Start: Liepos 02, 2014, 23:57:13 pm »
Sveiki,


Atlekiau iki Pragos. Keliones pabaigoje pastebejau, kad pradedant vaziuoti girdisi kartais toks nelabai malonus trinties ar girgzdejimo garsas. Letai stabdant cypia. Palietus ratus priekinius silti abeji.
Pries kelione nuvariau i servisa. Prapurte visa vaziuokle, stabdzius ant stendo patikrino. Ratu nueme nebuvo. Pasake, kad nera prie ko prisikabinti. Priekines stabdziu kaladeles keistos pries metus. Pries kelis menesius pakeisti priekyje supportai abiejose pusese, nes buvo uzkepe.
Gal kas buvote susidure su panasiom problemom? Gal galit ka patarti? Kur kreiptis, kad kelniu nenumautu? Gal koki servisiuka zinote, kur galima rusiskai susikalbet? Bijau, kad angliskai galiu nesugebet isaiskint ko noriu.
Pragoje busiu dar pora dienu.  :(

 

Neprisijungęs Saulius SSS

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2009
  • Avensis 2008 2.0 D4D estate
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #1: Liepos 03, 2014, 13:25:58 pm »
Vasarą ratai šilti -nieko tokio. Svarbu,kad nebūtų karšti. Gal akmenukas ilindo prie kaladėlių...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Neprisijungęs Snake_LT

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 84
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #2: Liepos 03, 2014, 14:08:43 pm »
Nuvariau i servisa. Nueme rata, paziurejo. Sako, stabdziu cilindrai grybauja. Sorry, sako, neturim reikalingu irankiu, detaliu, varyk i Toyota atstovybe. Tai ir atvariau. Sedziu dabar pas juos ir rasau, kol masina tvarko.
Paklausiau kiek gali kainuot. Sako apie 2000 kronu. Ziuresim, kai pabaigs.  :(
O ratai ne tik silti, bet dar kazkokias suodziais apejo.
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 03, 2014, 14:10:22 pm sukūrė Snake_LT »

Neprisijungęs Saulius SSS

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2009
  • Avensis 2008 2.0 D4D estate
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #3: Liepos 03, 2014, 14:37:38 pm »
Suodžiai tai kaladėlių medžiaga.  Tai gal kaladėlės sudilo iki metalo,kad pradėjo girgždėti.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Neprisijungęs sinkleris

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 387
  • Prius V ; Chevrolet Volt 1,5 EV
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #4: Liepos 03, 2014, 16:18:00 pm »
Asmeniškai manau nebūčiau ieškojęs problemų, jei ratai nekaista tai tas cypsėjimas nieko tokio, blogiausiu atveju jei klynija suportas ir ratas kaista, tada:  Nuimi ratą, atlaisvini kaladeles kiek įmanoma sustumdamas cilindriuką ir užspaudi šlangelę kur eina į rata, toliau gali lėkt su vėjeliu stabdydamas  trim ratais :)

Neprisijungęs arunaskeras

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1263
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #5: Liepos 03, 2014, 17:54:05 pm »
Jo su vejeliu i pirma griovi
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1067
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #6: Liepos 03, 2014, 18:29:00 pm »
Asmeniškai manau nebūčiau ieškojęs problemų, jei ratai nekaista tai tas cypsėjimas nieko tokio, blogiausiu atveju jei klynija suportas ir ratas kaista, tada:  Nuimi ratą, atlaisvini kaladeles kiek įmanoma sustumdamas cilindriuką ir užspaudi šlangelę kur eina į rata, toliau gali lėkt su vėjeliu stabdydamas  trim ratais :)
   isivaizduojat save lekiant 140 magistrale, su stabdančiu 1 priekiniu ratu? nuo čekų Ostrava ir lenkų Čestachova magistralė nauja ir leidžiamas greitis 140.... gryžau prieš pora savaičiu iš tų kraštų...
 

