Namai   Forumas   Registruotis   Prisijungimas
.:Meniu:.
Partneriai

Lankomumas

Prisijunkite

Patobulintas RAV4 - dabar jis dar galingesnis, išskiriantis mažiau CO2 ir suvartojantis mažiau kuro
Visose Lietuvos Toyota atstovybėse jau prasidėjo prekyba naujaisiais patobulintais Toyota RAV4 modeliais.

* 2009 m. RAV4 modelyje dabar montuojama „Toyota Optimal Drive“ technologija;
* Naujas galingas 2,0 l Valvematic benzininis variklis išskiria mažesnį kiekį CO2 ir suvartoja mažiau kuro;
* Galingesnis 2,2 l D-4D dyzelinis variklis užtikrina žemesnį CO2 lygį ir mažesnes kuro sąnaudas;
* Siūloma nauja šešių pakopų mechaninė pavarų dėžė, naujos šešių pavarų automatinė ir Multidrive S transmisijos;
* Dėsningi RAV4 dizaino, saugumo ir įrangos patobulinimai.




„Toyota Optimal Drive“: maksimali galia, minimalūs CO2 rodikliai ir kuro sąnaudos
SUV automobilių gamintojai junta vis didesnį spaudimą tobulinti su aplinkosauga susijusių šių automobilių savybes. Populiarumo nestokojantis 2009 m. RAV4 įgis dar vieną pranašumą – „Toyota Optimal Drive“ sistemą, pristatytą kaip technologijų visuma 2008 m. Paryžiaus automobilių parodoje Toyota užimamai lyderės darnaus mobilumo plėtros srityje pozicijai sustiprinti.

Išsiveržusi į priekį hibridinių technologijų srityje su savo „Hybrid Synergy Drive®“ sistema, Toyota dabar pristato „Optimal Drive“ koncepciją, apimančią benzinines ir dyzelines variklių ir transmisijų sistemas. Jos esmė labai paprasta: geresnės eksploatacinės savybės, mažesnis išskiriamo CO2 kiekis ir mažesnės kuro sąnaudos.

RAV4 modelyje bus montuojami pažangūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai bei kurą tausojančios transmisijos:

* pažangi benzininė technologija – 2,0 l Valvematic variklis;
* atnaujinti D-4D dyzeliniai varikliai;
* Multidrive S ir naujausios šešių pakopų mechaninė bei šešių pakopų automatinė transmisijos.

Naujoviška Valvematic technologija
Valvematic – naujas patobulintas pasiteisinusios Toyota kintamojo vožtuvų veikimo sistemos (VVT-i) kūrinys, turintis naują mechanizmą, kuris nuolat reguliuoja įleidimo vožtuvų darbą geresniam oro srauto valdymui užtikrinti. Ši pažangi technologija pagerina kuro ekonomiją, sumažina išskiriamo CO2 kiekį ir padidina variklio galią, sukimo momentą bei reakciją.

Naujoji Multidrive S transmisija
Multidrive S – pažangi nuolatinio kintamojo veikimo transmisija (CVT). Standartinės automatinės arba mechaninės transmisijos skirtingoms pavaroms nustatyti naudoja kelis pavarų ir sankabos variantus, o Toyota Multidrive S – platų galios perdavimo kombinacijų diapazoną, pasitelkdama du kūgio formos skriemulius ir itin tvirtą „V“ formos plieninį diržą.

Multidrive S privalumai:

* Užtikrinamos efektyvios važiavimo savybės. Dėl bepakopio pavarų perjungimo išlaikomas tinkamiausias perdavimo skaičius, o tai lemia optimalią variklio galią;
* Pavaros perjungiamos sklandžiai, tolygiai ir itin rafinuotai.

2,2 l D-4D dyzelinis variklis: didesnė galia, mažesnis CO2 kiekis ir kuro sąnaudos

* Patobulinto 2,2 l D-4D variklio galia dabar siekia 150 DIN AG;
* Geriausi klasėje CO2 rodikliai – 160 g/km;
* RAV4 dyzeliniai varikliai atitinka EURO V standartus
* Nauja šešių pakopų automatinė transmisija su pavarų perjungimo rankenėlėmis ant vairo.

Kitas „Toyota Optimal Drive“ pavyzdys – patobulintas RAV4 2,2 l D-4D variklis.

Atnaujintas 2,2 l D-4D variklis užtikrina didesnį sukimo momentą esant mažoms apsukoms ir mažiausią emisijos lygį visoje klasėje. Be to, šis variklis su įmontuotu dyzelino dalelių filtru (DPF) dabar atitinka EURO V standartus. D-4D variklyje sumontuoti nauji pjezopurkštukai, taip pat minėtinas išskirtinis tiesioginio įpurškimo slėgis (2000 bar).

2,2 l D-4D 150 varikliui būdinga optimaliai suderinta galia ir ekonomija. Galia padidėjo 10 % – iki 150 DIN AG (110 kW), sukimo momentas taip pat padidėjo beveik 10 % ir siekia 340 Nm esant 2000–2800 aps./min.

Nauja šešių pakopų automatinė transmisija, montuojama su 2,2 l D-4D 150 varikliu

Nauja šešių pakopų automatinė transmisija komplektuojama su 2,2 l D-4D 150 varikliu. Ji užtikrina greitą ir tolygų pavarų perjungimą, kartu išlaikydama įspūdingą komforto lygį ir panaikindama juntamus pavarų perjungimo pokyčius. Ši transmisija turi ir sportinį režimą, kurį įjungus pasirenkamas energingesnis pavarų perjungimo modelis su „AI-SHIFT Control“ (dirbtinio intelekto pavarų valdymo) sistema.

Ši nauja automatinė transmisija taip pat leidžia pasirinkti aktyvų sekvencinį mechaninį pavarų perjungimo režimą. Nustatęs „M“ režimą, vairuotojas gali perjungti pavaras naudodamasis pavarų svirties sekvenciniu pavarų perjungikliu arba ant vairo išdėstytomis pavarų perjungimo rankenėlėmis.

Dėsningi RAV4 dizaino, saugumo ir įrangos patobulinimai

2009 m. RAV4 modelis pasirodys su keliais reikšmingais dizaino patobulinimais, kurie suteiks šiam automobiliui dar daugiau rafinuotumo ir dinamiškumo. Naujausias modelis bus komplektuojamas su trijų lygių įranga – Standard, Luxury ir RAV4 X.

Kaina – nuo 76 740 LTL
Naujojo Toyota RAV4 modelio kaina – nuo 76 740 LTL (su standartine RAV4 įranga ir 2,0 l Valvematic varikliu).


Naujiena paimta is .:www.Tokvila.lt:.
Prisijungti
Nario vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Paprašyk naujo
Degalų kainos