Verso atsarginis ratas

Pradėjo Pulkininkas, Gegužė 28, 2010, 20:46:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Pulkininkas

Gal kam teko važiuoti  Corolla Verso užsidėjus atsarginį ratą? Pasidalinkit įspūdžiais. Keistas jis kažkoks ir keistoje vietoje padėtas, sėkmingai rūdija.
Nors nedažnai pasitaiko padangą pradurti, bet jis vis tiek reikalingas.
Girdėjau, kad išradingi Tojotų gerbėjai sėkmingai įtaiso normalų atsarginį ratą, net radau nuotraukų. Bet ko gero neapsimoka taip daryti?

pauliusdd

Pas mane nuo gimimo jau yra normalus atsarginis ratas.
टोयोटा इस बल.

Justas954

pas tave vadinas naujesne, nes pas mane senesnej, tai tvarkingas ratukas su Bridgestone padanga, dar is gamyklos pagal data :D

Pulkininkas

Oho, normalūs atsarginiai ratai iš gamyklos!
Ir jie pritvirtinti po mašinos dugnu ar kur nors įtaisyti bagažinėje?

pauliusdd

Jie randasi viduje po bagazines dangciu.
टोयोटा इस बल.

Pulkininkas

Kai, įdomu, taip nevienodai padaryta. Kažin iki kurių metų taip gamino? Mano mašinoje viduje po bagažinės dangčiu visai mažai vietos ir ten joks ratas netilptų. Todėl sakau gal tikslinga prisukti normalų prie dugno :)
Tik vaizdelis gali būti nelabai koks.

verso

mano 2002 metų Verso irgi bagažinės viduje, po dandčiu normalus ratas Bridgestone....
Čia gal naujesnio modelio (2004-2008) kitaip?
verso

nOnAmE

Gal kas nors vazineja su 7-niu vietu Verso su surudijusiu atsarginiu ratu pritvirtintu prie dugno ? Gal kas surado budu kaip apsaugot atsargini rata nuo rudijimo pvz. yvilkti i koky nors dekla.

Bemsas

Ivilksi i dekla, dar blogiau bus. Nieko baisaus tam ratui neatitiks. Karta per metus nuplauk ir viskas. Ratas gi neskirtas vazineti, o tik davazioti iki rato taisyklos. Su tuo ratu daugiau 70km/h neimanoma vaziuoti vistiek.

Gmc

Per 3 metus vazinejimo nebuvo prireike, bet siemet teko paskolinti broliui ant Hondos. Tai lengvai nusileido, tik teko karta stuktelt, kad isimti ta laikikli, kuris kazkiek parudijes. Bet daugiau jooiu bedu. Beje ratas pas mane mazas.

nOnAmE

Pas mane irgi teblete kabo ir puna, gaila kazkaip. Kad neprarudytu kiaurai kol prisireiks  :D Beje tas laikiklis irgi neblogai parudijes.

upas

Teko važiuoti žiemos metu,kai dėl didelio šalčio nuleido padangą-labai padoriai važiavo,vairo netraukė,kitoks garsas virš 80 km/h,siūlyčiau netobulinti mašinos už tave jau pagalvojo japonų inžinieriai .

Bemsas

Tai kad virs 80 neimanoma vaziuoti :D Uzesys labai didelis. Neveltui uzrasyta ant jo 80km/h max

Donciulis

O nebera tos kvailos taisykles kad nuleidus priekini rata tos sasyskos zapaskes ant priekio negalima det? Nes kazkur rase kad turi imt normalia nuo gal ir det ant priekio, o ta sasyska gale...

MindaugasB

Citata iš: Donciulis Įrašytas Liepa 07, 2015, 22:27:05 PM
O nebera tos kvailos taisykles kad nuleidus priekini rata tos sasyskos zapaskes ant priekio negalima det? Nes kazkur rase kad turi imt normalia nuo gal ir det ant priekio, o ta sasyska gale...

O tai kas ta taisykle atsauke ar buvo nustates? :D siaip, protingiausia butu kai nuleidzia kazkuri rata nusiimti galini desini rata, jeigu jis sveikas, ir uzdeti ten zapaske. O nuimta pastatyti i nuleisto vieta. Jeigu nuleido galini desini - ten iskart statai zapaske. Priekyje geriau zapaskes nedeti, nes ir stabdymo plotas, bei padangu plociai skiriasi. Priekiniai varomi, tai su zapaske ne taip vaziuojasi. Tuo labiau, kad jeigu vaziuojant ir pati zapaske nulektu nafik ar nuleistu ir ja, tai galetum saugiau sustabdyti su priekinem dviem normaliom padangom. O ir desineje puseje uzdeta trauktu i desine kelio puse tai gaunasi kelkrastis, o ne priespriesine juosta.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis