Namai   Forumas   Registruotis   Prisijungimas
.:Meniu:.
Partneriai

Lankomumas

Prisijunkite

„Toyota Corolla“: populiariausias pasaulyje automobilis Pasaulinis pardavimo lyderis – parduota daugiau nei 40 milijonų vienetų
Tojotos miestas, Japonija, 2013 m. rugsėjo 5 d. Šiandien „Toyota Motor Corporation“ (TMC) paskelbė, kad bendrasis parduotų populiariausių pasaulyje automobilių „Toyota Corolla“ skaičius liepos mėnesį perkopė 40 milijonų ir sudarė 40,01 milijono vienetų. Tai dar vienas svarbus puslapis šio nemirtingo, visame pasaulyje žinomo „Toyota“ automobilio istorijoje.

1966 m. lapkričio mėnesį „Toyota“ atidarė vien tik „Corolla“ gamybai skirtą naują gamyklą Takaokoje, Aičio prefektūroje. Po dvejų metų imta labiau orientuotis į atskiriems regionams pritaikytus automobilius, todėl gamyba prasidėjo ir Australijoje bei Malaizijoje. Nuo 1965 iki 1968 m. „Toyota“ šio automobilio metinę gamybos apimtį padidino daugiau kaip du kartus – nuo 480 000 iki 1,1 milijono vienetų. Tai rimtas „Corolla“ nuopelnas bendrovės augimo istorijoje.

„Corolla“, šiuo metu gaminama 15-oje gamyklų visame pasaulyje, sudaro vieną penktadalį visų „Toyota“ per 76 gyvavimo metus parduotų automobilių.

„Corolla“ eksportas į Šiaurės Ameriką prasidėjo 1968 m., ir sėkminga prekyba šioje rinkoje padėjo pasiekti bendrą pasaulinę 1 milijono parduotų automobilių ribą vos po ketverių metų nuo išleidimo. 1997 m. „Corolla“ tapo perkamiausiu pasaulyje automobiliu, kai suminis jos pardavimo rodiklis išaugo iki 22,65 milijono vienetų. Nuo 2002 m. kasmet parduodama po daugiau nei vieną milijoną „Corolla“ modelių. Pernai daugiau nei 150 šalių ir regionų buvo parduodama vidutiniškai po 3180 „Corolla“ kas dieną.
Apie šį istorinį pasiekimą vyriausiasis „Corolla“ inžinierius Shinichi Yasui pasakė: „Žinau, kad žmonės visame pasaulyje mėgsta šį automobilį, ir labai didžiuojuosi galėjęs prisidėti prie jo kūrimo, taip pat esu dėkingas visiems, kurie buvo įsigiję „Corolla“ ir ja rūpinosi. „Corolla“ sėkmės priežastis slypi išlaikytoje pradinėje jos kūrimo koncepcijoje, kurią suformulavo Tatsuo Hasegawa: „Corolla“ turi nešti viso pasaulio žmonėms laimę ir gerovę.“
Nuo pat pradžių „Corolla“ buvo kuriama su intencija, kad ji pasitarnaus japonams, kuriems septintojo dešimtmečio viduryje reikėjo naujų susisiekimo priemonių nuvykti į darbą. Tuometis vyriausiasis inžinierius Tatsuo Hasegawa pastebėjo, kad Japonijos ekonomikai augant žmonės važinėdami į darbą sugaišta vis daugiau laiko. Dėl to atsirado vis didesnis poreikis turėti nuosavą automobilį, ir taip Hasegawa sugalvojo pirmosios „Corolla“ koncepciją, kurios esminis principas liko nepakitęs iki pat šių dienų: nuolat vystoma ir pritaikoma klientų poreikiams kiekvienoje rinkoje.

Pirmosios „Corolla“ dienomis daugelis pagrindinių saugos funkcijų dar buvo siūlomos kaip papildoma įranga. Vėliau „Toyota“, norėdama patenkinti šeimų poreikius, nutarė daugelį tų funkcijų siūlyti kaip standartinę įrangą. „Toyota“ pastangos siekti vis aukštesnės kokybės ir standartinės įrangos gausinimas padėjo užsitikrinti sėkmę – kad šeimos visame pasaulyje ir toliau rinktųsi šį įperkamą automobilį labiau negu bet kurį kitą.

Nuolat kintančios „Corolla“ istorija, kupina technologijų ir kokybės gerinimo pavyzdžių, aiškiai iliustruoja „Toyota“ pastangas įsiklausyti į klientų reikmes ir pasiūlyti vis geresnius ir geresnius automobilius.
Prisijungti
Nario vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Paprašyk naujo
Degalų kainos