Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Astuonkojis

Toyota bustine. Vyksta susirinkimas del naujo toyota RAV kurimo. Sveiki kolegos, taigi pereinam prie 309 klausimo. Ar diegiam i nauja toyota android ir ios funkcija? Balsuojam, kas uz pakeliam ranka. Mhh.. Matau, kad ner norinciu. Ok naujas toyota tures sena, bet laiko patikrinta 10 metu senumo multimedija. Gerai einam toliau 310 klausimas..

kixxoff

Citata iš: Astuonkojis Įrašytas Balandis 21, 2020, 22:20:18 PM
Toyota bustine. Vyksta susirinkimas del naujo toyota RAV kurimo. Sveiki kolegos, taigi pereinam prie 309 klausimo. Ar diegiam i nauja toyota android ir ios funkcija? Balsuojam, kas uz pakeliam ranka. Mhh.. Matau, kad ner norinciu. Ok naujas toyota tures sena, bet laiko patikrinta 10 metu senumo multimedija. Gerai einam toliau 310 klausimas..
nu ar reikia..? ar reikia pilti druską ant žaizdos.. :(

Astuonkojis

Siaip idomu butu pasneket su toyota atstovu, kuris atsakingas buvo uz tai, kad paleist RAV 2019 m. be android ir ios. Kodel? Kokios priezastys, brangu.. Neapsimoka, nespejo suprogramuot, paruost..? (nes dabar kaip ir imanoma bus ant tos pacios gelezies viska sutvarkyt). Dabartiniai laikai tai be telefono tai kaip be ranku, tai cia visi gamintojai ta androida i masinas kaip minimum turi ikist!

Henris

Cia teisiniai software "prakolas" su Toyota Europe, nes USA visi RAV4 turi ir Apple CarPlay ir Android linkus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Sarunas5

Geguzes 5 varysiu su savaja i Tokvila, bandysiu klausti del androido

Sarunas5

Ir Henris, tu buvai teisus. Po padangu keitimo viskas ok, del garso. Pinigai i bala, nes dabar variklis nervina.

kixxoff

Citata iš: Sarunas5 Įrašytas Gegužė 01, 2020, 07:24:51 AM
Geguzes 5 varysiu su savaja i Tokvila, bandysiu klausti del androido
Lauksim žinių  (y)

Henris

Citata iš: kixxoff Įrašytas Gegužė 02, 2020, 11:14:31 AM
Lauksim žinių  (y)
Bent jau variklio garsas 2.5 malonesnis, nei kad iki 2.0 :)
Oij cia buvo Sarunas skirta :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pecionka

Sveiki,

Čia tema apie naują hibridinį RAV4, tačiau gal nekursiu naujos temos ir parašysiu atsiliepimą apie 2.0 CVT (luxury su comfort pack), gal niekas neužpyks.

Pravažiavau pirmus 1000 kilometrų, tai kaip ir pasiruošęs duot savo nuomonę.
Pradėsim nuo teigiamų savybių, o tada pereisiu prie minusų.
Mano asmeninė nuomonė bus paremta panašaus segmento automobiliais, kuriuos teko vairuot: RAV4 genII/III/IV/ ir genV(2.5hybrid), TLC150, CR-V genII/III, naujausi outback/sportage.

+ Dizainas - Asmeniškai man labai gražus automobilis, iki šio modelio labiausiai patiko TLC150 bet dabar šitas yra dailiausias.
+ Ergonomika - Šitame automobilyje yra pati patogiausia sėdėsena, esu beveik 2m ūgio, bet taip patogiai sėdėti niekur neteko, jokio nugaros skausmo po 3 val kelionės.
Daugelis mygtukų yra labai patogiai išdėstyti, viskas patogu išskyrus kelis aspektus kuriuos aptarsiu minusų skyriuje.
+ Valdymas - Iki šiol RAV'ai buvo daržinės ant ratų, tačiau dabar tai gan šustras automobilis. Valdosi lengvai, net nepasakysi kad parketnikas. Tik vienas yra neigiamas aspektas, kai susuktas vairas davus gazo sumėto automobilį.
+ El.pagalbininkai - Labai patinka man nauji žaisliukai (radar'as, juostų palaikymas, avarinis sustabdymas, kt.)
+ Talpesnė bagažinė - Tuo pačiu ir ilgesnis automobilis (+25cm lyginant su RAV4 genIII).
+ Kelionės užmiesty - Be problemų atlaiko didelius skaičius. Ties 150km/h terodo tik 3k apsukų, kas yra gan ekonomiškas variantas.

