Dyzelio sanaudos

Pradėjo lioska, Gegužė 13, 2010, 14:41:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

AVENSIS D4D CHIP

CitataKestutis777 parašė:
CitataDariusno parašė:
CitataRenis parašė:
Citataaudrius parašė:
mane tai uzknisa flegmos:@ jiems tik dviraciu takais vazinet, tikiuosi reni kai tu vaziuosi as ten nebusiu, o jei busiu abiems bus nemalonu

Tau gal ir bus nemalonu, man tai visiskai bus dzin :D
Galesi skeryciotis :D

Duok durniui kelia ;)

Audriui patinka isibegejimo ir stabdymo jausmas :) Bet jis pamirso, kad kelyje visi lygus ir kad toks vairavimo stilius yra sveikintinas, ypac dabar, kai miestai skesta smoge...
svarbu neužmigti antroje juostoje ties 40-50km/h juk yra tu kurie išties skuba,o isibegejimas-pagreitis pvz su D-cat isties malonus;)

TCL

#91
O kur ziema su slidziu keliu nuskubesi? kaip dauguma megsta gazas ir staigus stabdymas. Bet cia siulyciau padiskutuoti temoje kitoje : Kaip as vairuoju : kad neterst sios.

PN

nemeluoju 6,5 l ima mieste, labai patenkintas

wikcia

neseniai dariau eksperimenta, su pilnu baku misriu rezimu pravaziavau apie 950 km. (uzmiesty greitis apie 100 km/h). iki galo nenorejau bandyt, nes nenoriu uzorint sistemos. ir tai ant staigesnio posukio toks jausmas, kad pagauna oro, nes buvo ussidegusi check engine, paskui pavaziuoji ramiai vel atsistato.

InfernalH

Darei eksperimentą, valio :) o tai rezultatais nepasidalinsi? :D

wikcia

CitataInfernalH parašė:
Darei eksperimentą, valio :) o tai rezultatais nepasidalinsi? :D

na tai ir pasidalinau:D: su pilnu baku (60L) nuvaziavau 950km, tai ant 100 km ima mazdaug apie 6.3L misriu rezimu

InfernalH

A, sorry, nepagalvojau kad pas visus bakas standartinis :D Aš į savo net ir gerai su lempute pavažinėjus max 52 litrus tesu supylęs, tai galvojau, kad bakas kokie 55l

umunas

klausimas: Avensis I 2.0D-4D yra su 5 bėgių greičių dėže?

Henris

Manau, kad teip. Su 6 pavarom prasidejo tik nuo II avensio facelifto, o tas modelis berods nuo 06 eina? ane?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

umunas

CitataHenris parašė:
Manau, kad teip. Su 6 pavarom prasidejo tik nuo II avensio facelifto, o tas modelis berods nuo 06 eina? ane?
nesuprantu to bajerio su 5 bėgiais. čia taupymo sumetimais taip? nes 6 pavaros yra gėris. ypač dyzeliui.

fennix

Issiardyk 5  pavaru greiciu deze ir suprasi kodel yra taip o ne kitaip. Esminis konstrukcijos skirtumas kai reikia daryt ne 3 takus, o keturis. Jei visi sutiktu moket +5000 lt uz sesta pavara tai ok, kame beda, bet tada kodel visi auto neina su kondicionierium, oda, 8 litru varikliu...? Praktiskai jokio skirtumo 5 pavaros ar 6, jei neekonomiskai vaziuosi, kuro vistiek suvartosi daug, tuo labiau kad kur kas didesne apkrova varikliui su ta 6 pavara... ir 85 kW tikrai per silpnas variklis kad ji taip kaitint...

O jei jau hiperbolizuojant- 16 pavaru furose taip pat geris, kaip ir dvi atbulines. Mersas padare 2 pavaras reversui, o ar kam nors prisireike antros atgal vaziuojant? :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

umunas

#101
Citatafennix parašė:
Issiardyk 5  pavaru greiciu deze ir suprasi kodel yra taip o ne kitaip. Esminis konstrukcijos skirtumas kai reikia daryt ne 3 takus, o keturis. Jei visi sutiktu moket +5000 lt uz sesta pavara tai ok, kame beda, bet tada kodel visi auto neina su kondicionierium, oda, 8 litru varikliu...? Praktiskai jokio skirtumo 5 pavaros ar 6, jei neekonomiskai vaziuosi, kuro vistiek suvartosi daug, tuo labiau kad kur kas didesne apkrova varikliui su ta 6 pavara... ir 85 kW tikrai per silpnas variklis kad ji taip kaitint...

