Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.

Pradėjo kixxoff, Rugsėjis 11, 2018, 21:24:46 PM

« ankstesnis - sekantis »

slashas

Komplektavau tiek kiek rav hibridas komplektuotas pilnai kainuoja ir gaunasi tiguanas su pilnesnis už tiek pat, kaip čia taip? O Pvz koks seat ateca kuris ant tos pačios bazės net FR'as gaunasi.

Bemsas

Na pvz mano Tiguan Allspace kaina pagal konfiguratoriu gaunasi apie 43k. Vargu koks RAV4 datraukia iki tokios kainos :D

slashas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 19, 2018, 09:07:55 AM
Na pvz mano Tiguan Allspace kaina pagal konfiguratoriu gaunasi apie 43k. Vargu koks RAV4 datraukia iki tokios kainos :D
Allspace susidėk visus žaislus kaip RAV4 ir gausis labai panašu.

kixxoff

Smagi diskusija įsisiūbavo.
Atsakysiu ankstesniam komentatoriui dėl ko tik RAVą svarstau. Iš dalies domina hibridas su savo technologija, bet svarviausia patikimumas. Gal Tiguanas ir smagiai vairuojasi (visi VAGai smagiai vairuojasi), bet ko tikrų tikrai nenoriu matyti savo garaže, tai VAGinių TSI benzų, bet kokio gamintojo dyzelio ir DSG. Tokiu būdu pasirinkimas siaurėja iki benzino/hibrido.
Kodėl Toyota - Patikimas variklis ir planeterinis eCVT (ne tradicinis variatorius!).
Mano rida nedidelė, iki 10K per metus, todėl automobiliu ketinu važinėti ilgai, minimm 10 metų, gal ir ilgiau. O po to pagal finansinę situaciją žiūrėsiu.
Manau, visus poreikius sudėjus (+ šeima su 2 vaikais), gražiai gaunasi 2019 metų RAV4 hibridas. Teorškai ir 2018 galima imti, bet man jo dizainas lyginant su 2019 nepatinka.
O dėl garso izoliacijos, na, žinot, man po 2003 dyzelinės zafiros (kuria jau atvažinėjau 9 metus) RAVas bus kaip kosminis laivas :)

Bemsas

Dabar kaip ir nera prasmes imti sena kebula, kai greitai bus naujas. nebent dideles nuolaidos gali suvilioti. Bet naujas modelis irgi dazniausia turi daug trukumu, kurios po facelifto sutvarko.

Senis2

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 22, 2018, 09:07:41 AM
Smagi diskusija įsisiūbavo.
Atsakysiu ankstesniam komentatoriui dėl ko tik RAVą svarstau. Iš dalies domina hibridas su savo technologija, bet svarviausia patikimumas. Gal Tiguanas ir smagiai vairuojasi (visi VAGai smagiai vairuojasi), bet ko tikrų tikrai nenoriu matyti savo garaže, tai VAGinių TSI benzų, bet kokio gamintojo dyzelio ir DSG. Tokiu būdu pasirinkimas siaurėja iki benzino/hibrido.
Kodėl Toyota - Patikimas variklis ir planeterinis eCVT (ne tradicinis variatorius!).
Mano rida nedidelė, iki 10K per metus, todėl automobiliu ketinu važinėti ilgai, minimm 10 metų, gal ir ilgiau. O po to pagal finansinę situaciją žiūrėsiu.
Manau, visus poreikius sudėjus (+ šeima su 2 vaikais), gražiai gaunasi 2019 metų RAV4 hibridas. Teorškai ir 2018 galima imti, bet man jo dizainas lyginant su 2019 nepatinka.
O dėl garso izoliacijos, na, žinot, man po 2003 dyzelinės zafiros (kuria jau atvažinėjau 9 metus) RAVas bus kaip kosminis laivas :)
TSI ir DSG bedos jau seniai praetyje. Kas liecia dsg dq250 ir dq500 aplamai nera geresnio analogo ir patikimos jos buvo beveik nuo pat gamybos pradzios, o ir dq200 jau visos bedos isgaudytos. TSI jau tuoj 5 metai, kaip beprobleminis variklis. As hibride prasme matau tik mieste, kur galios kaip ir nereikia o ir hibridai iki 50 puse velnio begejasi. bedos prasideda nuo 60 km/h. Bet uzmiestyje su hibrido akseleracija, tai nx. ( nekalbu apie didelius Lexusus, nors hibridinis reksas srebia kaip LS, o vis tiek nevaziuoja)

balticam

Teisingai, hibridas miesto auto, bet kam RAV mieste? Nesuprantu. OffRoad tai taip, bet mieste....ka as zinau.
Nevertinu as tu hybridu kol kas. Bereikalingas pinigu ismetimas ir uzrasas Hybrid.
Sako zmogelis 10k i metus vaziuos, tai as tik imciau benza ir net neziureciau i ta grazu uzrasa Hybrid.
Na bet kiekvienam savo..

slashas

Kad hibridas offroade yra blogiau nei paprastas :) gal zmogui tiesiog reikia didesnės prosvaisos ir tiek.

balticam

Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 22, 2018, 18:13:12 PM
Kad hibridas offroade yra blogiau nei paprastas :) gal zmogui tiesiog reikia didesnės prosvaisos ir tiek.

