Nuajas Hibridinis Rav4

Pradėjo Sarunas5, Gruodis 01, 2019, 16:58:13 PM

« ankstesnis - sekantis »

Logistas

Tai turbut visos auto nelabai genda iki 100k. Aisku jei pries tai nebuvo mušta ar skendusi 😃

Kiek mano aplinkoj turejo zmones nauju tai iki 100k km nieko rimto nebuvo. Tik Passatui ~80k generatorius nusprogo. O modeliu ivairiu buvo. Mazda, Golf, Passat, Octavia, Corolla, Nissan, Peugeot..

Ralfas

Citata iš: kixxoff Įrašytas Kovas 05, 2023, 10:41:13 AM
Kas konkrečiai, kaip tau atrodo, čia sugedo?
Ar negerai, kad Toyota identifikuoja problemą ir nemokamai ją šalina?
Beje, nepamiršk, kad kalbam apie naujos kartos modelį, kur gedimų tikimybė didesnė. Sakyčiau, gedimų tikrai ne daug, arba jų nėra. Iš rimtesnių dalykų - AWD šeimininkai turi pasitikrinti elektros laidą prie galinio motoro.. o kas dar? Kad meistriukai perpylė tepalų? - ok, patikrini, nuvažiuoji, duodi pizdiulej, ir viską sutvarko.
o kai gauni nauja iškarto sugedusia ir sitie sudo pardavejai sako kad nu cia toyota taip turi buti, skaitykit vartotojo instrukcija :D o kai paklausi kad kai sitas lavonas buvo perkamas ar davet skaityt vartotojo instrukcija kur parasyta kad pagalbines sistemos gali veikt kaip joms patinka, nes jos yra tik pagalbines :D :D akmens amzius o ne masinos

Henris

Ralfas vis dar piktas del automatiniu ilguju sviesu man atrodo, kurios neveikia kaip jis noretu :) Visi kiti assistai bent jau man veikia pakankamai adekvaciai. Ilgas automatines sviesas per 3.5 metu naudojau tik viena karta Vilnius Kaunas magistralej nakti, tai man irgi jos veike normaliai. Persijungia i trumpas priesais pamacius kita auto.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

Tingiu as filmuot ju veikima :D kitas dalykas ar matet kada nors kokia nors masina kurioje rasija ta vieta priekiniam stikle kur sumontuoti visi davikliai ir kameros? :D manau kad nematet, mes pas nieka ten nerasija isskyrus situos kibirus...

Ralfas

Lauke tik minusine temp, pyst kaip senais gerais laikais pradeda barsket pakaba :D ir ne tik kad cia pas mane, kolega gaves toki pati kibira tai visos tos pacios linksmybes ir ten :D :D

xaudrius

O aš labai patenkintas. Viskas veikia puikiai. Ilgosios automatinės lygiam kelyje labai gerai,kalvotame ne,todėl tuo metu išjungiu. Jokių rasojimų,bildesių ar kuždesių nepastebėta. Auto kokybė atitinka sumokėtus pinigus. Aišku,pavarvinu seilę į Lexusą,bet kas dienos naudojimui nematau prasmės mokėti beveik dvigubai.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

xaudrius

Beje,pasiilgsiu šito forumo....
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Ralfas

Man tai protu nesuvokiama kaip galima uz savus pinigus sugalvot pirkt toyota...

kixxoff

JOKIŲ problemų, kurias vardina Ralfas aš neturiu. Viskas veikia visiškai adekvačiai, šviesos junginėjasi normaliai bet kokiame kelyje (ir tiesiame, ir kalvotame). Niekas nerasoja ir nebarška. Pravažiuota 42K.
Manau, bet kurios markės automobilį perkant, galima užsirauti ant broko.
Aš visada kartojau, kad mano pagrindinis argumentas pirkti Toyotą, tai jos hibridinė sistema su planetarine eCVT pavara. Todėl man visi benzai/dyzeliai, kad ir koks būtų gamintojas - tiesiog atkrenta, nes nei vienas negali lygiuotis į Toyotos hibridą. Dėl Toyotos hibrido galiu ignoruoti kirviu tašytą multimediją ir kitus akmens amžiaus techninius sprendimus. Jei imčiau tiesiog benziną/dyzelį, tikriausiai reiktų dar pasukt galvą dėl to kas siūlo geriausią kainos/kokybės santykį.

Žodžiu, jei turi dafiga patirties su kitom markėm, tau nesvarbu hibridas, ir toyota toks šūdas - tai gal nereikia jos pirkti :)

