Toyota Verso kuro sąnaudos

Pradėjo kesh, Spalis 20, 2014, 00:58:47 AM

« ankstesnis - sekantis »

kesh

Taigi įsigyjau Toyota Verso 2,2l DCat'ą automatą 110kw 141tūkst. (iš vokietijos vokiečio) ir viskas jame būtų idealu jei ne kuro sąnaudos (autotojoj atliktas vienas didesnių iš aptarnavimų ir nieko jie ten blogo nematė), dėl kurių autotoja sako lyg ir normalu gali būt, kur dėjo signalizaciją irgi kompas nerodė jokių nesamonių.

Žodžiu kiek čia per trumpą laiką ką išsibandžiau tai mieste ~11-11,5 litrų (nestoviu kamščiuose ir rytinio ar vakarinio picko metu), užmiestyje kaip tik išbandžiau šiandien Kaunas-Vilnius (75km/h vidutinis nuo Kauno centro, 8,4 l/100km), atgal (100km/h vidutinis, 7,9 l/100km) nuo gariūnų iki Kauno nusukimų. Važiavimas itin ekonomiškas 110-120km/h ribose su eco lempute visada ir didžioji dalis autopilotu.  Taigi gaunas, kad užmiestyje itin palankomis sąlygomis sunaudoja tiek kiek maždaug orientacija mieste važinėjant sušią komplektacija.

Ir niekaip negaliu patikėt, kad 4 metų auto gali tiek valgyt, kai dabartinis dešimtmetis seat'as 103kw (2TDI automatas ir vis dar žymiai atrodo judresnė auto) per visą gyvavimo laiką išlaikė realų 7,2l/100km vidurkį (atitinka gamintojo miesto normos litražą), nors pagrinde mieste naudojamas.. Netgi draugo ne itin tvarkingai vairuojančio avensis dcat'as 130kw (mechanika) maždaug panašų vidutinį turi nei su Verso užmiestyje.
Taip pat žiūrėjau užsienio puslapyje palyginimą su kitais žmonėmis, tai ten vidurkis 7,5-9l (bet jau bendras ir ne manau, kad jie itin daug užmiestyje ramiai važinėjo visi).

Turite kažkokių įdėjų/pasiūlymų su Toyota pirmą kartą susidurusiam? :)

Vaidas81

Išsivalyk suodžius iš EGR vožtuvo ir įsiurbimo kolektoriaus angos. Kaip suprantu, visi filtrai (ypač oro) jau pakeisti...

Saulius SSS

Niekada netikėk ,ką rodo kompas. Matuok nuo užpylimo iki užpylimo. Jei būtų tokios realios sąnaudos,aš tą mašiną parduočiau. Čia jau nebe ekonomija...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

dtinas

kuro sąnaudas didina ir suodžių (DPF) filtras.

arunaskeras

Del to ir pardave. Susitvarkysi turesi normalia masina.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Gmc

Labai gali buti, kad tokios ar kiek mazesnes sanaudos ir bus. DCAT yra DCAT.
Mano Passat 2.0 TDI 103kw DSG vidutiniskai ~7.2-7.5l ryja, prasukau 21 000km, is ju ~80% miestas.

Saulius SSS

Automatas pasiima savo kuro dalį. + DCAT,+DPF.Vat ir gaunasi. Viso to nebūtų žiūrėk ir  apie 7 l/100km gautųsi.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

kesh

Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Spalis 20, 2014, 19:19:16 PM
Automatas pasiima savo kuro dalį. + DCAT,+DPF.Vat ir gaunasi. Viso to nebūtų žiūrėk ir  apie 7 l/100km gautųsi.
Tai taip gaunas, kad toyota ne automatą pirkt, nors belenkiek metų girdžiu, kad jei automatą patikimą, tai tik toyotą.. O va man kaip ir "gmc" su tuo pačiu varikliu iš vw automatas labai tvarkingai valgo.

Bemsas

Ne. Gaunasi taip, kad Toyota tiesiog nemoka gaminti dyzeliniu motoru. Neveltui Verso turi 1.6L 82kw BMW motora. Su automatine deze sanaudos deklaruojamos 4.5L vidurkis.

Gmc

Na Toyotos 2l dyzelis 100kw kaip pas tave ir mane buvo visai normalus. Nera ekonomijos virsune, bet is tiesu padoriai viskas.
Va Verso 2l dyzelis net ir su mechanika jau neekonomiskas...
As pasidariau isvada, kad Toyota reikia imti hibrida :)

Bemsas

Citata iš: Gmc Įrašytas Spalis 20, 2014, 21:41:39 PM
Na Toyotos 2l dyzelis 100kw kaip pas tave ir mane buvo visai normalus. Nera ekonomijos virsune, bet is tiesu padoriai viskas.
Va Verso 2l dyzelis net ir su mechanika jau neekonomiskas...
As pasidariau isvada, kad Toyota reikia imti hibrida :)

Pas mus 2.2 100kw. O tavo pasatas 2.0 103kw :)

kesh

"Išsivalyk suodžius iš EGR vožtuvo ir įsiurbimo kolektoriaus angos."
"kuro sąnaudas didina ir suodžių (DPF) filtras."
Kur Kaune tai gali atlikt gal galite rekomenduot?

