Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

pecionka

O man susukus vairą pajudant arba stabdant traška. Matyt kokiai granatai amen. Bet jaučiu per pirmą TA bus trūkumų.
Kažkaip vėliau laukiau visų tų gedimų, ne po 2,5 metų ir 35k nuvažiuotų km.  :-/

Henris

Uzsirasiau i servisa del sedynes laisvumo, siaip tai turetu sita salinti pagal garantini nes gamykline galioja ir rida tik 26k ir dar nera 3 metu. Nors pamenu, kad vienam klubieciui keleivio sedynej buvo gumbas issokes ir tai jie ten spardesi del garantinio, tai itariu reiks pakovot, jei ten kokie laikikliai susideveje. Del granatos tai irgi turetum pagal garantini kreiptis, nebent kokia duobe smarkia ar bordiura pagavai? Jei taip buvo siulyciau registruot ivyki pagal kasko, turetu kompensuot remonta.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Logistas

Skaitau ir stebiuosi kaip nedaug jus pravaziave dar susavo Rav. Pas mane 2 metai ir 55k jau prasukta. Idomu yra kas jau 100+ prasuke? Gal kokie gedimai buvo?

Henris

kaip matai nereikia nei 100k jau lenda visokie shudukai :) Speju pas man del sedynes bus ne surinkimo kokybes klausimas, o nekokiu medziagu naudojimas, prabegau pro forumus, tai Mazdom buvo recallas del sedyniu tvirtinimo medziagu, radau ir Toyota su panasia beda del atsilaisvinusios sedynes, bet koks sprendimas buvo neberadau. Del traskejimo susukus vaira, tai abejoju ar bus granata, nebent smugi turejo, bet jei parasys kas buvo tai suzinosim neuzilgo.
Siaip mane erzina bagazines dangcio isorines plastmases, jos nuo tiesioginiu saules spinduliu spragsi ten, bet cia jau aisku, kad plastikas papigiai.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

LM

Braškančios plastmasės ar kiti panašūs dalykai manai nėra gedimai  :think: :think: ;) ;)

xaudrius

Aš su savo Rav nuo 20m gruodžio kartu.Prasukta 28 k.Bent trečdalis visų km važiuota į sodybą baisoku žvyrkeliu,o dar ir po Ignalinos miškus kas savaitgalį maluosi.Salone ir pakaboje tyluma.Jokių gedimų.Tik su vairuotojo pusės valytuvo darbu nelabai.Jau tris poras valytuvų pakeičiau,o vandenį braukia vienodai blogai.Per pirmą aptarnavimą į pastabą servizas nereagavo,tik patarė valytuvus pasikeisti.Nepadėjo,todėl dabar gaus raštišką pretenziją.Tegul sprendžia.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

balticam

#1026
Mums panasiai buvo; blogai vale irgi vairuotojo puseje, giesmele ta pati- pasikeisk valytuvus. Paprasiau pakeist vietoje naujais ir is kart isbandyti. Pripazino kad ir nauji tikrai prastai valo. Sutvarke.
Tarp kitko, mano privaciam Avensyje valytuvai dar nekeisti nuo pirkimo, o jau 6-ti metai eina  :)  Valo idealiai.  Naudoju Rain X kas tris menesius, gal padeda, nes mazesne trintis, o gal ir maziau naudoti reikia kai vanduo nulekia nuo stilko pats virs 60km/h vaziuojant. Kita vertus, Anglijoje lietus daznas svecias, taip kad padirbet valytuvams tenka..Pravaziuota 158k

Henris

Rav4 originaliu valytuvu laikikliai nepaskaiciuoti stiklo isgaubimui, per viduri blogai prispaudzia ir pas mane, gal reiktu bananus pabandyt. UK taip klimatas dregnesnis taip dulkes nekyla. Ziemos tikros irgi ten praktiskai nera, konpasekoje guma nekencia nuo temperaturu skirtumu plius maziau purvo kristalu ant stiklo, todel ir geriau guma priglunda ir ilgesni laika elastingesne.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Naujas video iš USA mechaniko:
https://www.youtube.com/watch?v=xZ7dPsE-2lw
Kalba apie 2022 RAV4 ir apie tai kokias ankstesnių metų RAVų bėdas panaikino.
Gal būt ne viskas aktualu mums europiečiams, bet atsarga gėdos nedaro ir kai kuriuos jo paminėtus senesnių metų RAVų trūkumus galima apžiūrėti. PVZ, AWD modelio galinis variklis, ir į jį atenantis aukštos įtampos kabelis.

