Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

balticam

Citata iš: Ki Įrašytas Gruodis 12, 2021, 09:47:29 AM
Sveiki. Gal galyte patarti, AWD hidridas žiema verta tureti ar užteks FWD, po miškus ir laukus neplanuoju važinetis. Ačiu už atsakimus :).


Na cia priklauso nuo pacio. Man AWD labiau patinka; universalesnis ir nepaves jokiose situacijose. Mieste gal skirtumo net ziema nepajusi, na bet jau pusniu atsikasinet niekada nereiketu kiemuose.
Teko Skotijoj gyvent, tai pravaziuodavau visuk, kur FWD net nebandytu vaziuot. Ne viena karta ir traukiau iklimpusius drasuolius. Kai vaziuoju zvejot ar i medziokle, visada pasiimu AWD, nebutinai RAV4.
Jei pinigine leidzia- pirk AWD. Tikrai nesigailesi. Pamenu senus laikus, 1995, kai turejau Audi 80 Quattro ir nors Vilniuje gyvenau, man tas masiuniukas buvo super su visais varomais ratais. Net vasara prie Ignalinos ezeru per molingus kelius labai padedavo. Nei kart stumt nereikejo, nei kart nebuvo kelio kur nepravaziuociau.

pecionka

Ana žiema parodė kad geriau turėti automobilį su aukštesne prošvaiste nei žemą su AWD.
Visos žemos mašinos su AWD ant sniego pusnies pasikabindavo su dugnu ir viskas, AWD buvo bejėgis.
Kai RAV'as gan aukštas net su vien priekiu varomu įsisiūbuodavo ir įveikdavo tą pačią pusnį nesunkiai.
Aišku papildomai turėti AWD pagalbininką tik privalumas. Nors kai buvo viskas apledėję nepadėjo ir AWD įkalnės įvekti, vietoj buksavau. Tik rimti džipai su gerom padangos ir blokiruote įveikdavo. Taip būna ir mieste kur nevalomi daugiabučių kiemai.

kixxoff

Važinėju su FWD. Man įklimpti neteko (ir praėjusią žiemą). Tik toks pastebėjimas (daugiau žiemai aktualu) - automobilis labai galingas ir jei akumas įkrautas virš pusės, stipriau pagazavus visada nori prasisukt ratai. Šiaip net ir vasarą, jei drėgnas asfaltas - reikia laaabai atsargiai greitėti, nes ratai nori važiuoti, ir negali. Nežinau kaip tokiose situacijose būtų su AWD. Jau ne kartą negalėjau "pabėgti" išlindęs iš greitėjimo juostos ir jausmas nekoks, jei kažkas atlekia. O kaip LT vairuotuojai mėgsta "įleisti" patys žinot.

Henris

Pas mane Rav4 hibridas su AWD. Praeita ziema per kiemus ar is gatves pusnu lipo be problemu, nereikejo jokiu TRAIL net jungti. Kas liecia pravazuma ir stabiluma, tai su AWD tik pliusai, juolab, kad nera kardano pas hibridus su AWD-i, nes stovi gale dar vienas el motoras, tai ir kuro sanaudom praktiskai neatsiliepa, aisku tik biski papildomo svorio, bet tas variklis gale nera ten didelis, ko gero tik 5AG, bet sukimo momentas didelis, o tai islipt is purvu ar sniego tikrai pravercia. Su AWD stabiliau iveikia posukius ir isibegejimas geresnis. Minusas - didesne kaina automobilio. O siaip as esu kitos nuomones nei daugelis cia ko gero, jei jau perku auto paaukstinta SUV, tai jame turi buti ir galas pagalbininkas. Pamenu, kaip su Auris hibridu priekiu varomu kieme i apledejusia ikalne niekaip negaledavau ivaziuot, nes praslydus priekiniem ratam iskart blokuoja gaza ir zopa. Galedavau ivaziuot tik is toliau isibegejus is inercijos. Beje jei pirksi lizinguodamas, tai tikrai patarciau imti su AWD, nes menesine imoka tikrai nepasikeis kardinaliai.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