Neprisijungęs Snake_LT

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 84
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #7: Liepos 04, 2014, 10:35:31 am »
Tai kad kaito abu ratai. Cilindrai stabdziu kazkodel atgal nesueina ir uzspaustos kaladeles visa laika. Toyotos atstovybeje isvale stabzdius, dapyle litra tepalo, nuplove masina, sutikrino ir sutvarke slegi ratuose ir paleido. Sumokejau 1000 kronu. Parvaziavau apie 15 km, palieciu ratus, o tie karsti kurvos. Tai dabar nezinau, ka daryti. Bandysiu vaziuoti iki ceku rojaus (~100 km i viena puse). Ziuresiu, kaip masina elgiasi. Jei labai kais, reiks vel pas tuos toyotininkus varyt ir reikst pretenzijas.
Siaip su stabdymu problemu nera. Tik rieda prasciau ir kuro daugiau ryja. Kaladeliu dar ~ 4 mm mesos yra.  :think:


Kokios gali buti pasekmes, jei bandysiu taip i Lietuva gryzineti? Padangos nesusilydys?
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 04, 2014, 10:37:53 am sukūrė Snake_LT »

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4197
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #8: Liepos 04, 2014, 10:43:24 am »
O tai kuria vieta ratu tu lieti, kad jie karsti?
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3797
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #9: Liepos 04, 2014, 10:48:23 am »
 Gal tau tik paranoja kazkokia?Vasara,vaziuoji kalnuota vietove,daznokai pastabdai,tai ir karsti ratai gal?Ar smirda stabdziu kaladelem padegusiom ir diskai apspjovus cirskia?Diskai melynuoja?Pasikelk rata ant domkrato ir pasuk,matysi ar uzspaustas.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs tevas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 576
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #10: Liepos 04, 2014, 10:54:47 am »
Po intensyvaus vazinejimo Alpese, budavo sustoji ir dumeli matai is ratu lengva. Isvaziavus i lygu kelia viskas tvarkoj buvo. Jeigu stipriai uzspausta, tada degancio metalo kvapas turi atsirasti (mazdaug toks, kaip stabdancio traukinio). Nepanikuok ;) Gal uzsieny suastreja visiems itarimai del tech bukles. Juokas juokais, kai pirma karta atvaziavau i DE, vaziuojant "betonke" irgi stojau listi po masina, ziurejau ar niekas neatsikabino

Neprisijungęs virmas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 185
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #11: Liepos 04, 2014, 11:17:33 am »
Tai per 15 km, jei viskas gerai, labai jau karšti neturėtų būti. Ar nebus parūdiję suportų cilindrai ir todėl nesueina atgal po stabdymo. Tik keista kad karšti abu ratai ir servise nieko nerado.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3797
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #12: Liepos 04, 2014, 11:41:13 am »
 Jeigu 15km nuo kalno vaziuosi,gali but ir labai karsti  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Saulius SSS

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2009
  • Avensis 2008 2.0 D4D estate
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #13: Liepos 04, 2014, 12:55:37 pm »
Gali būti,kad stringa cilindriukai. O gal,kai per daug padilo kaladės,pastringa suportai ir neatsilaisvina...
 Esu vargęs su kaistančiais stabdżiais,tai net stadžių skystis užvirdavo cilindriukuose. Užspausdavo stabdžius,kad nė iš vietos nepajuda mašina pirma pavara... tada lendi  prie rato,atlaisvini stabdžių šlangutę,kad išspjautų skystį su garais ir toliau leidiesi žemyn nuo kalno. Mano atveju negryžinėdavo st cilindriukai. Ir st sistema buvo pneumo-hidraulinė. Čia kalniukai buvo Vokietijoj A70-A9 Bayrot, Bamberg.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Neprisijungęs zuviss

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 157
Ats: Bėdos Pragoje
« Atsakymas #14: Liepos 04, 2014, 13:17:44 pm »
Jeigu stabdziu vakumas kur nors gauna pasalini ora irgi gali uzspausti cilindriukus.