- Variklis - Nors rašoma 175AG, netraukia absoliučiai, mieste važiavimo diapazonas 3-5k apsukų. Labai trūksta sukimo momento. Būtų 2L dyzelis manau būtų viskas OK. Matyt visiems iškart kils klausimas kodėl ne 2.5hybrid'ą ėmei? Kainos skirtumas priklausomai nuo komplektacijos siekia net 15k euro.
- CVT - Mėto negražiai ne tik kai iš pirmos pavaros į variatorių bet ir vėliau.
- Garso izoliacija - Nerasta. Kažkas čia pajuokavo, kad vairuojant RAVIII su DCAT automatu reikia kartu statybininko ausines kartu įsigyti, aš turiu abejonių kuris automobilis garsiau važiuoja.
Variklis kriokia taip garsiai (kai įsibėgėji) kad sunku susikalbėti su šalia sėdinčių. Be to yra dar vienas negražus garsas iš apačios, tarsi būtų pigus rezonatorius įvirintas, tuščios skarbonkės rezonavimas.
- Aptakumas - Matyt vėjo pasipriešinimo testų nedarė, nes būna jau nuo 80km/h ošia kaip reikiant, ypač per šoninius veidrodėlius.
- Kuro sąnaudos - Pagal užpilimus (ne pagal kompiuterį) mieste - 11,87L/100km, užmiestis 8,2L/100km (jei pavėjui arba pensininko režimu galima ir 7L išspausti).
Kas yra kosmosas, nes tai vos ne dvigubai daugiau nei deklaruoja gamintojas.
- Multimedia - Pikseliai, rimtai? 2020 metais? Na kad carplay/androidauto nėra jau čia minėjo.
- Matomumas - Esu gan aukštas, galinio veidrodėlio panėlė užstoja man visą vaizdą nuo vidurio į dešinę, kad pamatyt ar kas eina ar važiuoja man reikia pasilenkti.
- Mygtukai - tam tikti mygtukai kaip vairo arba valytuvų pašildymas yra labai nepatogioj vietoj kairėj po vairų, važiuojant ir jų ieškant gali liūdnai baigtis.
- Vaikai - Yra automobiliai kurie supa ir kurie ne, šitas labai supa gale važiuojančius, pagal jaunėlės pojūčių skalę galima sulyginti su golfu. Antra eilė žemesnė už pirmąją, kam galėjo kilti tokia mintis?
- Yra ir kitų smulkesnių dalykų kur galima prikibti kaip pvz vairas šildomas tik keliose vietose ir tik iš išorės. Nu ne kažką laikyti vairą kai iš vienos pusės degina iš kitos šaltas kaip ledas.

Jum gali pasirodyti mano nuomonė labiau kaip nusivylimas, taip iš esmės ir yra.
Bet manau jei jum reikia nebrangaus naujo varianto, esate japoniškų automobilių fanas bei laikotės nuomonės kad automobilis turi jums tarnauti, o ne jus jam, tai visai neblogas pasirinkimas.

Henris

#189
Kad 2.0 benzo atmosferinio su cvt neuztenka siam auto tai faktas. Pilnai sutinku. Va klubietis uz 1.5k euru susidejo garso izoliacija papildoma ir nieko nepadejo. Tai cia ir konstrukciniu sprendimu beda. Apie multimedia bet kurios Toyotos net nekalbekim :) Bet siaip jo butu gerai, kad isbandytum hibridone versija su 2.5 ir awd su dviem el motorais, tai turetum pajaust skirtuma dinamikoj.
Ir mieste 12l benzo, cia daug ziauriai, jei lygint su hibridu, tai mano mieste kai atsilo orai ir uzsimoviau vasarines padangas, tai pagal kompa vidutinoskai iki 6l, rodo dabar 5.8l. Tai kai uzpilsiu nauja baka nu bus gal kokie 6.2-6.3l. Ziema mieste budavo 7.8-8l
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pecionka

Citata iš: Henris Įrašytas Gegužė 04, 2020, 16:39:05 PM
Kad 2.0 benzo atmosferinio su cvt neuztenka siam auto tai faktas. Pilnai sutinku. Va klubietis uz 1.5k euru susidejo garso izoliacija papildoma ir nieko nepadejo. Tai cia ir konstrukciniu sprendimu beda. Apie multimedia bet kurios Toyotos net nekalbekim :) Bet siaip jo butu gerai, kad isbandytum hibridone versija su 2.5 ir awd su dviem el motorais, tai turetum pajaust skirtuma dinamikoj.

Esu bandęs, skirtingos lygos ir nėra ką lyginti. Bet variklis per garsiai dirba (nusipurto), ypač kai užsiveda stovint, tikrai norėtųsi geresnio inžinerinio sprendimo. O ir iš vietos bus į vienus vartus.
O grįžtant prie garso izoliacijos tai nėra ką kalbėti, variau greitkely tai kapoto skarda plevėsuoja  :-]

Henris

Su motoro pasikurimo susipurtymu nzn nuo ko priklauso, bet ir ant Auris hibrido nusipurtydavo, bet ne visada ir nesigilinau kada :) Kapotas tai islengvintas aliumininis, todel ir pavibruoja. Kazkaip greitkely man nebade akiu kapoto vibracija. Geriausiai matosi mieste, kai pasikuria benzo motoras ir kai masina nuplauta :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Giedrius

Kolegos,patarkite,prašau,kokią signalizaciją montuoti į naują Rav4 hybridą.Ir ar iš viso reikia kažką  montuoti.Ačiū
Toyota Avensis 2001 D4D AA.

Henris

Siaip jei kasko draudzia su gamykline apsauga, tai klausimas ar verta? Jei jau nores kazka islupt is tos masinos, tai ir islups. Jei suveiks signalke ir spesi priciupt zulika nusikaltimo vietoj, tai dar ir peili tarp sonkauliu gali gauti, jei pats imsies veiksmu sulaikant. Svarbiausia nepalikinek vertingu daiktu masinoj. O siaip pries savaite maciau ziniose, kaip i bmw 2020 metu lenda net privaciu namu kiemuose, islupa vairus su airbag'ais. Siaip jei bus paklausa, tai tu niekaip neapsisaugosi. Na geriausia ka gali suteikt signalke, jei su gsm, tai gali uzvest varikli is namu ar suveikus jai gali mentus iskviesti, bet kol jie atvaziuos, tai zulikai su tavo veidrodeliais ar airbagais bus toli.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Giedrius

Zadu keisti savo rav4 stockines koloneles ir deti aktyvu suba i atsargini rata.Taigi Kolegos,gal kas nors jau daret upgradea savo audio sistemoj.Jei taip,kokie skirtumai?Nes moketi 1,4K euru uz JBL neverta visiskai.Aciu
Toyota Avensis 2001 D4D AA.