Generatoriaus gedimas

Pradėjo Metras, Gruodis 03, 2014, 18:25:27 PM

« ankstesnis - sekantis »

balticam

Citata iš: redkon Įrašytas Liepa 08, 2019, 22:35:35 PM
Sveiki,

Ar temos autoriui ir kitiems susidurusiems su keista krovimo problema pavyko surasti gedimo priežastis?

Turiu tokią problemą kaip ir temos autorius: atsitiktinai (per DRL kontrolerį pasijungęs DRL) pastebėjau, kad užvedus automobilį keletą minučių krovimas vyksta normaliai (14+/-0,1 V), po to krovimas dingsta ~12,5 (jokios įspėjimo lemputės neužsidega) dirbant varikliui laisva eiga. Krovimas atsistato įjungus energijos vartotojus (pvz. žibintus ar klimato kontrolę) ir vyksta normaliai kol jų neišjungiu. Nepastebėjau kaip seniai problema egzistuoja, tačiau pastebėjus ją pasidarė "neramu", noriu surasti priežastį ir ją pašalinti.

Jeigu kam pavyko problemą išspręsti, pasidalinkite žiniomis. Būsiu labai dėkingas.

Jokios problemos cia ir nera. Tai yra normalu. Savo ismatavau ka tik - lygiai tas pats. Masina-Toyota Avensis D4D, 2017 metu.
Nesuk pautu ir ramiai sau vazinekis....

Rolkis72

Na nežinau,mano 2004 Avensiukas kai užkuri rodo 14,2-14,1v irgi DLR sudėta ir daugiau jokiű svyravimų,žinau,nes papildomai panelėje voltometrą įsidėjas,testeris irgi tiek pat rodo

Dayshadow

Masinos su Start/Stop sistema visos veikia panasiu principu ir palaiko 12.4V o krauna tik kai tam yra poreikis, nes kai vyksta krovimas, start/stop sistema atsijungia ir skydeyje matysite Charging battery. Kitoms naujasnems manau tas pats-akumas nera kraunamas, kai tam nera didesnio reikalo.