Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.

Pradėjo kixxoff, Rugsėjis 11, 2018, 21:24:46 PM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

frostas

Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 15, 2019, 18:15:28 PM
Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Ne tik varikliai https://en.m.wikipedia.org/wiki/Subaru_FA_engine
Bet ir daugiau pvz.: verso s (ractis) ir subaru trezia
Taip, pas subaru xv yra toyotos hibridas https://www.auto123.com/en/news/Subaru-Crosstrek-plugin-hybrid-2019/64671/

kixxoff

Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

pecionka

Citata iš: kixxoff Įrašytas Rugpjūtis 28, 2019, 13:11:31 PM
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

Passat'ai nauji irgi kieti, važiavau ir negalėjau patikėti, kad ne golfą vairuoju.  :D

Senis2

Citata iš: kixxoff Įrašytas Rugpjūtis 28, 2019, 13:11:31 PM
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.

kixxoff

Citata iš: Senis2 Įrašytas Rugsėjis 12, 2019, 15:46:00 PM
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.
Reikalas tas kad Tiguanu pravažiavau tik kokias 20 min ir tai tik iš sportinio intereso. Aprašiau tik pirmuosius "karštus" pojūčius tik persėdus iš RAVo ir jie labai nekokie. Mano nuomonė - jei automobilis nepadaro įspūdžio (wow efekto) iš karto, vadinasi jis nevertas dėmesio. Pripratus, ir antro-golfo dinamika atrodys OK :-)
Dėl spaudimo iki dugno ir garso - bet kokia mašina tokiu atveju kauks, todėl nemolonus pojūtis (garsas) tokiu atveju bus bet kurioj mašinoj. Be to, ne tokia automobilio paskirtis iki dugno spausti.
Pasikartosiu, Tiguanas (kuriuo važiavau) normaliu miesto režimu be greičio viršyjimo, dinamikos neturi visiškai, ko negaliu pasakyti apie RAVą (el. motoras tikrai daro savo).
Bet kokiu atveju, mano pasirinkimas jau padarytas Toyotos naudai ir esu laimingas kaip dramblys.

zexel

2020-ieji įpusėjo - tai nusipirko temos autorius RAV-ą ar kažką kitą, ar vis dar renkasi? :)

Vaidas81

Iš ties būtų įdomu išgirsti temos autoriaus atsiliepimą, ar tas minėtas hibridas buvo nupirktas, tenkino lūkesčius ir pan. Toyota žada, kad rudeniop rinkoje padirodys dar šustresnis hibridinis RAV - https://www.toyota.lt/world-of-toyota/articles-news-events/2020/rav4-plugin.json Gal jau jame bus ištaisyti visi 2019 m. modelio trūkumai. Kažkaip užkabino ši mašina ir mane :)

Henris

Siaip jau arciau elektronobilio tas rav4 plugin, bet bijau net prognozuot jo kaina. Itariu, kad startuos nuo daugiau nei 40k euru, o noresis ne pigiausios komplektacijos tai uzkops kaina ir netoli 50k :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Vaidas81

JAV jau skelbiama, kad įkraunamo hibrido kainos startuos nuo 38k USD, tai lyg ir neatrodo labai brangiau, nei paprasti hibridai. Vis dėlto, neaišku, kokia kainodara bus Europoje. Beje, šiuo metu parduodamų RAV'ų hibridinė technologija (berods, 5-os kartos) yra pažangesnė, nei esanti Lexusuose. Matomai, neužilgo bus ir Lexus atitinkamas atsakas.

Henris

Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Vaidas81


Henris

Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

SML

RAV4 Prime turėtų turėti jau porą dalykų kurie nėra įprastame hibride ar benzininiame modelyje:

El. reguliuojama keleivio sėdyne
Head-up display
9 colių multimedia
Apšviesti langų mygtukai! (Sprendžiant iš kelių nuotraukų)
Nekalbant, žinoma, apie visus plug-in žaislus, kas paverčia Prime iš esmės generatoriumi ant ratų.

Kol kas specifikacijos tik US rinkos. https://insideevs.com/news/426107/toyota-price-2021-rav4-prime/
O Lietuvoje manau juos pamatysim geriausiu atveju nebent 2021 antrame ketvirtyje.
Toyota RAV4 2020

Vaidas81

Skelbiama, kad RAV4 Prime į Europos rinką pateks 2020 m. antroje pusėje. Bet, kaip dažniausiai, Lietuvoje panašios naujienos pasirodo gerokai vėliau...