Tai aisku kad hybridas offroad-blogiausias variantas. As turejau omeny paprasta RAV.
Didesne prosvaisa tai taip, bet vel, ar jos mieste reikia?

slashas

Citata iš: balticam Įrašytas Spalis 22, 2018, 19:06:45 PM
Tai aisku kad hybridas offroad-blogiausias variantas. As turejau omeny paprasta RAV.
Didesne prosvaisa tai taip, bet vel, ar jos mieste reikia?
Man reikia, nes aš Pvz palaikau aktyvų gyvenimo būdą, gamtoje dažnai laiką leidžiu, tad gyvenant mieste ir krosoveris praverčia. Negi vien kaimiečiai turi su krosoveriais važinėti?
Tik deja aš rav nesirinksiu.

Bemsas

Man mieste irgi SUV reikalingas, kad be problemu galima butu parkuotis prie bordiuru, bei be problemu uzlipti ant bordiuru nesubraizant bamperio :D Per paskutinius 20m nekarto neprireike SUV pravazumo :D

kixxoff

Kodėl RAV4? - didesnė prošvaisa (parkuojantis nenulupsi nieko + light offroad alla miško keliukas), aukštesnė sedėjimo pozicija, daug vietos salone ir bagažinėje (su šeima važinėsiu). OK, kaip ir bet kuris SUV tiktų, bet:
Kodėl hibridas? Gal daug kas prieštaraus, juk forumuose daug mega-mechanikų susirenka ;)
1. Realios priežąstys: variklis be turbinos, planeterinė pavarų dėžė, kuri yra žymiai patikimesnė už diržinį variatorių ir už bet kokį DSG, sakykit ką norit, tinkamai važinėjant ilgesnis variklio ir daugelio kitų mazgų (pvz stabdžių) tarnavimo laikas. Gal ir daugiau techninių priežąsčių yra tik db neateina į galvą.
2. Papildomos priežąstys (malonumai) - modernios hybrid technologijos, važiavimas elektra, ekologija (žinau, baterijos gamyba su ekologija mažai bendro turi, bet hybrido nereikia krauti).

O dar atsakysiu į keletą momentų, kuriuos minėjo kolegos - dėl hybrido įsibegėjimo (pagreitėjimo) užmiestyje. Taip, tai ne bolidas, bet c'mon nuo 80 iki 120 (lenkimui) jis tikrai įsibegės kur kas geriau, nei mano 2003 dyzelis. Pusės sekundės skirtumas su kokiu nors VAGu nebus esminis.

balticam

kixxoff, sorry, bet tavo 1-a priezastis atrodo keistoka.. Jei jau ziuri i nauja masina, tai imk bet kuria ir ji tikrai bus patikima, tuo labiau jei tik 10k i metus vaziuosi. Tikrai per nubegtu 150k neturesi vargo su bet kuria, kas reiskia 15 metu eksplotacijos tavo pravaziuojamais km, net surudyt spes :)
Siaip tai patarciau isbandyt ta Hybrid bent savaitele kokia, kad pamatytum visus pliusus ir minusus. As turiu masinu parka is 9 Prius hybridu, taksuojanciu kasdien mieste, bet sau vistiek pirkau Avensi dyzeli, nauja is salono aisku. Nelimpa man Hybridas niekaip...

kixxoff

balticam - tai kokie argumentai PRIEŠ hibridą? Kas jam negerai? Gal mūsų vairavimo stiliai skiriasi ar dar kas nors. :)

balticam

Viskas jam gerai, kai maliesi vien po miesta, kai pravaziuoji 100k i metus vien mieste. Tada as pateisinu hibrida, jis atsiperka pilnai.
O kai nuvaziuosi tik 10k(nemanau kad vien mieste) ar jis tau duos naudos??? Permokesi kad hibridas ir tiek.
Tarp kitko, vaziuot su hibridu irgi reikia ismokt, panasiai kaip pensinikui vairuot..na man nepatinka jis. Paklausyk mano patarimo-isbandyk hibrida kokia savaite, nepagailek pinigo net isnuomavimui, jei kitu variantu nera. Gal ir tau tas azartas hibridui atsoks. Tokiu atveju ne viena tukstanti sutaupysi pirkdamas benzinu varoma.