T22 tepalo valgymas. Normos ribose ar ne ?

Pradėjo JTM, Birželis 01, 2010, 15:10:37 PM

« ankstesnis - sekantis »

Renis

CitataKalapiziukaz parašė:
liqui moly 5w30 susipyles. Bet sekanti kart pirksiu ELF 5w30 nes meistras sake kad geresnis. O maniskes rida jau nera mana kazkur apie 260k bus nors rodo 170 :)))

Nu as tuos pacius supyles.
Nzn kiek tikra rida, bet rodo jau netoli 190k ;]]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

egariukas1

CitataKalapiziukaz parašė:
liqui moly 5w30 susipyles. Bet sekanti kart pirksiu ELF 5w30 nes meistras sake kad geresnis. O maniskes rida jau nera mana kazkur apie 260k bus nors rodo 170 :)))
Pas mane rodo 250k,neaisku,kiek atsukta,bet papildyt tarp keitimu nereikia,pilu valvoline durablend.Pastebejau anksciau turetoj auto(p605)kad pripylus norma iki max sudegina iki puses normos,tai pildavau puse normos ir nereikdavo papildyt iki keitimo

atvirukas

Su '02 corolla 1.6 vvti turejau problemele ir as. Pirkau Kaune dar su prancuziskais dokumentais, pravaziavusia 84.000km. Pardavejas atrode patikimai. Po savaites pasiziurejau variklio alyvos lygi- minimumas. Papildziau, savaite- minimumas. Alyvos nuotekio nesimate, dumas ganetinai grazus. Kur dinginejo variklio alyva? Galiausiai pradejo ryt dar daugiau. Teko ardyt varikli. O cia jau ir islindo kad variklis buvo uzkaltas ir padarytas pardavimui. Teko keist riebokslius (sukieteje buvo), ziedus, nes jau nedaug, bet buvo pasede, indeklus, nes reziai jau buvo. Kadangi automobili dare pardavimui, tai pasikuklino ir tarpine pakeist (bronza apipurske ir pastate sena). Kadangi dare savas zmogus, su darbu ir detalem kainavo apie 600lt. Isvados: tepaliuka ryja, bet tikrai ne tokiais kiekiais. Karta per men, ar 2 reik dapilt..

vejas87

Pries tai turetose masinose nesusiduriau su tokiu klausimu, bet dabartiniame Avensyje D4D T22 matuojant tepala vienoje matuokles puseje tepalo yra tarp min ir max, kitoje matuokles puseje netgi nesiekia min normos. Kaip cia suprasti? Matavimo metu masina stovi lygiai. Dekui

egariukas1

Ziurek toj pusej,kur matosi,i variklio puse,nes traukiant matuokli nuo kitos puses nusibraukia tepalas