Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.

Pradėjo kixxoff, Rugsėjis 11, 2018, 21:24:46 PM

« ankstesnis - sekantis »

kixxoff

ačiū už patarimą.
kalbant apie ne-hibridines alternatyvas, dar domiuosi mazda cx5. Atmosferinis benzas su tradiciniu automatu. Nenoriu aš susidėt su turbinom, dyzeliais ir robotais. Nuo mechanikos jau pavargau, norisi komforto.
O kas dėl pensininko vairavimo - nors man dar iki penCijos toli, bet stengiuos vairuoti kuo ramiau. Bandau saugų ir ramų stilių išsiugdyti. Mažiau psychuoti kelyje ir visiems bus tik geriau :) Tai tas RAVikas hibridinis kaip ir limpa. Savaitę pavažinėt, aišku, būtų puiku.

slashas

Pavažiuok su cx5, nesulyginamas vairavimas ir komfortas. Va laukiu naujo rav, kad sulyginti, nes senasis rav prieš cx5 nesulyginami. Būtų rav plugin, tai dar pagalvočiau...

kixxoff

Jei reiktų lyginti su dabartiniu rav4 (vien išorė) - mazda būtų kur kas patrauklesnis auto. Bet naujas RAVas man žiauriai patinka. Kažkokių didelių pliusų mazdos naudai nėra. Tuo labiau, mazda dar ir brangesnė. Kuro sanaudos panašios.

slashas

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 23, 2018, 15:51:24 PM
Jei reiktų lyginti su dabartiniu rav4 (vien išorė) - mazda būtų kur kas patrauklesnis auto. Bet naujas RAVas man žiauriai patinka. Kažkokių didelių pliusų mazdos naudai nėra. Tuo labiau, mazda dar ir brangesnė. Kuro sanaudos panašios.
Aš gavau identiškus pasiūlymus su pilniausiomis įrangomis tiek rav, tiek Mazda.
Pliusai Mazdos:
Kuro sąnaudos man net mažesnes gavosi su 2.5 varikliu mieste.
Tyliau važiuoja, nes garso izoliacija rimta, net dvigubi langai
Minkščiau važiuoja, bet geriau valdosi nei rav, paradoksas :)
Salonas iš žymiai geresnių apdailos medžiagų
Multimedija veikia greičiau ir patogesnė
Bose skamba geriau nei JBL
Head up display integruotas į langą
Autopilotas su radaru veikia nuo 0km, toyotos berods nuo 40-60km/h nepamenu tiksliai
Galinės kameros vaizdas šiek tiek geresnis
Auto bagažinė atsidaro/užsidaro greičiau
Automatinė greičių dėže veikia greitai ir nepastebimai, nei, kad hibrido tas kriokimas...
Variklio garsas superinis
Elektrinis vairo stiprintuvas kaip kokio sedano sukalibruotas, labai informatyvus vairas lyginant su rav, jautiesi, kad vairuoji lengvąjį automobilį
Dinamika žymiai geresnė
Šildomas vairas, nepamenu ar Toyota tai turi

Bemsas

Toyotu ir Lexus radarinis kruizas veikia nuo 40km/h. Man renkantis auto tai buvo svarbu. O Mazda bagazine pati uzsidaro kaip VW?

slashas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 23, 2018, 19:29:32 PM
Toyotu ir Lexus radarinis kruizas veikia nuo 40km/h. Man renkantis auto tai buvo svarbu. O Mazda bagazine pati uzsidaro kaip VW?
Ne, bet man tai nebūtų lemiamas kriterijus renkantis auto.

Bemsas

Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 23, 2018, 20:01:03 PM
Ne, bet man tai nebūtų lemiamas kriterijus renkantis auto.