O jei jau hiperbolizuojant- 16 pavaru furose taip pat geris, kaip ir dvi atbulines. Mersas padare 2 pavaras reversui, o ar kam nors prisireike antros atgal vaziuojant? :)
3000rpm greitkelyje mažesnė apkrova dyzeliniam varikliui, nei važiavimas 6 bėgiu? niekas 6 mieste ir nevažinėja. jo reikia užmiestyje. be to, turbūt beveik visi (bent dauguma) šiuolaikinių dyzelių, net ir visokie Kia Cee'd su 1.6 varikliais, eina su 6 laipsnių pavarų dėže. važiavimo skirtumas tiesiog milžiniškas. nei variklis baubia iki išdurnėjimo, nei sąnaudos didelės. o ir kainos skirtumas ne 5000Lt.

fennix

Citataumunas parašė:
3000rpm greitkelyje mažesnė apkrova dyzeliniam varikliui, nei važiavimas 6 bėgiu? niekas 6 mieste ir nevažinėja. jo reikia užmiestyje. be to, turbūt beveik visi (bent dauguma) šiuolaikinių dyzelių, net ir visokie Kia Cee'd su 1.6 varikliais, eina su 6 laipsnių pavarų dėže. važiavimo skirtumas tiesiog milžiniškas. nei variklis baubia iki išdurnėjimo, nei sąnaudos didelės. o ir kainos skirtumas ne 5000Lt.
Kaip linksma bendraut su zmonemis, kurie nejaucia fizikos ir devejimosi ribu.

Kia ceed turi tik viena varianta 6 begiu greiciu dezes. Tai pro ceed 2 litru dyzelis su 140 kW galingumu. 300 Nm sukimo momentu. Jei variklis neturi galios, jis tiesiog nepasuks ratu su ta sesta pavara. Kada nors meginai vaziuodamas i kalna 60 km/h greiciu jungt penkta pavara? Idomumo delei jei pas tave nera komiuterio rodancio momentines kuro sanaudas, gal atsiras pas ka nors kas galetu isbandyt vaziavima visomis pavaromis ir paskelbt kuro sanaudas. Garantuoju kad didesnes pavaros bus didesnes nei mazesnes.

Paziurekim i tuos tarkim  3000 rpm 5 pavar ir tarkim 2000 rpm 6 pavara. Prie zemu apsuku dyzeliokas veikia puikiai, bet  greiciu deze prie tokiu apsuku reikalauja 1.5 karto didesnio darbo is variklio. vadinasi reikia ipusti daugiau kuro vienam degimui is ko seka kad sprogimas cilindre bus galingesnis. Del to kencia visos variklio dalys.

Kaip pavyzdi duosiu tau zmogiska isbandyma. Pamegink uznesti du kartus po viena cemento maisa(40kg) i penkta auksta ir paskui pamegink uznesti 2(80 kg) vienu paemimu. Galiu garantuot kad du kartus nesdamas 40 kg suvaiksciosi greiciau nei viena kart nesdamas 80. Ir pavargsi maziau, nors padarysi dvigubai daugiau kelio. (kaip siuo atveju ir variklis prasisuka daugiau kartu)

Yra variantas kad toki svori nesa galiunas. Jam px tie 40 kg ir tie patys 80, todel jis geriau ims 80 ir nes vienu lipimu nes jam taip greiciau nei lipt du kartus.

Taigi griztam prie to kad jei nori 6 pavaros su mazai apsuku greitkelyje- tam reikia ir atitinkamos galios variklio. Yra riba nuo kurios apsimoka, o silpnesniu varikliu geriau taip nekankint.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

previs

gerai cia fennix paprotino visus, bet jai visi taip mastytu butu neidomu :)
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Henris

Pala fennix tai tu nori pasakyt, kad dabar kad vaziuot 140km/h - yra 3000rpm 5 begiu ir girdisi variklis salone, tai jei tureciau 6 begi ir ta pati 140km/h vaziuociau su 2200rpm, spustelejus man neuztektu jegos???? Taigi buciau ant pacio sukimo momento dyzelinio. Tai pagal tave tarkim jei yra 1.3l varikliukas tai jam reiktu stayt tik 4 pavaru deze, o i 1.8l jau galima ir 5???
Biski nera logikos, as visgi manau kad 6 pavara skirta jungti prie dideliu greiciu, taupant kura ir varikli, 6 pavara po miesta nevazinesi, o 6 pavara varant koki 150km/h ta deze tos apkrovos praktiskai nejaus, nes tokiu greiciu tu gali vaziuot tik greitkeliu, o ne serpantinais ar kitokiais kalnu keliukais...
Yra vairuotoju, kurie apkrauna pavaru deze to nesuprasdami, t.y. jungia pvz 5 begi prie kokiu 70km/h - taip sutinku tokiu atveju spustelejus gaza apkrovima turi ne tik deze bet ir sankaba ir pusasiai ir t.t. Kai kuriom moterim uztenka ir 2 pavaru :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019