duju iranga toyota corrola 2005

Pradėjo mayro, Birželis 14, 2010, 09:31:38 AM

« ankstesnis - sekantis »

mayro

Sveiki,


Automobilis: Toyota corrola 2005 1.4 hecbekas, turiu toki klausimeli del duju irangos. Ar kas nors turi siam automobiliui idiegta duju iranga? Ar verta? Jei taip, kur geriausia tai atlieka? Kokios bedos gali kilti naudojant dujas? O gal isvis zmones nemontuoja i tokiu automobilius duju?  Kokia Jusu nuomone siuo klausimu?
Laukiu visokiu nuomoniu, tai galbut man pades apsispresti, verta ar ne.

Is anksto dekoju,

Giedrius

fennix

Ar verta? Viskas priklauso nuo to kiek laiko su ja zadi vazinet. Pigiau- tikrai taip, Normali iranga atsiperka per 20 000 km. Kokios bus kainos po tiek laiko- visiskai neaisku.
Kur geriausiai tai atlieka? beprasmis klausimas. Nemanau kad yra zmoniu kurie isbande daugiau nei 2-3 montuotojus, ka jau kalbet apie visus.
Bedos? O kokios jos kyla naudojant automobili be duju? Gedimai tie patys,... Pigiau vazinet ir tiek. Papildomas svoris ir sumazinta vieta bagazineje, mini modifikacijos uzdegimo sistemoje- tai viskas kas gali kelt problemu. O jei protingai ir tvarkingai padaryta- tik pliusas.... ir aplinkai, ir varikliui, ir piniginei
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

mayro

siandien kreipiausi i dvi duju iranga montuojancias firmas, vieni sutiko iskarto, sako montuojam nors ir sia savaite.. (padaro dar 'nuolaida') ir t.t.
o kiti bande netgi atkalbeti nuo tokio sprendimo, ".. montuoti nerekomenduojame, nes susėda vožtuvų lizdai" ir sako variklis per 'menkas' dujinei irangai... Net nezinau ...

horn

Dėl susėdimo, tai ir maniškei senutei vožtuvų lizdai sėda-bent jau taip visi dujininkai sako, nors pažįstamas  apie 200.000 pramynė įsistatęs dujas į tiek pat pravažiavusią toyotą, na ir nei susėdo kas nei ką. Aš įsistačiau lašalinę vožtuvams tepti, nežinau ar iš tikro yra nauda, o gal tik paguoda, bet 60.000 su dujom atlaikė.

horn

Vienas patarimas-žiūrėk, kad bagažinės pilnai neokupuotų, nes mažom mašinom būtent tai ir yra pagrindinis minusas.

kaktusas

Bet tai į tokią mašiną nepergalingu varikliu kaži koks biznis tos dujos, o ir bagažinės visai nebeliks. Negi ji taip daug ryja to kuro, nemanau kad tiek, kad per 20tkm atsipirktų, netgi dabartinėm kainom, kai daugiau kaip perpus dujos pigesnės. Pasiskaičiuok sąnaudas,ir kiek važiuoji, gal ir bus lengviau apsispręst. ;)

horn

ten to skirtumo jauciasi, bet mazai ;)

Cigarettman

Neseniai integravau BRC. Esu patenkintas. Corolla 2005 1,4. Rekomenduot galiu Kaune.

laurynui

Tikrai kam tau tos dujos i 1.4  motora kiek jiau beryja ta tavo tojocike  ? kazkaip nesamoningai skamba  suprasciau 2.5  ar 3  ltr  ar turbininis variantas butu  kad bendzo daug  o dabar ?  tu pasiskaiciuok kada tau ji atsipirks  ?  
Nieko
Nera
Neimanomo

gintarsen

CitataCigarettman parašė:
Neseniai integravau BRC. Esu patenkintas. Corolla 2005 1,4. Rekomenduot galiu Kaune.
Sveiki.Noreciau suzinot irangos kaina ir kur statei ir as noreciau isidet:)

Henris

#10
Jei duju iranga statyt tai tik rimta, turi butinai buti vadinama "lasaline" kurios spec skistis sutepa voztuvus siek tiek. Nes va sia savaite vienas pasiztamas irgi eme galva tvarkyt, masina prabegus vos 150000km ir visi voztuvai pasvile, viename cilindre ypac, pradejo jausti, kad motoras nebedirba lygiai ir duju pradejko ryt nesveikai. Dujos sausas produktas, benzas riebesnis del to sutepa voztovus. Arba jei dujine yranga be minetos lasalines, tada profilaktiskai kas kiek laiko turi pravazinet su benzo baku. Reikia is tikro skaiciuot, nes tokios dujines yrangos kainuoja apie 2500-3000lt. Paskaiciuot kiek nuvaziuoji i metus, ar apsimoka, nes dujos padidina tikmybe padidejusiam remontu kiekiui ir eksploatacijai. SUdedam kiek ismetam pinigu vaizuodami benzinu per metus ir sudedam kiek ismetam pingiu vaziuodami dujomis + iranga + prieziura... Tik tada priimti sprendima, o jei iseis taip, kad per metus sutaupysi simta litu, tai klausimas ar verta terliotis...
Zinoma lietuviai idomi tauta ir geriau jauciasi, kad tuo momentu vaziuoja pigiau, kad auto ryja maziau, bet kai zinai, kad ryja maziau, tada ir pili dazniau, nes reikia nereikia visur vaziuoji, ir ziurek, kad daugiau isleidi, nei, kad vazinetum su maziau ekonomiska masina, tada pasirinktum, ar iki parduotuves geriau nueti pestute ar vaziuot automobiliu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