As jau rasiau savo kriterijus. Juos atitiko 1 variantas :D
1. Kruizas adaptyvus nuo 0km/h
2. Panoraminis stogas
3. Skaitmeninis spidometras
4. Automatinis bagazines uzdarymas. Nes tenka kartais imti tases i abi rankas ir nepatogu dar kazka maigyti.

kixxoff

Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 23, 2018, 19:10:49 PM
Pliusai Mazdos:
Kuro sąnaudos man net mažesnes gavosi su 2.5 varikliu mieste.
Tyliau važiuoja, nes garso izoliacija rimta, net dvigubi langai
Minkščiau važiuoja, bet geriau valdosi nei rav, paradoksas :)
Salonas iš žymiai geresnių apdailos medžiagų
Multimedija veikia greičiau ir patogesnė
Bose skamba geriau nei JBL
Head up display integruotas į langą
Autopilotas su radaru veikia nuo 0km, toyotos berods nuo 40-60km/h nepamenu tiksliai
Galinės kameros vaizdas šiek tiek geresnis
Auto bagažinė atsidaro/užsidaro greičiau
Automatinė greičių dėže veikia greitai ir nepastebimai, nei, kad hibrido tas kriokimas...
Variklio garsas superinis
Elektrinis vairo stiprintuvas kaip kokio sedano sukalibruotas, labai informatyvus vairas lyginant su rav, jautiesi, kad vairuoji lengvąjį automobilį
Dinamika žymiai geresnė
Šildomas vairas, nepamenu ar Toyota tai turi

Kai ką iš išvardintų dalykų naujas RAVas, kiek žinau, turės:
Kruizas  su radaru nuo 0 (man tai irgi svarbu) ir šildomą vairą.
Dėl kuro sanaudų - priklauso nuo vairavimo stiliaus.
Aš į top komplektaciją tikriausiai netaikysiu, man tinka iš šiuometinių RAVų viduriukas - Luxury Plus. Ten jau yra viskas ko man reikia. Todėl Bose ir JBL kažin ar lyginsiu.
Kalbant apie apdailos kokybę, reikės gyvai pažiūrėti, kai atvažiuos į salonus mašinėlės. Toyota, berods, kažkiek pagerino medžiagas. Manau, naujas RAVas bus neblogas konkurentas CX5. Tik reikia dar pasinagrinėti mazdos variklių ir automatų patikimumą. Nors, kiek matau, nieko blogo apie juos nekalba. Keikia tie, kas nori turbo, bet Mazda šaunuoliai - bet kokio Š (kaip TSI ir DSG) į automobilius nekiša ir evoliucionuoja lėtai.
Dar įdomu kaip LED artimų šviesų kokybė pas abudu. Vienam video kalbėjo, kad mazdoj tik top komplektacijoje eina geros šviesos (kažkokios ten 12 segmentų ir t.t.), o žemesnėse komplektacijose LEDai paprastesni ir nei velnio nesimato esant lietui. Įdomu kaip Toyotos šviesos.

@slashas - kai dėl kainos derėjotės, kiek maždaug salonai numeta nuo to, kas parašyta kainininke? Pvz, kai kainininke jau kaina tipo "pamažinta" - viena nubraukta ir parašyta mažesnė. Dabar vidutiniškai hibridiniai RAVai eina vietoj 32K už 29K.

slashas

Mazdos varikliai patikimi, greičių dėže klasikinis automatas gaminamas AISIN kuris irgi jokių bėdų nekelia.
Aš derėjausi paprastai, sakau va KIA pasiūlė už tiek ir tiek su daugiau įrangos, o Mazda Top komplektacijos net pigiau nei Toyota hibridą, tai man nuleido Toyota max 1k€ ir pridėjo žiemines padangas ir dar visokiais apsauginiais lipdukais apklijuos prie rankenelių ir taip toliau, niekniekiai...
Tai va Toyota maks komplektacijos ką galį pasiulyti 33k € Mazda 32.5k € Kia 33k €, tai va visos panašiame segmente, bet tik Toyota skurdžiausia ir nesijaučia premium pagal kaina :)
Tai buvo praeitų metų lapkritį, dabar kainos kitokios turėtų būti.

