NAIAS parodoje TMC pristatė koncepcinį 4 durelių iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį
Parašyta TCL Sausio 19 2012 20:10:17
2012 m. sausio 10 d. Detroite, Jungtinėse Valstijose, sausio 9-22 d.1 vyksiančioje 2012 m. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje (angl. „North American International Auto Show“, NAIAS) „Toyota Motor Corporation“ (TMC) pristatė iš tinklo įkraunamą hibridinį koncepcinį automobilį „NS4“. „NS4“ yra naujos kartos ketverių durelių ekologiškas pažangios technologijos ir įdomaus dizaino automobilis.
Išplėstos naujienos
2012 m. sausio 10 d. Detroite, Jungtinėse Valstijose, sausio 9-22 d.1 vyksiančioje 2012 m. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje (angl. „North American International Auto Show“, NAIAS) „Toyota Motor Corporation“ (TMC) pristatė iš tinklo įkraunamą hibridinį koncepcinį automobilį „NS4“. „NS4“ yra naujos kartos ketverių durelių ekologiškas pažangios technologijos ir įdomaus dizaino automobilis.

„NS4“

Automobilis sukurtas 2015 metams, kai, TMC manymu, ekologiški automobiliai jau nebebus naujiena. „NS4“ pasižymi išskirtiniu ekologišku našumu, saugumu ir komunikacijos technologija, siejančia žmones, automobilius ir infrastruktūrą. „NS4“ modeliu sukuriami nauji aukščiausi subalansuotos dizaino kokybės, dinamikos ir rafinuotumo standartai.

NAIAS parodoje, „Toyota“ prekės ženklo skyriuje taip pat demonstruojami hibridiniai „Prius“ šeimos automobiliai. Šią šeimą sudaro „Prius“, iš tinklo įkraunamas hibridinis „Prius“, „Prius v“ ir „Prius c“. Taip pat eksponuojamas koncepcinis naujos kartos kuro elementais varomas sedanas „FCV-R“.

Automobilio apžvalga

„Toyota“ prekės ženklo hibridiniams automobiliams būdingas trikampis siluetas, kurio motyvais sukurtas įdomus ir jaudinantis „NS4“ dizainas, pabrėžiantis žemą automobilio svorio centrą.

Automobilyje sumontuota siaura lango atrama, todėl matomumas yra geresnis, tačiau išlaikoma puiki apsauga susidūrimo atveju. Automobilio proporcijos dailios, aerodinaminės charakteristikos puikios, į jį lengva įlipti ir išlipti.

Šis automobilis pagamintas taip, kad važiuotų kaip sportinis, bet sunaudotų itin mažai kuro, kaip numatyta 2015 metams.

Dėl šilumą atspindinčio ir beveik visiškai UV spindulius blokuojančio stiklo, permatomų saulės plokščių su išankstiniu oro kondicionavimu2 ir kitų savybių efektyviai valdomas salono šilumos lygis, visada išlaikoma tinkama temperatūra bei taupomas kuras.

Įvairias pažangias saugos savybes sudaro automatiškai atsidarantis variklio dangtis3, prisitaikantys tolimųjų šviesų priekiniai žibintai4 ir priešavarinės saugos sistema (PCS) su pagalbiniu susidūrimų vengimo mechanizmu5. Trys galinio vaizdo kameros prietaisų skydelio centre esančiame ekrane kuria panoraminį galinį vaizdą, todėl jį vairuotojas aiškiai mato be didelių pastangų ir judesių.

Dėl centre esančios naujoviškos dviejų jutiklinių ekranų naudotojo sąsajos galima smagiai, lengvai ir intuityviai valdyti žmones, automobilius ir infrastruktūrą jungiančią komunikacijų technologiją.

Pagrindinės koncepcinio iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio „NS4“ specifikacijos
Ilgis 4 650 mm
Plotis 1 770 mm
Aukštis 1 370 mm
Važiuoklės bazė 2 700 mm
Transmisija Iš tinklo įkraunama hibridinė sistema su 2,0 litrų varikliu
Padangos 225/40R19

1 Žiniasklaidos dienos – 9–10 d.; dienos tik kviestiniams svečiams – 11–12 d.; labdaros apžiūros dienos – 13 d.; atvira paroda visiems lankytojams – 14–22 d.

2 Per permatomas saulės plokštes prasiskverbia šviesa ir apšviečia saloną bei išlaiko jame malonią atmosferą. Be to, saulės plokščių gaminamą energiją galima naudoti oro kondicionieriui, kuris reguliuoja temperatūrą, kai saulėtą ir karštą dieną automobilis stovi lauke.

3 Kai buferyje sumontuoti spaudimo jutikliai užfiksuoja susidūrimą su pėsčiuoju, variklio dangčio galas automatiškai pasikelia, kad po juo būtų daugiau vietos, tuo pat metu sudarydamas apsaugą, mažinančią pėsčiojo galvos sužalojimus.

4Tolimosios šviesos iš dalies pridengtos ir tiesiogiai nešviečia į priešais esančius ar iš priekio artėjančius automobilius, kuriuos aptinka automobilyje sumontuota kamera, todėl šviesos neakina kitų vairuotojų. Taip pat patobulintas apšvietimas naktį, kurio dėka padedama mažinti nelaimingų atsitikimų su pėsčiaisiais ir kitomis transporto priemonėmis skaičių.

5Jei sumontuotas milimetrinių bangų radaras ir kameros nustato susidūrimo tikimybę, o vairuotojas nenuspaudžia stabdžių, sistema pradeda automatiškai stabdyti, kad būtų išvengta susidūrimo. Sistemoje taip pat integruotas vairo valdymas kartu su stabdžiais, kad automobilis neišvažiuotų į kitą juostą.
















Saltinis: Tokvila.lt