Henris

Ralfas as tai nesuprantu ko tu cia siaiteji, kiek pamenu tau toyota darbas nupirko, tu ne cento i ja nekisai, jei tu tikiesi, kad imone tau pirks bmw volvo ar lexus, tai nusileisk ant zemes :) Imones dazniausiai savo vadybininkeliams ima ne komforta, o kad islaidos servisam butu kuo mazesnes. Tai prioritetas, kad kuo ilgiau vaziuotu be kritiniu remontu, tai imonei kokybes ir kainos santykis Toyota pasirinkime yra labai logiskas. Konkure tai tiesioginiai gal ivardinciau Skoda panasios klases, bet su VW grupe ten zymiai daugiau rupesciu ir rimtesniuose agregatuose, pvz kaii sankabos ar dsg dezes, kai kurios net 100k nelaiko, tai palyginus su tokiom smulkmenom kaip assistai kai kur pagrybaujantis cia yra niekuciai.
Taip Toyota neidealios, niekas nesako, as irgi apie kita auto galvociau apie Volvo XC60, bet jos dvigubai brangesnes beveik. I VAG grupe manes net su sautuvu neisodinsi. Is vokieciu nu nebent apie Mersa dar svarstyciau, bet pas juos irgi kruva problemu ir su pakankamai apynaujem. Jei mastyt apie visiskai EV, tai man labai patinka Hyundai Ioniq 5, o 6as tai jau dizainas ne mano skonio, nors norint tokio EV ir ne su galu varomu o awd jau kaina apie 60k. Tai pagalvoji tokio SUV panasaus i RAV4 ir dar jei nori hibrido, tai uz tuos apytiksliai 35k nu nera ka rinktis. Arba dar didesni kibira kaip Ralfas ivardina visas Toyotas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

Toyotos greiciu deze... Padiek dieve kad tokie nesusipratimai isnyktu nuo zemes pavirsiaus :D gaza spaudi, viskas kaukia o tolko jokio. Palyginus tarkim su DSG tai toyotos ta cvt ar kokia ji ten tai tamsumu tamsuma yra

Henris

As kalbu ne apie deziu veikimo principa, o apie ju gedimus. Taip DSG smagiau vaziuoja, bet nesmsgiai genda :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 05, 2023, 22:34:04 PM
Ralfas as tai nesuprantu ko tu cia siaiteji, kiek pamenu tau toyota darbas nupirko, tu ne cento i ja nekisai, jei tu tikiesi, kad imone tau pirks bmw volvo ar lexus, tai nusileisk ant zemes :) Imones dazniausiai savo vadybininkeliams ima ne komforta, o kad islaidos servisam butu kuo mazesnes. Tai prioritetas, kad kuo ilgiau vaziuotu be kritiniu remontu, tai imonei kokybes ir kainos santykis Toyota pasirinkime yra labai logiskas. Konkure tai tiesioginiai gal ivardinciau Skoda panasios klases, bet su VW grupe ten zymiai daugiau rupesciu ir rimtesniuose agregatuose, pvz kaii sankabos ar dsg dezes, kai kurios net 100k nelaiko, tai palyginus su tokiom smulkmenom kaip assistai kai kur pagrybaujantis cia yra niekuciai.
Taip Toyota neidealios, niekas nesako, as irgi apie kita auto galvociau apie Volvo XC60, bet jos dvigubai brangesnes beveik. I VAG grupe manes net su sautuvu neisodinsi. Is vokieciu nu nebent apie Mersa dar svarstyciau, bet pas juos irgi kruva problemu ir su pakankamai apynaujem. Jei mastyt apie visiskai EV, tai man labai patinka Hyundai Ioniq 5, o 6as tai jau dizainas ne mano skonio, nors norint tokio EV ir ne su galu varomu o awd jau kaina apie 60k. Tai pagalvoji tokio SUV panasaus i RAV4 ir dar jei nori hibrido, tai uz tuos apytiksliai 35k nu nera ka rinktis. Arba dar didesni kibira kaip Ralfas ivardina visas Toyotas :)
tu pasiziurek kiek rav dabar kainuoja salone kad sneki apie 35k :D corolla cross kaina 38k :D uz 38k gauni lavonbati su medine medija, su is viedro grojancia audio :D

Ralfas

Citata iš: Henris Įrašytas Kovas 06, 2023, 07:16:39 AM
As kalbu ne apie deziu veikimo principa, o apie ju gedimus. Taip DSG smagiau vaziuoja, bet nesmsgiai genda :)
turi kam buvo sugede? Tau dsg buvo sugedus? Turejau VRS 220k buvo deze be bedu, kolega ekoloatuoja passat alltrack, nzn kiek jau pas ji apie 270k prie dezes nei pirstu nesiliesta :D tai realiai bet kokiu atveju nusipirkes pats nauja masina jos neeksplotuosi iki tokiu ridu :D

kixxoff

#1244
Citata iš: Ralfas Įrašytas Kovas 06, 2023, 06:52:52 AM
Toyotos greiciu deze... Padiek dieve kad tokie nesusipratimai isnyktu nuo zemes pavirsiaus :D gaza spaudi, viskas kaukia o tolko jokio. Palyginus tarkim su DSG tai toyotos ta cvt ar kokia ji ten tai tamsumu tamsuma yra
Jei tau reikia sporto - neperki Toyotos ir nevarai ant jos. Kokios problemos?
Man hibrido eCVT pilnai pakanka. Kaukimas yra tik kai reikia staigiai pagreitėti. O kai važiuoji NORMALIAI, jokio kaukimo nėra. Aš net nenaudoju Normal ar Sport režimo, nes ir EKO pakankamai gerai traukia.
Aš nesuprantu tų žmonių - atsisėda į jų vairavimo stiliaus neatitinkančią mašiną, ir pizdavoja kaip viskas negerai. O jei netinka darbdavio nemokamai duota Toyota - gali neimti ir važinėti su nuosava DSG.