Senis2

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 23, 2018, 09:48:21 AM
Kodėl RAV4? - didesnė prošvaisa (parkuojantis nenulupsi nieko + light offroad alla miško keliukas), aukštesnė sedėjimo pozicija, daug vietos salone ir bagažinėje (su šeima važinėsiu). OK, kaip ir bet kuris SUV tiktų, bet:
Kodėl hibridas? Gal daug kas prieštaraus, juk forumuose daug mega-mechanikų susirenka ;)
1. Realios priežąstys: variklis be turbinos, planeterinė pavarų dėžė, kuri yra žymiai patikimesnė už diržinį variatorių ir už bet kokį DSG, sakykit ką norit, tinkamai važinėjant ilgesnis variklio ir daugelio kitų mazgų (pvz stabdžių) tarnavimo laikas. Gal ir daugiau techninių priežąsčių yra tik db neateina į galvą.
2. Papildomos priežąstys (malonumai) - modernios hybrid technologijos, važiavimas elektra, ekologija (žinau, baterijos gamyba su ekologija mažai bendro turi, bet hybrido nereikia krauti).

O dar atsakysiu į keletą momentų, kuriuos minėjo kolegos - dėl hybrido įsibegėjimo (pagreitėjimo) užmiestyje. Taip, tai ne bolidas, bet c'mon nuo 80 iki 120 (lenkimui) jis tikrai įsibegės kur kas geriau, nei mano 2003 dyzelis. Pusės sekundės skirtumas su kokiu nors VAGu nebus esminis.
As pats vos ne persedau i XW50 priusa, susigundes po testdraivo mieste, bet, kaip cia kazkas minejo, pasiemiau porai dienu ir nuomone kardinaliai pasikeite. Akseleruojantis lenkiant uzmiestyje tragedija. Jei nori greiteti ir normaliai uzmini gaza, variklis, toks jausmas, tuoj islips per kapota. Kaip jo transmisija bevadintum, vis tiek tai variatorius, su is to isplaukianciais bajeriais, tik kad patikimas. Kadangi nesinori tokio zviegimo, spaudi maziau, ko pasekoje vaziuoji kaip darzove. Jei tu manai, kad su juo bus lengviau lenkti, nei su 15 metu VAGo dyzeliu, stipriai klysti. Man po priuso pesedus prie 103kw dyzelinio tdi, lenkiant atrode, kad vairuoju ferari  :-]. Kas liecia visus tuos zaislus monitoriuje, tai po menesio vairavimo jie atsibos ( bent jau mano zmonai ir man taip atsitiko). Kas liecia technologijas, tai Toyota, isskyrus hibridine pavara, tuo klausimu neblizga ir atsilieka bent 5 metais. Kas del miestinio vaziavimo, viskas super, tik kad norint tureti bent kazkiek panasias sanaudas i deklaruojamas, jei smegenu nesusitvarkysi, o sanaudu noresi geru, vaziuosi tokiu stiliumi, kad ne tik save, bet ir aplinkinius uzknisi. Baigiant dar karta pasikartosiu - pries perkant bent 300km nuvaziuok uzmiestyje, ti ne magistraleje, o paprastame kelyje.

kixxoff

Citata iš: Senis2 Įrašytas Spalis 24, 2018, 09:51:34 AM
Akseleruojantis lenkiant uzmiestyje tragedija. Jei nori greiteti ir normaliai uzmini gaza, variklis, toks jausmas, tuoj islips per kapota. Kaip jo transmisija bevadintum, vis tiek tai variatorius, su is to isplaukianciais bajeriais, tik kad patikimas. Kadangi nesinori tokio zviegimo, spaudi maziau, ko pasekoje vaziuoji kaip darzove.
Ačiū už nuomonę. Vertinga info.
Tik klausimas - spaudžiant gazą kaukia variklis, tai aišku nemalonu, o kaip tuo metu greitėja? Dinamikos pakanka normaliai saugiai (ne per lėtai) aplenkti?

MindaugasB

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 24, 2018, 12:38:47 PM
Ačiū už nuomonę. Vertinga info.
Tik klausimas - spaudžiant gazą kaukia variklis, tai aišku nemalonu, o kaip tuo metu greitėja? Dinamikos pakanka normaliai saugiai (ne per lėtai) aplenkti?

