Greit psikraunanti baterija

Pradėjo Jonasa, Balandis 14, 2019, 12:15:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

Jonasa

Dar prisegu vaziavimo metu padarytu screenshot:


vy10is

Citata iš: Jonasa Įrašytas Balandis 19, 2019, 19:01:19 PM
Zinok dabar teks pasaku :), pravaziavau 20kilu, bet kazkodel per torque nerodo jog veiktu HV baterijos venteliatorius, visuomet apskuku 0. Ir dar AUX  rode 13.8V nor turetu butu 14v.

HV baterijos ventiliatorius įsijungia tik tada jeigu jam reikia. Jeigu baterijos (tarkim dėl vėsaus oro) nesušyla, tai HV ventiliatorius gali neįsijungt ir po 100km :)
Čia nieko tokio, normalu.
Iš screen shot'o pas tave įtampa tarp blokų gražiai pasiskirsto. Nepanašu, jog būtų problemų su baterija  :)

Jonasa


bioparo

reiktu man irgi pasitikrinti baterija, kaip geriau butu istestuoti, ar stovint stebeti kaip kas, ar tiesiog kaip visada ir ziureti kiek kas, kaip kolega screenshota imete?

vy10is

Citata iš: bioparo Įrašytas Balandis 24, 2019, 18:25:21 PM
reiktu man irgi pasitikrinti baterija, kaip geriau butu istestuoti, ar stovint stebeti kaip kas, ar tiesiog kaip visada ir ziureti kiek kas, kaip kolega screenshota imete?

Be apkrovos stebėti per Torque naudos praktiškai nėra.
Su apkrova jau galima šį tą pamatyti, bet tiksliausią baterijos būklę galima nustatyti tik išsiėmus visą bateriją ir tikrinant kiekvieną celę atskirai.

deficky

O kokia apkrova reikia ? Ac ijunht snt parkingo?

vy10is

Citata iš: deficky Įrašytas Gegužė 06, 2019, 21:02:00 PM
O kokia apkrova reikia ? Ac ijunht snt parkingo?

Tu teisus, tai vienas iš galimų būdų.

deficky

o kokiu dar budu yra?? pajungt laptopa per pirikurke? :D

mindogasm

#23
Geriausia apkrova yra vaziavimo imitavimas. Stabdis dugnas, rankinis uztrauktas, atbulini pavara ir po truputi gazuojame atleisdavi stabdi (rankini palikdami uztraukta). Visa tai aprasiau baterijos iskrovimo dalyje: https://mindogas.wordpress.com/2015/12/03/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-testas/ Taip automobilis pastoviai vartos ~20-30A.

Pastaba:  Gazo naudoji tiek kiek galima ir kol automobili vis dar laiko rankinis stabdis. Jei stabdziai nekokie like, tai gazo daug nepaduosi ir apkrovos aisku nebegausi didesnes. Del viso pikto reiktu automobilio ratus i kazka irenti, gale palikti daugiau atstumo kad i kazka neatsitrektum jei stabdziai paves ir dar aisku geriausiai tai daryti ne daugiauksciame parkavime. Ir aisku atsakomybe yra to kas prie vairo sedi!

Egis_

Citata iš: mindogasm Įrašytas Gegužė 08, 2019, 09:12:13 AM
Geriausia apkrova yra vaziavimo imitavimas. Stabdis dugnas, rankinis uztrauktas, atbulini pavara ir po truputi gazuojame atleisdavi stabdi (rankini palikdami uztraukta). Visa tai aprasiau baterijos iskrovimo dalyje: https://mindogas.wordpress.com/2015/12/03/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-testas/ Taip automobilis pastoviai vartos ~20-30A.

Pastaba:  Gazo naudoji tiek kiek galima ir kol automobili vis dar laiko rankinis stabdis. Jei stabdziai nekokie like, tai gazo daug nepaduosi ir apkrovos aisku nebegausi didesnes. Del viso pikto reiktu automobilio ratus i kazka irenti, gale palikti daugiau atstumo kad i kazka neatsitrektum jei stabdziai paves ir dar aisku geriausiai tai daryti ne daugiauksciame parkavime. Ir aisku atsakomybe yra to kas prie vairo sedi!
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.

vy10is

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 14:07:19 PM
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.