Vaidas81

Citata iš: kesh Įrašytas Spalis 21, 2014, 01:20:15 AM
"Išsivalyk suodžius iš EGR vožtuvo ir įsiurbimo kolektoriaus angos."
"kuro sąnaudas didina ir suodžių (DPF) filtras."
Kur Kaune tai gali atlikt gal galite rekomenduot?

Suodžius iš EGR vožtuvo ir įsiurbimo kolektoriaus angos gali išvalyti bet kuris serviziukas, bet dar geriau yra tvarkytis pačiam - nieko sudėtinga (info pilna internete).
O del DPF geriausiai problemas sprendžia Startline, tačiau jei jis normaliai funkcionuoja/neužsikišęs, tai nėra reikalo prie jo lysti...
Aišku, galima dar kartą nuvykti į Autotoją :)

ketvirtasis

#13
Citata iš: kesh Įrašytas Spalis 21, 2014, 01:20:15 AM
Kur Kaune tai gali atlikt gal galite rekomenduot?
Pasiskaityk
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,597.690.html         47 ir 48 psl.
Tik reikia nebijoti rankų išsitepti. Naudos bus, bet kuro ekonomijos abejoju. "Gerą" (n) (n) motorą nusipirkai plius automatą, kai nusibaigs DPF tuomet iškatravus sutaupysi 1 litrą.
Pas many 2,2 110KW kompas rodo 6,8 pabandžiau paskaičiuoti su degalu dapilinėjimu - akurat bendras vidurkis 6,8.

kesh

Taigi galiausiai situacija tokia.
EGR pakeitė, nes detalių pasirodo trūko, kad visą laiką atidarytas buvo, bet praktiškai niekas nepasikeitė ir nors diagnostika nieko nerodė autotojos rekomenduotas sutaupyt kokį litrą ir galiausiai su Startline'u pakalbėjęs išsipjoviau filtrą, tai po to pirmą kart mieste pamačiau mažiau nei 10l ant kompiuterio (prieš tai jau rodydavo 12,5-13,5).
Po to jau pravažiavau pora tūkstančių užsienio greitkeliuose ir miestuose ir nors greitis svyruodavo 70-170 ribose ir nepastovus (ryškesnis suvartojimas tik į kalnus "lipant") ir vidurkį turėjau ~7,5l dapylinejant, kas jau yra tikrai gerai :)
Tik man kaip toyotos naujokui papasakokit kuo pasitiket, nes vw jei vaziuoji ir rodydavo 6-8l ribas, tai tiek ir realiai dapylinejant bus arba siek tiek daugiau, o čia rodo nuo 7-13l nors pasirodo gali realiai būt <5l (neiprates, kad maziau realus butu nei rodo) arba pvz po ispjovimo pora simtu km buvo (puse mieste) ir sugebejo 10l vidurki dapylimo "susiurbt" (panasiai ir rode), bet didelius atstumus kur vaziavau visada beveik vienodai rode vidurki 7,5-8 (nuresetindavau), bet viena kart realus buvo vos 4,5l, kelis po ~6, kitus daugiau ir pan. Gal kas turintis dar papasakotu, kodel tik 5 begiai automate naudojami ir kaip elgiasi ant penkto begio toyota, nes ryskiai dar "meto begius" kai apsukos keicias, nors uzrasyta visada lieka 5.
Ir dar nusistaciau ilgesnio isvaziavimo atkarpa, kad matuotu, bei uzsirasiau km pradinius, galiausiai galutiniam taske palyginau kiek apskaiciavo ir kiek pasikeite spidometro parodymai, tai paklaida ant 5proc.. Tai galiausiai kol kas aisku, kad ziuret toyotose i kompa visai neapsimoka?
Beje, kad ir kaip vadintume ar koks butu tas variklis "geras" ar "galingas", bet kokiu atveju taip netraukia kaip VW 2TDI AT (toyotoj startinis velavimas kokia 1-2s jaucias ir jei kritine situacija, tai gali paveluot issukt).

p.s. gal žinot kaip funkcionuoja lenkijoje ir čekijoje virš kelio esantys kažkokie davikliai ar kameros kas keliolika km? Lenkijoje mokėjimų punktų dar nepadarė, apie mokamus kelius kitokais (išankstiniais ar pan.) būdais irgi negirdėjau