Gerbiamasis, ten stovi 1.8L benzinine atmosferine jegaine su 120 arkliu. Nu tikrai nebus taip, kad uzmiestyje privaziuosi 70km/h vaziuojanti automobili ir noresi aplenkti. Duosi gazo ir Priusas sraiges greiciu bandys aplenkti priekyje vaziuojancia masina per kokia 45+ sekundziu. Tikrai taip nera. Variklis kaukia davus gazo? Taip, salone girdisi gana neblogai, taciau taip pagamintas automobilis, tokiu daugiau nei 10 milijonu buvo parduota pasaulyje. Tai kazkaip zmones vistiek aplenkdavo kitas masinas ne tik Lietuvoje, bet ir Ispanijoje ar Svedijoje. Jeigu kazkas nesugeba aplenkti vairuodamas ivairius automobilius, skirtingai varikliais ir greiciu dezemis, tai as stipriai abejoju tokio vairuotojo gebejimu vairuoti, tuo labiau jo nuomone ir vertinimais. Prius yra hibridis automobilis skirtas ir orientuotas gyvenantiems ir daugiausiai laiko leidziantiems mieste. Mano zmonos 98% marsruto yra mieste. Jeigu vaziuojam i uzmiesti, sedam i kita masina ir vairuoju as. Nachrena jai reikalintas TDI ar kitas dyzelis, kad galetu kokybiskai aplenkti trasoje? :D Man tie visi pabedavojimai is dyzelistu, kokia nesamone yra Priusas yra niekas kitas, kaip paprasciausias nepilnavertiskumo komplesas. Yra zmoniu, kurie samoningai perka hybridus del savo nuolatiniu marsrutu mieste. Tie kas daug vaziuoja tarp miestu, perka dyzelius, taciau ir vienu ir kitu atveju dazniausiai tai buna pagrista ekonominiais bei vaziavimo pobudzio isskaiciavimais.
As nesiimu diskutuoti tarp komplektaciju skirtumu tarp Mazdos ir Toyotos, ar kainos atzvilgio. Nelabai aktualu ar idomu, nes neperku naujos is salono.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Senis2

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 24, 2018, 12:38:47 PM
Ačiū už nuomonę. Vertinga info.
Tik klausimas - spaudžiant gazą kaukia variklis, tai aišku nemalonu, o kaip tuo metu greitėja? Dinamikos pakanka normaliai saugiai (ne per lėtai) aplenkti?
Nesu as lenktynininkas, bet man garso daug, dinamikos mazai. Vienu zodziu pries lenkiant reikia gerai isivertinti situacija. Apie tokia prabanga, kad bet kada lenkiant gali dadeti galios, jei matai, kad reikia nera ir vaziuodamas pries eisma tikrai praleidi ilga laiko tarpa. Vienu zodziu dinamika zemiau nei vidutine.

balticam

Su tais hybridais aplenkt sunku normaliai, jie miesto automobiliai..Jei kazkas vaziuoja apie 80-90km/h tai su hybridu geriau nebandyk lenkt, nebent tuscias kelias priekyje. Saugiai tik traktoriu gali aplenkt. Tikrai.
O zviegia jis tai labai garsiai, net nesmagu vaziuot ir spaust gazo nesinori. Pirma kart persedus nuo normalaus automato toks jausmas kad begio nepermeta...galvojau kad saibom viskas islakstys kai tapke uzmyniau. Va kad taip trauktu kaip rekia..
Visiem , kas nebande, siulau pirma isbandyt bent savaite po uzmiescio keliukus ir garantuoju kad 70% atsoks bet koks noras turet reikalu su hybridu.

kixxoff

Akivaizdu, kad reikia tiesiog išsibandyti važiavimą užmiesčio kelyje ir patestuoti dinamiškesnį vairavimą/lenkimą, t.y.:
95 (kruizinimas) --> 75-80 (sulėtėjims prieš lenkiamą auto) --> 120 (lenkimas) --> (95) atgal į kruizinimą.

Iš mano nuvažiuojamų 10K kilometrų per metus gaunasi gal vienas važiavimas prie lietuviškos jūros (~700 km magistrale, kur vyrauja PRAlenkimas) ir iki 10 išvažiavimų į kaimą, po 260 km paprastam užmiesty. Sumoj gaunasi apie 30% užmiestis per metus.

Jei RAV hibrido dinamikos lenkimui pakanka, tai problemų nematau, nes pagrindinis reikalavimas automobiliui - saugumas, praktiškumas ir kuo ilgesnis tarnavimo laikas (kas šiais laikais yra gana reta, bet vis dar būdinga Toyota hibridams). Fun-to-drive ar sportiškumas lieka fone.