O kokia nuomonė apie baterijos likutinę talpą? Kaip praktikoje atsiliepia talpos sumažėjimas?
Aš turiu 2007 m Prius. Kuro sąnaudos geros (iki 5 l/100 km) bet tikrai jaučiasi, jog baterijos talpa sumažėjusi (nuo kalnų žymiai greičiau pasiekia 7 ir kartais net 8 padalas).
Taip pat per OBD matau, jog viename bloke varža sumažėjusi, galimai metų bėgyje pamatysiu raudoną trikampį.
Ir ką daryti? Keist vieną-dvi blogas celes ar pasirinkt brangesnį variantą ir dėt visą traukos bateriją iš III priuso (kurio baterijos irgi nėra naujos) ?

Egis_

Citata iš: vy10is Įrašytas Gegužė 09, 2019, 15:53:33 PM
O kokia nuomonė apie baterijos likutinę talpą? Kaip praktikoje atsiliepia talpos sumažėjimas?
Aš turiu 2007 m Prius. Kuro sąnaudos geros (iki 5 l/100 km) bet tikrai jaučiasi, jog baterijos talpa sumažėjusi (nuo kalnų žymiai greičiau pasiekia 7 ir kartais net 8 padalas).
Taip pat per OBD matau, jog viename bloke varža sumažėjusi, galimai metų bėgyje pamatysiu raudoną trikampį.
Ir ką daryti? Keist vieną-dvi blogas celes ar pasirinkt brangesnį variantą ir dėt visą traukos bateriją iš III priuso (kurio baterijos irgi nėra naujos) ?
Na jei reiks geru celiu - kreipkis, nes turiu pasiskerdes visa anto priuso, jau ''modifikuota'' baterija is dauztos masinos su maza rida, tai kam reikia paremontuoti baterija imu is jos celes. Tuomet ir visi kontaktai tau persivalys, paziurek esu foto ir info imetes is bateriju remonto ;) Manau kai gausi trikampi, tada ir pradek nerimauti, kad reikia paremontuot ja ;) Gali deti ir 3 priuso celes, tik klausimas ar pavyks rasti geras, nes siu batareiku celes mirsta ne po viena ar dvi. Kaip prasiardai buve kad ir 10 atrades prie mirties (kazkodel tos, kur stovi viduryje baterijos daugiau).

mindogasm

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 14:07:19 PM
su tokiais tikrinimais tai tikrai neduociau lauzyti savo masinos... tiksliausias budas yra isardyti baterija ir matuoti kiekviena cele. diagnostikos pagalba taip pat gali paziureti celiu vidines varzas be nustatyti bloka (2 celiu), kuriuose itampa bus maziausia, tad preliminariai gali spresti irgi kuris blokas pas tave silpniausias. Visi kazkodel tikisi, kad baterija bus kaip nauja 10-15m priusui, bet kad ir numirs kokia cele, baterija be problemu remontuojasi turint apie jas supratima, bei geru celiu.
O kame čia mašinos laužymas? Rankinio stabdžio laužymas? Jei nepatinka rankinis gali važiuoti i gedimino kalna atbuliniu, rezultatas panašus bus, tik sunkiau bus tuo metu stebėti įtampos skirtumos diagnostikos ekrane :)

mindogasm

Citata iš: Egis_ Įrašytas Gegužė 09, 2019, 22:09:37 PM
Kaip prasiardai buve kad ir 10 atrades prie mirties (kazkodel tos, kur stovi viduryje baterijos daugiau).
Ir kas čia keisto kad centrinės numirė? Jos juk maziausiai turi kur vėdintis kaista daugiausiai. Paziurėk Jonasa telefono nuotraukas, ten taip pati centrinė 3 laipsniais karstešnė nei šininiai davikliai.

Egis_

Citata iš: mindogasm Įrašytas Gegužė 10, 2019, 12:16:28 PM
O kame čia mašinos laužymas? Rankinio stabdžio laužymas? Jei nepatinka rankinis gali važiuoti i gedimino kalna atbuliniu, rezultatas panašus bus, tik sunkiau bus tuo metu stebėti įtampos skirtumos diagnostikos ekrane :)
tame ir reikalas kad cia toks tikrinimas, kaip kad rusai ''vakrug do okolo''...dar karta kartoju, tiksliausias budas yra isardzius baterija nustatyti jos bukle. diagnostikos pagalba mokant ja tinkamai naudotis ir turint supratima, gali ''daugmaz'' susidaryti vaizda, kuris celiu blokas ateityje bus problematiskas.