Daug kas keista, bet vis tas pats

Pradėjo Ingrida Minikauskaitė, Kovas 04, 2019, 20:38:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

Ingrida Minikauskaitė

Sveiki. Susidūriau su tokiu variantu, kad grįžus į oro uostą pasiimti savo toyotos po 3sav., neužsikūriau. Lyg ir pagavo, bet užgęso. Galų gale sėdo akumas. Atlėkė pakraut, bet užsikūrė vos vos iš kokio 15 karto.
Po to ir prasidėjo visos linksmybės... Kai tik šalčiau, ji nebeužsikuria ir sukt reikia ilgai. Vežiau į servisą, nieko nerado, jiem buvo viskas gerai, klaidos nematė. Ok, pasiėmiau. Bet vis tiek tas pats man buvo. Paskaičiau, pasidomėjau, kad gali būti kuro padavimo reguliatorius ir vėl lėkiau į servisą bei prašiau man pakeist...
Žodžiu, pakeitė, vis tiek tas pats. Pakeitė kuro siurblį. Galų gale pasakė, kad purkštukai. Jų kaina kosminė, už vieną 250£ arba 250€... žodžiu buvo rasti naudoti, už vieną 60£ ir buvo surizikuota nupirkt... Bet ir tai nepadėjo...
Pasiėmiau mašiną atgal su dar blogesniu rezultatu - sukti reikia labai ilgai, atrodo nu jau "užkabino", bet vėl gęsta... dingo trauka visiškai. Kuriant meta dūmus.
Dar kažkame gali būt problemos? Ar visgi apsimoviau su nepatikimais purkštukais ir vis tiek problema juose?  Reik žinot ar apsimoka dar kažkur kabintis, ar jau nebegadint sau nervų ir velniop už centus mašiną pardavinėt? Nes, jei pirkt 4 purkštukus, tai jau 1000£ + darbas = gautųsi tokia suma, kiek mašina pati kainuoja...
Klausiu patarimo, nes jaučiuos beviltiškai  :-/

Egis_

pirmiausia siulyciau susirasti normalius meistrus, nes sie, kurie remontavo - kaip suprantu keicia viska is eiles. Veiksmas kaip suprantu ne LT vyksta?

Ingrida Minikauskaitė

Viskas UK vyksta. Bet ar verta dar kažko ieškot?

Sonixas

Citata iš: Ingrida Minikauskaitė Įrašytas Kovas 04, 2019, 21:52:06 PM
Viskas UK vyksta. Bet ar verta dar kažko ieškot?
Visada verta. Normalus meistras gal iskart rastu o ir butu koks menknekis. kada tiek pinigu idedi dingsta bet kokios viltys.
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

Rolkis72

Pirmiausia,tai reik lupti lauk purkštukus ir tikrinri ant stendo,kuro siurblio slėgį tikrinti,patikrinti SCV vožtuvą,galų gale gal kur kuro sistemoje nesandarumas yra ir orą gaudo,gal kuro filtras užsikimšes,gali ir pats starteris knisti protą,mano Toyota kūrėsi labai prastai,tai problema pačiame starteryje buvo,gal nuo purkštukų lupimo ir nepradėk,bet nuo mano išvardintų pigiausių variantų tai tikrai žiūrėti reikia,gal ir pačiame kuro bake visokios košės ir brudo randasi,nes mano Avensis kai sunkiai kūrėsi,tai kuro baką ėmėme,baisu kas ten darėsi,dumblas vienu žodžiu buvo.

Ingrida Minikauskaitė

O blemba... Bet va kaip ir sakė, daug pinigų jau sukišta, viltis ir dingus. Nu pabandysiu dar užlėkt kitur pasiklaust, pasiskambinsiu Lietuviams į kitą miestą pasiklaust... Ryt pabandysiu tai padaryt, pažiūrėsim ką čia man dar paburs  (-)

Venza

 O kodel kokio nors Prius nepirkai? Ir mokesciai mazesni ko gero (nezinau,tik speju) ir problemu kokius 4x maziau butu. As dukrai i Malta masinos kai ieskojau,tai kaip ir iperkamos man pasirode (coparte ziurejau) ,bet nepirkau nes mokesciai Maltoj nuo variklio turio kosminiai.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

tunks

pagal mane cia gali buti visa enciklopedija ligu toj masinoj, pradedant dumblinu baku, ko pasekoj kuro nepsrebia baigiant prasokusiu dirzu.
turi susirast normalu meistra kuris tikrai raukia ir nustatys liga. cia gal koks sudas niekas ilindes, o tamsta keiti viska is eiles. cia taip visa masina gali atnaujinti, bet be naudos