Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

pecionka

Man dar ne laikas, liko 4k iki pirmo aptarnavimo, bet pasiaiškinsiu dėl šito garso ir dar du fintai pas mane.
1. Ant šalto kartais labai muša perjunginėjant pavaras (oj kaip neskanu tokie mušimai);
2. Kartą prie sankryžos visiškai neužgesinus pulsavo variklis, nuo 500 iki 800 apsukų šokinėjo. Pas mane paprastas benzas, ne hibridas.
Ne per anksti tokie fintai lenda?  :-] VIN pirma raidelė J, tai kaip ir Japonijoj surinkta, kažkaip nesitikėjau jokių problemų turėti iki bent 100k ridos.  :A

Logistas

Pas mane pravaziavus 5k pokolkas kliuna tik, kad belaidis telefono kroviklis tai krauna tai nekrauna. Nesuprantu 😃

Henris

Citata iš: pecionka Įrašytas Spalis 19, 2020, 08:51:21 AM
Man dar ne laikas, liko 4k iki pirmo aptarnavimo, bet pasiaiškinsiu dėl šito garso ir dar du fintai pas mane.
1. Ant šalto kartais labai muša perjunginėjant pavaras (oj kaip neskanu tokie mušimai);
2. Kartą prie sankryžos visiškai neužgesinus pulsavo variklis, nuo 500 iki 800 apsukų šokinėjo. Pas mane paprastas benzas, ne hibridas.
Ne per anksti tokie fintai lenda?  :-] VIN pirma raidelė J, tai kaip ir Japonijoj surinkta, kažkaip nesitikėjau jokių problemų turėti iki bent 100k ridos.  :A
Gal saltai labiau jauciama kai deze is mechanines pavaros pereina i cvt rezima, nes cvt tai bepakopis variatorius, jis pavaru neturi.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pecionka

Citata iš: Henris Įrašytas Spalis 19, 2020, 12:40:56 PM
Gal saltai labiau jauciama kai deze is mechanines pavaros pereina i cvt rezima, nes cvt tai bepakopis variatorius, jis pavaru neturi.
Henri aš kalbu apie tą veiksmą, kai iš P jungiama į D arba R, va tada pašoka visa mašina.

balticam

Na nepamirstam, kad dabar jau negamina tokiu patikimu kaip kad anksciau. Gali ir 100k nepasiekt. Turim darbini Avensi D4D 2017 metu, tai vaziuojant kartais jauciasi toks pagreitejimas 1s ir vel gryzta i norma, nors akseleratorius laikomas vienoj padety. Manual o primena kaip kad koki automata :) Ir pralekus 147k tik. O naujai Corol'ai jau keite ECU prie 23k.

Henris

#410
Citata iš: pecionka Įrašytas Spalis 19, 2020, 16:14:32 PM
Henri aš kalbu apie tą veiksmą, kai iš P jungiama į D arba R, va tada pašoka visa mašina.
Esu jau kazkur rases, kad perjungiant is P i R ar i D, jei auto stovi nelygiai smugiuoja ir nesvarbu, kad ant rankinio, dezes svorio centras vistiek pakrypes gaunasi. Pas mane ant Auris hibrido buvo tas pats ir ant sito Rav4 hibrido irgi panasiai, jei ikalnej, nuokalnej, ant bordiuro viena puse, jauciasi tie smugiai jungiant. Nemanau, kad tai gedimas, gal labiau ypatumas.
Gal masina visada parkuoji nelygioj vietoj?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pecionka

Citata iš: Henris Įrašytas Spalis 19, 2020, 18:28:38 PM
Gal masina visada parkuoji nelygioj vietoj?
Daugiau mažiau lygiai, na gal visai truputi.
Bet su 3gen RAV automatu tokių fintų neturėjęs, nors ne vieną šimtą buvo nuvažiavus. Iš šono matyt atrodo toks komentaras kaip "prie sovietų buvo geriau"  :-]

Henris

Na nuo 3gen ravo daug kas pasiekeite, cia net nera ka lyginti. 3gen greiciausiai stovejo dar hidraulinis automatas, o ne cvt. Siaip tai taip naujos masinos gaminamos 5-7 metam. Cia niekam nepaslaptis. Jei nori premium klases ir galincio tarnauti 20m auto, perki Rolls Royce :) Jiem nusisikt ant ekologijos, dirba vardan kliento :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Minėjai, kad pas tave nehibridas?
Pas hibridus tas stuktelėjimas tai tikrai yra. Praktiškai reiktų sustojus ir užgesinus auto, įjungti ranki, o užvedus ir įjungus bėgi tik tada atleisti rankini. Tokiu atveju smugio nebūna.
Pamėgink taip parkuotis ir pažiūrėk ar tada smūgiuos.

Henris

Ant situ rav4 nesvarbu ar hibridas ar benzas elektrinis rankinis automatiskai uzsitraukia ijungiant i P ir atleidzia ijungus i D arba R. Tai kaip ir kai masina P rezime ji visada ant rankinio, nebent pats atsjungi rankini pastates i P.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Citata iš: Henris Įrašytas Spalis 20, 2020, 10:16:40 AM
Ant situ rav4 nesvarbu ar hibridas ar benzas elektrinis rankinis automatiskai uzsitraukia ijungiant i P ir atleidzia ijungus i D arba R. Tai kaip ir kai masina P rezime ji visada ant rankinio, nebent pats atsjungi rankini pastates i P.
Aš rankinį perjungiau į "rankinį" režimą, t.y. jis neužsitraukia pats, kai įjungiu P. Kiekvieną kartą pats jį "užtraukiu" pakeldamas mygtuką, ir atleidžiu paspausdamas. Dar prieš praėjusią  žiemą taip padariau, kad kaladės neprišaltų (naktį nejungdavau rankinio). Ir šiaip nepatiko, kad kas kart įjungus P suveikdavo rankinis.
Automatinis rankinis atsijungia berods laikant P mygtuką paspaustą. Nepamenu tiksliai algoritmo.

xaudrius

Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Mediaguru

Citata iš: kixxoff Įrašytas Spalis 20, 2020, 11:27:08 AM
Aš rankinį perjungiau į "rankinį" režimą, t.y. jis neužsitraukia pats, kai įjungiu P. Kiekvieną kartą pats jį "užtraukiu" pakeldamas mygtuką, ir atleidžiu paspausdamas. Dar prieš praėjusią  žiemą taip padariau, kad kaladės neprišaltų (naktį nejungdavau rankinio). Ir šiaip nepatiko, kad kas kart įjungus P suveikdavo rankinis.
Automatinis rankinis atsijungia berods laikant P mygtuką paspaustą. Nepamenu tiksliai algoritmo.

Tai turetu lempute visada sviest skydelyje...mane tas uzknisa.

Henris

Citata iš: xaudrius Įrašytas Spalis 20, 2020, 12:04:15 PM
O Hold funkciją naudojate?
As naudoju kamsciuose, afigienas dalykas. Dar pastebejau (neijungtas hold) ikalnej sustoji atleidus stabdi nerieda masina atgal, jauciasi, kad stabdziai auto laiko. Sita ziauriai uzskaitau :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Citata iš: Mediaguru Įrašytas Spalis 20, 2020, 12:24:09 PM
Tai turetu lempute visada sviest skydelyje...mane tas uzknisa.
Kokia lemputė? Raudona P lemputė dega (atrodo) kai yra įjungta P ir tikrai dega, kai užtrauktas elektrinis rankinis. Kada dar ji dega, kad užknisa?