Citata iš: kixxoff Įrašytas Gruodis 13, 2021, 09:21:41 AM
Važinėju su FWD. Man įklimpti neteko (ir praėjusią žiemą). Tik toks pastebėjimas (daugiau žiemai aktualu) - automobilis labai galingas ir jei akumas įkrautas virš pusės, stipriau pagazavus visada nori prasisukt ratai. Šiaip net ir vasarą, jei drėgnas asfaltas - reikia laaabai atsargiai greitėti, nes ratai nori važiuoti, ir negali. Nežinau kaip tokiose situacijose būtų su AWD. Jau ne kartą negalėjau "pabėgti" išlindęs iš greitėjimo juostos ir jausmas nekoks, jei kažkas atlekia. O kaip LT vairuotuojai mėgsta "įleisti" patys žinot.
Cia ne nuo galingumo sitas vyksta, o nuo el motoro sukimo momento, kai baterija ikrauta, kaip rasei, tai ratus suka pradzioje is el motoro, pas mane AWD, tai yra ant spidometro diagrama, kiek i kokius ratus galios paduodama, tai praktiskai kiekvienas pajudejimas is vietos, pas mane 80proc i galinius ratus paduodama, kur tik elektra varo, pasiekus 30km/h galia permetama i priekinius ratus. Vaziuojant tolygiai ir staigiai uzmynus ant gazo, po lygiai galios duoda ir i prieki ir i gala. Gal tau padetu isijungus ECO rezima pavazinet, nes pedalas maziau jautrus pasidaro ir neprasukines tu padangu. O siaip pas mane neprasukineja ratu ant starto, bet itariu del to, kad galia numetama i gala. Nors gale didelis sukimo momentas, bet nepajauciau, kad lengvam starte prabuksuotu. Aisku jei gazas dugnas ir dar posukyje, tai ten visi ratau prasisuka kazkiek :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Citata iš: Henris Įrašytas Gruodis 13, 2021, 09:43:58 AM
Cia ne nuo galingumo sitas vyksta, o nuo el motoro sukimo momento, kai baterija ikrauta, kaip rasei, tai ratus suka pradzioje is el motoro, pas mane AWD, tai yra ant spidometro diagrama, kiek i kokius ratus galios paduodama, tai praktiskai kiekvienas pajudejimas is vietos, pas mane 80proc i galinius ratus paduodama, kur tik elektra varo, pasiekus 30km/h galia permetama i priekinius ratus. Vaziuojant tolygiai ir staigiai uzmynus ant gazo, po lygiai galios duoda ir i prieki ir i gala. Gal tau padetu isijungus ECO rezima pavazinet, nes pedalas maziau jautrus pasidaro ir neprasukines tu padangu. O siaip pas mane neprasukineja ratu ant starto, bet itariu del to, kad galia numetama i gala. Nors gale didelis sukimo momentas, bet nepajauciau, kad lengvam starte prabuksuotu. Aisku jei gazas dugnas ir dar posukyje, tai ten visi ratau prasisuka kazkiek :)
aš visada tik ECO ir važinėju :) Normal įjungiu tik kartais kai lėtai judantis kamštis - kai priekyje važiuojanti mašina labiau pagreitėja, kad mano RAVas greičiau sureaguotų. Bet čia tik taip pažaidimas. Žodžiu, ECO visada ir ratai prasisuka. Sukimo momentas ar galingumas čia jau man nesvarbu kaip vadinasi. Jei AWD veikia kaip tu parašei, tai tos problemos ir nėra.

Henris

dar aisku nuo padangu priklauso, jei kietesnio misinio tai labiau ir slysta.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Stiklų plovimo laifhakas. Nežinau, kaip jūs, bet aš nelabai mėgstu purkšti į žibintus per šalčius. Nu vat bijau, kad ten kas neužstrigtų..
Tai va - purškimas į žibintus veikia tik tada, kai dega artimos šviesos. Jei nenori, kad purškiant priekinį stiklą suveiktų ir žibintų plovimas - išjungi žibintus, nusiplauni, įjungi žibintus :)

pecionka

Jei kas nors galvoja kad NEhibridas gali būti ekonomiškas tai apsvarstykit dar kartą.
Tokius skaičius turiu nuo pilno užpilimo (14,4l), range 300km, vien malimasis mieste (Vilnius).


300km už 63eur.  (wow)
Klausiau technarių ar normalu kad 2x nei deklaruoja gamintojas?
Sako: Joo, toyotos gerai siurbia.

xaudrius

Citata iš: pecionka Įrašytas Gruodis 23, 2021, 18:01:32 PM
Jei kas nors galvoja kad NEhibridas gali būti ekonomiškas tai apsvarstykit dar kartą.
Tokius skaičius turiu nuo pilno užpilimo (14,4l), range 300km, vien malimasis mieste (Vilnius).


300km už 63eur.  (wow)
Klausiau technarių ar normalu kad 2x nei deklaruoja gamintojas?
Sako: Joo, toyotos gerai siurbia.
Varyk, pecionka, savo bėrį pas veterinorių. Bus jam kažkas su apetitu negerai. Aš antra žiema tokį pat vadelioju, ale daugiau 10 niekada nebuvo. Ir taip tas 10 susidaro kai tikrai rimtesnis šaltis būna.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

kixxoff

Gal daug važiavimų trumpais atstumais? Dėl to ir valgo.
Mano sena Astra su 1.6 benzu ir po 16 rydavo, kai aplink namus tik sukiojies: namai - parduotuvė - darželis - namai - poliklinika - namai...

balticam

Normalu. Jei trumpais atstumais mieste, viskas OK prie -10 o dar zinant dabartinius priessventinius pikus.

Henris

paskutine savaite su salciais, Vilniaus kamsciais ir ryte trumpais atstumais HIBRIDAS mano pasieme 9.1l tai benzui tokiom salygom gal ir normalu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Manau paprastas benzas dar daugiau ima, ir nereikia norėt ,kad su šaltu hibrido varikliu imtų mažai. Salono šildimą mazesnę temperatūra daryk, radiatorių galima uzdengti ir ims mažiau. O ar to reikia...

Henris

nieko nezadu daryt, juolab uzdenginet radiatoriu del vieno sutaupyto litro 100ui km :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019