Henri, ne visiskai teisus esi. Pvz as per metus pravaziavau 23 000 km, is ju virs 15 k su dujom, man ta iranga jau atsipirko, su voztuvais jokiu bedu nera nors ir lasalines nerasta. Kita vertus, kol variklis pasyala iki 32 laipsniu, tol dirba su benzu, Jei misinys riebesnis tai dar nereiskia kad geriau tepa. Tieaa- dujos sausas kuras, bet pvz as visa varikli galiu nusipirkt uz 500 lt, pasikeist galva per vakara ir sekminga vazinet toliau jei per klaida tie voztuvai susvils... Taciau pastebekim ir tai. kad dujos kur kas svaresnis kuras kuriame ner rugsciu. Del sios priezasties nesikisa katalizatoriai, susidaro maziau nuosedu ir maziau dega duslintuvas. Siaip dujomis maitinami varikliai maziau dyla ir tiesa pasakius remontu skaicius mazeja o ne dideja.... Bet as kalbu apie tvarkinga iranga ir tvarkinga automobili....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Na as dristu gincytis su tavimi, po 23000km nieko ir nepastebesi cia per menki atstumai. Kaip gali variklis ilgiau tarnauti ant duju, jei degimas kitoks, tas pats sausumas kuro nesvarbu ar variklis siltas ar saltas, kiek tu vazineji su varikliu kurio temp 32 laipsniai, vistiek didzioji dalis yra ant darbines temp. Gerai, kodel dujininkai ant ziemos keikiasi, kai pradeda saudyt, ir reikia daznaiu keist zvakes ir zvaklaidzius, lyg tai nekainuoja. As nesneku apie tai, kad variklio kaina 500lt ir ji be problemu gali pasikeisti, tada klausimas keik sutaupai?? Pasiklausk, pas bet koki varikliu specialista, kuris butu uz dujas i benzinini varikli?? Cia tik taupymo sumetimais, bet tikrai ne variklio tausojimas.  Kitas klausimas, kuo geriau varikliui, jei po 150000km nusvile voztuvai, kur cia gerumas?? Kai benzinu varomas auto be kapitalkes turetu  nuriedet apie 300000km. Juolab nuosedos benzinui nera jau tokios gadinancios mazgus kaip dyzelio, bet cia jau kita tema... Beje kaip pravaziavus su dujom 15000km gali duju iranga atsipirkti? Kokia jos kaina? Juolab kad su senesnem duju irangom duju ryja daugiau nei benzo, naujos tokiu minusu jau nebeturi, bet ju kaina zenkliai didesne... Beje kai forumuose atsiranda klausimai, trukcioja masina ar nedirba cilindras, antras klausimas eina: dujos?..
Tai kur cia problemu maziau?
Manau norint tureti su eksploatacija maziau rupesciu ir kad viskas butu aisku, reikia tureti paprasta benzinini auto su elementariu ipurksimu, nes dyzeliu diagnostikos irgi turi savo niuansu. Prisiminkim paprasta dalyka, kuo daugiau i auto papildomai ikista kazko, tuo didesne tikymbe kazkam gesti, nes tiesiog mazgu daugiau ir tikimybe remonto didesne, vienareikmsiskai...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kesteliss

as tai tikrai nedeciau i 1,4 varikliuka duju. tai ir tie patys duju dejikai idomiai pasiziuri i zmogu, kuris deda dujas, bet jiems kas, svarbu ideti, o atsipirkimas tolimas, o problemos artimos. O kad su dujomis varikliui geriau tai ce bajeris :) pvz auto is olandijos. Bet cia kiekvieno pasirinkimas.
tel.868737941