Henris

aha nesenai perziurejau si video, is tikro per beveik tris metus net neziurejau kaip dugnas atrodo mano ravo, idomiausia butu pamatyt kaip padengta dinitrol antikoroziniu, bet jei per tech aptarnavimus niekas nieko nesake, kad blogai kazkas ispurksta tikiuosi, kad ir per pirma TA neprisikabins niekas. Beje kas ziuresit tas pastebesit, kad labai akcentuoja butent siem motoram svarbia tinkamos alyvos naudojima ir jos keitima, belieka tik apgailestauti, kad LT dyleriai vistik pila 0w20 o ne 0w16 kaip priklauso, tepalas siem varikliam itin svarbus del optimaliu temperaturu skirtinguose taskuose. Del to kabelio aukstos itampos prie galinio el motoro, tai supratau, kad kazkokiu sprendimu taip ir nesurasta, kaip ji apsaugot nuo dregmes ir purvo, ten tas apsaugos plastikas tai jau nerimtai labai atrodo, kiek suprantu 2019 modeliam jo ten isvis nera. Nors daug gali skirtis kitom rinkom, pvz tas Kovaloff ukrainietis, kuris vazineja su 2.0 benzinu rav4 tai ant bagazniko numerio lenteles kur sukasi prie kebulo dejosi apsaugines tarpines, kad nebarsketu ir dazu netrintu, pas mane toje vietoje jau is salono perkant yra uzdeti du guminiai laikikliai, tai tos bedos nera, tai skirtingom rinkom gali skirtis kai kas.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kixxoff

Ar kas bandėt savo RAVuose įjungti autopilotą, juostų palaikymą (žodžiu, visą driving assist automatiką) ir ignoruoti perspėjimus, kad reikia laikyti vairą? Na, lygiame kelyje, saugiai, žinoma, nes staigesnių posūkių bet kokiu atveju Toyota neišėminėja. Bet įdomu ką daro automobilis, jei neliesi vairo? Stabdys, sustos, ar ką...

