Likdama ištikima savo principui „Pirmiausia - klientas“, „Toyota“ geriausiai dirbusioms atstovybėms įteikė Europos klientų pasitenkinimo apdovanojimus
Parašyta mind Birželio 07 2013 17:32:27
Likdama ištikima savo principui „Pirmiausia - klientas“, „Toyota“ geriausiai dirbusioms atstovybėms įteikė Europos klientų pasitenkinimo apdovanojimus
Išplėstos naujienos
Likdama ištikima savo principui „Pirmiausia - klientas“, „Toyota“ geriausiai dirbusioms atstovybėms įteikė Europos klientų pasitenkinimo apdovanojimus

• Europos klientų pasitenkinimo apdovanojimą „Ičiban“ gavo 42 prekybos atstovybės iš 32 šalių
• Geriausiai dirbusios Europos atstovybės apdovanotos už vadovavimąsi principu „Pirmiausia - klientas“
• Lietuvoje šį apdovanojimą gavo UAB „Tokvila“

Gegužės 22 d. „Toyota Motor Europe“ (TME) paskelbė, kas laimėjo 2012-ųjų Europos klientų pasitenkinimo apdovanojimus „Ičiban“. Renginys vyko Zapeiono Megarono salėje Atėnuose, dalyvaujant Graikijos turizmo ministrei Olgai Kefalogianni.

Kokybei „Toyota“ visada skyrė didžiulį dėmesį. Tai neatsiejama kompanijos vardo dalis. Turėdama tai omenyje, kompanija 42 prekybos atstovybėms iš 32 šalių išdalijo apdovanojimus už puikų jų darbą užtikrinant klientų pasitenkinimą pardavimo ir popardaviminio aptarnavimo srityse.

Lietuvoje šį reikšmingą apdovanojimą jau antrą kartą laimėjo „Toyota“ prekybos atstovybė UAB „Tokvila“.

Vadovaujantis kompanijos standartais yra vykdomas nuolatinis apytiksliai 2300 Europos prekybos atstovybių darbo rezultatų stebėjimas ir vertinimas. Pagal labai griežtus kriterijus atrenkamos atstovybės, pasiekusios geriausių rezultatų ir viršijusios savo klientų lūkesčius.

TME prezidentas ir generalinis direktorius Didier Leroy savo kalboje per apdovanojimų ceremoniją pasakė: „Toyota“ yra rimtai pasiryžusi kurti aukščiausios kokybės gaminius ir paslaugas, kuriomis klientai būtų visiškai patenkinti. Ačiū mūsų „Ičiban“ laimėtojams, kad žengia priekyje ir rodo pavyzdį, kaip reikia padaryti mūsų klientus laimingus!“

„Ičiban“ yra japoniškas žodis, paimtas iš frazės „Okyakusama Ičiban“, kuri reiškia „pirmiausia klientas“. „Ičiban“ atskirai paėmus reiškia „pirmas“ arba „numeris vienas“. Nuo 2007 metų, kai TME pradėjo kasmet rengti „Ičiban“ apdovanojimus, „Toyota“ prekybos atstovybių klientų pasitenkinimo rodikliai žymiai pagerėjo – apie 43 proc. pardavimo srityje ir 34 proc. popardaviminio aptarnavimo srityje („Toyota“ vidinės klientų pasitenkinimo apklausos Europoje duomenys).





Nuotraukų ieškokite interneto svetainėje: http://newsroom.toyota.eu/