fennix

CitataHenris parašė:
Na as dristu gincytis su tavimi, po 23000km nieko ir nepastebesi cia per menki atstumai. Kaip gali variklis ilgiau tarnauti ant duju, jei degimas kitoks, tas pats sausumas kuro nesvarbu ar variklis siltas ar saltas, kiek tu vazineji su varikliu kurio temp 32 laipsniai, vistiek didzioji dalis yra ant darbines temp. Gerai, kodel dujininkai ant ziemos keikiasi, kai pradeda saudyt, ir reikia daznaiu keist zvakes ir zvaklaidzius, lyg tai nekainuoja. As nesneku apie tai, kad variklio kaina 500lt ir ji be problemu gali pasikeisti, tada klausimas keik sutaupai?? Pasiklausk, pas bet koki varikliu specialista, kuris butu uz dujas i benzinini varikli?? Cia tik taupymo sumetimais, bet tikrai ne variklio tausojimas.  Kitas klausimas, kuo geriau varikliui, jei po 150000km nusvile voztuvai, kur cia gerumas?? Kai benzinu varomas auto be kapitalkes turetu  nuriedet apie 300000km. Juolab nuosedos benzinui nera jau tokios gadinancios mazgus kaip dyzelio, bet cia jau kita tema... Beje kaip pravaziavus su dujom 15000km gali duju iranga atsipirkti? Kokia jos kaina? Juolab kad su senesnem duju irangom duju ryja daugiau nei benzo, naujos tokiu minusu jau nebeturi, bet ju kaina zenkliai didesne... Beje kai forumuose atsiranda klausimai, trukcioja masina ar nedirba cilindras, antras klausimas eina: dujos?..
Tai kur cia problemu maziau?
Manau norint tureti su eksploatacija maziau rupesciu ir kad viskas butu aisku, reikia tureti paprasta benzinini auto su elementariu ipurksimu, nes dyzeliu diagnostikos irgi turi savo niuansu. Prisiminkim paprasta dalyka, kuo daugiau i auto papildomai ikista kazko, tuo didesne tikymbe kazkam gesti, nes tiesiog mazgu daugiau ir tikimybe remonto didesne, vienareikmsiskai...

Nu ka padarysi- ilgas quote, bet kol dar darbe sedziu ir turiu laiko- pradekim:

15 k km yra tikrai per menkas atstumas kad vertinti variklio nusidevejima.

Kuo blogai kitoks degimas? Taip, duju oktaninis skaicius 105, jos greiciau dega nei benzinas o del didesnio oktaninio skaiciaus ju detonacija sunkesne ir tuo paciu tikslesne todel reikia patikimesnes uzdegimo sistemos.
Cia is karto atsirando problemos su mirusiom zvakem pirktom uz 3 litus gariunuose, supuvusiais zvaklaidziais ir panasiai. isigijus tinkamas zvakes, sureguliavus tinkamai ju atstuma tarp kontaktu, pareguliavus uzdegimo laika pasalinami vieno cilindro neveikimo blogo dirbimo ir kitokie gedimai.

Saudymo problemos atsiranda saltu metu laiku kai idiotai megina uzsivest ant duju. Dujos- saltyje tampa skysciu, bent jau butanas ir jos negaruoja todel skyscio lieka tiekimo sistemoje ir is cia kyla visos bedos. Butent todel 4 stage irangoje kompas perjungia i dujas tik ausinimo skysciui pakaitus iki nustatytos temperaturos.

Kiek sutaupau? Manoji vidutiniskai srebia 8-9 benzo ir 10-11 duju. reiskia sutaupau mazdaug po 20 litu nuo 100 km. Duju iranga kainavo 1700 lt, iridines zvakes 160 lt.

As uz dujas i benzinini varikli, man to uztenka. Kai pradedi gilintis i variklio veikimo principus pastebi kad konstrukcija nepriestarauja veikimui su dujomis. As nekalbu apie senasias, lievas, ir prastai padarytas ar sureguliuotas irangas. Pavaziuok nesustodamas su dyzeliu prie 5000 rpm 1000 km, paziuresiu kas is variklio liks, tada as paklausiu ar sveika dyzelis dyzeliniam varikliui.

Per 150 000 km ir speju min 5 metu tu sutaupysi su dujomis 20 000 lt ir galesi nusipirkti nauja automobili butent is sutaupytu lesu, taip kad bus visiskai dzin nusvile voztuvai...

Dujomis varomi tvarkingi auto gali su mastanciais vairuotojais gali nuriedet 500 000 be kapitalkes. Ypac todel kad maziau rugsciu, nuosedu ir viso kito slamsto del kurio maziau uzsitersia tepalai ir juos galima reciau keist.

Dujomis varomi automobiliai maziau tersia gamta. Kodel tu pries gamtosauga?

Nezinau ar yra bent vienas automobilis kuris duju ryja maziau nei benzo. Vien del to kad dujos- liesesnis kuras, tai norint isskirt ta pacia energija reikia sudengint didesni ju turi, ty daugiau litru (tiesa svoris kilogramais gaunasi mazesnis). Atsizvelkim i tai kad automobilis pasunkeja, automatiskai sanaudos turetu buti didesnes

Ne visisai teisus esi del didesnio detaliu skaiciaus. Netgi zinodamas kad esant tarp zmoniu padideja tikimybe susirgt, tu neismeti zmonos ir vaiku is automobilio ka? Jug be salono kilimeliu auto ir lengvesnis ir maziau daliu jame ir ju keist neriks kas mazina islaidas. Juk del to tu ju neatsisakai? O kaip veidrodis kuris kabo pries nosi? Ismeskim ir magnetola- tai neretai pasitaikanti gaisro, akumuliatoriaus sedimo priezastis...

Remonto tikimybe padideja del tarpines tarp vairo ir sedynes kur kas daugiau nei del kokybiskai sumontuotos irangos.

Na kol kas uzteks

nepersu niekam duju, ir nekeikiu ju. Pats vazineju ir neturiu nusiskundimu. Tai yra laisvas zmogaus pasirinkimas mazinti islaidas.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!