T22 tepalo valgymas. Normos ribose ar ne ?

Pradėjo JTM, Birželis 01, 2010, 15:10:37 PM

« ankstesnis - sekantis »

Virgelis

Jūs pateikiat 7A-FE variklio remonto kainą,- tai gana paprastas, lengvai remontuojamas variklis. 1ZZ-FE garantuotai bus brangesnis remonto ir detalių atžvilgiu.
Beje, žinau firmą, kuri turėjo 2001m. AVENSĮ 1,8-VVTi, buvo pirkta "Tokvila" salone, dar prie Panerių. Kaip tvirtina su tuo AVNESIU važinėjęs pažįstamas, jokios variklio alyvos valgymo problemos jam nebuvo. Per 5 metus su ta mašina buvo nuvažiuota apie ~220 tūkst. km, ir tik profilaktiniai aptarnavimai buvo atliekami. Paskui jie buvo pirkę COROLLA 1,6-VVTi (lygtai 2003 metais), tai jos variklis pradėjo valgyti alyvą jau nuo ~80 tūkst. km. ir "Tokvila" darė garantinį variklio remontą.
 Taigi, iš principo 1,6...1,8-VVTi  variklių alyvos "valgymo" problema egzistuoja, ir čia turbūt laimės dalykas- pasiseks, ar ne?!  Man kol kas sekasi, per 4 tūkst. km tepalo dapilti nereikėjo, kaip bus toliau nežinau. Tuk x 3 k.;)
Virgelis

fennix

#16
Na jeigu teks kur nors kada nors pamatyt nepaprasta varikli- butinai noreciau suzinot apie ji... Taip vvt truputi sudetingesnis, ir detales brangesnes, bet ir tam paciam manajam galima rast ziedu uz 700 euru... na bet koks sito tikslas?(tarpine kainuos 200 lt, ziendai 200-250, gumeles 100 lt darbas 1000-2000 lt) Skirtumas tik tame kad del tepalo slegio sukilus apsukoms (kas irgi gali but tepalo rijimo priezastis) velenas pradeda atidarinet dar viena voztuva... O veikimo principas visu toks pat... kuras + oras + slegis + kibirkstis = sprogimas= jega= sukimas... o kazkur esantis nesandarumas leidzia tepalui patekt i degimo kamera arba is variklio...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Principas tas pats, bet konstrukcija-ne. VVTI variklis yra stipriai modifikuotas, palyginus su praeitu modeliu, lengvi metalai, lydiniai, sumažintas svoris, padidinta galia, visa tai atsiliepia variklio dinamikai ir ilgaamžiškumui.

fennix

Taip is esmes ilgaamziskumui galios kelimas visada atsiliepia :) Bet gi esminis skirtumas galva- o ne cilinru blokas... O tepalo valgymas atrodo reiskiasi del gilziu issidevejimo, ar ne?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

ten ne dėl gilzių, o dėl žiedų. VVTI skiriasi viskas, netgi blokas

Dar746

Pilk pusiau sintetini, sues maziau.

CitataJTM parašė:
Trasoje nuvaziuota beveik 1000 km. Greitis nedaugiau 130 km/h. Suede litra sintetinio. Skaiciau kas sitie vvt-i 1.8 varikliai megsta tepala. Ar maniskio pomegis ne per didelis ?
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

fennix

ne pagal tai is ko padarytas tepalas priklauso jo suvalgymas,
o tik perzieduot nera taip jau ir sudetinga... jei tikrai zieduose problema....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Dar746

Pusiau sintetinio valgo maziau nei sintetinio, patikrinta praktiskai...

Citatafennix parašė:
ne pagal tai is ko padarytas tepalas priklauso jo suvalgymas,
o tik perzieduot nera taip jau ir sudetinga... jei tikrai zieduose problema....
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

fennix

CitataDar746 parašė:
Pusiau sintetinio valgo maziau nei sintetinio, patikrinta praktiskai...

Nu va imsiu ir nepatikesiu. Sutiksiu su tuo kad klampesnio tepalo suvalgo maziau negu skystesnio, nes jis sunkiau prasisunkia pro mikrotarpus. Bet ne visi pusiau sintetiniai yra klampesni uz sintetinius... Sorry uz OT
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Citatahorn parašė:
ten ne dėl gilzių, o dėl žiedų. VVTI skiriasi viskas, netgi blokas

pats susimaišiau-ir dėl gilzių ir dėl žiedų tas tepalo suvartojimas, todėl peržiedavimas padeda tik trumpam.

bgstone

Labas as naujokas cia. Gal kas galit patarti del alyvos. D4D 2,2l, 2008 nuvaziavau tik 50000km. pirkau nauja. dabar po 10000km suryja apie 2l tepalo . toyotos servize klaipedoje sako jok tai normalu. kaskaip nenoriu tiketi , nes pats dirbu mehaniku ant laivo. N r varikliouse truputi suprantu.gal kas turite tokiu paciu bedu?

AVENSIS D4D CHIP

Citatabgstone parašė:
Labas as naujokas cia. Gal kas galit patarti del alyvos. D4D 2,2l, 2008 nuvaziavau tik 50000km. pirkau nauja. dabar po 10000km suryja apie 2l tepalo . toyotos servize klaipedoje sako jok tai normalu. kaskaip nenoriu tiketi , nes pats dirbu mehaniku ant laivo. N r varikliouse truputi suprantu.gal kas turite tokiu paciu bedu?
leistina gamintojo norma 300gr/1000km,taigi skaiciuok ar tai normalu;)

Kalapiziukaz

Paziurek ar variklis neapsitepalaves. Gal labai aukstom apsukom vazineji? Maniske 2.2 D4D tai praktiskai nevalgo 15000km apie puse lito dingsta.

Renis

#28
Nu matyt nuo variklio bukles priklauso. As jau po keitimo nuvariau 8000km tai dapyliau ~600 gramu. Teks dar siek tiek dasipilt iki keitimo.
Po apacia palindus matos siek tiek tepaluota, kazkoks lasiukas susikaupes, bet nelasha, nerandu nieko po nakties ar po keliu naktu toje vietoje. Kalapiziukaz, koki tepala pili?
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Kalapiziukaz

#29
 :-)