Smagratis po keitimo

Pradėjo aliusas, Sausis 29, 2010, 22:26:50 PM

« ankstesnis - sekantis »

aliusas

Sveiki,
Turiu įtarimo, artėja antras smgračio keitimas.
Buvau pirkęs iš Liro AISIN(visą komplektą), dabar su juo esu pravažiavęs apie 60kkm.
Norėčiau sužinoti jūsų patirtį po keitimo.
Kiek jau pravažiavote?
Kokios firmos ir kur pirkot?
Gal dėjot paprastą smagratį?
Kaip kokybė? (Pas mane lipant ant kokio bordiūro ar pan. pasmirsdavo sankaba, kaip kažkas ir minėjo)
Ačiū

FUX

tai lipant ant borto ar siaip kur jegos reikia daug kam pasmirsta ir geros sankabos.
Bet kas 60K km keist sankaba tai cia didele prabanga
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

NNZ

šrotinė sankaba su smagračiu sudėta, pravažiavo jau 60k ir jokios bėdos nematau. Bėda tik ta, kad diskelį supjaunu, bet čia mano, kaip vairuotojo, bėda. Pasmirsta, kai blogai sankabą atleidinėji...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

ketvirtasis

Man toks jausmas susidarė, kai man siūlė Lirosa savo smagratį, kad pas juos kažkas tai netvarkoj. Ten jie tarp savęs kaip tai su tom kainom susiparino. Vieni taip sakė kiti dar kažkaip mykė. Todėl ir nepirkau pas juos, gal nuojauta gal dar kažkas.

aliusas

Smirdėjimas aišku ne tokia ir problema, nors su originalia (tikiuosi) to kaip ir nepastebėjau.
Didžiausia bėda kai po 60k reik keist.

NNZ

o tu įsitikinęs, kad tau keist reik?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

aliusas

Kadangi jau ne pirmas kartas, tai beveik garantuotas. Skirtumas tik tas kad pirmą kartą barškėjo ir į pabaigą vibracija atsirado 5-a pavara, o dabar vibracija daug didenė nei praeitą sykį. Kuo aukštesnė pavara tuo didesnė vibraciją.

Edvatronas

Vibracija dar nuo vidiniu granatu gali buti.

laurynui

Pas mane kartais atsiranda keistas garsas tikriausia is sankabos bet jis neriklauso nuo variklio darbo ispaudus ir atleidus sankaba garsas dingsta . pas mane kazka buvo panasus garsas BMW tai kai keiciau sankaba buvo spiruokle is tiskatoriaus iskritus bet vaziuot ji netrugde :)  
Nieko
Nera
Neimanomo

aliusas

Pas mane pirmą kartą taip buvo, kad barškėjimas dingdavo išmynus sankabą. Dabar ant lasvų jokio garso ir vibracijos. Vibracija kaip ir minėjau tik su pavara ir kuo aukštesne.
Dar kaip minėjo edvatronas pasižiūrėsiu granatas, jei kas nors tenmatysis.

aurimasz

Pas mane buvo belekokia vibracija ant laisvu net vairas drebejo,pakeiciau visas pagalves naujas,tas pats jau buvau pradejes galvot kad taip turi but bet pasirodo smagratis buvo prie galo pakeiciau kaip vejas beje AISIN pirkau nauja 2600lt net kokviloi Kaune per pazistamus grynais i  rankas uzsiprase 3800lt o tie kur prie kompu sedi tai vapscie 4800lt lygtais pilna kaina ce viso komplekto.  

oscar666

o tai ka visos pagalves buvo plysusios,kad keitei?sveiku tai nezinau,ar verta keist?o jei jos buvo sveikos,tai vadinasi ir vibracija buvo ne nuo ju.na as irgi suku galva dabar ar sankabai kas,ar pagalve kokia plusus,nes irgi vibracija tokia juntama,kaskart kai pasiekiu 3000 apsuku.ir nesvarbu prie kokios pavaros,gerai kai dar galiu didint pavara ir apsukos vel nukrenta,bet kai tai jau su penkta pavara,tai tik dar labiau padidinus greiti ir sukelus apsukas daugiau nei 3000 ta vibracija lyg ir dingsta.siaip ta vibracija labiau juntama man ant gazo pedalo,tarutum drebintu kojos pada,na ir kebule kazkas jauciasi toks drebejimas,nes pradeda drebet cd dureliu lentymelese,matosi galinio vaizdo veidrodelis dreba,siek tiek gal ir per vaira...na bet kaip sakiau padidinus greiti ir apsukas tai lyg ir dingsta,o vaziuojant i pakalne,kada masinai gal ir lengviau,tai greitis buna koks 140km/h,tai lyg ir isvis jokios bedos...na va tokie simptomai....dar galiu pridurt kad ir vazinejant po miesta masina jauciasi nepriima gazo taip iskart,begejasi lyg pridususi,parkuojantis trukcioja labiau atleidus gaza,o juk turetu isvis beveik negazuojant vaziuot ten pirma,ar antra pavara,vien tik sankabos atleidimo turetu uztekt,o dabar reikia taip pagazuot,o tolygiai islaikyt ta gaza kartais neuztenka,tai jei siek tiek atleidi,pradeda trukciot,tampytis....na aprasiau atrodo simptomus,tai gal itariat ka....dar galvoju,ar uztektu pasikeist vien sankabos diska,ar reiktu visa komplekta keist.....o servise pagalviu trukimo diagnostika nustatineja atsidare kapota ir grodami ant pirmos pavaros,bei ziuredami ar kilnojasi variklis?siek tiek primytivu manyciau,nes yra juk greiciu dezes pagalve,kaip ja mato tada?na dalinkites patirtim,komentarais...aciu..
lygis

bladas

#12
pagalves reikia tikrinti dviese-vienas stovi prie atidaryto kapoto, kitas sedi masinoje,  desine koja nuspaudzia stabdi, kaire-sankaba, ijungia pirma begi ir atsargiai is leto atleidineja sankaba, ant uzgesimo ribos, bet neleisti varikliui uzgesti, gali su ranka pagazuoti kad neuzgestu, ir padejejas ziuri, ar per kuria nors pagalve variklis purtosi, stabdis visalaik nuspaustas

oscar666

nu tai as apie ta buda ir kalbejau,bet cia man toks is dalies primytivokas nors sutinku,kad galima nustatyt jog kazkas yra plyse,bet  konkreciai vizualiai ar servise galima pamatyt butent kas kur yra plyse.juk kaip sakiau greiciu dezes pagalves taip neapziuresi su draugu,o tai irgi juk gali turet vienokios ar kitokios ytakos....na bet paliesiu dar kita klausima ta tema.pvz daleiskim,kad yra plysusi kazkuri pagalve,tai ar tai gali ytakot letesni isibegejima masinos?nes as kaip galvoju,tai jei variklis nestabiliai stovi,tai gal ir per isibegejima jis kazkiek pasipuro,atsistoja i vieta tik fiziniu jegu veikiamas ir tada traukia auto....na cia mano samprotavimai,gal as ir klystu,gal vistik kalta sankaba,o gal ir tas ,ir tas....
lygis

NNZ

neturi įtakos įsibėgėjimui jokios pagalvės plyšimas...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)