pauliusdd parašė:Pagal teorinius paskaičiavimus: jei 77 C, tai variklio neperkaitinsi, bet gali vartoti daugiau kuro, nes pilnai gali ir neikiasti. Jei 88 C, tada variklyje palaikoma didesnė temperatūra. Bet iškyla gėsme kaitimui.
pauliusdd parašė:Anksčiau rekomenduodavo dėti kuo mažesnės temperatūros termostatą. Nes senesni motoriukai nedaug rezervo turėdavo.
Kestutis777 parašė:Citatapauliusdd parašė:Anksčiau rekomenduodavo dėti kuo mažesnės temperatūros termostatą. Nes senesni motoriukai nedaug rezervo turėdavo.O tai dabar galima kaitinti? Kokia nauda ir tos kaitros? Geriau salerka dega?
AVENSIS D4D CHIP parašė:nepagaili 100 lt nusiperki atstovybeje termostata tas kas priklauso tam automobiliui o ne kazkokias fantazijas tekstarines po 77 laisnius ir nesuki sau galvos,tuolabiau su garantija ten;)