Naujasis „Yaris“ pelnė aukščiausią saugos vertinimo programos „Euro NCAP“ įvertinimą – 5 žvaigždutes.
Parašyta TCL Lapkričio 05 2011 11:44:10













Bendras įvertinimas – 5 žvaigždutės, aukščiausias keleivių ir pėsčiųjų apsaugos lygis
2011 m. rezultatai atitinka 2012 m. „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių reikalavimus
„Yaris“ ir toliau tęsia aukščiausių „Euro NCAP“ įvertinimų tradiciją


Išplėstos naujienos
Bendras įvertinimas – 5 žvaigždutės, aukščiausias keleivių ir pėsčiųjų apsaugos lygis
2011 m. rezultatai atitinka 2012 m. „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių reikalavimus
„Yaris“ ir toliau tęsia aukščiausių „Euro NCAP“ įvertinimų tradiciją

Naujasis „Yaris“ pelnė didžiausią 5 žvaigždučių įvertinimą, kuris dar kartą patvirtino tvirtas šio modelio saugos tradicijas. Jau pirmosios kartos „Yaris“ automobiliai nuolat pelnydavo aukštus „Euro NCAP“ saugos įvertinimus. 2000 m. „Yaris“ buvo įvardytas saugiausiu subkompaktiniu automobiliu, 2005 m. antrosios kartos „Yaris“ automobiliams suteiktas 5 žvaigždučių įvertinimas. Naujausias modelis „Euro NCAP“ programoje aukščiausią balą pelnė 2011 m. Be to, 2011 m. pasiekti rezultatai atitinka net ir būsimus 2012 m. „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių reikalavimus užtikrinti dar aukštesnį pėsčiųjų apsaugos lygį.

Dėl šio automobilio kabinos konstrukcijos veiksmingai paskirstoma priekinio, šoninio, ir galinio susidūrimo energija, todėl kabina deformuojama mažiau. Įvykus priekiniam susidūrimui, kabina mažiau deformuojama, nes smūgio jėga yra sugeriama ir išsklaidoma nuo priekinio buferio per priekinius šoninius elementus, priekinius statramsčius, slenkstį ir apatinę korpuso struktūrą.

Siekiant pagerinti rezultatus šoninio susidūrimo atveju, naujajam „Yaris“ buvo pritaikytos specialios priemonės, pvz., į slenkstį įmontuota pertvara, kad smūgio jėga būtų veiksmingai perduodama, ir kad slenkstis nesulūžtų. Durelių viduje yra ir smūgį sugeriantys strypai, kurie sumažina smūgio jėgą.

Naujajame modelyje įrengtos septynios SRS oro saugos pagalvės: vairuotojo ir priekinio keleivio oro saugos pagalvės, vairuotojo kelių oro saugos pagalvė, priekinės šoninės oro saugos pagalvės ir viso ilgio užuolaidinės oro saugos pagalvės. Naujai sukurtose vairuotojo ir priekinio keleivio oro pagalvėse dabar yra dvi kameros, kurios užtikrina didesnę apsaugą, nes yra didesnio tūrio (krūtinės ląstai / pilvui – 8 litrai, dubeniui – 4,5 litro).

Naujajame „Yaris“ yra daug įvairiausių funkcijų, skirtų kuo labiau sumažinti pėsčiųjų sužalojimo pavojų. Buferyje esančios energiją sugeriančios medžiagos padeda sumažinti pėsčiojo kojoms tenkančio smūgio energiją. Kūnui ir galvai apsaugoti energiją sugeriančio pantografinio variklio gaubto apatiniame krašte yra subyrantis gaubto tinklelis, o priekiniai sparnai turi smūgį sugeriančią montavimo rėmo struktūrą.

Šiame modelyje taip pat yra daug aktyviosios saugos sistemų: stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabdymo galios paskirstymo sistema (EBD), pagalbinė stabdymo sistema (BA), traukos kontrolės sistema (TRC) ir automobilio stabilumo kontrolės sistema (VSC).

Naujasis „Yaris“ sukurtas pagal aukščiausius aktyviosios bei pasyviosios ir poveikio pėstiesiems saugos standartus. Jis skirtas Europos pirkėjams.


















Saltinis: Tokvila.lt