Henris

#1031
Nesu bandes nepaklusti siem perspejimam, bet pirmas etapas manau butu visu asistentu atjungimas, pp to turetu stabdyt, bet bandyt eisme nesinori :)
Beje truputi pasidalinsiu patirtimi VAG koncerno Audi Q3 2.0 automato 2015m ispudziais, teko nuomotis dienai Kretos saloje. Kiek suprantu Q3 netempia pagal dydi iki RAV4, gal labiau su Q5 reiktu lygint, bet pravaziaves virs 100km nuomone susidariau ir nesuprantu VAG grupes fanu ko ten alpti reikia del tu vokisku vidutines klases auto. Visu pirma: komplektacija tikrai ne zemiausia bet ir ne Top, viduje buvo dvieju zonu klima, automatas, visi langai automatiniai, multimedia, bet tokiu metu ir su tokia komplektacija auto neturi galinio vaizdo kameros ir parktroniku: cia likau nesuprates, kaip taip? Traukos 2.0 150 AG uztenka tik startuojant, norint lenkti nuo 70km/h labai nepatiko kaip dirba visu isgirtas DSG automatas, spustelejus gaza jis ilgai galvoja i kokia pavara isimest, deja nevisada pataiko i tinkama. Begiu perjungimo svirtis, normaliuose auto virsuje P pozicija apacioje D, kad nereiktu kaskart ziuret i svirti ar spidometre ar tinkama pozicija pasirinkai, sioje auto apacioje yra S rezimas (tipo manual) ir kai is P iprates varyt svirti iki galo i apacia, tai cia imusi ne D o S. Man asmeniskai labai nepatogu, ypac kai reikia parkuotis ar apsisukinet kokiose aikstelese. Garso izoliacija, nenustebino, didziausias greitis buvo gal 120km/h bet kaip ir iprasta daugeliui auto jau nuo 90 pradeda list i salona aerodinamikos garsai (nespejau patikrint ar priekiniai stiklai dvigubi ar ne). Valdymas kelyje, patikimas, vaziuokle standoka, bet nevargina, cia viskas ok. Salone neradau usb jungciu kur galima pasikraut telefona, daiktadezese ieskojau ir aplink panele, nu neradau. Arba kazkur paslepta arba pagal komplektacija nepriklauso, nors kazkur tikrai turejo buti bent multimedijai usb kistukas muzikai, zodziu neradau :) Dezei tik viena pliusa galiu deti, leidziantis nuo kalno ilgiau pastabdzius, po to deze pati susipranta, kad galima stabdyt pavarom ir imeta zemesni begi pati leidziantis nuo kalno.
Reziume: auto tikrai ne bazines komplektacijos, bet pagal metus tikrai truksta tam tikru opciju, juolab kad tai jau premium klases brandas ir uz ji mokama ne kaip uz Toyota o kaip uz Lexus. Variklis jauciasi, kad ir kalnuotose vietovese turi traukos, bet viska gadina automatine deze, kuri kartais dirba neadekvaciai. O siaip kas keista, kad vokisku auto gerbejai varo ant japonu ar korejieciu, kai paciu kai kurie modeliai kainuoja brangiau, bet uz ta brangiau nera to ko tikiesi :)
Taip, kad savo RAV4 net labiau pradejau vertint grizes po atostogu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

EJ

Citata iš: kixxoff Įrašytas Liepa 23, 2022, 21:50:42 PM
Naujas video iš USA mechaniko:
https://www.youtube.com/watch?v=xZ7dPsE-2lw
Kalba apie 2022 RAV4 ir apie tai kokias ankstesnių metų RAVų bėdas panaikino.
Gal būt ne viskas aktualu mums europiečiams, bet atsarga gėdos nedaro ir kai kuriuos jo paminėtus senesnių metų RAVų trūkumus galima apžiūrėti. PVZ, AWD modelio galinis variklis, ir į jį atenantis aukštos įtampos kabelis.

RAV 4 2019 metų. Taip ir nutiko, pažeistas aukštos įtampos kabelis, visa laimė, kad dar garantinis yra. Bet laukti reikės 3 savaites. Gyvenu užmiestyje, auto labai reikalingas, pakaitinio nesuteikia. Ar taip gali būti? Suteikė tiesa 3 parom, kol ieškojo problemos. O po to nuomokis  (n)

xaudrius

Tikėtina,kad esi kasko apsidraudęs,pažiūrėk sąlygas,gal yra numatytas pakaitinis auto. Mano swedbank premium yra.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Henris

#1034
Kiek pravaziavus? kokie simptomai buvo ar tiesiog pranesimai i spidometra?
Dar gal galit parasyt kurioj atstovybej lankotes?
Pasiskaiciau apie ta kabeli, pasirodo, kad tai rimta ir brangi problema, neprognozuojamai gali stot kelyje nes del sio sudo hibridine sistema gali isvis nebepasileist ir USA jokios pratestines garantijos negalioja siai detalei. Ir sprendimu nelabai yra tik kad naujam kistukui nueme puse plastikinio dangtelio, kad vanduo isbegtu ir neuzsilaikytu. Recallo nesiruosia skelbt Toyota, o kabelis kainuoja nuo 2 iki 5k euru. Cia yra pyzdec atsiprasant.
Kokie butu jusu pamastymai, ka daryt kol nesibaige pagrindine garantija? Varyt pas atstovus ir prasyt, kad inspektuotu? Kad nueme dangteli sufotkintu ir ivertintu? Nes paciam list prie 200 voltu kabelio neprikolas. Bl susibesinau.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019